Canvi De Pneumàtics
Moderador: Airald
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Re: Canvi De Pneumàtics
[quote user="Alucinamaripili" post="141265"]Jo els canvio aquí i està molt bé, tenen botiga a Sant Joan i a Badalona.[/quote]
Alucinamaripili, com a minim deus tenir accions no ? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Alucinamaripili, com a minim deus tenir accions no ? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
280€ pagaré jo demà per el canvi de les dues rodes de la Pan. No he trovat els Z8 no interact i tornaré a muntar els BT 020.

280€ pagaré jo demà per el canvi de les dues rodes de la Pan. No he trovat els Z8 no interact i tornaré a muntar els BT 020.
Sort,
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="Coes" post="141271"][quote user="Alucinamaripili" post="141265"]Jo els canvio aquí i està molt bé, tenen botiga a Sant Joan i a Badalona.[/quote]
Alucinamaripili, com a minim deus tenir accions no ? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Ja que m'has descovert et passaré una comisió. ;)
Alucinamaripili, com a minim deus tenir accions no ? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Ja que m'has descovert et passaré una comisió. ;)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Alucinamaripili" post="141265"]Jo els canvio aquí i està molt bé, tenen botiga a Sant Joan i a Badalona.[/quote]
ara t'escolto, un que sap on va !!!! el problema de comprar pneumatics d'internet es que no saps d'on venen (avui en dia les copies que venen de la Xina son de les coses mes variades i amb un pneumatic que va al contacte amb el terra i es la teva seguretat....... ) aixo no ho dic amb anim de tocar el que no sona,pero els mateixos pneumatics en la mateixa moto tenen una duracio molt mes llarga i aixo esta compovat ,l'unic pneumatic que vaig comprar d'aquesta manera quan es va gastar es va separar la banda de rodadura a trosos del pneumatic fent uns bonys que feien fresa.
ara t'escolto, un que sap on va !!!! el problema de comprar pneumatics d'internet es que no saps d'on venen (avui en dia les copies que venen de la Xina son de les coses mes variades i amb un pneumatic que va al contacte amb el terra i es la teva seguretat....... ) aixo no ho dic amb anim de tocar el que no sona,pero els mateixos pneumatics en la mateixa moto tenen una duracio molt mes llarga i aixo esta compovat ,l'unic pneumatic que vaig comprar d'aquesta manera quan es va gastar es va separar la banda de rodadura a trosos del pneumatic fent uns bonys que feien fresa.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Kpeps" post="141333"]..... el problema de comprar pneumatics d'internet es que no saps d'on venen (avui en dia les copies que venen de la Xina son de les coses mes variades i amb un pneumatic que va al contacte amb el terra i es la teva seguretat....... ) aixo no ho dic amb anim de tocar el que no sona,pero els mateixos pneumatics en la mateixa moto tenen una duracio molt mes llarga i aixo esta compovat ,l'unic pneumatic que vaig comprar d'aquesta manera quan es va gastar es va separar la banda de rodadura a trosos del pneumatic fent uns bonys que feien fresa.[/quote]
Quin penumàtic era i a quina web vas comprar-ho? :shock: Quan els compres en una web en teoria indiquen on estan fabricats, i si vas a una web com ara Delti observes que no n'hi ha cap fabricat ni a Xina, ni a Taiwan ni a Corea. :shock:
A la mateixa web SI que tenen pneumàtics xinesos per cotxes, els quals es veu que duren molt poc i patinen que dona gust. Jo estic esperant a que els fabricants japonesos venguin pneumàtics de moto per internet amb preus econòmics. En gasto de japonesos pel cotxe (Falken) i n'estic contentíssim.
Quin penumàtic era i a quina web vas comprar-ho? :shock: Quan els compres en una web en teoria indiquen on estan fabricats, i si vas a una web com ara Delti observes que no n'hi ha cap fabricat ni a Xina, ni a Taiwan ni a Corea. :shock:
A la mateixa web SI que tenen pneumàtics xinesos per cotxes, els quals es veu que duren molt poc i patinen que dona gust. Jo estic esperant a que els fabricants japonesos venguin pneumàtics de moto per internet amb preus econòmics. En gasto de japonesos pel cotxe (Falken) i n'estic contentíssim.

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Jo el que és Morros-Trullas estic molt descontent, a finals de l'any passat vaig canviar dues rodes (Metzeler tourance) i una càmera, a mitjans d'aquesta any la mateixa operació, 50 euros més car. I no era per lo de l'iva.
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 09, 2010 8:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Jo també ;) Així no m'haig de moure de casa :D :D
Dilluns haig de canviar el de darrera, Metzeler Tourance EXP, 117 leurillos tot muntat, em sembla que no és mal preu.
Per cert, repetiré pneumatic però només m'ha durat 4500 km, és normal? :crys :crys
Salut
Dilluns haig de canviar el de darrera, Metzeler Tourance EXP, 117 leurillos tot muntat, em sembla que no és mal preu.
Per cert, repetiré pneumatic però només m'ha durat 4500 km, és normal? :crys :crys
Salut
Joanstrom l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 09, 2010 10:48 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="Joanstrom" post="141357"][quote user="Alucinamaripili" post="141265"]Jo els canvio aquí i està molt bé, tenen botiga a Sant Joan i a Badalona.[/quote]
Salut[/quote]
Tot depèn de l'emfasi que hi posis al canell dret. ;)
Salut[/quote]
Tot depèn de l'emfasi que hi posis al canell dret. ;)
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Pot ser si que algun dia m'he escalfat una miqueta :lol: :lol: , però no és habitual!
Hopregunto per que tinc la impresió que han durat poquet, i eren els originals :enfaduu
Apa, dilluns canvi de rodes.
Hopregunto per que tinc la impresió que han durat poquet, i eren els originals :enfaduu
Apa, dilluns canvi de rodes.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="141345"][quote user="Kpeps" post="141333"]..... el problema de comprar pneumatics d'internet es que no saps d'on venen (avui en dia les copies que venen de la Xina son de les coses mes variades i amb un pneumatic que va al contacte amb el terra i es la teva seguretat....... ) aixo no ho dic amb anim de tocar el que no sona,pero els mateixos pneumatics en la mateixa moto tenen una duracio molt mes llarga i aixo esta compovat ,l'unic pneumatic que vaig comprar d'aquesta manera quan es va gastar es va separar la banda de rodadura a trosos del pneumatic fent uns bonys que feien fresa.[/quote]
A la mateixa web SI que tenen pneumàtics xinesos per cotxes, els quals es veu que duren molt poc i patinen que dona gust. Jo estic esperant a que els fabricants japonesos venguin pneumàtics de moto per internet amb preus econòmics. En gasto de japonesos pel cotxe (Falken) i n'estic contentíssim.[/quote]
em sembla que va ser pneu online quan tenia la kawasaki Michelin Macadam ,en vem comprar uns quants a traves d'un amic,pero perque precisament no se d'on venen i es el que toca a terra primer,avui en dia es falsifica tot i precisament per aixo no m'en fio,encara que no vull dir que ho siguin,eh,no em malinterpretis.
A la mateixa web SI que tenen pneumàtics xinesos per cotxes, els quals es veu que duren molt poc i patinen que dona gust. Jo estic esperant a que els fabricants japonesos venguin pneumàtics de moto per internet amb preus econòmics. En gasto de japonesos pel cotxe (Falken) i n'estic contentíssim.[/quote]
em sembla que va ser pneu online quan tenia la kawasaki Michelin Macadam ,en vem comprar uns quants a traves d'un amic,pero perque precisament no se d'on venen i es el que toca a terra primer,avui en dia es falsifica tot i precisament per aixo no m'en fio,encara que no vull dir que ho siguin,eh,no em malinterpretis.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 09, 2010 11:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!
com be diu en Randy, a mi a la Bandit, els pneumatics m'han aguantat uns 5000 kms
per preu i per que esta mes a prop de casa el SAS de Martorell, crec que es un lloc mes que convenient per fer el cambi, no fa falta demana hora i el tracte es mes que correcte, solsament una pega,
hi ha cap bar per fer la cerveçeta a prop- :enfaduu :enfaduu :enfaduu
els pilot road, el devant i el d'arradera 290 €
salut
com be diu en Randy, a mi a la Bandit, els pneumatics m'han aguantat uns 5000 kms
per preu i per que esta mes a prop de casa el SAS de Martorell, crec que es un lloc mes que convenient per fer el cambi, no fa falta demana hora i el tracte es mes que correcte, solsament una pega,

salut
SOCI A.M.M. 16284
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Joan XT" post="141354"]Jo el que és Morros-Trullas estic molt descontent, a finals de l'any passat vaig canviar dues rodes (Metzeler tourance) i una càmera, a mitjans d'aquesta any la mateixa operació, 50 euros més car. I no era per lo de l'iva.[/quote]
no es per defensar ningu,pero el descontentament es per preu o perque et van montar els pneumatics al reves o no et van fer un bon servei ?? crec que abans de fer res sempre s'ha de demanar pressupost,jo sempre ho faig i aixi procuro no tenir disgustos amb res.
no es per defensar ningu,pero el descontentament es per preu o perque et van montar els pneumatics al reves o no et van fer un bon servei ?? crec que abans de fer res sempre s'ha de demanar pressupost,jo sempre ho faig i aixi procuro no tenir disgustos amb res.
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Pacs47" post="141370"]
[/quote]
Pacs, els 2CT no fan pel nostre sistema de conducció, veig, tot i que el primer joc em va durar 8.000 km, el segón 5.000. :crys Si fas alguna recta, val, però si sempre fas revolts.... :enfadat
Estic esperant una resposta de Metzeler España que em digui quina diferència hi ha entre els Z6 (els interact no) normals, els Z6E i els Z6U, que vairen lleugerament de preu però les caracteristiques de cadascú no els especifiquen enlloc.
Espero que la fàbrica sàpiga explicar-m'ho correctament.
[/quote]
Pacs, els 2CT no fan pel nostre sistema de conducció, veig, tot i que el primer joc em va durar 8.000 km, el segón 5.000. :crys Si fas alguna recta, val, però si sempre fas revolts.... :enfadat
Estic esperant una resposta de Metzeler España que em digui quina diferència hi ha entre els Z6 (els interact no) normals, els Z6E i els Z6U, que vairen lleugerament de preu però les caracteristiques de cadascú no els especifiquen enlloc.
Espero que la fàbrica sàpiga explicar-m'ho correctament.

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Kpeps" post="141383"][quote user="Joan XT" post="141354"]Jo el que és Morros-Trullas estic molt descontent, a finals de l'any passat vaig canviar dues rodes (Metzeler tourance) i una càmera, a mitjans d'aquesta any la mateixa operació, 50 euros més car. I no era per lo de l'iva.[/quote]
no es per defensar ningu,pero el descontentament es per preu o perque et van montar els pneumatics al reves o no et van fer un bon servei ?? crec que abans de fer res sempre s'ha de demanar pressupost,jo sempre ho faig i aixi procuro no tenir disgustos amb res.[/quote]
El tracte sempre ha estat molt correcte i pressupost sempre ho demano, també per assegurar el viatge per no fer-ho en va, l'únic és que el vaig veure molt exagerat que fent el mateix canvi de rodes en menys de mig any hi hagi una diferència de 50 euros . Tot i així em va ser més barat que Rodi per exemple.
no es per defensar ningu,pero el descontentament es per preu o perque et van montar els pneumatics al reves o no et van fer un bon servei ?? crec que abans de fer res sempre s'ha de demanar pressupost,jo sempre ho faig i aixi procuro no tenir disgustos amb res.[/quote]
El tracte sempre ha estat molt correcte i pressupost sempre ho demano, també per assegurar el viatge per no fer-ho en va, l'únic és que el vaig veure molt exagerat que fent el mateix canvi de rodes en menys de mig any hi hagi una diferència de 50 euros . Tot i així em va ser més barat que Rodi per exemple.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
[quote user="Pacs47" post="141370"]bones!!!!
hi ha cap bar per fer la cerveçeta a prop- :enfaduu :enfaduu :enfaduu
salut[/quote]
Demanalis tenen nevera, a mi sempre m'han oferit refresc, suposo que també tenen cervessa.

salut[/quote]
Demanalis tenen nevera, a mi sempre m'han oferit refresc, suposo que també tenen cervessa.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
-
- Presentats
- Entrades: 5
- Membre des de: dc. oct. 06, 2010 12:02 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Bones!!!!!
Ja tinc pneumàtics nous, al final he possat els michelin 2ct, els dos muntats i equilibrats 295 leurus. com ho veieu?
ah i al final tot i que us volia fer cas i anar a Sas les casualitas m'han dut a un altre lloc. aquest matí he punxat amb el cotxe i l'he dut on la meva familia ha portat sempre el cotxe. es diuen Pneumatics Sole a Sant Andreu de la barca i es veu que ara també fan motos i com sempre s'han portat be i el preu crec que no es car doncs m'he animat,
avere que tal van, dema anire a fer un tomb i us explicu que em semblen
i mil gràcies per la vostra ajuda eh
ens seguim veient per aki i xk no en alguna sortida no?
Ja tinc pneumàtics nous, al final he possat els michelin 2ct, els dos muntats i equilibrats 295 leurus. com ho veieu?
ah i al final tot i que us volia fer cas i anar a Sas les casualitas m'han dut a un altre lloc. aquest matí he punxat amb el cotxe i l'he dut on la meva familia ha portat sempre el cotxe. es diuen Pneumatics Sole a Sant Andreu de la barca i es veu que ara també fan motos i com sempre s'han portat be i el preu crec que no es car doncs m'he animat,
avere que tal van, dema anire a fer un tomb i us explicu que em semblen
i mil gràcies per la vostra ajuda eh
ens seguim veient per aki i xk no en alguna sortida no?
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="Albert" post="141029"]Holaaa,
El SAS de Martorell es un taller una mica a l’antiga, però amb un professional al capdavant que de pneumàtics en sap un pou. I a mes te els preus quasi mes competitius de Catalunya. T’ho recomano.
:razz: :razz:[/quote]
Jo tambe hi vaig
(no s´´e que passa que no em deix posar accents al text. Em surten aix´´i)
El SAS de Martorell es un taller una mica a l’antiga, però amb un professional al capdavant que de pneumàtics en sap un pou. I a mes te els preus quasi mes competitius de Catalunya. T’ho recomano.
:razz: :razz:[/quote]
Jo tambe hi vaig
(no s´´e que passa que no em deix posar accents al text. Em surten aix´´i)
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
[quote user="tommy" post="141235"]Hola a tothom
Rodes canviades a la botiga de motos del meu poble,
(Per allò de donar "vidilla" als autoctons)
Pilot Road 2
120 davant, i 160 darrera. m'han costat 380 euros, no tinc ni idea si és car o barat?
Salut[/quote]
Per canviar la roda del darrere de la Deauville i posar uns Bridgestone BT021 (150/70 ZR/17), me'n demanen 180€ + IVA, al concessionari oficial Honda (muntat, canvi de vàlvula, reciclatge).
No crec que sigui cap ganga, de fet mirant una mica les trobo uns 20€ més barats, però això implica haver de perdre una tarda i anar a BCN, o demanar-los per internet, i ara em corre pressa...
Rodes canviades a la botiga de motos del meu poble,
(Per allò de donar "vidilla" als autoctons)
Pilot Road 2
120 davant, i 160 darrera. m'han costat 380 euros, no tinc ni idea si és car o barat?
Salut[/quote]
Per canviar la roda del darrere de la Deauville i posar uns Bridgestone BT021 (150/70 ZR/17), me'n demanen 180€ + IVA, al concessionari oficial Honda (muntat, canvi de vàlvula, reciclatge).
No crec que sigui cap ganga, de fet mirant una mica les trobo uns 20€ més barats, però això implica haver de perdre una tarda i anar a BCN, o demanar-los per internet, i ara em corre pressa...
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
També els podeu comprar aquí, i que us els munti el macànic:
http://www.neumaticos-pneus-online.es
Aqui m'hi estalviaria uns 50€, a tenir en compte d'ara endavant!
http://www.neumaticos-pneus-online.es
Aqui m'hi estalviaria uns 50€, a tenir en compte d'ara endavant!
- Randy-650
- Presentats
[quote user="xepe71" post="141905"]
No crec que sigui cap ganga, de fet mirant una mica les trobo uns 20€ més barats, però això implica haver de perdre una tarda i anar a BCN, o demanar-los per internet, i ara em corre pressa...[/quote]
Pensa que per canviar un sol pneumàtic en molts tallers et cobren -en proporció- més que si en canvies els dos de cop. M'explico d'altre manera:
El teu cas: BT-021 del darrera suelto= 180€ + IVA
BT-021 del davant suelto=150 + IVA
Els dos de cop= [strike]180 + 150 [/strike] 300 + IVA
No crec que sigui cap ganga, de fet mirant una mica les trobo uns 20€ més barats, però això implica haver de perdre una tarda i anar a BCN, o demanar-los per internet, i ara em corre pressa...[/quote]
Pensa que per canviar un sol pneumàtic en molts tallers et cobren -en proporció- més que si en canvies els dos de cop. M'explico d'altre manera:
El teu cas: BT-021 del darrera suelto= 180€ + IVA
BT-021 del davant suelto=150 + IVA
Els dos de cop= [strike]180 + 150 [/strike] 300 + IVA