Dissabte 26-06-2010
Avui ens llevem una mica mes tard i fem un esmorzar tranquil i de senyors,el dia es una mica més gris pero ho agraim.
Un cop carregades les motos fem via cap a Passo Giau de 2.236 mts d`alçada i molt maco de fer,amb forças tornanti ,sembla un lloc d`escaladors ja que en trobem forças a mida que agafem alçada. De fet tota la zona de Dolomitas esta plé de Via Ferrata . Despres de forças revolts arribem a dalt on fem les fotos de rigor.
Baixem rapidament i ens dirigim cap a el Passo Fedaia de 2.054 mts també conegut com Marmolada,que dona nom al massis,al pic ,a la estacio de Ski,tot aixó depres de esbrinar on está el Nord, de fet hi habían quatre Nords ,per cada un de nosaltres estaba a un lloc diferent……………………….alguna foto més i avall.
Es vora migdia i cal pensar que farem per dinar,cal recordar que amb horari europeu tot es fá més aviat. Trobem un Spar a punt de tancar (a les 12 hs.) i comprem quatre cosas ,ara només cal que en Pascual ens porti a un dels seus amagatalls a fer pique – nique.
Aquest cop es supera,agafem un cami que s`enfila per la muntanya i si no fos perque trobem que están regant,encara estariem pujant. Donem mitja volta i ens aturem a dinar a l`ombra,el Sol es ara mateix inaguantable.
Uploaded with
ImageShack.us
Una mica de descans i a fer el darrer coll,el Passo Mendola de 1.363 mts,a peu de port som tota una colla ,alemanys,austriacs,un suis, 2 italians,nosaltres i potser algú més.Sortim a cua de tots,pero en Pascual,va “calent” i agafa roda a un italiá i nosaltres derrere.
A dalt del Passo Mendola,arriba l`italiá ,en Pascual i nosaltres,el reste “acollonidos” per el camí.Com sempre foto de rigor i avall i de tornada que es dissabte i voldriem dormir a França per fer diumenge tot tranquilament els 600 Qm que ens faltarien.
Uploaded with
ImageShack.us
Baixem per l`autopasta per arribar a França aviat, de fet es un hora tonta, si donem gas potser podem arribar a casa pero portem avui 900 Qm i ens fa dubtar.
Decidim anar a dormir a Menton,ara m`he adonat que en Mikel GS,també hi era,camí de Toscana,pero nosaltres ho trobem tot plé. Diumenge hi ha el Ironman a Nice i está tot plé des de Menton a Frejus.
Com que hi ha “división de opiniones”en Pascual diu que marxa a intentar dormir a casa,en Ramon ,Moncho i jo,volem descansar i seguir diumenge.
Aixis que res millor que pensar on dormirem amb la panxa plena,i a Menton mateix fem una pizza. Despres autopasta fins trovar un lloc on dormir…………………………….finalment ho vem trovar , a la mateixa area de descans a la gespa!!!!!!!!!!! Ja eran les 3 de la matinada.
Jo vaig “dormir” fins les 5 hrs , em vaig llevar i vaig fer els 500 Qm fins a casa,despres ho van fer en Ramon i en Moncho.
A les 10 hrs del matí a casa,pero tot el dimenge “trencat”.
Una sortida espectacular,amb la inmillorable companyía de Pascual ,Ramon i Moncho,per l`ordre que volgueu.Amb gent aixis es pot anar a tot arreu.
Moncho,ya te lo traduciré todo,aunque creo que lo entiendes perfectamente y cuando quieras volvemos a cenar a Cortina d`Ampezzo ;) ;)
Tot plegat m`han sortit 3.169 Qm. Aquest es el meu punt de vista pero segur que en Moncho,en Ramon hi en Pascual poden afegir moltes cosas.
P.D. RAMON,VEURAS QUE NO HE FET CAP COMENTARI DE LA TEVA PARTICULAR VISIÓ DE L`AIGUA CALENTA I FREDA, aixis que fes bondat ,que hi ha convidats que entran a tafanejar i despres demanan raons ;) ;)
PASCUAL , no cal que digui res,faras el que voldras............. :666 :666
MONCHO ,al menos tú, serás solidario ;) ;)
Vinga nois,quan ho repetim???????????