Entrada
Autor: Randy-650 » dt. maig 04, 2010 10:33 am
[quote user="Miquel xlv" post="118351"]Us voldria fer una pregunta , el meu fill en Francesc també li agradaria venir en aquesta sortida , el que
passa es que la seva moto es una 125 cc , Nosaltres fins ara no em pogut venir en cap sortida oficial
proposada pel foro i no sabem si la "marxa " que es va a aquestas sortides permet ferles amb una moto
de petita cilindrada
En cap cas no voldriem fer anar malament el grup , per aixo us faig aquesta pregunta .
i si no pot ser, ho entenem perfectament
Bé de moment en podeu apuntar a dos ,
i si us semble que en Francesc pot venir , en seriem tres
Gracies
Vss[/quote]
La veritat és que ens fiques en un compromís fent-nos aquesta pregunta. :tremolant
Primer respon-me tu aquesta. EL TEU FILL FRANCESC POT SEGUIR EL TEU RITME QUAN SURT AMB TU? POT PORTAR EL QUE ES DIU UN RITME NORMAL? ESTÀ ACOSTUMAT A SORTIR EN GRUP?
Recordo que les sortides de Mototurisme estan obertes a tot tipus de motos (fins i tot una vegada la filla de Siono1000 va venir amb la seva 125), però és aconsellable que els que van en moto sàpiuen fins on poden arribar i quin ritme saben portar. I com que s'acostumen a fer un parell o tres de parades, tothom es reagrupa altre vegada.
El ritme de la cua (moto-escombra) és bastant suau i NO avança mai al que porta al davant, independentment del ritme que porti.
La
Bandy© (lujoisla dixit) 
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©