Urbanitas 2010
Moderador: Airald
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
Re: Urbanitas 2010
Hola, Tomas,
nosaltres hi serem a l ´área de Bellatarra a las 07:30 h.
Ens veiem diumenge!!!!
nosaltres hi serem a l ´área de Bellatarra a las 07:30 h.
Ens veiem diumenge!!!!
Compartir la carretera
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
[quote user="tommy" post="129719"]Hola companys,
proposo que els que siguem de Barna i rodalies, i els que vingueu de Girona i la part nord,
trobar-nos sobre les 07:30 h. més o menys al Area de Bellaterra.
Fins arribar a "Can Saneja" ens queda 1:30 h, així que ens queda temps per fer un cafe.
Ja direu.
Fins al diumenge
tommy[/quote]
Hola a tots/tes
El Punt de trobada dels que venim de Barcelona i rodalies, així com els que veniu de Girona i la part nord, es exactament en la part on es veu l'hotel de l'Area de Bellaterra que va direcciò Tarragona oi...?).
L'he localitzat en google maps... Si es correcte allà serè a les 07:30 del diumenge ! ;)
ENLLAÇ MAPA PUNT DE TROBADA A LES 07:30 AREA DE BELLATERRA
proposo que els que siguem de Barna i rodalies, i els que vingueu de Girona i la part nord,
trobar-nos sobre les 07:30 h. més o menys al Area de Bellaterra.
Fins arribar a "Can Saneja" ens queda 1:30 h, així que ens queda temps per fer un cafe.
Ja direu.
Fins al diumenge
tommy[/quote]
Hola a tots/tes
El Punt de trobada dels que venim de Barcelona i rodalies, així com els que veniu de Girona i la part nord, es exactament en la part on es veu l'hotel de l'Area de Bellaterra que va direcciò Tarragona oi...?).
L'he localitzat en google maps... Si es correcte allà serè a les 07:30 del diumenge ! ;)
ENLLAÇ MAPA PUNT DE TROBADA A LES 07:30 AREA DE BELLATERRA

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
El mapa de Bellaterra és aquest, Edelweiss i normalment s'acostuma a sortir del bar indicat.
Disfruteu força, que sembla ser que el temps us acompanyarà. Feu forces fotos!
[IMG=http://img213.imageshack.us/img213/6884/bellaterra.jpg][/IMG]
[IMG=http://img213.imageshack.us/img213/6884/bellaterra.jpg][/IMG]

- Edelweiss
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="129984"]El mapa de Bellaterra és aquest, Edelweiss i normalment s'acostuma a sortir del bar indicat.
[IMG=http://img213.imageshack.us/img213/6884/bellaterra.jpg][/IMG][/quote]
Ostres Genial Randy...! millor senyalitzat no es pod demanar... :lol:
Aixi que si queda temps com deia en Tommy doncs prenerem un cafe en el Bar on s'acostuma a sortir ...
No t'amoinis que fotos no faltaran... ja saps l'il.lussiò que fa tornar i començar a descarregar les fotos de la sortida :pc i esta com molt de les que feu segur que serà genial... je, je :form :form :form
Espero que ens acompanyi el bon temps (avui he sentit que el diumenge plouria pero cap el vespre).
Moltes gràcies per el mapa ;)
[IMG=http://img213.imageshack.us/img213/6884/bellaterra.jpg][/IMG][/quote]
Ostres Genial Randy...! millor senyalitzat no es pod demanar... :lol:
Aixi que si queda temps com deia en Tommy doncs prenerem un cafe en el Bar on s'acostuma a sortir ...
No t'amoinis que fotos no faltaran... ja saps l'il.lussiò que fa tornar i començar a descarregar les fotos de la sortida :pc i esta com molt de les que feu segur que serà genial... je, je :form :form :form
Espero que ens acompanyi el bon temps (avui he sentit que el diumenge plouria pero cap el vespre).
Moltes gràcies per el mapa ;)

- Edelweiss
- Presentats
Hola a tots/tes...!
Soposo que molt de vosaltres ja coneixieu el punt de trobada...(jo crec que no he passat mai), aixi que l'he donat un cop d'ull al google maps i he vist la foto del Rte. del Punt de trobada...
Enllaç mapa situaciò...
SORTIDA URBANITES PUNT DE TROBADA 01 08 10 A LES 09:30 RTE XOPLUC
Enllaç foto Rte. Xopluc i mapa recorregut de la ruta...
PUNT DE TROBADA SORTIDA URBANITAS 01 08 10 A LES 09:30 RESTAURANTE XOPLUC
Quina il.lu...! :jump :Saltant :ban La meva 2na sortida... :form :form :form :form :form :form :form :form
Ja vaig preparan la camera... :razz:
Soposo que molt de vosaltres ja coneixieu el punt de trobada...(jo crec que no he passat mai), aixi que l'he donat un cop d'ull al google maps i he vist la foto del Rte. del Punt de trobada...
Enllaç mapa situaciò...
SORTIDA URBANITES PUNT DE TROBADA 01 08 10 A LES 09:30 RTE XOPLUC
Enllaç foto Rte. Xopluc i mapa recorregut de la ruta...
PUNT DE TROBADA SORTIDA URBANITAS 01 08 10 A LES 09:30 RESTAURANTE XOPLUC
Quina il.lu...! :jump :Saltant :ban La meva 2na sortida... :form :form :form :form :form :form :form :form
Ja vaig preparan la camera... :razz:
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 30, 2010 10:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
[quote user="Oscar" post="129974"]Be,finalment us acompanyarè per esmorzar i un tros de la
ruta,a la Fulliola ens veiem.[/quote]
com a bon coneixedor d'aquesta par del pais podras anar devant marcan la ruta,jo amb la meva vella hd mirare d'anar darrere per no fer tap.....fins diumenge.
ruta,a la Fulliola ens veiem.[/quote]
com a bon coneixedor d'aquesta par del pais podras anar devant marcan la ruta,jo amb la meva vella hd mirare d'anar darrere per no fer tap.....fins diumenge.
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
quan vaixeu per la A2 es la sortida 504,direccio Balaguer,vall d'aran.
- Siset
- Presentats
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
- Ubicació: La Roca del Vallès
Finalment ens veiem a Bellaterra a les 07:30. Fins diumenge.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí

Ja tinc la moto a punt ;) .
Al treure-la del concesionari m´han dit Eva, no corris.. i no he corregut, però directe a fer cuatre corbes, per variar ... directe als Angels.
Va molt i molt i molt i molt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt BE
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 31, 2010 12:19 am, en total s’ha editat 4 vegades.
- Siset
- Presentats
Aixó es fa Eva, aixó no es fa alm amics....
- Eva
- Presentats
[quote user="Siset" post="130028"]Aixó es fa Eva, aixó no es fa alm amics....[/quote]
Pero si tú també la provaràs, no t´en salves :twisted: :twisted: :twisted:
Es més baixa que la gs i ja et dona més estabilitat i tranquilitat.
Es molt més cómode i la Mar m´ha dit, ja es nostre ???? Si no, ja la pots canviar :???: :???:
El acompanyant va molt cómode.
L¨entrada a corba és diferent, però desseguida li agafes el tranquillo.
Jo sabia que en recte m´agradaria, per lo tant ... directe a corbes i amb une mica de práctiques.... una pasada.
Pero si tú també la provaràs, no t´en salves :twisted: :twisted: :twisted:
Es més baixa que la gs i ja et dona més estabilitat i tranquilitat.
Es molt més cómode i la Mar m´ha dit, ja es nostre ???? Si no, ja la pots canviar :???: :???:
El acompanyant va molt cómode.
L¨entrada a corba és diferent, però desseguida li agafes el tranquillo.
Jo sabia que en recte m´agradaria, per lo tant ... directe a corbes i amb une mica de práctiques.... una pasada.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 30, 2010 11:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Siset
- Presentats
Si, i dilluns ja vaig directe al concesionari de BMW i dimarts ja m'han fet fora de casa.
- Eva
- Presentats
[quote user="Siset" post="130030"]Si, i dilluns ja vaig directe al concesionari de BMW i dimarts ja m'han fet fora de casa.[/quote]
Per aquestes coses sempre et pots esperar a Reis i fer veure que es una sorpresa....
Jo crec que no espararé tant ;)
Per aquestes coses sempre et pots esperar a Reis i fer veure que es una sorpresa....
Jo crec que no espararé tant ;)
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Mareta" post="130031"][quote user="Siset" post="130030"]Si, i dilluns ja vaig directe al concesionari de BMW i dimarts ja m'han fet fora de casa.[/quote]
Jo crec que no espararé tant ;)[/quote]
Jo fa uns anys tenia "connexió" directa amb els Reis i ni per aquestes ... ;)
Jo fa uns anys tenia "connexió" directa amb els Reis i ni per aquestes ... ;)
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Eva
- Presentats
[quote user="Joan XT" post="130033"][quote user="Mareta" post="130031"][quote user="Siset" post="130030"]Si, i dilluns ja vaig directe al concesionari de BMW i dimarts ja m'han fet fora de casa.[/quote]
Jo fa uns anys tenia "connexió" directa amb els Reis i ni per aquestes ... ;)[/quote]
Joan, aixó vol dir que no et portes prou bé :twisted: :twisted: :twisted: .
Has d´ésser més bon minyo i fer més els deures.... pense que els reis son mags i ho saben tot.
Jo fa uns anys tenia "connexió" directa amb els Reis i ni per aquestes ... ;)[/quote]
Has d´ésser més bon minyo i fer més els deures.... pense que els reis son mags i ho saben tot.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Mareta" post="130036"][quote user="Joan XT" post="130033"][quote user="Mareta" post="130031"][quote user="Siset" post="130030"]Si, i dilluns ja vaig directe al concesionari de BMW i dimarts ja m'han fet fora de casa.[/quote]
Has d´ésser més bon minyo i fer més els deures.... pense que els reis son mags i ho saben tot.[/quote]
Codony, portar més bé encara? si jo feia de Rei. :mrgreen:
Has d´ésser més bon minyo i fer més els deures.... pense que els reis son mags i ho saben tot.[/quote]
Codony, portar més bé encara? si jo feia de Rei. :mrgreen:
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Edelweiss
- Presentats
[quote user="Mareta" post="130027"]
Al treure-la del concesionari m´han dit Eva, no corris.. i no he corregut, però directe a fer cuatre corbes, per variar ... directe als Angels.
Va molt i molt i molt i molt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt BE[/quote]
Preciossa moto...!
Eva ja et veig amb aquesta FEN POSIBLE LA PROPERA AVENTURA DE SOL A SOL

Va molt i molt i molt i molt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt BE[/quote]
Preciossa moto...!

Eva ja et veig amb aquesta FEN POSIBLE LA PROPERA AVENTURA DE SOL A SOL

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Total que ja es pot dir que aquesta és gairebé la presentació oficial de la nova moto de la Mareta, pobra RT, no sap la "pallissa" de kms que li espera :b9 :b9 :b9
Se suposava que la demanaves per probar-la diumenge i resulta que dissbate matí ja tens clar que serà la TEVA moto, això si que és anar per feina ;)
A veure si ens podem veure aviat i m'ensenyes aquest porta-avions que dius que ja quasi t'has comprat :kiss
Se suposava que la demanaves per probar-la diumenge i resulta que dissbate matí ja tens clar que serà la TEVA moto, això si que és anar per feina ;)
A veure si ens podem veure aviat i m'ensenyes aquest porta-avions que dius que ja quasi t'has comprat :kiss
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Eva
- Presentats
[quote user="GRUM" post="130047"]Total que ja es pot dir que aquesta és gairebé la presentació oficial de la nova moto de la Mareta, pobra RT, no sap la "pallissa" de kms que li espera :b9 :b9 :b9
A veure si ens podem veure aviat i m'ensenyes aquest porta-avions que dius que ja quasi t'has comprat :kiss[/quote]
No, no... no es cap presentació oficial :crys :crys .
Aquest vespre i desprès de llegir varis privats , voldré provar la GT.
Aquesta moto que m´han deixat és molt básique i no porta ni musique, ni ESA, res de res i en Roger del concessionari em va especificar que l´han matriculat per deixar-la provar .
També em va comentar que han venut aquest mes d´agost moltes motos noves i de segona ma.
La més venuda la 1200gs.
M´agradaria provar una moto que no fos tant "tractor bavarés".
De fet les motos dels concesionaris son per provar i es tenen que provar.
Jo amb dues hores, no tinc temps de res, però amb la sortida a LLeida ja podré opinar millor,
Per cert, vens a la sortida ???? Aviat no ens coneixarem ;)
A veure si ens podem veure aviat i m'ensenyes aquest porta-avions que dius que ja quasi t'has comprat :kiss[/quote]
No, no... no es cap presentació oficial :crys :crys .
Aquest vespre i desprès de llegir varis privats , voldré provar la GT.
Aquesta moto que m´han deixat és molt básique i no porta ni musique, ni ESA, res de res i en Roger del concessionari em va especificar que l´han matriculat per deixar-la provar .
També em va comentar que han venut aquest mes d´agost moltes motos noves i de segona ma.
La més venuda la 1200gs.
M´agradaria provar una moto que no fos tant "tractor bavarés".
De fet les motos dels concesionaris son per provar i es tenen que provar.
Jo amb dues hores, no tinc temps de res, però amb la sortida a LLeida ja podré opinar millor,
Per cert, vens a la sortida ???? Aviat no ens coneixarem ;)
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Malauradament no crec que pugui, per això no m'he apuntat. Aques vespre, just sortint de treballar dutxa i tinc un compromís que es preveu que acabi bastant tard o sigui que dubto mooolt que demà matí estigui en condicions de venir a fer ruta, però faré els possibles per veure'ns aviat, que tens raó que al final, entre el poc que ens hem vist i el temps que fa, ja no em coneixereu ;)
Per cert, tu segueix provant a veure quina t'agrada més i ens ho vas explicant als que no podem fer-ho, així serà com si jo també provés motos :mrgreen:
Que vagi bé la prova i sortida de demà.
Per cert, tu segueix provant a veure quina t'agrada més i ens ho vas explicant als que no podem fer-ho, així serà com si jo també provés motos :mrgreen:
Que vagi bé la prova i sortida de demà.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.