YAMAHA XT 600
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
YAMAHA XT 600
a veure si algun YAMAHERU,em sap orientar,com sabeu tinc la XT 600 E del 91 ,mirant els soports de maletas d'alumini de Zega,dona com referencia a partir del 95,jo diria que son els mateixos pero si algu m'ho pot confirmar li agrairia,per cert,bona moto es ja que no l'havia arrancat mai i despres de 2 messos ho ha fet a la primera ;) ;) ;)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: YAMAHA XT 600
Truca al Marco d Touratech i t´ho aclariar sense problemes.
Que vols posar maletes a la XT???
Que vols posar maletes a la XT???
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Steelman" post="180117"]Truca al Marco d Touratech i t´ho aclariar sense problemes.
Que vols posar maletes a la XT???[/quote]
tambe tens rao,estic mirant varias opcions i alguna cosa hi farem,moures no es moura gaire pero fara una fila que...... ;) ;)
Que vols posar maletes a la XT???[/quote]
tambe tens rao,estic mirant varias opcions i alguna cosa hi farem,moures no es moura gaire pero fara una fila que...... ;) ;)
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Jo també en tenia una.
No me l'hauria d'haver tret mai! :crys :crys :enfadat :enfadat
No me l'hauria d'haver tret mai! :crys :crys :enfadat :enfadat
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 26, 2011 8:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Storm" post="180144"]Jo també en tenia una.
No me l'hauria d'haver tret mai! :crys :crys :enfadat :enfadat[/quote]
És la tercera vegada que ho dius al forum.
Kpeps, què et Volta al cap amb aquesta moto? :shock:
Kpeps, què et Volta al cap amb aquesta moto? :shock:

- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
Mira a www.kedo.com Tenen de tot per yamaha i a bons preus. Son a Alemania. Yo tinc varies coses d'ells a la XTZ 750, entre elles els suports de les maletes, i aquestes compradas a Argentina fetes a mide (son diferentes la de la drtea i l'esquerra per culà del escapament i son metaliques)
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="180165"][quote user="Storm" post="180144"]Jo també en tenia una.
Kpeps, què et Volta al cap amb aquesta moto? :shock:[/quote]
tinc previst preparar una replica Dakariana,conyes a part,encara que ja fa temps que hem volta un viatget per el Marroc i crec que hem sera util,perque se li veu rudesa i al tenir tant pocs km's fara bon servei,li vui posar maletas d'alumini i diposit gros,a la meva epoca la gent montava uns acerbis,pero si trobo algun de la Tenere 600 tambe li adaptare,de lo que te pinta de ser mes blandengue e de suspensions,pero ja quedara guapa ja.
en un principi una cosa aixi

pero acavara aixi,pero amb maleta d'alumini ;) ;)

Kpeps, què et Volta al cap amb aquesta moto? :shock:[/quote]
tinc previst preparar una replica Dakariana,conyes a part,encara que ja fa temps que hem volta un viatget per el Marroc i crec que hem sera util,perque se li veu rudesa i al tenir tant pocs km's fara bon servei,li vui posar maletas d'alumini i diposit gros,a la meva epoca la gent montava uns acerbis,pero si trobo algun de la Tenere 600 tambe li adaptare,de lo que te pinta de ser mes blandengue e de suspensions,pero ja quedara guapa ja.
en un principi una cosa aixi

pero acavara aixi,pero amb maleta d'alumini ;) ;)

- Kpeps
- Presentats
[quote user="Santos" post="180171"]Mira a www.kedo.com Tenen de tot per yamaha i a bons preus. Son a Alemania. Yo tinc varies coses d'ells a la XTZ 750, entre elles els suports de les maletes, i aquestes compradas a Argentina fetes a mide (son diferentes la de la drtea i l'esquerra per culà del escapament i son metaliques)[/quote]
gracies Santos , es un web molt interesant,tenen molta cosa.
gracies Santos , es un web molt interesant,tenen molta cosa.