GUANTS D’HIVERN PER A FREDOLICS ¡!!

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

GUANTS D’HIVERN PER A FREDOLICS ¡!!

Entrada Autor: Pardo » dc. gen. 19, 2011 11:08 am

El cas està en que per la web hi ha un rànking de guants per els qui passem una mica de fred a les mans, us el detallo mes a baix.
Jo he trobat on tenen els Guants Furygan Land Gel, els vénen a Andorra a Automotoracing i a Daytona 2000 el preu oferta per la web son de 74€ que segons tinc entès compra directa a botiga es menys el 18% iva o sigui 62'71€, un preu COLLONUT !!!!!!!!! Aquest cap de setmana vinent no puc però si algú s’apunta ens hi podem arribar algun altre cap de setmana i de passada fem sortideta i un bon esmorzar per L'alt Urgell, i si de passada som uns quanta igual ens fan millor preu.

Enllaç dels guants http://www.automotoracing.es/equipamien ... d-gel.html

En Motomag hiciero una prueba con algunos modelos. La prueba consistía en exponer durante 20 minutos los guantes en un túnel de viento a 100 kms/h con 80% de húmedad y una temperatura de -5º y medir la temperatura interior al finalizar. Los resultados fueron:

Mac Adam Baïkal: .........................12,7º
Furygan Land Gel: ........................12,1º
Bering Kyoto: ..............................11,3º
Held Freezer: ..............................10,9º
Dainese Jericho-r: .......................10,8º
BMW prowinter 2: .......................10,1º
Ixon profast:............................... 9,9º
Rev'it elements:.......................... 9,5º
Spidi alu tech.............................. 8,9º
Richa polar winter .......................8,5º
Alpinestars st3 ...........................7,6º
Helstons ride .............................7,7º

SALUT A TOTHOM !!!
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: GUANTS D’HIVERN PER A FREDOLICS ¡!!

Entrada Autor: Steelman » dc. gen. 19, 2011 11:30 am

Molt intersesant i moltes gracies per compartir-ho amb tots!!
Ex ...moltes coses

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dc. gen. 19, 2011 12:14 pm

Ostres, quina sorpresa :eyes
Resulta que fa uns 2 o 3 anys vaig comprar uns guants d'hivern de la marca MacAdam a General Motors Andorra, que els tenien de saldo i em van sortir per uns 40€.
La veritat és que jo n'estic bastant content, però no havia sentit a parlar mai de la marca. Ara resulta que realment són bons i tot :roll:
No tinc ni idea de quin model són, però em van bé i n'estic molt content. Ara, també tinc clar que jo a l'hivern, per molts guants que porti, sense manoples i/o punys calefactables :tremolant :tremolant :tremolant
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Pardo
Presentats

Entrada Autor: Pardo » dc. gen. 19, 2011 12:27 pm

GRUM et passo l'enllaç de "Mac Adam" aqui igual trobes els guant que tens tú.
http://www.macadam-concept.fr/catalogue ... php?page=6 :D
SUZUKI BANDIT GSF600S

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dc. gen. 19, 2011 12:54 pm

Gràcies Pardo, doncs fent una ullada ràpida i tenint en compte que són d'un model vell, diria que molt provablement siguin uns Baikala. De fet, el noi que me'ls va vendre ja em va dir que eren el "tope de gama" de la marca, però jo pensava -vès què ha de dir per vendre- ara resulta que potser tenia raó, no son els top, però qüasi...
...quan arribi a casa ho miraré, però no crec que als guants hi posi res :roll:
Sigui com sigui, van molt bé ;)

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dc. gen. 19, 2011 2:51 pm

Jo actualment porto uns Held Freezer.
sergibuda

they called me an accident

Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Ricmel » dc. gen. 19, 2011 3:29 pm

Tinc els guants Furygan Land Gel comprats al Pas de la Casa fa més o menys un any.

Estic content amb ells, però si la temperatura és molt baixa fa fred a les mans. La meva moto és una nacked amb punys calefactables i amb temperatures sota zero trobes a faltar unes manoples.

Són molt còmodes, és nota l'efecte del gel, i suaus. Són impermeables per un parell d'hores amb pluja intensa i desprès comença a entrar aigua, per la meva experiència.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Pardo
Presentats

Entrada Autor: Pardo » dc. gen. 19, 2011 4:13 pm

[quote user="Ricmel" post="154163"]Tinc els guants Furygan Land Gel comprats al Pas de la Casa fa més o menys un any.

Estic content amb ells, però si la temperatura és molt baixa fa fred a les mans. La meva moto és una nacked amb punys calefactables i amb temperatures sota zero trobes a faltar unes manoples.

Són molt còmodes, és nota l'efecte del gel, i suaus. Són impermeables per un parell d'hores amb pluja intensa i desprès comença a entrar aigua, per la meva experiència.[/quote]

Ostres gràcies Ricmel, jo suposo que calentonets ho deuen ser, encara que quan fa fred com no portis unes bones manoples no hi ha res a fer, però una cosa que valoro moltísim d'uns guants es que siguin cómodes i que tinguin bon tacte i si tu d'això estàs content amb els teus, pués es bastant probable que acabi firan-me. Si m'els compro només amb el viatget de tornada ho veuré de seguida si es bona compra o no.
SUZUKI BANDIT GSF600S

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dg. gen. 23, 2011 10:13 pm

Hola! Doncs precisament avui que he anat a Avià a la festa d'en Marc Coma, i com se'm glaçaven els dits tot i dur guants d'hivern, he pensat que en necessito uns de més bons.
Quan pugui hauré d'anar a Andorra doncs, però ara ho tinc malament.
Gràcies per la info companys!
ImatgeUnforgiven

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. gen. 25, 2011 12:11 pm

Holaaa,

Moltes gràcies per aquesta informació. Amb aquests dies de fresqueta que estem passant segur que a més d’un ens anirà molt be.

Merci

:razz: :razz:
Sort,

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. gen. 25, 2011 8:53 pm

Jo porto els BMW i a sota quant fa tant de fred uns de llana prims i vaig de conya
ImatgeImatge

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » dt. gen. 25, 2011 10:07 pm

Hola amics fredelucs :tremolant :tremolant :tremolant

Dons jo des de fa 1 any que porto guants calefactats connectats a la bateria de la moto i vaig com un torronet.

El sistema dels cables els porto per dins la mànigues i quant pujo a la moto amb connecto amb un jack que queda a nivell de la cintura. Quant baixes de la moto es desenganxa sense cap problema. no queda cap cable a la vista i així no hi ha cap perill de que et puguis enganxar. (ah!!! i de moment no m'he enrampat mai, :mrgreen: )
Tens l'opció de escollir el portar-los apagats, nivell 1 o nivell 2 de temperatura.

El preu no es econòmic,(130 eur + ports) però crec que es la millor compra que he fet mai en qüestió d'equipament!!!
Jo els vaig comprar per Internet AQUI

Imatge

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dc. gen. 26, 2011 9:53 am

Doncs la veritat és que tampoc trobo excessivament cars els Klan calefactables, ja que si et mires les alternatives: guants bons+punys calefactables i possiblement+ manoples, segurament et gastis el mateix.
Potser l'únic que frena a la gent és el tema del cablejat i que hi estem poc acostumants. A més a més, l'alternativa de punys+guants, potser té més possibles combinacions fins i tot en dies primaverals o de tardor que a primera i darrera hora fa fred, però durant el dia calor...
Tot i així, pels que patim de fred a les extremitats, entenc que no és mala inversió la roba calefactable ;)

Sergibuda
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dc. gen. 26, 2011 12:07 pm

La meva dona porta uns sotoguants calefactables també de la casa Klan, doncs se suposa que els sotoguants aguantaran més hiverns que no pas els guants.
sergibuda

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dj. gen. 27, 2011 5:43 pm

Jo també duc els sotoguants de Klan. La veritat es que sense ells ni tan sols m'hagués apuntat a les sortides de l'hivern perquè la veritat es que no tinc guants d'hivern!!!.

Trobo que son molt efectius perquè escalfen la part exterior de la ma i, molt especialment la punta dels dits. El principal defecte es que al ser uns sotoguants basant gruixuts, et fan falta uns guants d'un parell de talles superiors per evitar que apretin massa. La instal·lació elèctrica original era molt incòmode i sense gaire lògica. Vaig fer-me un invent amb un cable espiral d'afaitadora i un connector al manillar, a mes de fer sortir els cables pel cantó del dit "gordo". El seu consum es inferior als 2 A.

Salut,

Jordi "Prony"

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. gen. 27, 2011 6:11 pm

A mi anar amb els cables no em convenç, tot i que els portis tant ben posats com el MikelRT.
Jo soc més partidari de punys+guants+manoples. Tens multiples opcions mes.

A mi, particularment amb les manoples i els punys no em fan falta guants gruixuts d´hivern, amb els d´estiu ja vaig sobrat.
Sense anar més lluny la ruta de diumenge o a Arguis , anava aixi i no vaig tenir fred a les mans en cap moment.
I per a mi aixo es molt positiu, pq amb els guants d´hivern , moltse vegades acabes perdent mobilitat respecte als d´estiu

Si la temperatura comença ser extremadament baixa (>-10º),canvise els guants d´estiu per uns d´hivern de calitat i es pot aguantar perfectament

PD: les meves manoples son senzilles, que n´hi han que estan folrades de components més aïllants.

V's
Ex ...moltes coses

Pardo
Presentats

Entrada Autor: Pardo » ds. gen. 29, 2011 9:01 am

Jo a la moto amb temps inestable, sempre porto 2 parells de guants i un sota guants, majoritàriament i si el fred no es molt, vaig amb els guants d’estiu i un sotaguà, i quan la cosa es complica canvio amb els d’hivern tot i que no n’estic content ja que m’incomoden bastant, les manoples si puc evito posar-les a no ser que el fred sigui escandalós i que tingui que fer una tirada llarga.
Però a la que la temperatura puja una mica em poso els d’estiu i sense sotaguà, per això busco uns d’hivern que siguin calents però que tinguin molt bon tacte ja que porta la mà ofegada m’agobia molt.
Salut!!
SUZUKI BANDIT GSF600S

Pardo
Presentats

Entrada Autor: Pardo » dg. feb. 13, 2011 10:55 pm

Avui tot xino xano hem fet una sortideta cap a Andorra i esmorzar a “Cal Magí de Cabó” del 15 que anaven 6 estàvem interessats en el tema dels guants i ens hem firat, he de dir que la primera impressió es bona, son molt flonjos i agradables al tacte, a primera vista semblen molt calents i cosa important el forro interior esta cosit a les puntes dels dits del guà, cosa que amb uns alpinestars que tinc , quan t’els treus si no vigiles t’emportes el forro interior, la canya de subjecció es gran i tanca perfectament agafant la màniga de la jaqueta sense deixar entrar ni una gota de aire.
Ara a esperar un altre dia com aquest matí (que hem arribat a -1º) a veure com responen a temperatures baixes i comparar-los amb els altres que tinc.
SUZUKI BANDIT GSF600S

Sergibuda
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. feb. 14, 2011 6:15 pm

Quin guants t'has comprat?
sergibuda

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dl. feb. 14, 2011 6:15 pm

No he provat mai les manoples, han d'anar de luxe per fer ruta, jo tinc uns Dainesse Jerico amb goretex que van molt bé i els he portat amb molt bons resultats fins a -5. Jo també soc dels que porto 2 parells de guants, els d'hivern i uns de pell (més tipus Racing) que a la que puc son els que faig servir per el tacte i la movilitat.

Els Jerico en quan superes els 5 o 10 graus positius les mans es comencen a rostir... i suar. Si d'alguna cosa em queixaria es de la poca amplitud tèrmica que toleren.

Salut!

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”