Estic Lesionat!!!!!!!!
Moderador: Airald
- cumpanye
- Presentats
- Entrades: 66
- Membre des de: dj. nov. 19, 2009 11:44 am
- Ubicació: Esplugues de Llobregat
Estic Lesionat!!!!!!!!
Companys/es de Mototurisme, us comunico que malauradament, almenys durant un parell de mesos no podré assistir a les vostres rutes. El motiu ha estat que el passat dia 16 d´aquest mes vaig tenir una topada amb un cotxe a la Diagonal de Barcelona, per ser mes precisos, va envair el meu carril i .... jo al terra!!!!
La moto no te masses danys, lo típic, els cilindres rascats i poca cosa mes. I jo una trencada del os acromi clavicular, però el passat dilluns em van operar i em van posar una fantàstica placa de titani i uns cargols, el metge que em va operar va dir que en dos mesos com nou i que podré tornar a anar en moto.
Aquest primer de juliol teníem pensat anar a Garmish amb la dona,.........llastima, tindrà que ser el proper any, ens hi haurem de resignar, aixi com anar aquest estiu en moto.
Almenys em queda aquest portal per saber de vosaltres.
Fins aviat.
Josep Maria.
La moto no te masses danys, lo típic, els cilindres rascats i poca cosa mes. I jo una trencada del os acromi clavicular, però el passat dilluns em van operar i em van posar una fantàstica placa de titani i uns cargols, el metge que em va operar va dir que en dos mesos com nou i que podré tornar a anar en moto.
Aquest primer de juliol teníem pensat anar a Garmish amb la dona,.........llastima, tindrà que ser el proper any, ens hi haurem de resignar, aixi com anar aquest estiu en moto.
Fins aviat.
Josep Maria.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: Estic Lesionat!!!!!!!!
Quina p*tada! Toca fer bondat i tornar ben recuperat. Cuida't!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Esperem que la recuperació sigui ràpida i satisfactoria. :???:
A mi això d'anar per Bcn amb moto, com que no. Abans baixo les escales de casa meva amb moto que no ficar-me dins la jungla. :tremolant
A mi això d'anar per Bcn amb moto, com que no. Abans baixo les escales de casa meva amb moto que no ficar-me dins la jungla. :tremolant

- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Ho sento, Josep Maria. Bona recuperació.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Que et recuperis aviat!!!!!!!!! Una forta abraçada!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
que et reuperis ben aviat i que quedis com nou
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 27, 2010 7:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Vaja ,Josep Mª ,estas de "pega" ,crec recordar que em vas dit que ja havias tingut un altre accident amb la moto. Ara toca recuperar bé, Garmish sempre es al mateix lloc,i ja hi podras tornar.
Si necesitas qualsevol cosa,ja ho saps,un M.P.
Recuperat i aviat podras tornar a gaudir de les sortidas de Mototurisme !!!!!!!!!!!!
Si necesitas qualsevol cosa,ja ho saps,un M.P.
Recuperat i aviat podras tornar a gaudir de les sortidas de Mototurisme !!!!!!!!!!!!
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Hosti noi, em sap greu que se t'hagin fotut els plans de l'estiu, però com sempre es diu en aquests casos.....el més important és que estiguis bé.
Ara paciència i a fer bondat.
Ara paciència i a fer bondat.
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Quina putada! Jo cada cop que baixo a bcn en moto (que ho faig sovint) vaig a mil ulls, i tot i així a vegades t'enportes algún susto...
Bona recuperació i ens veiem en alguna sortida.
Bona recuperació i ens veiem en alguna sortida.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Sap greu aquestes coses, però dintre de tot tu has de mirar amb bons ulls i agafart-t'ho amb calma. Ànims són quatre dies.

- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Anims JOSEP Mª, ara una mica de paciencia i a recuperarte, avera si de aqui poc temps tornem a coincidir en alguna surtida, una salutacio
Cabirol l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 27, 2010 10:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Son coses que no haurien de passar però passen. Malgrat tot lo important es que ens ho puguis explicar.
Recuperat ben aviat company.
Ànims i paciència.
Ànims i paciència.
Salutacions moteres.
- Mont-sec
- Presentats
- Entrades: 351
- Membre des de: dc. maig 06, 2009 4:37 pm
- Ubicació: Vallès
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Angel" post="125916"]Son coses que no haurien de passar però passen. Malgrat tot lo important es que ens ho puguis explicar.
Ànims i paciència.[/quote]
+1
+1

Gas a la burra!!!
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
Vinga recuperat aviat.
Vsssssssssssssssssssssssssss.
Vsssssssssssssssssssssssssss.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
[quote user="cumpanye" post="125860"] Companys/es de Mototurisme, us comunico que malauradament, almenys durant un parell de mesos no podré assistir a les vostres rutes. El motiu ha estat que el passat dia 16 d´aquest mes vaig tenir una topada amb un cotxe a la Diagonal de Barcelona, per ser mes precisos, va envair el meu carril i .... jo al terra!!!!
Fins aviat.
Josep Maria.[/quote]
Desitjar-te una ràpida recuperaciò...
Ànim companye ! ;)
Fins aviat.
Josep Maria.[/quote]
Desitjar-te una ràpida recuperaciò...
Ànim companye ! ;)

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Noi, quina putada... res, paciencia i a recuperar-se... :???: :???: :roll: :roll: :roll:
Fins aviat!
Noi, quina putada... res, paciencia i a recuperar-se... :???: :???: :roll: :roll: :roll:
Fins aviat!

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Bona recuperació
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Jesus GS" post="125920"][quote user="Angel" post="125916"]Son coses que no haurien de passar però passen. Malgrat tot lo important es que ens ho puguis explicar.
+1
[/quote]
+1
Pensa que amb la crisi, estalviaràs molt en gasolina i si les coses van malalment, d'aqui uns mesos sempre et podràs vendrà la placa de titani que va a preu d'or (o més) :lol:
Recuperat aviat
+1

+1

Pensa que amb la crisi, estalviaràs molt en gasolina i si les coses van malalment, d'aqui uns mesos sempre et podràs vendrà la placa de titani que va a preu d'or (o més) :lol:
Recuperat aviat