3-4 Juliol, Sortida Trail+Ascensió De Cims De Més De 2900m
Moderador: Airald
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: 3-4 Juliol, Sortida Trail+Ascensió De Cims De Més De 290
Pafontí, encara etàs interessat en la travessa del 3-4 de Juliol trail+travessa a peu?
- JoanCG
- Presentats
- Contacta:
Panotxa, Hola!!
Confirmeu assitència el 3-4 de Juliol a la travessa Trail+Kaminata?
Confirmeu assitència el 3-4 de Juliol a la travessa Trail+Kaminata?
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Joanclapegol ...ostres que costa escriure el teu nick! :evil:
Ara en serio...si, si, si que vinc, la Montse espero que també, encara no ho se, començaré a posar post-its a la nevera. :lol: :lol:
Salut.. i gracies per muntar-ho! ;)
Ara en serio...si, si, si que vinc, la Montse espero que també, encara no ho se, començaré a posar post-its a la nevera. :lol: :lol:
Salut.. i gracies per muntar-ho! ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Panotxa" post="118289"]Joanclapegol ...ostres que costa escriure el teu nick! :evil:
Salut.. i gracies per muntar-ho! ;)[/quote]
Jo també vindre si no hi ha cap entrebanc,i faré el mateix que Panotxa....................................mira que si vé algú :b9 :b9 :b9
Salut.. i gracies per muntar-ho! ;)[/quote]
Jo també vindre si no hi ha cap entrebanc,i faré el mateix que Panotxa....................................mira que si vé algú :b9 :b9 :b9
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="STELVIO 00" post="118295"] ... faré el mateix que Panotxa....................................mira que si vé algú...[/quote]
:b9 :b9 ... Stelvio, ets únic !!!
:b9 :b9 ... Stelvio, ets únic !!!
- JoanCG
- Presentats
- Contacta:
Genial Genial... actualitzo assistents, doncs!!!
No ho dic pq us tireu enrera, però la Gemma diu que planteu la vostra tenda ben lluny de la nostra, donat que (i segur k és fals) ronco més que un manat de búfals africans . Per mí k té malsons i prou, eh!! jeje
No ho dic pq us tireu enrera, però la Gemma diu que planteu la vostra tenda ben lluny de la nostra, donat que (i segur k és fals) ronco més que un manat de búfals africans . Per mí k té malsons i prou, eh!! jeje
- Panotxa
- Presentats
Ep Joan!
Com tenim el tema? ...ja tinc ganes de dormir en alçada.
Salut! ;)
Com tenim el tema? ...ja tinc ganes de dormir en alçada.
Salut! ;)
- JoanCG
- Presentats
- Contacta:
Jeje... ja m’agrada, ja que hi hagi algú tant malalt com jo qui prefereixi una nit allà dalt a un bon hotel....
Doncs com saps, veient que la penya respira, tinc previst anar-hi com sigui abans, més k res pel tema de comprovar k la pista per arribar fins allà estigui practicable, pq degut a k allà quan plou i neva ho fa de debò, no voldria k arribéssim allà i no poguéssim ni arribar al lloc d’acampada.
Pe que fa a la travessa a peu, penseu k es farà una mica en funció de la penya; és a dir, fer una ascensió pot requerir esforç, però es tracta de gaudir, no de patir, pel que estigueu tranquils...
Fins aviat!!!
Doncs com saps, veient que la penya respira, tinc previst anar-hi com sigui abans, més k res pel tema de comprovar k la pista per arribar fins allà estigui practicable, pq degut a k allà quan plou i neva ho fa de debò, no voldria k arribéssim allà i no poguéssim ni arribar al lloc d’acampada.
Pe que fa a la travessa a peu, penseu k es farà una mica en funció de la penya; és a dir, fer una ascensió pot requerir esforç, però es tracta de gaudir, no de patir, pel que estigueu tranquils...
Fins aviat!!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 10, 2010 8:42 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
[quote user="Digamjordi" post="111019"]Trovo que és una proposta molt interssant. Voldria saber si les pistes de veritat permeten circular amb una gs, sense trindre que cambiar les gomes d origen.
Deixam com provisional + 2, si els dias son 3 i 4 de juliol[/quote]
siiii... de sobres, són pistes de Simca 1.000 que li dic jo (no sé perquè...), per això no heu de patir -si no plou-
jo l'he feta carregat amb paquet + tenda + sacs dormir + fogonet + provisions + etc.etc.etc.... cap problema, són pistes facilones i nobles (mentres no estigui enfangat) tret d'algun cavall mort travessat al camí que quasi no ens deixa passar (la tempesta de la nit. ) no vam tenir cap problema. El paissatge per a mí dels millors paissatges d'alta muntanya de Catalunya.
ah ! fins i tot vam trobar un taxi de barcelona que pujava de la vall fosca !!! (axiò si, fotia molt mala cara el tiu, segurament el filet d'oli negre que anava deixant en mig de la pista tindria a veure....)
Deixam com provisional + 2, si els dias son 3 i 4 de juliol[/quote]
siiii... de sobres, són pistes de Simca 1.000 que li dic jo (no sé perquè...), per això no heu de patir -si no plou-
jo l'he feta carregat amb paquet + tenda + sacs dormir + fogonet + provisions + etc.etc.etc.... cap problema, són pistes facilones i nobles (mentres no estigui enfangat) tret d'algun cavall mort travessat al camí que quasi no ens deixa passar (la tempesta de la nit. ) no vam tenir cap problema. El paissatge per a mí dels millors paissatges d'alta muntanya de Catalunya.
ah ! fins i tot vam trobar un taxi de barcelona que pujava de la vall fosca !!! (axiò si, fotia molt mala cara el tiu, segurament el filet d'oli negre que anava deixant en mig de la pista tindria a veure....)
-----------
- JoanCG
- Presentats
- Contacta:
ARBE:El paissatge per a mí dels millors paissatges d'alta muntanya de Catalunya.
No puc estar més d'accord amb tu, les vistes son increibles, és com estar en tota una vall totalment aillada del mon. Cap poble a la vista, sovint es veuen Isards, i més i més muntanyes...
No puc estar més d'accord amb tu, les vistes son increibles, és com estar en tota una vall totalment aillada del mon. Cap poble a la vista, sovint es veuen Isards, i més i més muntanyes...
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 11, 2010 9:07 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Joan, tens la sortida col•locada al calendari de Mototurisme.
;)
Joan, tens la sortida col•locada al calendari de Mototurisme.
;)
Sort,
- JoanCG
- Presentats
- Contacta:
Gràcies per l'avís, Albert...
Per cert, si algú vol venir però no té tenda de campanya, per 10€/dia en lloguen a botiges de material de muntanya k conec.
Ja direu.
Per cert, si algú vol venir però no té tenda de campanya, per 10€/dia en lloguen a botiges de material de muntanya k conec.
Ja direu.
- Pafontí
- Presentats
- Entrades: 88
- Membre des de: dj. jul. 26, 2007 10:11 am
- Ubicació: Valls i Capafonts
Perdoneu per no haver dit res, es que vaig molt liat i feia temps que no hem conectava,
al final no sera possible venir, espero que us ho passeu molt bè,i espero veure la crònica.
al final no sera possible venir, espero que us ho passeu molt bè,i espero veure la crònica.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Avui a casa hem estat fent el planing pels propers caps de setmana i hi ha alguna possibilitat de que vinguem jo i la Muntsa, depenent en tot cas de la pista i la ruta a peu del dia següent, d'entrada ens apuntem a la llista de provisionals ;)
Vindriem amb la K75-GS carregats amb la tenda i tota la parafernàlia, suposo que arribariem i podriem fer les pistes si son prou fàcils.
La ruta seria més o menys aquesta ?
de Vic a Torre de Cabdella
Suposo que ens podríem trobar a Calaf per pujar cap a Tremp, oi ?
Vindriem amb la K75-GS carregats amb la tenda i tota la parafernàlia, suposo que arribariem i podriem fer les pistes si son prou fàcils.
La ruta seria més o menys aquesta ?
de Vic a Torre de Cabdella
Suposo que ens podríem trobar a Calaf per pujar cap a Tremp, oi ?
- JoanCG
- Presentats
- Contacta:
Estaríem contentíssims, la Gemma i jo, de k vinguéssiu tots dos. I a tal fi i efecte declaro que per tal de possibilitar-ho, el dia abans faré venir l’aplanadora per allisar la pista i en la ruta a peu, us pujaré a tots dos a coll-i-bé, fent-vos a l’hora un massatge de Jiatshu i explicant-vos acudits.
Si, la ruta és akesta, gràcies per fer-la!! Si convé, ens podem trobar tots a Calaf, Vic, o allà on convingui, cap problema!!
Si, la ruta és akesta, gràcies per fer-la!! Si convé, ens podem trobar tots a Calaf, Vic, o allà on convingui, cap problema!!
- Panotxa
- Presentats
Booooooooones!
Com tenim el tema intendència?
Algú portarà fogonet? podríem portar cafè i coses per barrejar-lo ...ja m'enteneu. :razz:
Allà farà fred i un carajillo és posarà de PM. ;)
Ra-mon...i tant que hi puges amb la K75ADV, que ja ens coneixem, bandidu. :twisted:
Salut!
Algú portarà fogonet? podríem portar cafè i coses per barrejar-lo ...ja m'enteneu. :razz:
Ra-mon...i tant que hi puges amb la K75ADV, que ja ens coneixem, bandidu. :twisted:
Salut!
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Quina llàstima, fa dies que seguia el fil amb l'esperança de poder-me apuntar.
Amb el que m'agrada tot aquest tinglado.
Però el dissabte tinc un compromís que no puc excusar :enfaduu
Passeu-s'ho molt bé.
Amb el que m'agrada tot aquest tinglado.
Però el dissabte tinc un compromís que no puc excusar :enfaduu
Passeu-s'ho molt bé.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Joanclapegol" post="124222"]Estaríem contentíssims, la Gemma i jo, de k vinguéssiu tots dos. I a tal fi i efecte declaro que per tal de possibilitar-ho, el dia abans faré venir l’aplanadora per allisar la pista i en la ruta a peu, us pujaré a tots dos a coll-i-bé, fent-vos a l’hora un massatge de Jiatshu i explicant-vos acudits.
Si, la ruta és akesta, gràcies per fer-la!! Si convé, ens podem trobar tots a Calaf, Vic, o allà on convingui, cap problema!![/quote]
Ei, ei, Joan, no cal pas tanta preparació, no t'hi atabalis ;) ... farem el que podrem i pujarem fins on puguem.
Si, la ruta és akesta, gràcies per fer-la!! Si convé, ens podem trobar tots a Calaf, Vic, o allà on convingui, cap problema!![/quote]
Ei, ei, Joan, no cal pas tanta preparació, no t'hi atabalis ;) ... farem el que podrem i pujarem fins on puguem.
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Panotxa" post="124305"]Booooooooones!
Salut![/quote]
Panotxa, no la sobrevaloris, no arriba pas a ADV, com a màxim a GS ;)
Per cert, en quant a portar què i com, nosaltres som novatos en les acampades aquestes, podriem fer una llista de coses «imprescindibles» que cal portar tant per l'acampada com per la caminada del dia següent ? Merci.
Salut![/quote]
Panotxa, no la sobrevaloris, no arriba pas a ADV, com a màxim a GS ;)
Per cert, en quant a portar què i com, nosaltres som novatos en les acampades aquestes, podriem fer una llista de coses «imprescindibles» que cal portar tant per l'acampada com per la caminada del dia següent ? Merci.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Ra-mon" post="124363"] Ei, ei, Joan, no cal pas tanta preparació, no t'hi atabalis ;) ... farem el que podrem i pujarem fins on puguem.[/quote]
Ei, Joan, ja t'ho vaig dir en un MP. Aquests de MT son com el McGyver. No et preocupis, d'una manera o un altre sortirà be.
Jo segueixo de provisional (cada cop menys :lol: :lol: )
Ei, Joan, ja t'ho vaig dir en un MP. Aquests de MT son com el McGyver. No et preocupis, d'una manera o un altre sortirà be.
Jo segueixo de provisional (cada cop menys :lol: :lol: )