Moto Guzzi Stelvio 8V 2011 (normal i NTX)
Moderador: Airald
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Re: Moto Guzzi Stelvio 8V 2011 (normal I NTX)
[quote user="Bultaco11" post="166363"]Hola, us pug dir que el soroll encisa, son motos amb CARACTER y personalitat propia, no se si m explico. Llastima del pesim importador(PROEUROPA) que ia a España, se estan carregan la marca ya fa tems. Que i farem :enfadat Una pena 90 anys fen motos per acabar aixi.-------- penos------ :oops: --------------------Ha, per cert la stelvio va com un tiro, sembla una bicicleta a pesar del kg. El meteix dic de la Supertenere que tambe le he probat, son motos que con i ets a sobre sembla que siguin mes PETITES potser perque son de seien estret y les fa mes agils--------------------------------------Un saludo [/quote]
Bultaco11, encantat de saludar-te! :D :D :D
Com et va la Norge? Pel que comentes la moto bé, però el servei no gaire. Fes-nos cinc cèntims. ;)
La Norge sí que és una moto bonica, com la majoria de les Guzzi. Però amb l'Stelvio no l'han encertat.
V'ssssssssssss
Bultaco11, encantat de saludar-te! :D :D :D
Com et va la Norge? Pel que comentes la moto bé, però el servei no gaire. Fes-nos cinc cèntims. ;)
La Norge sí que és una moto bonica, com la majoria de les Guzzi. Però amb l'Stelvio no l'han encertat.
V'ssssssssssss
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 21, 2011 9:06 am, en total s’ha editat 2 vegades.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Moto Guzzi Stelvio 8V 2011 (normal I NTX)
[quote user="PEREBI" post="166368"]Per a un ex-propietari de dues italianes (al segle passat) ho lamento, però no vull estar tot lo dia al taller.
Si, ja se, les altres també van al taller, però es una fòbia que m'ha quedat.[/quote]
No es una fòbia :mrgreen: :mrgreen:
Si, ja se, les altres també van al taller, però es una fòbia que m'ha quedat.[/quote]
No es una fòbia :mrgreen: :mrgreen:
-
- Presentats
- Entrades: 130
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:53 pm
- Ubicació: A prop de Girona
Re: Moto Guzzi Stelvio 8V 2011 (normal I NTX)
Ondia
Ricard Melero (Ricmel) con de tems. tramuntanero,
encantat de saludarte.Referent a la moto ara tinc el rodatge fet :mrgreen: :mrgreen: 50.000 km y tret de cuatre plastics MAL DISEÑATS Y NO CULPA DE MOTO GUZZI sino del fabrican dels plastics. No he tingut res important.Me va sortir un problema , en la centraleta, donava fallo en el ABS pero era degut a que prenia corren per un detector de radar y la centraleta me va LIMITAR la potencia por poder arribar al taller.Era com si la agues limitad. Tot va tornar anar normal cuan varem agafar la corren de un altre lloc (intermitens de avaria, ) ya que es una linea independent de la resta.Pero de moment te acollones perque no saps que pot ser, semblava una valvula gripada, feia la mateixa sensacio. Coses dels gremlins. :D Apali dons fins aviat -----------UN SALUDO
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Moto Guzzi Stelvio 8V 2011 (normal i NTX)
Crec que avui en dia recorrer el tema de la "fabilitat" en una moto...no cal.
Podem dir que algunes marques , potser tarden més a entregar algunes peces que d´altres, pero la fiabilitat ....amb poca variació estan totes per un igual!.
Podem dir que algunes marques , potser tarden més a entregar algunes peces que d´altres, pero la fiabilitat ....amb poca variació estan totes per un igual!.
Ex ...moltes coses
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Moto Guzzi Stelvio 8V 2011 (normal I NTX)
Doncs a mi m'agrada força més que alguna altre i no és perqué li tingui fòbia...a l'altre, o si. ;)
[quote user="Steelman" post="166509"]Crec que avui en dia recorrer el tema de la "fabilitat" en una moto...no cal.
Podem dir que algunes marques , potser tarden més a entregar algunes peces que d´altres, pero la fiabilitat ....amb poca variació estan totes per un igual!.[/quote]
:eyes :eyes :eyes :tremolant :tremolant :tremolant
[quote user="Steelman" post="166509"]Crec que avui en dia recorrer el tema de la "fabilitat" en una moto...no cal.
Podem dir que algunes marques , potser tarden més a entregar algunes peces que d´altres, pero la fiabilitat ....amb poca variació estan totes per un igual!.[/quote]
:eyes :eyes :eyes :tremolant :tremolant :tremolant
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 22, 2011 10:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Re: Moto Guzzi Stelvio 8V 2011 (normal I NTX)
[quote user="Steelman" post="166509"]Crec que avui en dia recorrer el tema de la "fabilitat" en una moto...no cal.
Podem dir que algunes marques , potser tarden més a entregar algunes peces que d´altres, pero la fiabilitat ....amb poca variació estan totes per un igual!.[/quote]
Lo que si que està clar és que les vermelles fallen menys i corren més, en això no hi ha dubte. :lol:
I fiabilitat... si fem la diferència entre fiabilitat i longevitat (vida) segons les marques, crec que la marca bàvara és de les poques que passa de la frontera dels 100 000 sense problemes. Les demés marques, depèn del model, del propietari, i de la sort.
Podem dir que algunes marques , potser tarden més a entregar algunes peces que d´altres, pero la fiabilitat ....amb poca variació estan totes per un igual!.[/quote]
Lo que si que està clar és que les vermelles fallen menys i corren més, en això no hi ha dubte. :lol:
I fiabilitat... si fem la diferència entre fiabilitat i longevitat (vida) segons les marques, crec que la marca bàvara és de les poques que passa de la frontera dels 100 000 sense problemes. Les demés marques, depèn del model, del propietari, i de la sort.

Les motos no perden oli, marquen territori...
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
Re: Moto Guzzi Stelvio 8V 2011 (normal I NTX)
Curiosament tots els posts sobre Guzzi acaben sempre parlant de fiabilitat...en fi, paciència.
El que si que és cert és que la xarxa post-venda és molt i molt limitada, juntament amb que ningú parla bé de Proeuropa (lo contents que s'han quedat els de les Triumph...), i que molts dels que les venen ara ni es preocupen de les indicacions del fabricant en temes com revisions... doncs és un problema. Unit a que Piaggio no sap ( o sembla que no sàpiga) fer una publicitat com cal ni posar ordre en la seva política comercial, el que resulta estrany és que Guzzi segueixi fent motos ininterrumpudament 90 anys després de la seva fundació.
Però una cosa és certa, Guzzi ara mateix te productes en general molt sans i els "defectes" de primeres sèries pos com a tot arreu, res greu.
Si la moto està fora de garantia amb internet no hi ha problemes de recanvis (acabo de comprar-ne fins hi tot per la meva "clàssica" dels 80) i nomes cal tenir confiança amb el nostre mecanic de sempre (no penja peces), portar li el llibre de taller (altra cop internet) i a fer 100000 kms o mes (que puc buscar uns quants exemples)
salut i kms
El que si que és cert és que la xarxa post-venda és molt i molt limitada, juntament amb que ningú parla bé de Proeuropa (lo contents que s'han quedat els de les Triumph...), i que molts dels que les venen ara ni es preocupen de les indicacions del fabricant en temes com revisions... doncs és un problema. Unit a que Piaggio no sap ( o sembla que no sàpiga) fer una publicitat com cal ni posar ordre en la seva política comercial, el que resulta estrany és que Guzzi segueixi fent motos ininterrumpudament 90 anys després de la seva fundació.
Però una cosa és certa, Guzzi ara mateix te productes en general molt sans i els "defectes" de primeres sèries pos com a tot arreu, res greu.
Si la moto està fora de garantia amb internet no hi ha problemes de recanvis (acabo de comprar-ne fins hi tot per la meva "clàssica" dels 80) i nomes cal tenir confiança amb el nostre mecanic de sempre (no penja peces), portar li el llibre de taller (altra cop internet) i a fer 100000 kms o mes (que puc buscar uns quants exemples)
salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com