RUTA DEFINIDA: Dissabte 28-08-2010 (demà) - COLL DE PALLERES
Moderador: Airald
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Re: RUTA DEFINIDA: Dissabte 28-08-2010 (demà) - COLL DE PALL
Bones
Després d´esmorçar he deixat a tota la colla marxant cap a fer la Collada, jo he marxat altre cop cap a Calella de Palafrugell, però amb l´al.licient de fer-ho seguint la roda d´en Siono que també ha vingut a esmorçar.
La tornada ha estat molt bé, sobretot amb una roda com la d´en Siono, m´ha portat per Vallfogona, Llemena i finalment Santa Pelaia :mrgreen: :mrgreen: , en resum moltes, moltes, moltes corves, ara si que no queda cap punt del pneumàtic per gastar, tot i que segur que ell anava a mig gas :roll: :roll: :roll:
Les fotos ja les penjaré, l´inernet que tinc va com el c.....
Després d´esmorçar he deixat a tota la colla marxant cap a fer la Collada, jo he marxat altre cop cap a Calella de Palafrugell, però amb l´al.licient de fer-ho seguint la roda d´en Siono que també ha vingut a esmorçar.
La tornada ha estat molt bé, sobretot amb una roda com la d´en Siono, m´ha portat per Vallfogona, Llemena i finalment Santa Pelaia :mrgreen: :mrgreen: , en resum moltes, moltes, moltes corves, ara si que no queda cap punt del pneumàtic per gastar, tot i que segur que ell anava a mig gas :roll: :roll: :roll:
Les fotos ja les penjaré, l´inernet que tinc va com el c.....

- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
Bones gent! jo ja sóc a casona.
Deu ni doret la ruta d'avui, no n'havia fet mai cap de tantes hores crec, i realment m'ho he passat molt bé, :D aixi que deixeu-me donar-vos les gràcies a tots, i dir-vos que ja ens anirem veient!
Salut i gas! ;)
Deu ni doret la ruta d'avui, no n'havia fet mai cap de tantes hores crec, i realment m'ho he passat molt bé, :D aixi que deixeu-me donar-vos les gràcies a tots, i dir-vos que ja ens anirem veient!
Salut i gas! ;)
Monxu l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 28, 2010 8:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
..............................

- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!
estic a temps, de apuntar-me, per la ruta del disabte?????
salut
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Pacs47" post="133965"]bones!!!!!!
salut[/quote]
NO, Pacs, la ruta ja s'ha fet ;)
salut[/quote]
NO, Pacs, la ruta ja s'ha fet ;)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="133949"]..............................
[/quote]
les fotos necesiten pasar censura :mrgreen:
ja soc a casa tambe, la "sortideta" wapa wapa

les fotos necesiten pasar censura :mrgreen:
ja soc a casa tambe, la "sortideta" wapa wapa
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 28, 2010 10:39 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Randy-650" post="133949"]..............................
[/quote]
RAndy, ho sento :
+1

RAndy, ho sento :
+1
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Degut a l' insistència :D , poso unes quantes fotos.
El dematí hem esmorzat tal i com estava previst a Ribes de Freser i ens han acompanyat en PepI600 i en Siono100. M'ha agradat moltíssim tornar-los a veure. Ha estat una bona manera de començar el dia.
Després Collada, Puigcerdà, on hem fet benzina, Mont Lluís, Vilafranca de Conflent, Prades i cap a pujar els colls de muntanya.
Primer el Coll de Jau i després el de Garavel, on hem dinat de "pique-nique" que diuen els catalans del nord.
Després hem enfilat cap al Coll de Palleres on al començament ens ha acompanyat, i suposem filmat, de molt a la vora un helicòpter de la gendarmerie, i que ha marxat al veure que fèiem cara de bons nois, tot i portar els cascs.
A dalt al Palleres foto de rigor i cap a Ax les Thermes a fer el cafetonet.
Després cap al Coll de Pimorent i direcció Puigcerdà on hen tornat a fer benzina després de 204'4 quilòmetres per les terres catalanes del nord.
Altra vegada Collada de Toses i parada a Ribes de Freser per fer la cervesseta i l'hora els adéus.
Cal fer esment de les temperatures que hem "patit" = 13 º a Coll de Jau, 17 ª a Garavel i 13 º a Palleres, la resta oscil·lant entre 18º i 24º, per ser un dia molt calorós a la Catalunya del sud, nosaltres no ens n'hem assabentat.
Ha estat un plaer compartir ruta amb els companys d'avui, Kel, Pacs, Coes, Xavier, Monxu i Guixmo, i l'esmorzar amb en Siono i en Pep.
Us deixo unes quantes fotos, la resta la pode veure AQUÍ

Vssssssssss
007
El dematí hem esmorzat tal i com estava previst a Ribes de Freser i ens han acompanyat en PepI600 i en Siono100. M'ha agradat moltíssim tornar-los a veure. Ha estat una bona manera de començar el dia.
Després Collada, Puigcerdà, on hem fet benzina, Mont Lluís, Vilafranca de Conflent, Prades i cap a pujar els colls de muntanya.
Primer el Coll de Jau i després el de Garavel, on hem dinat de "pique-nique" que diuen els catalans del nord.
Després hem enfilat cap al Coll de Palleres on al començament ens ha acompanyat, i suposem filmat, de molt a la vora un helicòpter de la gendarmerie, i que ha marxat al veure que fèiem cara de bons nois, tot i portar els cascs.
A dalt al Palleres foto de rigor i cap a Ax les Thermes a fer el cafetonet.
Després cap al Coll de Pimorent i direcció Puigcerdà on hen tornat a fer benzina després de 204'4 quilòmetres per les terres catalanes del nord.
Altra vegada Collada de Toses i parada a Ribes de Freser per fer la cervesseta i l'hora els adéus.
Cal fer esment de les temperatures que hem "patit" = 13 º a Coll de Jau, 17 ª a Garavel i 13 º a Palleres, la resta oscil·lant entre 18º i 24º, per ser un dia molt calorós a la Catalunya del sud, nosaltres no ens n'hem assabentat.
Ha estat un plaer compartir ruta amb els companys d'avui, Kel, Pacs, Coes, Xavier, Monxu i Guixmo, i l'esmorzar amb en Siono i en Pep.
Us deixo unes quantes fotos, la resta la pode veure AQUÍ

Vssssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 28, 2010 11:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Molt maques... i les altres fotos, també
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 30, 2010 11:02 am, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Les fotos que esteu al bosc asseguts sembleu "bandoleros". Les noies de les fotos també son del mototurisme? :mrgreen: :mrgreen:
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Jo diria que hi ha alguna foto que no és vostra, no tenent `pinta d'anar amb moto, és que us fixeu amb totes les que passen, eh bandarres :lol:

- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
[quote user="Kel" post="133968"][quote user="Pacs47" post="133965"]bones!!!!!!
salut[/quote]
NO, Pacs, la ruta ja s'ha fet ;)[/quote]
bones!!!!!!
ostres, que jo volia enar-hi a la del disabte i no a la d'ahir
salut
salut[/quote]
NO, Pacs, la ruta ja s'ha fet ;)[/quote]
bones!!!!!!
ostres, que jo volia enar-hi a la del disabte i no a la d'ahir
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
la ruta molt maca,ara, veure que no us treieu les jaquetes dona fins i tot ganas de haver estat alla ;) ;)
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
Una rurta molt maca, si senyors!!!
m'ho vaig passar teta!! i les temperatures, quasi ratllaven el fred, va fer una temperatura collonuda!! idea per fer molts kms i no cansar-te!
m'ho vaig passar teta!! i les temperatures, quasi ratllaven el fred, va fer una temperatura collonuda!! idea per fer molts kms i no cansar-te!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="prony" post="133983"] Les noies de les fotos també son del mototurisme? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Què més voldries tu.
Les noies que tenim a Mototurisme tenen molta més categoria que les de les fotos. :mestre
Per alguna cosa surten amb nosaltres.
Què més voldries tu.
Les noies que tenim a Mototurisme tenen molta més categoria que les de les fotos. :mestre
Per alguna cosa surten amb nosaltres.

- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Com ja ha dit el Coes, la ruta wapa, wapa !
M'ho vaig passar de collons, kms, bons companys i riure. Es pot demanar més?
Per cert, aquest matí, en Monxu i jo ho hem rematat. Sortida a les 9 de Torelló, hem fet "La Salut" i esmorzar de senglar als Hostalets d'en Bas, enfilem cap Amer per fer la carretera d'Osor fins a St. Hilari, baixar Arbúcies i cap a Viladrau, St. Julià i cap a casa a dinar (170 km aprox). Cap de setmana rodó.
Salut i gas !
NOTA: Esmorzar de senglar vol dir que hem menjat senglar, no que haguem menjat com un senglar. Que quedi clar.
M'ho vaig passar de collons, kms, bons companys i riure. Es pot demanar més?
Per cert, aquest matí, en Monxu i jo ho hem rematat. Sortida a les 9 de Torelló, hem fet "La Salut" i esmorzar de senglar als Hostalets d'en Bas, enfilem cap Amer per fer la carretera d'Osor fins a St. Hilari, baixar Arbúcies i cap a Viladrau, St. Julià i cap a casa a dinar (170 km aprox). Cap de setmana rodó.
Salut i gas !
NOTA: Esmorzar de senglar vol dir que hem menjat senglar, no que haguem menjat com un senglar. Que quedi clar.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Moltes gracies per les fotos :kiss .
- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
Bona sortida , gracies per compartir-la amb nosaltres ;)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
I alguns pencant.... :(
Gracies per pujar les fotos
Gracies per pujar les fotos
Ex ...moltes coses
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
007 merci per penjar les fotos i pel resum de la jornada
[quote user="Xavier" post="134056"]Per cert, aquest matí, en Monxu i jo ho hem rematat. Sortida a les 9 de Torelló, hem fet "La Salut" i esmorzar de senglar als Hostalets d'en Bas, enfilem cap Amer per fer la carretera d'Osor fins a St. Hilari, baixar Arbúcies i cap a Viladrau, St. Julià i cap a casa a dinar (170 km aprox). Cap de setmana rodó.[/quote]
Un cap de setmana perfecte, mototuristicament parlant ;)
[quote user="Xavier" post="134056"]Per cert, aquest matí, en Monxu i jo ho hem rematat. Sortida a les 9 de Torelló, hem fet "La Salut" i esmorzar de senglar als Hostalets d'en Bas, enfilem cap Amer per fer la carretera d'Osor fins a St. Hilari, baixar Arbúcies i cap a Viladrau, St. Julià i cap a casa a dinar (170 km aprox). Cap de setmana rodó.[/quote]
Un cap de setmana perfecte, mototuristicament parlant ;)
[align=center]http://www.remences.com[/align]