CMB, gràcies. No sé dir-te si és aprop o no. Ni amb l'antiga RS ni amb l'actual RT passo per aquests viaranys, propis de motos que s'embruten. :mrgreen:
Vinga, m'en vaig a Fires, però abans us en deixo una altra:
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 29, 2011 12:41 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
La del CMB diria que és al Pla de Beret.
La teva ....SisoRT... em despista. Em sona molt aquestes edificacions del fons, pero fa la pinta que la carretera mor aqui on esteu i aixó em despista força...
uff
[quote user="SisoRT" post="183183"]Ondia Steelman, si que m'ha durat poc ! :razz:
CMB, gràcies. No sé dir-te si és aprop o no. Ni amb l'antiga RS ni amb l'actual RT passo per aquests viaranys, propis de motos que s'embruten. :mrgreen:
Vinga, m'en vaig a Fires, però abans us en deixo una altra:
[/quote]
Felicitats Narcis!!!!
i tu, qui ets dels tres? o eres el "retratista"? ;)
Mikel, no siguis dolent ! Aquí tenia 26 anys i ara en tinc 51, per això no em reconeixes. Evidentment sóc el més maco dels tres. El que està darrera i porta un mono de cuir Fúrygan, exactament igual com el que avegades empra l'Itaca. Com a pista diré que anàvem (o veníem, no recordo) de l'estrena d'un circuit de velocitat (1987) que va encarregar, sense calers, un alcalde famós per dir: "La justícia es una mierda".
Aquesta època hi havia un alcalde a Jerez anomenat Pacheco (no sé si Pedro o José) que va dir alguna cosa semblant però crec que en lloc de "mierda" va dir "cachondeo".
Suposo que va per aquí ;)
[quote user="Steelman" post="183185"]La del CMB diria que és al Pla de Beret.
La teva ....SisoRT... em despista. Em sona molt aquestes edificacions del fons, pero fa la pinta que la carretera mor aqui on esteu i aixó em despista força...
uff[/quote]
Correcte, Pla de Beret a principis de Juny venint de Montgarri.