Entrada
Autor: Eva » dc. feb. 09, 2011 1:30 am
[quote user="IsraGS" post="156606"]Hola a tots... :D
Estava jo mirant :roll: els comentaris sobre la sortida i veig que a la prèvia us van sortir 300 km... :eyes
Jo vinc de Lliça, i estic a uns 120 Km de Figueres... 120x2+300= Uf !!! :b9
Confirmeu-me, siusplau si son 300 i + o - l´hora que es preveu dinar, donç l´Imma no podrà venir i per questions de logistica hauria de saber hora de retorn.
Jo estic animat a venir :ban , seria primera sortida amb Mototurisme (no oficial, ja se...)però es que em surten més de 500 Km en un mati...!!! :shock: (a sobre quan arrivi a casa m´espera la dona...sabado,sabadeteeee.... :love )
Espero la vostra resposta
Una salutació a tots !!!
Isra.[/quote]
Isra, la volta no arriba a 200 km :mrgreen: :mrgreen:
Sortirem de ruta a les 9:30 i acabarem a les +/-14:00 , dinarem ( si et pots quedar) i a la tarda cap a casa.
Mira-ho bé.
Jo, per exemple, diumenge aniré a la sortida del Pi de les tres branques .
Sé que hauré de sortir de casa a les 7 del mati i arribaré a les 8 del vespre a casa :???: :???: :???: :???:
Son moltes hores i molts de km però......val la pena :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jo sempre escolto els dilluns : estic fet una m--da ( per el sol fet de tornar a treballar, despres d´un cap de setmana de sofing i poc més).
I jo penso...... jo estic feta una m--da en PROPIETAT.... i.... "que me quiten lo bailao" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (clar que aixó només es la meva més humil opinió ;) )
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 09, 2011 1:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.