1a NOCTURNA AL COL D'IZOARD

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: 1a NOCTURNA AL COL D'IZOARD

Entrada Autor: Vendetta » dj. jul. 01, 2010 4:52 pm

[quote user="James Bond" post="126335"]Vendetta, quedem demà a 1/4 de 8 del vespre a la primera rotonda a l'entrada d'Olot i tirem cap a Besalú i Figueres ?

Arribarem allà just a l'hora de la sortida, a mig camí parem a fer un mos per sopar.

Si algú més vol venir demà a pujar l'Izoard de nit ja ho sap, que s'esperi ala rotonda entrant a Olot venint de Les Preses

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vssssssss
007[/quote]
Eps ara a Olot esta plovent! que si no.... vaig a mirar el temps.. Ara que els aires d'allà... mirar que fer el coll d'izoard de nit... jo encara no l'he vist de dia!!
Aquests Hijpans son folls!!

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. jul. 01, 2010 8:28 pm

Unes imatges del Col d'Izoard per la Nit

Cal dir que tot era ben fosc, i jo no tenia por :eyes

Les intrèpides mototuristes

Imatge

Aquí tots quatre contents de fer el cim

Imatge

En Sergi amb la barretina fent país (que ja cal fer-ho)

Tinc problemes per carregar l'matge, deu ser quelcom relacionat amb l'Estatut

Ara sembla que sí puc

Imatge

Cel·lebrant l'èxit a un Pub de Briançon (cal dir que ens van fer fora quan varen tancar)

Imatge

És la 1ª però no serà pas l'única
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 01, 2010 9:04 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Entrada Autor: Hijpanitat » dj. jul. 01, 2010 8:36 pm

Des de la delegació a Catalunya d'Hijpanitat s.c.p. us volem felicitar per la fita aconseguida.

Anar a buscar nous aires i en diferents hores i moments del dia era un dels reptes que ens havíem proposat en l'ultima assembla general i de moment ho esteu aconseguint.

Tot i això avui mateix us envien un altre cooperativista per comprovar i controlar que realment esteu on dieu i feu el que ens expliqueu, quan arribi ens ho feu saber.

Per controlar a aquest controlador demà un n'enviarem un altre, aixi que ja podeu començar de preparar un altra ruteta d'aquestes nocturnes en la que no faltin revolts, diferents tipus d'aires i el buidatge sistemàtic exclusiu de la cooperativa per mantenir viva la flama inicial d'Hijpanitat s.c.p.

I recordeu : Nosaltres només venem aire
Hijpanitat l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 01, 2010 8:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. jul. 01, 2010 8:53 pm

[quote user="Kel" post="126521"]

Cal dir que tot era ben fosc, i jo no tenia por :eyes
[/quote]

No m'ho puc creure!!! :eyes
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dj. jul. 01, 2010 9:03 pm

Una petita cronica de la nocturna al col d'isoard
A alguna hora de la nit, 22:30 aprox iniciem la ruta, la pujada va ser fosca, tret d'un cotxe que vam trobar a mitja pujada. Doncs poca cosa més en 22km de pujada. Despres de l'aiguat que va caure durant la tarda, ens pensavem que trobariem l'asfalt moll, però :shock: :shock: gran part era sec. Un cop a dalt del coll les fotos de rigor, i en baixar doncs a cel.lebrar-ho

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Aquí uns videos del picassa, que no se com es fa perque es vegin, us deixo els links
Video 1
Video 2
Video 3
Video 4
Sergi3 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 01, 2010 9:26 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Entrada Autor: Itaca » dj. jul. 01, 2010 9:23 pm

[quote user="Sergi3" post="126535"]
[img align=left]http://lh6.ggpht.com/_HD9iJ4C3zig/TCxIh ... 090166.JPG[/img][/quote]

Aquesta ja potser era la segona??

De dia son paisatges ben aprofitables, però a la nit, ha de tenir el seu "puntillu" :tremolant :tremolant
Itaca l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 01, 2010 9:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

ArdnaS
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm

Entrada Autor: ArdnaS » dj. jul. 01, 2010 9:38 pm

Doncs si companys, vàrem fer el cim de la 1a Nocturna a l'Izoard i ho vàrem anar a cel.lebrar...

Les vistes són immillorables, (cal dir que aquest port si no l'hem fet 3 o 4 cops no l'hem fet cap) doncs ja te'l saps de memòria, però de nit és igualment espectacular. Per cert el tema de d'inversió tèrmica és del tot real, llàstima de no portar sac de dormir que sinó ho cel.lebravem quedant-nos-hi a dormir. Peró és clar com que no el portàvem vàrem decidir anar al pub :mrgreen:

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dj. jul. 01, 2010 10:08 pm

Bandarres, sou uns bandarres, voleu fer el favor de tornar ja, o es que us penseu quedar, vinga que us estem esperamt, no ens feu patir no, ens feu enveja.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ImatgeImatge

ArdnaS
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm

Entrada Autor: ArdnaS » dj. jul. 01, 2010 10:54 pm

[quote user="Sagal" post="126553"]Bandarres, sou uns bandarres, voleu fer el favor de tornar ja, o es que us penseu quedar, vinga que us estem esperamt, no ens feu patir no, ens feu enveja.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]

Doncs, Santi no ens esperi més i vina a buscar-nos!!!! :mrgreen:

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dv. jul. 02, 2010 4:27 am

[quote user="ardnaS" post="126569"][quote user="Sagal" post="126553"]Bandarres, sou uns bandarres, voleu fer el favor de tornar ja, o es que us penseu quedar, vinga que us estem esperamt, no ens feu patir no, ens feu enveja.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]

Doncs, Santi no ens esperi més i vina a buscar-nos!!!! :mrgreen:[/quote]

No puc si sou fora tinc que vigilar el pais, que des de que no i sou vaja merder que hi tenim, ara ja només faltaria que marxes jo, :lol: :lol: :lol:
ImatgeImatge

Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Entrada Autor: Hijpanitat » dg. jul. 04, 2010 8:56 pm

Fonts ben informades han comunicat a la cooperativa Hijpanitat s.c.i. que hi ha hagut un segon intent de ruta nocturna a l'Izoard per fer una recollida selectiva d'aire d'els Alps, i feta per els mateixos membres que ja hi varen anar la primera vegada, mes el controlador que hi vàrem enviar per controlar-los i el controlador del controlador que també hi varem enviar perquè no ens fiàvem prou del primer controlador, tot i que no sabem si es millor el segon que el primer, segur que del foc varem anar a parar a les bases.

Aquesta vegada sembla però que hi ha haver una incidència important però que no va afectar la integritat física dels nostres cooperativistes.

Suposem que tal com marquen els nostres estatuts, aquests membres abans d'anar a dormir i per conservar els aires recollits en cims tant alts, deurien fer un buidatges sistemàtic per reconfortar-se de l'esglai passat.

I recordeu, nosaltres només venem aire

HIJPANITAT S.C.I
Hijpanitat l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 05, 2010 1:46 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dg. jul. 04, 2010 9:20 pm

Bon vespre,

Es probable que em preneu per un xic ignorant però no acabo de tindre-ho gaire clar. Per a mi, una ruta comença en un punt de trobada, es fa la ruta planificada i, un cop acabat, cadascú se'n torna a casa seva. Pel que entenc, vosaltres vàreu quedar a les deu del vespre al peu del col, vàreu el col i desprès???? Vàreu fer nit allà?? Us hi arribàreu a mitja tarda?? Ja estàveu per allà?? Sento l'estupidesa d'aquestes preguntes, les quals de ben segur que tenen una obvia resposta per els que coneixeu el tema.

Moltes gràcies,

Jordi "Prony"

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dg. jul. 04, 2010 10:29 pm

[quote user="prony" post="126913"]Bon vespre,

Es probable que em preneu per un xic ignorant però no acabo de tindre-ho gaire clar. Per a mi, una ruta comença en un punt de trobada, es fa la ruta planificada i, un cop acabat, cadascú se'n torna a casa seva. Pel que entenc, vosaltres vàreu quedar a les deu del vespre al peu del col, vàreu el col i desprès???? Vàreu fer nit allà?? Us hi arribàreu a mitja tarda?? Ja estàveu per allà?? Sento l'estupidesa d'aquestes preguntes, les quals de ben segur que tenen una obvia resposta per els que coneixeu el tema.

Moltes gràcies,

Jordi "Prony"[/quote]
Uuiii quantes preguntes i quanta confusiò. De ben segur, alguns estarà encatat de contestar-te, i satisfet d'haver generat tanta espectaciò.

Jo per la meva part he de dir que les 20h del dijous vaig sortir cap al punt de sortida que indicaven. Hi vaig arribar a les 1:30. M'hi va enviar Hijpanitat S.C.I. No ho veien gaire clar tot plegat.

Bè, ara hi estic una mica cansat, ja m'hi ajudarà algù mès a aclarir-te la confusiò.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. jul. 04, 2010 10:55 pm

Aixis que ja no podeu fer malifetes al nostre pais i heu d'anar a "molestar" els veïns...eh!!! :D

Deu tenir el seu punter fer l'Izoar de nit amb les magnífiques vistes que es poden disfrutar al ser fosc com gola de llop. ;)

Prony no en facis massa cas d'aquesta gent, que els d'Hijpanitat es caracteritzen per no aclarir mai res de res i com mes aclareixen mes confussió crean, el Kaos es la seva virtut.
Son gent no recomanable majoritariament. :roll: :D

Bandiduuuuuusss.
Salut i kilómetres

Sergi3
Presentats

Entrada Autor: Sergi3 » dl. jul. 05, 2010 2:36 pm

Home, mal i fetes tampoc :mrgreen: només anem a buscar aires nous
Del coll d'Izoard potser el podriem rebatejar com el Col de fang.
m'explico: La segona pujada, ja que teniem el controlador, i el controlador del controlador, haviem de demostrar que si feiem aquestes coses y que no son fotomontatges, be com anava dient, la segona pujada ens vam quedar a dos kilometres del coll a causa d'una esllevissada, despres us poso unes fotillos, i entendreu el perque col de fang

Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Entrada Autor: Angeleta » dl. jul. 05, 2010 5:07 pm

Quina envejaaaaaa!!! :crys :roll:
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. jul. 05, 2010 7:55 pm

Quina aventura més guapa, merci er explicar-nos-ho i fer-nos dentetes......

Mecagoentoloquesemeneaeldiaquevaigdecidirobrirbotigailamarequevapariralainformaticaquenoemdeixavacandesniaosties.

Sergi3
Presentats

Entrada Autor: Sergi3 » dl. jul. 05, 2010 9:08 pm

A veure aquestes fotos:

A la nit ens vam trobar això:

Imatge

Una petita barrera de fang i pedretes. Al dia següent vem dir: "Anem a veure si aquests francesos son eficients"
Dit i fet, pujem al coll d'Izoard per la banda de Briançon, un cop dalt, comencem a baixar cap a l'altra banda, on la nit anterior ens vam trobar la barrerar i....

Imatge
Imatge

Pam, ja es pot pasar amb moto.

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. jul. 05, 2010 9:27 pm

Hosti, no m'hi hauria parat ni 2 segons aquí amb tants desprendiments.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. jul. 05, 2010 9:48 pm

[quote user="Sergi3" post="127039"]A veure aquestes fotos:

A la nit ens vam trobar això:

Imatge

Una petita barrera de fang i pedretes. Al dia següent vem dir: "Anem a veure si aquests francesos son eficients"
Dit i fet, pujem al coll d'Izoard per la banda de Briançon, un cop dalt, comencem a baixar cap a l'altra banda, on la nit anterior ens vam trobar la barrerar i....

Imatge

Pam, ja es pot pasar amb moto.[/quote]

Sergi, ho has d'acabar d'explicar be això :D :D

Nosaltres al veure el fangueig, d'entre 5-8 cms, varem passar les nostres motos i varem ajudar a passar tot tips de motos, ducatis, aprilias, R's, nakeds, de francesos, italians i fins i tot una FJR d'un suec que viatjava sol, fins que ..............

va arribar la "reina" de les trail, la que es apta per tot tipus de terrenys, una flamant BMW bavaresa 1200GS, que a part de la Vstrom d'en Sergi va ser l'única trail que va venir, que en veure el fang va optar per fer mitja volta !!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”