Lourdes Diumenge 12 Setembre.
Moderador: Airald
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: Lourdes Diumenge 12 Setembre.
Fent la bossa, cercant mapes i programant TomTom. Fins demà.
Jordi "Prony"
Jordi "Prony"
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="prony" post="136089"]Fent la bossa, cercant mapes i programant TomTom. Fins demà.
Jordi "Prony"[/quote]
Agafa el coixí ( no t´en oblidis) :b9 :b9 :b9
Bona nit fins demà :kiss
Jordi "Prony"[/quote]
Agafa el coixí ( no t´en oblidis) :b9 :b9 :b9
Bona nit fins demà :kiss
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Un que ja ha arribat, bastant cansat, deunidó quina ruta :shock: :shock:
M'ho he passat molt bé, llàstima de l'avaria d'en Santi.
Salut,
Ah, espero fotos ;) ;)
M'ho he passat molt bé, llàstima de l'avaria d'en Santi.
Salut,
Ah, espero fotos ;) ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Joanstrom" post="136203"]........ llàstima de l'avaria d'en Santi.
[/quote]
Quin Santi? :shock: Què li ha passat?
[/quote]
Quin Santi? :shock: Què li ha passat?

- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D dos mes que ja hem arribat :D :D 875 km :D tim el cul com un pa de pages :eyes Toni al final caravana :crys i tem perdut :eyes
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
Jo tambe hi arribat a casa, 745 QM, segons el tomtom 10,02 hores damunt la moto a una mitjana de 75 Qm/H.
La moto d´en Santi "icasol" s´ha quedat sense embrage, una GS amb 35000Qm, just al col du tourmalet, l´Eva i en Ferran al porten cap a Girona.
Ho sento no hi tingut temps de tirar fotos
La moto d´en Santi "icasol" s´ha quedat sense embrage, una GS amb 35000Qm, just al col du tourmalet, l´Eva i en Ferran al porten cap a Girona.
Ho sento no hi tingut temps de tirar fotos
VMan l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 13, 2010 12:18 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Prony
- Presentats
Hola a tots,
En prony també es a casa. Esperant notícies dels de Girona que han fet un volt considerable per l'autopista francesa. Malauradament l'embragatge de la GS d'en Santi ha dit prou just al coronar el Tourmalet.
Que dir, abans de les fotos????
Doncs que tinc uns companys que no me'ls mereixo. No els he sabut indicar be que "anessin tirant" (prop de Benabarre) mentre jo m'he endinsat en un camí per gaudir d'una espectacular i fosca nit plena d'estels. I ells, a Alfarràs esperant-me amb angoixa!!! Us ho torno a dir, em sap molt, molt, molt, greu.
Que el Tourmalet i l'Aspin seràn mítics però la collada de Toses o el port del Cantó els hi dona mil voltes. A mes, amb tantíssima boira no hem pogut veure absolutament res.
Que el Vichy Catalan es molt mes bo que l'aigua de Lourdes on, per cert, hi ha "carril cadira de rodes". Pobre gent, els que menys tarats hi havia érem nosaltres!!!
Que també ha hagut de patir caravana per culpa dels domingueros que envaeixen les nostres carreteres.
Hem pogut gaudir d'unes carreteres a la península molt ben fetes, molt ben conservades, molt solitàries i sense haver de patir pels radars. Catalunya ens ha rebut amb un radar i un sensesentit de rectes amb línies contínues.
A tots els que m'heu acompanyat (Déu ni do quanta colla ens hem ajuntat) en una cansada sortida que no m'ha cansat gens,
En prony també es a casa. Esperant notícies dels de Girona que han fet un volt considerable per l'autopista francesa. Malauradament l'embragatge de la GS d'en Santi ha dit prou just al coronar el Tourmalet.
Que dir, abans de les fotos????
Doncs que tinc uns companys que no me'ls mereixo. No els he sabut indicar be que "anessin tirant" (prop de Benabarre) mentre jo m'he endinsat en un camí per gaudir d'una espectacular i fosca nit plena d'estels. I ells, a Alfarràs esperant-me amb angoixa!!! Us ho torno a dir, em sap molt, molt, molt, greu.
Que el Tourmalet i l'Aspin seràn mítics però la collada de Toses o el port del Cantó els hi dona mil voltes. A mes, amb tantíssima boira no hem pogut veure absolutament res.
Que el Vichy Catalan es molt mes bo que l'aigua de Lourdes on, per cert, hi ha "carril cadira de rodes". Pobre gent, els que menys tarats hi havia érem nosaltres!!!
Que també ha hagut de patir caravana per culpa dels domingueros que envaeixen les nostres carreteres.
Hem pogut gaudir d'unes carreteres a la península molt ben fetes, molt ben conservades, molt solitàries i sense haver de patir pels radars. Catalunya ens ha rebut amb un radar i un sensesentit de rectes amb línies contínues.
A tots els que m'heu acompanyat (Déu ni do quanta colla ens hem ajuntat) en una cansada sortida que no m'ha cansat gens,
MOLTES GRACIES!!!!!!
-
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dj. gen. 21, 2010 10:40 pm
- Ubicació: Girona
Gracies per tot a tots, en Ferranga m,ha portat a casa. :D
No he vist la Lourdes, .............encara. :enfadat
Embrage de la gs petat, moto a França. :crys
Fins la proxima.
GRACIES
No he vist la Lourdes, .............encara. :enfadat
Embrage de la gs petat, moto a França. :crys
Fins la proxima.
GRACIES
- Eva
- Presentats
Acabo d´arribar a casa.
Un cp de setmana fantàstic .
Moltes gracies a tots els que ho han fet posible.
Demà fotos i crónique..
Un cp de setmana fantàstic .
Moltes gracies a tots els que ho han fet posible.
Demà fotos i crónique..
- Prony
- Presentats
Gràcies per avisar-nos que ja sou a casa!!!!
- Eva
- Presentats
[quote user="prony" post="136226"]Gràcies per avisar-nos que ja sou a casa!!!![/quote]
A veure si puc penjar alguna foto abans d´anar a dormir.... com la teva amb la senyera i "torejant " la vaca al col d´Aspin ????
Ja no recordo bé.
A veure si puc penjar alguna foto abans d´anar a dormir.... com la teva amb la senyera i "torejant " la vaca al col d´Aspin ????
Ja no recordo bé.
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
[IMG=http://img255.imageshack.us/img255/7968/capturadepantalla201009d.png][/IMG]
La ruta del cap de setmana.
M´el ha passat la Carme ( Edelweiss ) despres posaré només la ruta de Lourdes.
La ruta del cap de setmana.
M´el ha passat la Carme ( Edelweiss ) despres posaré només la ruta de Lourdes.
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
JO TAMBE VAIG ARRIVAR !! de 7.00 mati de BCN a 11,35 NIT !! 879 KM ? si ! i al final aquets enllaunats de me..a ! ( jo soc molt enllaunat, però.... ) anan per l´esquerra,....amb perdo !!!.... fen caravana de l´ordal a martorell per res !!! quins c...ons !!!
una ruta preciosa , llastima de l´averia... i gracies a Eva i Ferran per fer de salvaguarda al amic de girona !!!
Quant tingui força comentare més coses !!!
Vsssssssssssssssssss !!!!!!
pd mininos! no os preocupeu !! normal !!!!!
una ruta preciosa , llastima de l´averia... i gracies a Eva i Ferran per fer de salvaguarda al amic de girona !!!
Quant tingui força comentare més coses !!!
Vsssssssssssssssssss !!!!!!
pd mininos! no os preocupeu !! normal !!!!!
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 13, 2010 10:23 am, en total s’ha editat 3 vegades.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Lamento l'avaria que ha patit un company. A part d'això veig que us ho heu passat teta. Felicitats.
Jo vaig fer també uns 800 km des de Magny Cours a casa, vaig arribar a quarts de dotze de la nit.
Salut i gas !
Jo vaig fer també uns 800 km des de Magny Cours a casa, vaig arribar a quarts de dotze de la nit.
Salut i gas !
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Felicitats a tots per la "gesta".
Jo quan sigui gran vull ser com vosaltres. Nosaltres vam fer uns 500kms repartits en 2 dies i varem acabar amb el cul destrossat :oops: :oops:
Espero poder anar fent "callo" mica en mica per poder-vos acompanyar algún dia :roll:
Llàstima de l'averia, però si "només" ha sigut això rai.
Sou uns/es figures ;)
Eva, lo teu no té nom, a aquest pas hauràs de comprar la GW abans del què et penses... :kiss
Jo quan sigui gran vull ser com vosaltres. Nosaltres vam fer uns 500kms repartits en 2 dies i varem acabar amb el cul destrossat :oops: :oops:
Espero poder anar fent "callo" mica en mica per poder-vos acompanyar algún dia :roll:
Llàstima de l'averia, però si "només" ha sigut això rai.
Sou uns/es figures ;)
Eva, lo teu no té nom, a aquest pas hauràs de comprar la GW abans del què et penses... :kiss
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Eva
- Presentats

La ruta que varem fer plegats.
TOTS els components de la ruta ( que presentaré a la tarda ) FRANCAMENT ENCANTADORS.
- Eva
- Presentats
La ruta que varem fer plegats amb la tornada cap a casa:

A més en Ferran ( Ferranga ) i en Santi ( Icasol ) varen vindre al matí desde GIrona.
Santi, per ser la primera sortida amb nosaltres vares ésser molt valent. Enhorabona.
A més en Ferran ( Ferranga ) i en Santi ( Icasol ) varen vindre al matí desde GIrona.
Santi, per ser la primera sortida amb nosaltres vares ésser molt valent. Enhorabona.
- Eva
- Presentats
[quote user="Xavier" post="136272"]Lamento l'avaria que ha patit un company. A part d'això veig que us ho heu passat teta. Felicitats.
Salut i gas ![/quote]
1.- Has d´obrir fil i explicar-nos com va anar la teva ruta
2.- En Santi (Icasol) té la moto al costat del Tourmalet i li portaràn en grua cap a Espanya. A ell, en Ferran ( Ferranga) el va portar de nou cap a casa.
Salut i gas ![/quote]
1.- Has d´obrir fil i explicar-nos com va anar la teva ruta
2.- En Santi (Icasol) té la moto al costat del Tourmalet i li portaràn en grua cap a Espanya. A ell, en Ferran ( Ferranga) el va portar de nou cap a casa.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 13, 2010 11:48 am, en total s’ha editat 1 vegada.