1-2-....42-43 Motos .Estem De Proves

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: 1-2-....-32-33 Motos (De Moment).Estem De Proves

Entrada Autor: CMB » dj. març 29, 2012 10:09 pm

O potser si!

Imatge

Ja sé que havia sortit fa unes setmanes...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. març 29, 2012 11:16 pm

[quote user="CMB" post="196354"]
Imatge
[/quote]

es el color que mes li escau,es una moto que sempre ha sigut de nenas :mrgreen: :mrgreen:
Fjodor que es broma home,jajjajajajaaj
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. març 30, 2012 12:11 am

[quote user="Eva" post="196350"]

Un dia d´aquests hem quedat i...... farem unaltre prova .....

Gracies Xevi ;)
]

Imatge[/quote]

Si fas més de 20 km amb la Katé sense posar-te nerviosa et pago un esmorzar. :sheep
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. març 30, 2012 12:24 am

[quote user="Eva" post="196350"]Avui he anat a la capital, es a dir, a Girona.

Per la por als piquets i talls als carrers, he anat en moto i a molts pocs metres de L'entrada m´he trobat en Xevi (Fjodor) amb la seva flamant KTM ADVENTURE 990.

NO m´en he pogut estar de demanar-li per provar aquesta moto tant impressionant.

Gracies Xevi ;)
]

[/quote]

[cell class=spoiler]

JO VULL SER-HI!!!

[/cell]

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dv. març 30, 2012 12:40 am

[quote user="650X" post="196376"][quote user="Eva" post="196350"]Avui he anat a la capital, es a dir, a Girona.

Per la por als piquets i talls als carrers, he anat en moto i a molts pocs metres de L'entrada m´he trobat en Xevi (Fjodor) amb la seva flamant KTM ADVENTURE 990.

NO m´en he pogut estar de demanar-li per provar aquesta moto tant impressionant.

Gracies Xevi ;)
]

[/quote]

[cell class=spoiler]

JO VULL SER-HI!!!

[/cell][/quote]

Portaràs càmara suposo, no? :D

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. març 30, 2012 12:49 am

[quote user="CMB" post="196381"]Portaràs càmara suposo, no? :D[/quote]

Si em deixen anar-hi SI! Haig Definixion evidentment...

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dv. març 30, 2012 3:50 am

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

He vist que no porta maletes i només em preocupa a on posaré el bolso :???: :???: :???:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 30, 2012 4:05 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: 1-2-....-28-29 Motos (De Moment).Estem De Proves

Entrada Autor: Kpeps » dv. març 30, 2012 12:21 pm

[quote user="Eva" post="194787"]Estan presentant a Barcelona la Scooter de BMW.
Imatge
[/quote]

dons qui tingui ganas d'estrenar-ne una........................... fins a mitjans de juliol res de res,el proveidor dels utillatges per fer las revisions a nivell mundial va amb retras i.....a esperar............. :roll: :roll: :roll:
Imatge

Eva
Presentats

Kymco Zing 125

Entrada Autor: Eva » dc. abr. 04, 2012 3:10 pm

Provar una 125 tipus custom, continua essent emocionant.

La Rosa que ja l´ha comprat, me l´ha deixat provar.
Feia mal temps i no he volgut arriscar sortir massa rato i quedar xopa.

La impressió primera d´aquesta moto és de tenir més cilindrada que una 125.
Sembla que la persona que hi hagi de pujar ho farà vestida en cuiros i tatuatges, però no és així.

Es una moto que estèticament ( MALGRAT NO M´AGRADIN LES MOTOS TIPUS CUStom ) ÉS preciosa.
I la mida ideal per una persona que volgui començar en el mon de les motos.

El negre és impactant i els cromats col.locats estratègica,ment que no fan que sigui una moto excessivament carregada de "parafernàlies".

Es la moto ideal per fer petits trajectes interurbans i una moto que fa girar.

Evidentment, no és una moto per anar a agafar carreteres principals, ni per fer una sortida de mototurisme, però es una moto ideal per desplaçaments interurbans i locals, o senzillament per anar a passeig, amb l'avantatge que no fa falta carnet de moto per portar-la.
Si tens els carnet de cotxe, ja n´hi ha prou.

Tota ella es "bufona".

Una vegada la posem en marxa desseguida ens adonem que el seu motor és de 125 i penses.... bueno... a veure com es comporta....

Com sempre i no acostumada a la posició adelantada dels pedals ( canvi de marxa i fre ) fas el paper de la triste figura i penses..... mare de déu... quin ridícul .... , però res més lluny de la realitat, en un plis veus que desseguida ho tens tot dominat.

El accelerador et dona molt i molt de joc i les primeres 3 marxes ( en té 5) , si la portes "alegre" desseguida la possés a 70 km/h.

El tipus de manillar recta i la forquilla del davant molt adelantada, em feia pensar que les corbes serien un problema i no ha sigut així.
Les primeres corbes les he agafades molt tranquil-eta i en pocs minuts m´ha donat la confiança que necessitava.

Com va apuntar una vegada en Randy, no es una moto per anar a agafar una carretera nacional, ni anar a fer una sortida de Mototurisme.
El que sí puc dir és que , aquesta 125 serà la moto ideal per la Rosa. Per fer volts per les rodalies i anar agafant confiança, si ella veu que li agrada, ja tindrà la base per poguer agafar desseguida , després d´examinar-se una 250 .

En recta accelera desseguida a 100 km/h i supossu que també es pot posar a 110, però jo no ho faria. A més , al igual que la Raptor Leonart vibra une mica a velocitats superiors a 90 km/h.

Sobre consums, ja sabeu que no dic mai res, perquè no m´interesa, però he sentit a dir que gasta menys que un encenedor :mrgreen: :mrgreen:

El preu de la moto nova matriculada amb assegurança, casc i candau és de 2.700 €.

Imatge

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 06, 2012 10:39 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

La Millor Moto ( De Moment )

Entrada Autor: Eva » dc. abr. 04, 2012 10:24 pm

De moment, de totes les motos que he provat, la millor .... la BMW K1600

Malgrat no sigui tant polivalent com la gs... de ben segur que m´adaptaria :mrgreen: :mrgreen: .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 04, 2012 10:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

La Crosstourer

Entrada Autor: Eva » dv. abr. 06, 2012 10:01 pm

Imatge

Imatge

Avui més que mai , voldria afegir un petit prolec i explicar que TOTS els comentaris que faig de les motos son absolutament personals, explicats desde un punt de vista molt light i simple.

Totes les motos son grans motos, personalment tinc 2 Honda (Scoopy i Transalp) i una BMW r1200gs.

La Scoopy em va genial per mourem per dins el poble, la segona està donant la volta per el món i la gs es la meva moto habitual que només faig servir per gaudir una estona o tot el dia del plaer d´una sortida en moto.
Resumint.- No agafo la moto per anar a treballar.

Dit axó i per començar a entrar en matèria, he aprofitat que L´Antonio ha comprat la Crosstourer i malgrat només porta escasament 300 km li he agafat per fer una escueta valoració.

He estrenat la jaqueta de Bmw, bueno tècnicament parlant, la streetguard2 que he fet servir en els viatges a la Patagonia , Japó i TWT estava ben descolorida (defecte reconegut per Bmw) i dins garantia, m’han donat la nova streetguard3. I val a dir que en el concessionari de Girona se m’han portat genial .

Continuem.... amb la jaqueta nova he anat fins a Colera on ens hem citat amb l´Antonio. La Mónica i l´Albert també han vingut a veure aquesta moto flamant.

Sense masses preàmbuls he agafat les claus de la Crosstourer , posat el casc i he marxat.

A Colera vagis cap on vagis hi ha corbes i .... avui festiu... molt de trànsit.
La moto no porta maletes , res de res, així que he agafat el telèfon, el DNI i 20€ per la psicosis de que gasta molt .

Avui no m’he mirat gaire la moto abans de pujar-hi, perquè tenia l´impressió que seria com la gs.

Primera sorpresa: Es més alta que la gs. Jo l’equipararia amb una Adventure. Tocar de puntetes ja ratlla la meva tranquil•litat a l’hora de moure la moto en parat o fer petites maniobres.

Al posar-la en marxa , la suavitat del motor Honda es fa notar. Quina diferencia, amb la gs ... alias tractor bavares així que la poses en marxa , ja notes que té una lleu tendència a marxar cap a la dreta i el soroll.... tractor, tractor.....

La finura d´Honda es de bones a primeres encisadora.

Vinga , ja estem dalt la moto ( de puntetes –jo medeixo 1,73) i el soroll digne duna vetllada encisadora.

Posició dalt la moto en conducció, el manillar està lleugerament més adelantat i més alt que amb la gs, cap problema ja t´hi acostumes.
Posició de les marxes , molt correcte i el fre, cap novetat.

Sortim de Colera amb un curt tram no asfaltat i no coneguent la moto i especialment no siguent meva, he anat molt i molt prudent.

He decidit anar cap a Portbou i he pensat... faré una foto i diré.... Kpeps t’espero (jeje)....

Al tocar asfalt novament he començat a accelerar, he accelerat i he vist que de sobte anava a 130 km/h. ???!!!

El motor no va gens forçat i en un tres i no res.... 150 km/h. En menys de 2 km ja he pensat que axó no era pas normal.

He frenat i m’he mirat el panell de control. He mirat i he vist que hi havia un indicador de marxes i l’indicador de consum... anem bé.

En pocs segons estava a Port Bou.... capficada per no poguer apreciar bé la moto , he continuat cap a Cerbere. A les corbes es especialment fiable i tal i com he explicat abans , la posició del manillar fa que entris diferent a corba, es a dir amb la gs entres a les corbes i saps que encara que la pifiis sempre tindràs el telelever o paralever que et deixaran rectificar fins i tot dins corba, amb aquesta moto, no ho he vist així, va tant bé que “empitona les corbes” com un brau dins una plaça de braus, es a dir... senzillament les corbes se les menja, potser és una sensació rara, però es molt i molt agradable.

No he volgut apurar molt les corbes, però s’agafa molt bé i és àgil.

La gs té 105 cavalls i aquesta en té 130 cavalls. La diferencia de motor es nota molt i molt i molt. Jo anava amb 2ª a 100 km/h. A més si necessites potència només l’hi has de donar un cop de gas i dona la sensació que s’aixeca del davant i surt amb molt de repris

Un altre detall que m’ha agradat, la cardàn és millor amb aquesta Honda. El de la Bmw, si vas amb una marxa llarga i redueixes massa, la roda del darrera et fa un lleig, amb aquesta Honda, malgrat l’he forçat a reduir, mai, mai m’ha fet cap lleig. Jo creia que TOTES les cardan eren iguales i os puc dir que NO ho son.

Val no os penseu que TOT m’ha agradat....

El seien és únic per pilot i copilot, sincerament prefereixo que hi hagi seient del pilot i el del copilot a diferents alçades ( coma la gs)

El consum segons el indicador m’ha variat desde 6,7 a 11,6%, segurament consumeix bastant, però s’hauria de mirar bé i amb quin tipus de conducció. Aquesta moto en
un cop d’accelerador es posa a 180.... clar... una conducció més tranquil•la ( que evidentment no he fet..... no ho sé)

Un altre detall que crec que Honda hauria d’haver arreclar: l’intermitent a menys que el treguis no es para automàticament. Has d’estar sempre pendent de treure’l. Jo crec que aquest detall ja a hores d’ara i amb motos d’aquesta categoria hauria d’estar sol ventat.

Un altre detall que considero important, la cúpula és de pa xocat amb oli. Potser és mona a nivell estètic, però no serveix per res. S’ha de canviar ipso facto per una pantalla més important. Jo crec que Honda no hauria d’esperar a que els clients li demanessin, ja es podrien estalviar aquest comentari ridícul.

No he provat la moto per pistes , però em donaria la mateixa confiança que la gs. No crec que siguin motos per fer masses rutes off, o... s´en ha de sapiguer molt (CMB, Cuco i 650X... vosaltres sou els experts).

La prova d’avui ha sigut amb el canvi de marxes normal. El dia 22 provaré la Crosstourer seqüencial.

No em vull estendre, però resumint diré que aquesta CROSSTOURER és una autèntica rival per la gs. I francament si comparo les dues ..... crec que em quedaria amb la Crosstourer.

Val la pena anar´la a provar i gaudir de la seva finura i potència, de la seva estètica esvelta i gens farragosa.
Proveu-la que os sorprendrà molt i molt gratament.
Sres. De Honda l’han ben accertat. La meva més profunda enhorabona.

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 07, 2012 12:22 am, en total s’ha editat 4 vegades.

CarToni
Presentats
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
Ubicació: Roda de Ter

Re: 1-2-....-33-34 Motos (De Moment).Estem De Proves

Entrada Autor: CarToni » ds. abr. 07, 2012 8:44 am

Eva...molt bona crònica... :pc

Estic segur,tal com dius,que els srs. de HONDA,amb aquesta CROSTOURER,l`han encertada...han tret un bon producte.

Si serà o no la rival de la GS,ja es veurà( crec que l`hi costarà molt )La mateixa HONDA l`han batejada com a CROSOVER ?... i reconeixen que
l`han enfocada mes aviat per la carretera.Quans dels que porteu maxitrails entreu a fer pistas ?

A part dels petits defectillos que l`hi trobes (no hi ha cap moto perfecta)...lo mès atractiu i per a mi lo mès important...la part mecànica
i la seva finura de funcionament...la part ciclo,fàcil de portar i tambè la seva estètica.

Hem sembla una GT amb manillar i estètica trail....una molt bona rutera. :form

Enhorabona a l`Antonio per la compra...a disfrutar-la !!! :cerv

Estic d`acord amb tù,Eva....si m`ho poguès permetre,si tingues força calerons,la meva preferida ès la 1.600 GT-6 cilindres.
La vaig probar a MARTI I CONESA....i no ho tindria d`haber fet.

VSSS. :D :D :form

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. abr. 07, 2012 9:29 am

Sota el meu humil parer, crec que Honda necessitava una moto que pogués fer front a la quantitat de vendes que hi ha / hi ha hagut de la 1200.

També crec que hi hauran molt de bmw´istes que la provaran i els encantarà però no ho diran, o potser el que diran és: llàstima que no sigui bmw.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: La Crosstourer

Entrada Autor: Randy-650 » ds. abr. 07, 2012 1:40 pm

Bones impresions, dites amb llenguatge d'usuari, no de provador com fan a les revistes. :D

[quote user="Eva" post="196969"]

Un altre detall que m’ha agradat, la cardàn és millor amb aquesta Honda. El de la Bmw, si vas amb una marxa llarga i redueixes massa, la roda del darrera et fa un lleig, amb aquesta Honda, malgrat l’he forçat a reduir, mai, mai m’ha fet cap lleig. Jo creia que TOTES les cardan eren iguales i os puc dir que NO ho son.

[/quote]

T'ho explico en llenguatge de 'poble': a les motos esportives i potentes des de fa molt de temps que fan servir un embrague dit "anti-rebot". En què consisteix? En que quan reduim una marxa i deixem anar la palanca d'embrague, si en aquest moment el motor està molt alt de voltes, mitjançant un sistema mecànic fa que els discos de l'embrague no agafin de cop, amb el perill que comporta que la roda del darrera es quedi frenada.

Un embrague és una cosa semblant als discs de fre, però a dins el motor. Quan prems la maneta de l'embrague representa com si les pastilles del disc s'obrissin, al contrari que quan frenes amb el
disc.

Al web d'Honda ho expliquen:

Sin duda, la tecnología en favor de la seguridad es otro de los aspectos clave en la Crosstourer, que viene equipada de serie con el avanzado sistema de frenada C-ABS con pinzas de 6 pistones, el Control de Tracción y el embrague antirebote.

Aqui també ho explica un mica el funcionament de l'embrague anti-rebot.

Respecte a això que dius al final, coincideixo amb tu: Honda l'ha acertat amb aquest model, perquè portava una ratxa... :roll: Pensa que cada vegada hi ha més gent que fuig de les GS, moto insipida com poques, però amb un encant de conducció (que tu mateix ho has descrit abans) que fa que la gent encara les compri, i poc mercat hi ha per escollir, tret del gran fracàs de Yamaha, la XTZ 1200.
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 07, 2012 1:41 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » ds. abr. 07, 2012 5:25 pm

[quote user="Randy-650" post="196981"]Bones impresions, dites amb llenguatge d'usuari, no de provador com fan a les revistes. :D

[quote user="Eva" post="196969"]

[/quote]

T'ho explico en llenguatge de 'poble': a les motos esportives i potentes des de fa molt de temps que fan servir un embrague dit "anti-rebot". En què consisteix? En que quan reduim una marxa i deixem anar la palanca d'embrague, si en aquest moment el motor està molt alt de voltes, mitjançant un sistema mecànic fa que els discos de l'embrague no agafin de cop, amb el perill que comporta que la roda del darrera es quedi frenada.

Un embrague és una cosa semblant als discs de fre, però a dins el motor. Quan prems la maneta de l'embrague representa com si les pastilles del disc s'obrissin, al contrari que quan frenes amb el
disc.

Al web d'Honda ho expliquen:

Sin duda, la tecnología en favor de la seguridad es otro de los aspectos clave en la Crosstourer, que viene equipada de serie con el avanzado sistema de frenada C-ABS con pinzas de 6 pistones, el Control de Tracción y el embrague antirebote.

Aqui també ho explica un mica el funcionament de l'embrague anti-rebot.

Respecte a això que dius al final, coincideixo amb tu: Honda l'ha acertat amb aquest model, perquè portava una ratxa... :roll: Pensa que cada vegada hi ha més gent que fuig de les GS, moto insipida com poques, però amb un encant de conducció (que tu mateix ho has descrit abans) que fa que la gent encara les compri, i poc mercat hi ha per escollir, tret del gran fracàs de Yamaha, la XTZ 1200.[/quote]

Prudència, Randy, prudència !!!!! :mrgreen:
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 07, 2012 5:28 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. abr. 07, 2012 5:59 pm

[quote user="Randy-650" post="196981"]Pensa que cada vegada hi ha més gent que fuig de les GS, moto insipida com poques, però amb un encant de conducció ...[/quote] :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

ja l'has tastat per assegurar que és insipida? la meva a l'hivern te gust salat i a l'estiu a "mosquitxafat". :mrgreen:

En serio, tant caps tants barrets, però quan es prova qualsevol moto maxi-trail tothom de seguit mira de reüll la R1200GS i la variant ADV per fer-hi les respectives comparatives. Jo no sé si la gent en marxa, però el que s'ha de reconeixer es que alguna cosa s'ha fet bé quan son la referència de tot el mercat.

salut

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » ds. abr. 07, 2012 6:18 pm

Eva,

Gràcies per les explicacions. ;)

El que comentes del motor, magnífic! Ja tinc ganes de provar-la!

Jo també faig 1.73 i a més soc paticurt, jejeje, em fa patir molt no arribar bé a terra amb una moto de 275kg/285kg. Gastarte més de 17.000€ amb una moto ( amb maletes, cúpula alta, ...) i que llavors no la puguis fer servir comodament per ciutat o amb passatger, no anem pas bé!

Les solucions per baixar-la són: rebaixar seient, pujar les 'tijes' davanteres només 1cm i canviar la bieleta de la supsensió de darrera, canviar o manipular el caballet. No sé, no sé... :-( No em preocupa massa l'alçada lliure a terra, ja que no serà moto per off. És una rutera amb posició trail, conducció que estic acostumat i es cómode. Ja tinc una trail-enduro per aixó!

El tema de consum, malament per Honda si es confirma el que dius. Amb la meva bi 800 està al voltant de 5l/100km facis el que facis.

Una cosa que no he vist clara, és com colocar el suport per al GPS, per a un Garmin Zumo 660. S'haurà d'anar estudiant!

Salut

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » ds. abr. 07, 2012 6:24 pm

[quote user="650X" post="197011"][quote user="Randy-650" post="196981"]Pensa que cada vegada hi ha més gent que fuig de les GS, moto insipida com poques, però amb un encant de conducció ...[/quote] :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

ja l'has tastat per assegurar que és insipida? la meva a l'hivern te gust salat i a l'estiu a "mosquitxafat". :mrgreen:

En serio, tant caps tants barrets, però quan es prova qualsevol moto maxi-trail tothom de seguit mira de reüll la R1200GS i la variant ADV per fer-hi les respectives comparatives. Jo no sé si la gent en marxa, però el que s'ha de reconeixer es que alguna cosa s'ha fet bé quan son la referència de tot el mercat.

salut[/quote]

Enric, la provaràs la Crosstourer? Potser està picant. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. abr. 07, 2012 6:41 pm

[quote user="CMB" post="197013"][quote user="650X" post="197011"][quote user="Randy-650" post="196981"]Pensa que cada vegada hi ha més gent que fuig de les GS, moto insipida com poques, però amb un encant de conducció ...[/quote] :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

salut[/quote]

Enric, la provaràs la Crosstourer? Potser està picant. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]No crec que la provi, sempre em fa respecte provar coses noves, perquè hi ha el perill que m'agradin més que el que tinc i ja l'he cagat... després s'em acumula la feina :mrgreen: .

No dubto que sigui una gran moto, té moltes raons de pès. :Disparant ... Ara que si em piquès el cuc del picant preu per preu potser aniria a veure la Ducati o salpebraria la meva.

salutti!

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » ds. abr. 07, 2012 6:47 pm

[quote user="650X" post="197018"][quote user="CMB" post="197013"][quote user="650X" post="197011"][quote user="Randy-650" post="196981"]Pensa que cada vegada hi ha més gent que fuig de les GS, moto insipida com poques, però amb un encant de conducció ...[/quote] :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

salut[/quote]

Enric, la provaràs la Crosstourer? Potser està picant. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]No crec que la provi, sempre em fa respecte provar coses noves, perquè hi ha el perill que m'agradin més que el que tinc i ja l'he cagat... després s'em acumula la feina :mrgreen: .

No dubto que sigui una gran moto, té moltes raons de pès. :Disparant ... Ara que si em piquès el cuc del picant preu per preu potser aniria a veure la Ducati o salpebraria la meva.

salutti![/quote]

De la Ducati veig dos problemes o potser no! Una és la cúpula que sembla molt petita, tant estreta com alta. I segon, porta cadena i potser millor cardan.

Per la resta ha de ser una gran moto. Poc pes i grans prestacions!
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 07, 2012 6:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “General”