Escapada als Alps. Programa

Moderador: Airald

Respon
Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Vendetta » dt. abr. 17, 2012 3:27 pm

Ejem... com ho diria...

Algù s'apunta a fer la ruta del primer dia sense l'aborriment i possible saturaciò d'autopistes de peatge?

O tots teniu previst anar per peatge?

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dt. abr. 17, 2012 3:42 pm

[quote user="Vendetta" post="197819"]Ejem... com ho diria...

Algù s'apunta a fer la ruta del primer dia sense l'aborriment i possible saturaciò d'autopistes de peatge?

O tots teniu previst anar per peatge?[/quote]

......ejem....

El problema seria el temps. Crec! Ja una vegada ho vaig fer, per que feia una tramuntana de col..ns i vam trigar 5h per arribar a Nimes, no hi ha massa alternativa tret de l'autopista de paiement!

A més la ruta 'guapa' comença a partir de Mont Ventoux, no?

Ai, ai, que en Jordi ens renyarà! :razz:

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dt. abr. 17, 2012 3:47 pm

[quote user="Vendetta" post="197819"]Ejem... com ho diria...

Uiii... ja buscant rutes alternatives... quina cosa més extranya en tu :shock: :shock:

I quantes parades tens previstes per fer el tallat? :mrgreen:

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dt. abr. 17, 2012 3:56 pm

Jo sols pregunto i proposo.. bè, si el Jordi renya.. aixì estarà distret una estona. :mrgreen:

Si ja sè que és apurat.. en fi.. ja veurem. Depen del temps, tb, clar.

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dt. abr. 17, 2012 3:59 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="197821"][quote user="Vendetta" post="197819"]Ejem... com ho diria...

Uiii... ja buscant rutes alternatives... quina cosa més extranya en tu :shock: :shock:

I quantes parades tens previstes per fer el tallat? :mrgreen:[/quote]

Tallats, ni un, farè noissettes.. sempre dependrà de les terrassetes que vegi enmig de la ruta. Clar.. en autopistes poques terrassetes.. :|

Aeroffr
Presentats
Entrades: 24
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 9:42 am
Ubicació: els Pallaresos

Entrada Autor: Aeroffr » dt. abr. 17, 2012 4:19 pm

jo penso com el Vendetta les autopistes son horroroses i les agafo en contades ocasions, cada any q faig el ALPEN MASTER (B es una regla a seguir) el faig sense xafar cap mena de pista d pagament nomes carreteres locals o comarcals o nacionals i pot q algun tros d autovia, quan a França surts d lautopista hi ha una infinitat d poblets preciosos, per no dir les rutes q et perds per la pista d pagament.

Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Ricmel » dt. abr. 17, 2012 6:32 pm

Vendetta ets un avalotador :lol: :lol: :lol: :lol:

A mi tampoc m'agraden les autopistes, però prendre carreteres secundàries a França alternatives a les autopistes és molt lent. Es passa per dins de totes les poblacions i el que sembla una carretera ràpida es converteix de sobte en una carretera estreta mal asfaltada o un vial urbà.

Es veritat que hi ha paisatges i pobles preciosos, però hem de tenir en compte el temps i que el que volem és voltar pels Alps, no?

Per cert, estaria bé tenir la ruta en un format que es pugui posar en el GPS. ;)
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dt. abr. 17, 2012 7:17 pm

[quote user="Ricmel" post="197834"]Vendetta ets un avalotador :lol: :lol: :lol: :lol:

A mi tampoc m'agraden les autopistes, però prendre carreteres secundàries a França alternatives a les autopistes és molt lent. Es passa per dins de totes les poblacions i el que sembla una carretera ràpida es converteix de sobte en una carretera estreta mal asfaltada o un vial urbà.

Es veritat que hi ha paisatges i pobles preciosos, però hem de tenir en compte el temps i que el que volem és voltar pels Alps, no?

Per cert, estaria bé tenir la ruta en un format que es pugui posar en el GPS. ;)[/quote]

Això és la demostració de que qui usa una barretina com aquesta, és home de seny !

Imatge

Salut ! :D
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 17, 2012 7:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dt. abr. 17, 2012 9:26 pm

Ejem.. ejem.. i ejem...

SisoRT... això de la barretina i el seny.. i les autopistes... :twisted:

Ara no sè pas si diir-ho :mrgreen:

Vols dir que no deu ser mès una questiò d'edats... :twisted: :twisted:

Au! ja ho he dit. :oops: :cool:

Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Ricmel » dt. abr. 17, 2012 9:43 pm

[quote user="Vendetta" post="197841"]Ejem.. ejem.. i ejem...

SisoRT... això de la barretina i el seny.. i les autopistes... :twisted:

Ara no sè pas si diir-ho :mrgreen:

Vols dir que no deu ser mès una questiò d'edats... :twisted: :twisted:

Au! ja ho he dit. :oops: :cool:[/quote]

Vendetta, ja t'ho he dit: ets un avalotador :enfaduu :enfaduu :enfaduu

Ara, però tampoc ets tan jove... o has tingut molt de desgast? :lol: :lol: :lol:

Siso... tindrem feina! :eyes :eyes :eyes
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 17, 2012 9:46 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dt. abr. 17, 2012 10:34 pm

Cujons.. dos contra un..

Imatge
Jo m'amago.. ja trobarè el meu moment... :twisted:

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dt. abr. 17, 2012 10:42 pm

[quote user="Vendetta" post="197850"]Cujons.. dos contra un..

Imatge
Jo m'amago.. ja trobarè el meu moment... :twisted:[/quote]

Espera, que ja també soc de Girona...

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dt. abr. 17, 2012 10:43 pm

I què vols dir què ets de Girona? amb mi o contra mi? :twisted:

Aeroffr
Presentats

Entrada Autor: Aeroffr » dt. abr. 17, 2012 10:52 pm

[quote user="Ricmel" post="197834"]Vendetta ets un avalotador :lol: :lol: :lol: :lol:

Per cert, estaria bé tenir la ruta en un format que es pugui posar en el GPS. ;)[/quote]

EIIIII, el meu temps en concluir EL ALPEN MASTER jo sol va ser d 4 dies sortint i arrivant a Tarragona i 4200Km a l´esquena, si no sabeu q es el ALPEN MASTER podeu TROBAR INFO al meu blog WWW.XTREMEMOTOTOURING.BLOGSPOT.COM i una d les regles principals es q no es pot fer servir lautopista o sigui q feu numeros, tampoc es tant lent França nomes cal preparar una bona ruta.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dt. abr. 17, 2012 10:58 pm

[quote user="Vendetta" post="197853"]I què vols dir què ets de Girona? amb mi o contra mi? :twisted:[/quote]

Ara mateix no ho tinc clar....

Saps què? em possaré al mig i ja està! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dt. abr. 17, 2012 11:01 pm

[quote user="aeroffr" post="197854"][quote user="Ricmel" post="197834"]Vendetta ets un avalotador :lol: :lol: :lol: :lol:

EIIIII, el meu temps en concluir EL ALPEN MASTER jo sol va ser d 4 dies sortint i arrivant a Tarragona i 4200Km a l´esquena, si no sabeu q es el ALPEN MASTER podeu TROBAR INFO al meu blog WWW.XTREMEMOTOTOURING.BLOGSPOT.COM i una d les regles principals es q no es pot fer servir lautopista o sigui q feu numeros, tampoc es tant lent França nomes cal preparar una bona ruta.[/quote]

Ja, molt bé!

Però a mi m'agradaria fer moto + turisme + cat :cool:

i no pas 1.100 km per carreteres secundaries! No crec que el meu c.l ho aguantes a sobre de la GS. :oops:

Aeroffr
Presentats

Entrada Autor: Aeroffr » dt. abr. 17, 2012 11:16 pm

[quote user="CMB" post="197857"][quote user="aeroffr" post="197854"][quote user="Ricmel" post="197834"]Vendetta ets un avalotador :lol: :lol: :lol: :lol:

EIIIII, el meu temps en concluir EL ALPEN MASTER jo sol va ser d 4 dies sortint i arrivant a Tarragona i 4200Km a l´esquena, si no sabeu q es el ALPEN MASTER podeu TROBAR INFO al meu blog WWW.XTREMEMOTOTOURING.BLOGSPOT.COM i una d les regles principals es q no es pot fer servir lautopista o sigui q feu numeros, tampoc es tant lent França nomes cal preparar una bona ruta.[/quote]

Ja, molt bé!

i no pas 1.100 km per carreteres secundaries! No crec que el meu c.l ho aguantes a sobre de la GS. :oops:[/quote]

B nomes es tracta duna petita lluita contra rellotge uns dies, despres quan arribo sortim amb la meva dona i la seva moto i anem a ritme turistic a Munich d vacances.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dt. abr. 17, 2012 11:26 pm

[quote user="aeroffr" post="197862"][quote user="CMB" post="197857"][quote user="aeroffr" post="197854"][quote user="Ricmel" post="197834"]Vendetta ets un avalotador :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja, molt bé!

i no pas 1.100 km per carreteres secundaries! No crec que el meu c.l ho aguantes a sobre de la GS. :oops:[/quote]

B nomes es tracta duna petita lluita contra rellotge uns dies, despres quan arribo sortim amb la meva dona i la seva moto i anem a ritme turistic a Munich d vacances.[/quote]

Si, això mateix volia dir, molts anirem amb parella a aquesta sortida i es questió de difrutar al màxim de la sortida!

No conec aquesta ALPEN MASTER, ara busco informació...

Salut

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dt. abr. 17, 2012 11:36 pm

algú ha dit ALPEN MASTER?... ;)

Jesus
Presentats