CAP DE SETMANA A ANZÀNIGO I RODALIES (26 i 27 DE MAIG)
Moderador: Airald
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Carles
- Presentats
- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
- Carles
- Presentats
- Carles
- Presentats
- Carles
- Presentats
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
Molt bones senyors i senyores!!!
A falta d'en Terraxaman, que fins l'últim moment no sabrà del cert si podrà venir o no, ja no queda ningú per pagar.
Demà mateix es farà l'ingrés al compte corrent facilitat per l'Emilio del càmping d'Anzànigo.
Només dir-vos que estic especialment content de comprovar que no hi ha hagut cap baixa, malgrat el temps que ja feia que estava obert aquest post, i desitjar a la vegada que el company Terraxaman finalment ens pugui acompanyar.
Aquest cap de setmana us indicaré l'hora i el punt de sortida, que com tots sabeu serà en algun punt de Ponts.
Apa doncs, que ara ja falta molt poquet!!! :D :D :D
A falta d'en Terraxaman, que fins l'últim moment no sabrà del cert si podrà venir o no, ja no queda ningú per pagar.
Demà mateix es farà l'ingrés al compte corrent facilitat per l'Emilio del càmping d'Anzànigo.
Només dir-vos que estic especialment content de comprovar que no hi ha hagut cap baixa, malgrat el temps que ja feia que estava obert aquest post, i desitjar a la vegada que el company Terraxaman finalment ens pugui acompanyar.
Aquest cap de setmana us indicaré l'hora i el punt de sortida, que com tots sabeu serà en algun punt de Ponts.
Apa doncs, que ara ja falta molt poquet!!! :D :D :D
- Gerard
- Presentats
- Entrades: 440
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
- Ubicació: La Garriga ( Bcn )
- Xavitiger
- Presentats
Tranquil Gerard, la feina és la feina!!!Depardie ha escrit:Be Xavi, com ja et vaig comentar, ara et puc assegurà que l’Anna i jo,
sortirem el dia 26 a les 15’00h capa Anzánigo.
Per qüestions de feina, no podré lliurà el Dissabte al mati,
així dons ens veurem allà dalt.
Això si, amb ganes de retrobar-nos per terres aragoneses!!!
- Carles
- Presentats
- Violant de Bru
- Presentats
- Entrades: 70
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 4:34 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Contacta:
Hola nois, ja m'ho temia que passaria però m'acaba d'arribar el certificat de que sóc segona suplent de la presidència a la taula electoral. I ara què he de fer? Mira que ja li ho havia dit a l'Àngel, compte que encara em tocarà. I no fallen mai els meus presentiments. :evil: :evil: :evil: :evil:
Només tinc set dies per presentar una al.legació justificada amb un document. No sé si el fet de tenir hotel reservat em serviria d'excusa. teniu cap paper de l'hotel amb la reserva? És URGENT!!!!!!
Només tinc set dies per presentar una al.legació justificada amb un document. No sé si el fet de tenir hotel reservat em serviria d'excusa. teniu cap paper de l'hotel amb la reserva? És URGENT!!!!!!
VIOLANT
Sóc la Montse, una aficionada a la poesia que té un marit motero, l'Àngel.
Sóc la Montse, una aficionada a la poesia que té un marit motero, l'Àngel.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Violant de Bru ha escrit:Hola nois, ja m'ho temia que passaria però m'acaba d'arribar el certificat de que sóc segona suplent de la presidència a la taula electoral. I ara què he de fer? Mira que ja li ho havia dit a l'Àngel, compte que encara em tocarà. I no fallen mai els meus presentiments. :evil: :evil: :evil: :evil:
Una forma de no anar-hi sensa consecuencies, es assegurar-te de que el President titular o el primer suplent no fallarant. L'Ajuntament pot donar-te l'informació de les persones que son. En aquest cas encara que no et presentis no sol haver-hi cap problema, ja que si la "mesa" es pot constituir amb normalitat a l'hora prevista, ningú fa cap reclamació.
Salutacions.
Salut i kilómetres
- Violant de Bru
- Presentats
- Entrades: 70
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 4:34 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Contacta:
- Carles
- Presentats
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Quin greu Montse, esperem que ho pugueu solucionar... :( :( :(
També és mala sort carai
:!: :!: :!: :!: i Vvvvsssss
També és mala sort carai
:!: :!: :!: :!: i Vvvvsssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- Xavitiger
- Presentats
Bones xavals!!!
Esperant que finalment la Montse pugui solucionar el seu problema, aquí us poso el lloc concret i la hora de sortida per anar cap a Anzànigo.
Lloc: Bar restaurant la Pedra Negra a Ponts.
Hora de sortida: 10:00 del matí.
Si algú vol esmorzar a la Pedra negra, que ho fagi amb temps. Recordo que l'hora de sortida és a les 10 del matí. Millor no anar acumulant retrassos desde el mateix començament...OK???
Per cert, l'ingrés al compte corrent del càmping ja està fet.
Esperant que finalment la Montse pugui solucionar el seu problema, aquí us poso el lloc concret i la hora de sortida per anar cap a Anzànigo.
Lloc: Bar restaurant la Pedra Negra a Ponts.
Hora de sortida: 10:00 del matí.
Si algú vol esmorzar a la Pedra negra, que ho fagi amb temps. Recordo que l'hora de sortida és a les 10 del matí. Millor no anar acumulant retrassos desde el mateix començament...OK???
Per cert, l'ingrés al compte corrent del càmping ja està fet.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Mireu que fan el mateix cap de setmana
REUNION MOTERA EN ORDESA
Se que se hace en Oto (Valle de Ordesa) los días 25,26 Y 27 de Mayo la reunión turística de Motos,organizada por el grupo motorista Fantasma.
Es en concreto en el Camping Oto.Los teléfonos de información son:976 574 719,976 471 611,620 568 417.
No tengo mas información,pero si alguien sabe mas datos o algún sitio en internet donde se puedan saber mas cosas que lo ponga aquí,me han hablado muy bien de esta concentra,pero por unos o por otros motivos no he podido asistir nunca,y me gustaría ir este año,y si puede ser que nos juntemos un@s cuant@s forer@s para tomarnos unas cervecitas y charlar en persona mejor.
REUNION MOTERA EN ORDESA
Se que se hace en Oto (Valle de Ordesa) los días 25,26 Y 27 de Mayo la reunión turística de Motos,organizada por el grupo motorista Fantasma.
Es en concreto en el Camping Oto.Los teléfonos de información son:976 574 719,976 471 611,620 568 417.
No tengo mas información,pero si alguien sabe mas datos o algún sitio en internet donde se puedan saber mas cosas que lo ponga aquí,me han hablado muy bien de esta concentra,pero por unos o por otros motivos no he podido asistir nunca,y me gustaría ir este año,y si puede ser que nos juntemos un@s cuant@s forer@s para tomarnos unas cervecitas y charlar en persona mejor.
Ex ...moltes coses
- Xavitiger
- Presentats
Steelman ha escrit:Mireu que fan el mateix cap de setmana
REUNION MOTERA EN ORDESA
Si Jordi si, ja ho sabiem!!!
De fet, durant el cap de setmana del 26 i 27 de Maig de l'any passat, d'això aviat farà un any, vem conèixer al Gerard "Depardie", a l'Anna, al Miquel "Burruktala", i a la Carme.
Tots quatre venien de la trobada d'Ordesa, i la Ceci i jo veniem de rutejar per la Vall d'Hecho.
Va ser una trobada casual en una àrea de servei de la A2, i per nosaltres l'inici d'una bonica amistat amb tots ells!!!
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Xavitiger ha escrit: Va ser una trobada casual en una àrea de servei de la A2, i per nosaltres l'inici d'una bonica amistat amb tots ells!!!
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Vvvvvvssss
Vvvvvvssss
- Xavitiger
- Presentats
:ksss :!: :ksss :!: :ksss :!: :ksss :!: :ksss :!: :ksss :!: :ksss :!: :ksss :!: :ksss :!: :ksss :!: :ksss :!:Anna ha escrit:Xavitiger ha escrit: Va ser una trobada casual en una àrea de servei de la A2, i per nosaltres l'inici d'una bonica amistat amb tots ells!!!
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: