Ja Soc Aqui I Preparada Per A Viure Grans Aventures
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Ja Soc Aqui I Preparada Per A Viure Grans Aventures
I per cert.... avui m´han robat l´Spot :enfadat :enfadat
Mira que hi ha gent amb pocs gambals :enfadat :enfadat
Mira que hi ha gent amb pocs gambals :enfadat :enfadat
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Mareta" post="178305"]I per cert.... avui m´han robat l´Spot :enfadat :enfadat
Mira que hi ha gent amb pocs gambals :enfadat :enfadat[/quote]
Si encara el tens engegat mira pel pc on és ara i truca al
088 i els expliques el cas.
088 i els expliques el cas.

- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="178306"][quote user="Mareta" post="178305"]I per cert.... avui m´han robat l´Spot :enfadat :enfadat
088 i els expliques el cas.[/quote]
Avui l´havia activat puntualment a Cap de Creus, però no el tenia en itinerancia.
Ja he parlat amb la policia de Cadaqués, en Carlos que porta la tenda de Cap de Creus, la noia del bar, la del restaurant, han avisat als forestals i demà poso denuncia a mossos...
Sino surt en una setmana en compraré unaltre :mrgreen: .
El problema radica en el butó 911.- Si algú l´apreta per fer-se el graciós, s´engega el servei dels geos internacional. I la responsable del merder seria jo.
Total que desseguida he enviat missatge a Spot a través de Blckberry per desactivar temporalment el servei.
Jo el que no entenc es que la gent agafi coses que tampoc els farà servir per res :enfadat :enfadat
088 i els expliques el cas.[/quote]
Avui l´havia activat puntualment a Cap de Creus, però no el tenia en itinerancia.
Ja he parlat amb la policia de Cadaqués, en Carlos que porta la tenda de Cap de Creus, la noia del bar, la del restaurant, han avisat als forestals i demà poso denuncia a mossos...
Sino surt en una setmana en compraré unaltre :mrgreen: .
El problema radica en el butó 911.- Si algú l´apreta per fer-se el graciós, s´engega el servei dels geos internacional. I la responsable del merder seria jo.
Total que desseguida he enviat missatge a Spot a través de Blckberry per desactivar temporalment el servei.
Jo el que no entenc es que la gent agafi coses que tampoc els farà servir per res :enfadat :enfadat
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 04, 2011 9:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
BENVINGUDES !!!!!!!!!!!!!!!!!
Fa temps que estic desconectat i no sabia que havia aixo al """tinter""" Us desitjo molta sort i que disfruteu molt !!!!!!!!!!!!
Sou molt maques !!!!!! m´estic enamorant !!!!!!1
endevant !!!!! Vsssss !!!!
Fa temps que estic desconectat i no sabia que havia aixo al """tinter""" Us desitjo molta sort i que disfruteu molt !!!!!!!!!!!!
Sou molt maques !!!!!! m´estic enamorant !!!!!!1
endevant !!!!! Vsssss !!!!
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 04, 2011 10:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Transalp
- Presentats
- Entrades: 109
- Membre des de: dg. jul. 03, 2011 9:43 pm
- Ubicació: World Tour
- Contacta:
[quote user="cvazquez" post="178158"]hola transalp
supongo que despues de esta "salida", tu dueña, sera una pro-honda convencida mas, cuando se prueba lo bueno, cuesta cambiar
;) ;) ;) ;)
un entrenador personal para pistas?? una gran idea
pero los costes del viaje van sumando, habiais tenido en cuenta esto??
si vais a otro pais con sistema horario diferente, tendreis un entrenador para cambiar la hora en vuestros relojes?? es broma
;) ;) ;)
teneis que tener una infraestructura envidiable, aunque solo sea para los imprevistos
como empezasteis a fraguar la idea?
quien o quienes fueron las alma-mater?
que referencias teneis para esta gran/envidiable aventura??
como dicen por el foro, -soc una mica tafaner-
adew transalp
p.d. recuerdos a Marc, su hermano, otro gran corredor de enduro[/quote]

Records donats ;)
supongo que despues de esta "salida", tu dueña, sera una pro-honda convencida mas, cuando se prueba lo bueno, cuesta cambiar
;) ;) ;) ;)
un entrenador personal para pistas?? una gran idea
pero los costes del viaje van sumando, habiais tenido en cuenta esto??
si vais a otro pais con sistema horario diferente, tendreis un entrenador para cambiar la hora en vuestros relojes?? es broma
;) ;) ;)
teneis que tener una infraestructura envidiable, aunque solo sea para los imprevistos
como empezasteis a fraguar la idea?
quien o quienes fueron las alma-mater?
que referencias teneis para esta gran/envidiable aventura??
como dicen por el foro, -soc una mica tafaner-
adew transalp
p.d. recuerdos a Marc, su hermano, otro gran corredor de enduro[/quote]

Records donats ;)
- Transalp
- Presentats
- Contacta:
El primer dia d´entrenament de la Maria ha donat molt de sí.
Deixo video .
[youtube]P-ycmz8FhQA[/youtube]
Deixo video .
[youtube]P-ycmz8FhQA[/youtube]
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Transalp" post="178521"]El primer dia d´entrenament de la Maria ha donat molt de sí.
Deixo video .
[youtube]P-ycmz8FhQA[/youtube][/quote]
Hola
Molt bé!
Suposo que el segon dia d'entrenament ja farà el circuit que hi ha a la dreta d'aquest, no? ;)
Salut
Deixo video .
Hola
Molt bé!
Suposo que el segon dia d'entrenament ja farà el circuit que hi ha a la dreta d'aquest, no? ;)
Salut
- Transalp
- Presentats
- Contacta:
[quote user="CMB" post="178538"][quote user="Transalp" post="178521"]El primer dia d´entrenament de la Maria ha donat molt de sí.
Deixo video .
Hola
Molt bé!
Salut[/quote]
Si, home i aixecant roda :b9 :b9 :b9
Es que......Carlos... que volem anar a fer la volta al món amb dignitat, .... amb el temps farem imposibles, però els miracles tardan molt i molt més :D :D .
Consti que a la maleta portem dos rosaris, si ens veiem molt apurats......
Deixo video .
Hola
Molt bé!
Salut[/quote]
Si, home i aixecant roda :b9 :b9 :b9
Es que......Carlos... que volem anar a fer la volta al món amb dignitat, .... amb el temps farem imposibles, però els miracles tardan molt i molt més :D :D .
Consti que a la maleta portem dos rosaris, si ens veiem molt apurats......
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Transalp" post="178521"]El primer dia d´entrenament de la Maria ha donat molt de sí.
[/quote]
No dubto que en Xevi és tot un crack, però ....... Ensenya a aixecar
una moto de cara?????? :eyes Si per desgràcia a la Maria li cau
la moto al terra MAI l'aixecarà de cara, sempre d'esquena.
I no entenc què fa el Xevi en primera a punta de gas en un troç
de terra que no té cap complicació. Desgraciadament, i amb tot
el respecte envers la Maria i el Xevi,'dubto que hagi après
alguna cosa avui. Segurament si continua anant a classes millorarà. :D
[/quote]
alguna cosa avui. Segurament si continua anant a classes millorarà. :D

- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="178543"][quote user="Transalp" post="178521"]El primer dia d´entrenament de la Maria ha donat molt de sí.
[/quote]
alguna cosa avui. Segurament si continua anant a classes millorarà. :D[/quote]
Randy,
En Marc és un profesional del enduro. A la seva escola tracta amb profesionals ( jo hi he vist campions del món de enduro) , amateurs, nens que son verdaders cracks i de tant en tant.... molt de tant en tant algún cas diferent com la Maria o jo.
Pensa que quant estas acostumada a conduir per asfalt, la por a trobar sorra et fa reduir molt l marxa. Si a més ningú dels teus companys t´explica res res ( perque per ells es sençillissim.....) i només et diuen vinga segueix-me i el que has de fer es practicar i practicar....
La veritat es que el resultat del primer dia de sortida tant per la Maria com per mi varen ésser dolents ( caigudes , moto xafada..... bueno... i a més penses.... no m´en ensurtiré de cap de les maneres)
Al anar en un lloc on t´expliquen les coses, ho agreiexes molt i molt. Pensa que nosaltres podem sortir amb gent que en sap molt i molt, però si no tenen paciencia i no et saben explicar les coses.... no serveix per res.
La primera vegada que agafes una pista i no tens 20 anys, ni 30, ni 40 i potser has passat dels 50.... ho veus tot molt diferent i....
anant a l´escola ... de veritat que ets com una "esponja" perque TOT el que t´expliquen cundeix el triple.
Jo crec que anar a una escola de profesionals , es el millor que vaig fer en el seu moment. M´he estalviat molts de disgustos i m´hen vaig ensortir ..... bueno... només m´en vaig ensortir .... de arribar a la fí del ón, que sino hagues sigut per en Xevi i les clases que em va fer no hi hagués arribat ni de bon tros.
[/quote]
alguna cosa avui. Segurament si continua anant a classes millorarà. :D[/quote]
Randy,
En Marc és un profesional del enduro. A la seva escola tracta amb profesionals ( jo hi he vist campions del món de enduro) , amateurs, nens que son verdaders cracks i de tant en tant.... molt de tant en tant algún cas diferent com la Maria o jo.
Pensa que quant estas acostumada a conduir per asfalt, la por a trobar sorra et fa reduir molt l marxa. Si a més ningú dels teus companys t´explica res res ( perque per ells es sençillissim.....) i només et diuen vinga segueix-me i el que has de fer es practicar i practicar....
La veritat es que el resultat del primer dia de sortida tant per la Maria com per mi varen ésser dolents ( caigudes , moto xafada..... bueno... i a més penses.... no m´en ensurtiré de cap de les maneres)
Al anar en un lloc on t´expliquen les coses, ho agreiexes molt i molt. Pensa que nosaltres podem sortir amb gent que en sap molt i molt, però si no tenen paciencia i no et saben explicar les coses.... no serveix per res.
La primera vegada que agafes una pista i no tens 20 anys, ni 30, ni 40 i potser has passat dels 50.... ho veus tot molt diferent i....
anant a l´escola ... de veritat que ets com una "esponja" perque TOT el que t´expliquen cundeix el triple.
Jo crec que anar a una escola de profesionals , es el millor que vaig fer en el seu moment. M´he estalviat molts de disgustos i m´hen vaig ensortir ..... bueno... només m´en vaig ensortir .... de arribar a la fí del ón, que sino hagues sigut per en Xevi i les clases que em va fer no hi hagués arribat ni de bon tros.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Completament d'acord amb tu Mareta, no tots tenim experiència en la conducció OFF, ni 20 anyets per anar fent l'animal.
Les coses s'han d'anar aprenent mica en mica i en funció de l'edat i l'experiència les coses es veuen d'una manera o una altra.
És relativament fàcil trobar gent que sàpiga conduir molt bé però bastant més difícil trobar gent que t'ho sàpiga explicar bé i fer-te sentir comode per no abandonar a la primera.
Jo us felicito per la valentia que teniu, les ganes que hi poseu i per fer les coses pas a pas, per evitar així, possibles ensurts més endavant.
La meva més sincera admiració i tot el meu ànim i suport tant per tu, com per la Maria :kiss
Les coses s'han d'anar aprenent mica en mica i en funció de l'edat i l'experiència les coses es veuen d'una manera o una altra.
És relativament fàcil trobar gent que sàpiga conduir molt bé però bastant més difícil trobar gent que t'ho sàpiga explicar bé i fer-te sentir comode per no abandonar a la primera.
Jo us felicito per la valentia que teniu, les ganes que hi poseu i per fer les coses pas a pas, per evitar així, possibles ensurts més endavant.
La meva més sincera admiració i tot el meu ànim i suport tant per tu, com per la Maria :kiss
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 07, 2011 9:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
[quote user="GRUM" post="178568"]Completament d'acord amb tu Mareta, no tots tenim experiència en la conducció OFF, ni 20 anyets per anar fent l'animal.
[/quote]
en aixo estic completament d'acord amb en Grum,fa poc em vaig quedar una XT casi regalada segons alguns, per fer camins,nomes i veig que pegas,que si si cau a terra no l'aixecaras,que si a veure si et torçaras un tormell,etc,etc,etc,feu molt be en posar-vos en mans expertas per aprendre,pero la veritat es que quan vaig veure la foto de la Maria aixecant la moto :tremolant :tremolant aquesta posicio no la puc fer ni per aixecar un boli de terra......en fi,que tot te lo seu,i per una experiencia d'aquesta envergadura mes val anar una mica preparat ;) ;) .
[/quote]
en aixo estic completament d'acord amb en Grum,fa poc em vaig quedar una XT casi regalada segons alguns, per fer camins,nomes i veig que pegas,que si si cau a terra no l'aixecaras,que si a veure si et torçaras un tormell,etc,etc,etc,feu molt be en posar-vos en mans expertas per aprendre,pero la veritat es que quan vaig veure la foto de la Maria aixecant la moto :tremolant :tremolant aquesta posicio no la puc fer ni per aixecar un boli de terra......en fi,que tot te lo seu,i per una experiencia d'aquesta envergadura mes val anar una mica preparat ;) ;) .
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
[/quote] ,fa poc em vaig quedar una XT casi regalada segons alguns, per fer camins,nomes i veig que pegas,que si si cau a terra no l'aixecaras,que si a veure si et torçaras un tormell,etc,etc,etc,) .[/quote]
Si vols un voluntari que et tregui a passejar la XT només m'ho has de dir, sempre puc fer un "esforç" :mrgreen: :mrgreen:
Si vols un voluntari que et tregui a passejar la XT només m'ho has de dir, sempre puc fer un "esforç" :mrgreen: :mrgreen:
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 07, 2011 12:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Transalp
- Presentats
- Contacta:
Ja fa dies que estic tancada al garatge :enfadat :enfadat :enfadat
Les previsions de les meves sortides pasan per:
1.- passejar fins a 1.000 km fer-me una .....revissió i quieta parada fins que marxi,
2.- passejar el que volgui i abans de marxar canvi de rodes.
Ja he comentat que la primera etapa farem uns 10.000 km i les meves sabates aguantan uns ... 10.000 ó 11.000 km , no més.
Ara sí que no sé el que farem......
A veure si em quedo per visitar els meus origens :enfadat :enfadat
Porto un total de 700 km ... ufff que malament que ho veig :enfadat :enfadat :enfadat
Una cosa més..... em volen canviar el tub d´escapament i m´en posaran unaltre que fas més soroll... ben bé... no sé el que aixó vol dir... però es veu que anirem millor :???: :???: :???: .
Xerro massa ????!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ei.... a la primera etapa farem 10 paisos de sud-america .... aixó promet.
Fins ben aviat....
La vostre Transalp ;)
Les previsions de les meves sortides pasan per:
1.- passejar fins a 1.000 km fer-me una .....revissió i quieta parada fins que marxi,
2.- passejar el que volgui i abans de marxar canvi de rodes.
Ja he comentat que la primera etapa farem uns 10.000 km i les meves sabates aguantan uns ... 10.000 ó 11.000 km , no més.
Ara sí que no sé el que farem......
A veure si em quedo per visitar els meus origens :enfadat :enfadat
Porto un total de 700 km ... ufff que malament que ho veig :enfadat :enfadat :enfadat
Una cosa més..... em volen canviar el tub d´escapament i m´en posaran unaltre que fas més soroll... ben bé... no sé el que aixó vol dir... però es veu que anirem millor :???: :???: :???: .
Xerro massa ????!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ei.... a la primera etapa farem 10 paisos de sud-america .... aixó promet.
Fins ben aviat....
La vostre Transalp ;)
- Transalp
- Presentats
- Contacta:
Inauguren demà a les 13 hores un programa de radio dedicat als motoristes.
Aquest programa s´emet desde Onda Rambla Girona ( punto radio)
Tractarà de seguretat, viatges, sortides i ... tot el que tingui a veure amb el mon de la moto.
A que no sabeu qui hi ha anat avui per grabar ......la presentació de un viatge ?????
Consti que ha sigut l´Albert G que ens ha presentat.

Pd . aquest programa es pot escoltar per internet:
www.ondarambla.com i buscar... Girona.
Demà a les 13 hores
I així cada dimarts. ;)
Aquest programa s´emet desde Onda Rambla Girona ( punto radio)
Tractarà de seguretat, viatges, sortides i ... tot el que tingui a veure amb el mon de la moto.
A que no sabeu qui hi ha anat avui per grabar ......la presentació de un viatge ?????
Consti que ha sigut l´Albert G que ens ha presentat.

Pd . aquest programa es pot escoltar per internet:
www.ondarambla.com i buscar... Girona.
Demà a les 13 hores
I així cada dimarts. ;)
Transalp l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 13, 2011 9:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Nasi
- Presentats
- Entrades: 24
- Membre des de: dv. ago. 12, 2011 12:02 pm
- Ubicació: Barcelona (Gràcia)
Pots posar l'enllaç directe. És que he estat buscant a la web i no ho trobo. M'agradaria sentir l'entrevista
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
L'enllaç es aquest: MOTOMANIA, s'ha de clicar a la rodona taronja amb la fletcha blanca, per escoltar-ho en directe a partir de les 13:00 hores.
De totes maneres ja posaré enllaç per poder-ho escoltar a www.transalpworldtour.com a partir d'aquesta tarda o demà mati. (segons la feina)
De totes maneres ja posaré enllaç per poder-ho escoltar a www.transalpworldtour.com a partir d'aquesta tarda o demà mati. (segons la feina)
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Nasi
- Presentats
- Entrades: 24
- Membre des de: dv. ago. 12, 2011 12:02 pm
- Ubicació: Barcelona (Gràcia)
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Per escoltar-ho entreu a www.transalpworldtour.com i podreu escoltar el primer programa de MotoMania, amb l'entrevista a la Transalp World Tour!!!!
Albert G l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 14, 2011 8:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Transalp
- Presentats
- Contacta:
Demà s´acaba el meu rodatge :crys :crys :crys
Ja em porten al taller on em posaran unes defenses.
La única sortida que em resta es el dia 27 de setembre on anem les 6 pubilles a "La Casa Gran" es a dir a la central que té Honda a Barcelona.
Allà fem la nostre presentació oficial , la foto pertinent i novament cap a Figueres, revissió i ja ens encaixen ....
Marxem ..... aviat, molt aviat.... :halfcry :halfcry .
De Barcelona ens vindra a buscar un camió amb un trailer i TOTES sis, ens despedirem de l´Empordà fins d´aqui a 2 anys i mig quant esperem tornar :mrgreen: :mrgreen:
El trailer ens deixarà al moll de Barcelona i desde allà viatgerem entre 16 i 20 díes fins els nostre destí : Buenos Aires .
El tema de passar aduana i desembarcar es une mica complicat, per aixó ens envien amb una setmana d´antelació ... per els problemes que poguin sorgir.
Jo.... casi que ja em despedeixo fins .... però la meva propietaria que "xerra per els descossits :enfadat :enfadat " igual encara explicarà més coses.
Bueno, nosaltres ... no es que estiguem nerviosses :tremolant :tremolant però ja tenim ganes de fer el nostre paper .... començar l ´Aventura .
Una aventura que ens portarà a conduir uns 50.000 km i per molts països diferents. Diferentes cultures, diferentes customs, gent diversa..... la veritat es que ens fa molta il.lussió.........
Bueno,..... abans de marxar ens quedan penjar la foto de la despedida a Honda. Ei.... així que pogui penjo una foto meva abans de marxar... bueno.... meva i de la resta de pubilles :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Torno a dir que fem molt de goig. Per cert, ens cavien el tub d´escapament de TOTES .... ara no sé que ens posen però farem més soroll i no portem....... cata... cata.... crec que es diu catalitzador ....perdem pes i guanyem potencia :Saltant
Estem en capillla !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja em porten al taller on em posaran unes defenses.
La única sortida que em resta es el dia 27 de setembre on anem les 6 pubilles a "La Casa Gran" es a dir a la central que té Honda a Barcelona.
Allà fem la nostre presentació oficial , la foto pertinent i novament cap a Figueres, revissió i ja ens encaixen ....
Marxem ..... aviat, molt aviat.... :halfcry :halfcry .
De Barcelona ens vindra a buscar un camió amb un trailer i TOTES sis, ens despedirem de l´Empordà fins d´aqui a 2 anys i mig quant esperem tornar :mrgreen: :mrgreen:
El trailer ens deixarà al moll de Barcelona i desde allà viatgerem entre 16 i 20 díes fins els nostre destí : Buenos Aires .
El tema de passar aduana i desembarcar es une mica complicat, per aixó ens envien amb una setmana d´antelació ... per els problemes que poguin sorgir.
Jo.... casi que ja em despedeixo fins .... però la meva propietaria que "xerra per els descossits :enfadat :enfadat " igual encara explicarà més coses.
Bueno, nosaltres ... no es que estiguem nerviosses :tremolant :tremolant però ja tenim ganes de fer el nostre paper .... començar l ´Aventura .
Una aventura que ens portarà a conduir uns 50.000 km i per molts països diferents. Diferentes cultures, diferentes customs, gent diversa..... la veritat es que ens fa molta il.lussió.........
Bueno,..... abans de marxar ens quedan penjar la foto de la despedida a Honda. Ei.... així que pogui penjo una foto meva abans de marxar... bueno.... meva i de la resta de pubilles :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Torno a dir que fem molt de goig. Per cert, ens cavien el tub d´escapament de TOTES .... ara no sé que ens posen però farem més soroll i no portem....... cata... cata.... crec que es diu catalitzador ....perdem pes i guanyem potencia :Saltant
Estem en capillla !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Transalp l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 14, 2011 9:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.