Una Ruteta Per Aquest Dimarts
Moderador: Airald
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Re: Una Ruteta Per Aquest Dimarts
Molt bé Mininos !
Bona ruta per certificar que a les botes no els hi entra aigua !
I un esmorzar de primera !
Salut i fins dissabte !
Bona ruta per certificar que a les botes no els hi entra aigua !
I un esmorzar de primera !
Salut i fins dissabte !
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Així m'agrada, que els Mininos no tingueu por a l'aigua, que plou, doncs a posar-se l'equip de pluja i endavant ! :mrgreen:
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Ramon" post="141881"]Així m'agrada, que els Mininos no tingueu por a l'aigua, que plou, doncs a posar-se l'equip de pluja i endavant ! :mrgreen:[/quote]
Jo anava a dir el mateix, o sigui que... +1
Tal com diu l'Steelman, els Mototuristes mai suspenen una sortida pel temps !! ;)
Jo anava a dir el mateix, o sigui que... +1
Tal com diu l'Steelman, els Mototuristes mai suspenen una sortida pel temps !! ;)
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
ACABO DE CASTIGAR LA MOTO PER NO VOLER SORTIR EL DIMARTS. CARA A LA PARET FINS DISSABTE!!!!
Compartir la carretera
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
[quote user="prony" post="141837"]Doncs a mi, que soc molt sentit, m'ha sabut molt de greu no vindre, he estat tot el matí pensant, "En Prony deixa a la gent tirada en l'últim moment".
Al despertar-me i comprovar que no ha deixat de caure aigua en tota la nit m'he sentit fatal. He mirat l'evolució del radar meteorològic i he entès que no valia la pena anar a patir i fer patir als meus.
Una trucada amb l'Andres, un parell de missatges amb en Joan i la seva opinió de que, davant el risc de possibles esllavissades i molta terra a mig asfalt, anul.lar-ho era el mes assenyat.
Me m'alegro molt de que us ho hageu passat tan be. Opino que, amb lo cagat que jo soc, vindre amb l'asfalt xop hagués estat mes una càrrega que un company per a vosaltres.
Ens veiem a Ponts.
Jordi "Prony"[/quote]
Jordi en cap moment hem pensat que ningú ens ha deixat tirats, quan vam sortir de casa ja haviem parlat amb tu i sabiem que no venies i que posiblement ningú vindria, per part nostra cap problema, ja ens coneixeu que som una mica gats asalvatjats. Nosaltres ens ho passem bè anant depressa i tambè a poc a poc, si has de sortir per passar-ho malament no val la pena. :cerv :cerv

Ens veiem dissabte. :D :D
Al despertar-me i comprovar que no ha deixat de caure aigua en tota la nit m'he sentit fatal. He mirat l'evolució del radar meteorològic i he entès que no valia la pena anar a patir i fer patir als meus.
Una trucada amb l'Andres, un parell de missatges amb en Joan i la seva opinió de que, davant el risc de possibles esllavissades i molta terra a mig asfalt, anul.lar-ho era el mes assenyat.
Me m'alegro molt de que us ho hageu passat tan be. Opino que, amb lo cagat que jo soc, vindre amb l'asfalt xop hagués estat mes una càrrega que un company per a vosaltres.
Ens veiem a Ponts.
Jordi "Prony"[/quote]
Jordi en cap moment hem pensat que ningú ens ha deixat tirats, quan vam sortir de casa ja haviem parlat amb tu i sabiem que no venies i que posiblement ningú vindria, per part nostra cap problema, ja ens coneixeu que som una mica gats asalvatjats. Nosaltres ens ho passem bè anant depressa i tambè a poc a poc, si has de sortir per passar-ho malament no val la pena. :cerv :cerv
Ens veiem dissabte. :D :D
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..