Després de unes mini vacances per Andalusia, per questions de feina no he pogut fer cap ruta amb la moto :evil: :evil: :evil: , o sigui que m´he tret el “mono” de moto anant a fer enduro :mrgreen: :mrgreen: , amb tota la familia o amb el nano gran, us penjo unes quantes fotos de la zona de la Pobla de Lillet, que amb les últimes pluges està espectacular. En principi l´idea era trobar camins per fer amb l ÁDV, però ho vaig descartar, és més divertida la GAS-GAS, sobretot per les zones trencades :twisted: :twisted: :twisted: .
I moures per aquesta zona al final ens porta fins a la millor troballa :shock: :shock: :shock: :
Els primers de la temporada :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Aquet any com que les plujes han sigut molt generoses , hi ha uns paisatjes maravellosus, i per els bolets pinta ser un bon any, gracies per compartir la surtida, ens veiem dema company
Carai, com t'ho montes, això si que és vida!!!
Felicitats, per compartir l'afició amb els nanos, per les rutes, per les vacances, pels bolets...
Ara a disfrutar de "LA MAQUINA" grossa ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida. Coleccionista de vivències.
[quote user="Steelman" post="132915"]Bona ruteta..ara falta que ens situis al mapa on son aquests camins tan guapos.[/quote]
[quote user="Itaca" post="132928"][quote user="Steelman" post="132915"]Bona ruteta..ara falta que ens situis al mapa on son aquests camins tan guapos.[/quote]
Això, això, i de passada hi pots posar les coordenades d'algun clap de bolets :lol: :lol:
Ara en serio, podriem fer alguna sortideta off-tranqui de cara a la tardor i aprofitar per anar a caçar bolets. :eyes :eyes
Merci per les fotos, uns paisatges realment de "postal" :cerv[/quote]
Res com diria qualsevol boletaire...... estava per la zona de La Pobla de Lillet :mrgreen: :mrgreen:
Els camins no sé com marcar-los, a la que em treus del Google-maps em perdo :roll: :roll: :roll:
Normalment quan surto se cap on vull anar, després començo a agafar cruïlles fins que vaig a espategar a algún lloc civilitzat, moltes vegades no sé ni per on he passat.