Ruta GT Matí
Moderador: Airald
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Ruta GT Matí
Jo també t'estimo, carinyo.
Jo deia al títol, que posa "ruta GT matí" i serveix per tots els matins.
Jo deia al títol, que posa "ruta GT matí" i serveix per tots els matins.
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
[quote user="James Bond" post="130757"][quote user="Alucinamaripili" post="130753"]Està bé aquest fil perquè com que no hi posa cap data, serveix per totes les sortides que aneu fent els que viviu de conya.[/quote]
El puc aprofitar per la sortida de demà ? o millor n'obro un altra ? :lol: :lol: :lol:[/quote]
I no me n'has dit res :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys Ara seré una dona "despetxada" (com carai es deu dir això en català, si és que existeix el concepte?) Ara me'n vaig amb l'Alucina, que ell sí que em vol. Mira:
[quote user="Alucinamaripili" post="130758"]Jo també t'estimo, carinyo.
[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
El puc aprofitar per la sortida de demà ? o millor n'obro un altra ? :lol: :lol: :lol:[/quote]
I no me n'has dit res :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys Ara seré una dona "despetxada" (com carai es deu dir això en català, si és que existeix el concepte?) Ara me'n vaig amb l'Alucina, que ell sí que em vol. Mira:
[quote user="Alucinamaripili" post="130758"]Jo també t'estimo, carinyo.
[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
No aneu tant en moto que les gastareu :mrgreen:
:cerv
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Angeleta
- Presentats
[quote user="Sergi3" post="130793"]No aneu tant en moto que les gastareu :mrgreen:
:cerv[/quote]
2.800 km en 4 setmanes és molt? Vols dir que se'm gastarà? Aprofito ara pq a l'hivern ja veurem si la treurem gaire a passejar amb les carreteres glaçades... Hauré de buscar algú que em dugui de paquet!!
2.800 km en 4 setmanes és molt? Vols dir que se'm gastarà? Aprofito ara pq a l'hivern ja veurem si la treurem gaire a passejar amb les carreteres glaçades... Hauré de buscar algú que em dugui de paquet!!
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
Ostres, el preu de no tenir internet a casa és aquest, m´he perdut aquesta fantàstica ruta,... mira que tinc temps per anar amb moto, o com diuen, n´hi ha que vivim be,... je,je,.....
Never ride alone.
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
- Angeleta
- Presentats
[quote user="Jordi Ponsa" post="130802"]Ostres, el preu de no tenir internet a casa és aquest, m´he perdut aquesta fantàstica ruta,... mira que tinc temps per anar amb moto, o com diuen, n´hi ha que vivim be,... je,je,.....[/quote]
Ei! Quan de temps!! (No sé si és pq jo també he estat desconnectada una bona temporada o p la falta d'internet)
Res, si no hi ha internet a casa, a gorrejar-lo de les biblioteques o espais públics.
:roll: ;)
Ei! Quan de temps!! (No sé si és pq jo també he estat desconnectada una bona temporada o p la falta d'internet)
Res, si no hi ha internet a casa, a gorrejar-lo de les biblioteques o espais públics.
:roll: ;)
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Angeleta" post="130801"][quote user="Sergi3" post="130793"]No aneu tant en moto que les gastareu :mrgreen:
2.800 km en 4 setmanes és molt? Vols dir que se'm gastarà? Aprofito ara pq a l'hivern ja veurem si la treurem gaire a passejar amb les carreteres glaçades... Hauré de buscar algú que em dugui de paquet!![/quote]
Com, que a l'hivern no es pot sortir? :eyes llavors què hem de fer els que treballem 6 dies/setmana durant tot l'estiu?? :tremolant
Sort que jo vaig una mica per lliure...

Això si, amb compte, quan hi ha aquest a la carretera :tremolant

Com sempre, jo vaig una mica al revés...
2.800 km en 4 setmanes és molt? Vols dir que se'm gastarà? Aprofito ara pq a l'hivern ja veurem si la treurem gaire a passejar amb les carreteres glaçades... Hauré de buscar algú que em dugui de paquet!![/quote]
Com, que a l'hivern no es pot sortir? :eyes llavors què hem de fer els que treballem 6 dies/setmana durant tot l'estiu?? :tremolant

Com sempre, jo vaig una mica al revés...
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Angeleta
- Presentats
[quote user="GRUM" post="130805"][quote user="Angeleta" post="130801"][quote user="Sergi3" post="130793"]No aneu tant en moto que les gastareu :mrgreen:

Com sempre, jo vaig una mica al revés...[/quote]
Jo no he dit que a l'hivern no es pugui sortir: a mi també m'han portat per carreteres glaçades i amb la moto patinant (encara me'n recordo del patinatge artístic i d'un dia que anàvem a 3 sota zero direcció a Albarracín, les fotos estan penjades per aquest fòrum, jeje).
El que volia dir és que jo no em veig en cor de sortir en segons quines condicions. Jo, si no ho veig clar, ni el cotxe agafo! (Un cop vaig haver de tornar a casa en 1a. marxa a causa de la neu i després van tallar al carretera. Amb al moto no ho penso repetir!!)
M'avanço: ja ho sé que amb neu s'ha d'anar amb marxes llargues, però d'això fa uns anyets... O sigui que no cal que m'ho digueu...

Com sempre, jo vaig una mica al revés...[/quote]
Jo no he dit que a l'hivern no es pugui sortir: a mi també m'han portat per carreteres glaçades i amb la moto patinant (encara me'n recordo del patinatge artístic i d'un dia que anàvem a 3 sota zero direcció a Albarracín, les fotos estan penjades per aquest fòrum, jeje).
El que volia dir és que jo no em veig en cor de sortir en segons quines condicions. Jo, si no ho veig clar, ni el cotxe agafo! (Un cop vaig haver de tornar a casa en 1a. marxa a causa de la neu i després van tallar al carretera. Amb al moto no ho penso repetir!!)
M'avanço: ja ho sé que amb neu s'ha d'anar amb marxes llargues, però d'això fa uns anyets... O sigui que no cal que m'ho digueu...
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Sempre hi ha opcions, millors i pitjors :mrgreen:

http://img34.imageshack.us/img34/8222/c ... nhielo.jpg

Tot i que jo potser prefereixo aquesta, en cas de poca tracció, com més rodes i centre de gravetat més baix millor, no creieu? :lol:

http://img34.imageshack.us/img34/8222/c ... nhielo.jpg

Tot i que jo potser prefereixo aquesta, en cas de poca tracció, com més rodes i centre de gravetat més baix millor, no creieu? :lol:

L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Molt be Angeleta, això es amortitzar el teu recent A2 i la teva flamant moto.. ! :form
Gràcies per les fotos ;)
Gràcies per les fotos ;)

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Bona sortida nois/a!!!
(M'agrada veure periodistes amb pebrots!)
Salut!!!
(M'agrada veure periodistes amb pebrots!)
Salut!!!