Cap De Creus - Finisterre 2012

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Cap De Creus - Finisterre 2012

Entrada Autor: 650X » dc. maig 16, 2012 12:19 am

[quote user="Vendetta" post="200225"]M'hi apunto.

És bromaa :lol: ja seria la repera. Tu em sembla que estas fent un master de mototurisme, no? Deu ni dò.

Consells jo pocs t'hi puc donar, ja que lo meu és la improvitzaciò i no la planificaciò, això si sempre amb una mica de previsiò.

Bona ruta![/quote]

Ostres! Jordi... em pensava que l'hi passaries un excel amb totes les terrases de la peninsula i els preus dels tallats! :mrgreen:

:cerv

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dc. maig 16, 2012 9:16 am

[quote user="CarlesOsonaGS" post="200146"]Home la ruta està molt be, pero ja que hi passaràs aprop, jo aniria fins a Hondarribia a menjar pintxos i tapes vasques a un dels millor bars que he probat, el Gran Sol del mateix poble; i si es pot dormir a la Posada del Obispo (també d'Hondarribia).

San Sebastian està molt be també, i si ja teniu planificat fer-hi nit doncs potser anar a esmorçar pinxos no es el mes adient, pero... vosaltres mateixos.[/quote]

Confirmo (si és que feia falta), la recomanació d'en CarlesOsonaGS, de menjar "pintxos" a el "Gran Sol" d'Hondarribia, encara que, tan a aquest poble com per tota la zona, menjareu i beureu de P.M. prácticament a qualsevol lloc.

Preciosa ruta la que fareu, tret del primer día...però és clar que si voleu arrivar a Fisterra en un día no hi ha un altra alternativa.
Espero que disfruteu molt i ja tenim ganes de veure les fotos.

Ricard_biker
Presentats
Entrades: 428
Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Ricard_biker » dc. maig 16, 2012 1:18 pm

[quote user="CarlesOsonaGS" post="200146"]Home la ruta està molt be, pero ja que hi passaràs aprop, jo aniria fins a Hondarribia a menjar pintxos i tapes vasques a un dels millor bars que he probat, el Gran Sol del mateix poble; i si es pot dormir a la Posada del Obispo (també d'Hondarribia).

San Sebastian està molt be també, i si ja teniu planificat fer-hi nit doncs potser anar a esmorçar pinxos no es el mes adient, pero... vosaltres mateixos.[/quote]

Hola Carles!

Moltes Gràcias per la recomenació, però aquest cop no pararem a Sant Sebastià, ja que són molts kilómetres i tenim que anar fent vía...

Això sí, he agafat les teves dades i les he posast a "PENDENTS", per que hi tornaré a passar un cap de setmana o un pont..., i de ben segur que "jalaré" i dormiré on proposas...

Salutacions!!!

Ricard_biker
Presentats

Entrada Autor: Ricard_biker » dc. maig 16, 2012 1:20 pm

[quote user="Joavel" post="200238"][quote user="CarlesOsonaGS" post="200146"]Home la ruta està molt be, pero ja que hi passaràs aprop, jo aniria fins a Hondarribia a menjar pintxos i tapes vasques a un dels millor bars que he probat, el Gran Sol del mateix poble; i si es pot dormir a la Posada del Obispo (també d'Hondarribia).

Confirmo (si és que feia falta), la recomanació d'en CarlesOsonaGS, de menjar "pintxos" a el "Gran Sol" d'Hondarribia, encara que, tan a aquest poble com per tota la zona, menjareu i beureu de P.M. prácticament a qualsevol lloc.

Preciosa ruta la que fareu, tret del primer día...però és clar que si voleu arrivar a Fisterra en un día no hi ha un altra alternativa.
Espero que disfruteu molt i ja tenim ganes de veure les fotos.[/quote]

Tal i com l'he dit al Carles, i més a més si ho confirmes tú, hi tornaré a Sant Sebastià a provar aquests pintxos i a dormir on recomaneu...

Salutacions, i gràcies per les aportacions!!!

Ricard_biker
Presentats

Entrada Autor: Ricard_biker » dc. maig 16, 2012 1:24 pm

Bé doncs....

Al final serem tres motos...!!! :lol:

L'Enric, en 650X, s'afegit a la festa.... Així que el dimarts 29 serem camí cap a Finisterre, amb la il.lusiói també angoixa, de tindre que aguantar 1370 kms. sobre la moto...

Jo no he fet mai abans, així que per a mi, a partir del km. 900 tot seràn noves sensacions... :shock:

Ja us ho explicaré... ;)

Salutacions!!!
Ricard_biker l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 16, 2012 1:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dc. maig 16, 2012 2:21 pm

[quote user="Ricard_biker" post="200247"][quote user="Joavel" post="200238"][quote user="CarlesOsonaGS" post="200146"]Home la ruta està molt be, pero ja que hi passaràs aprop, jo aniria fins a Hondarribia a menjar pintxos i tapes vasques a un dels millor bars que he probat, el Gran Sol del mateix poble; i si es pot dormir a la Posada del Obispo (també d'Hondarribia).

Espero que disfruteu molt i ja tenim ganes de veure les fotos.[/quote]

Tal i com l'he dit al Carles, i més a més si ho confirmes tú, hi tornaré a Sant Sebastià a provar aquests pintxos i a dormir on recomaneu...

Salutacions, i gràcies per les aportacions!!![/quote]

Veig que es conegut el "Gran Sol" (Enllaç). Encara que a la seva web sembli mes un restaurant, es un bar no molt gran on fan uns pinxos molt elaborats i no es car. A mes te les típiques taules-bota al carrer per pendre'ls, vins de la zona, ... Imposible anar-hi abans de l'estiu per els que feu operació-biquini.
En fi, veig que podriem fer una sortideta gastronòmica-rutera per la zona. Parlaré amb la senyora.

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dc. maig 16, 2012 5:02 pm

[quote user="Ricard_biker" post="200250"]Bé doncs....

L'Enric, en 650X, s'afegit a la festa.... Així que el dimarts 29 serem camí cap a Finisterre, amb la il.lusiói també angoixa, de tindre que aguantar 1370 kms. sobre la moto...

Jo no he fet mai abans, així que per a mi, a partir del km. 900 tot seràn noves sensacions... :shock:

Ja us ho explicaré... ;)

Salutacions!!![/quote]

Compte, que si vé l'Enric 650X, us farà fer trams fora de pistes per anar fent més via i estalviar camions... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Li està agafant afició a anar cap a l'Oest! :razz:

Pel que comentes dels km, jo tampoc he fet més de 700 km en un dia, però suposo que aquesta vegada anireu per feina i el repte es podrà fer!

Ànims!

Salut

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dc. maig 16, 2012 5:07 pm

[quote user="CMB" post="200268"][quote user="Ricard_biker" post="200250"]Bé doncs....

Ja us ho explicaré... ;)

Salutacions!!![/quote]

Compte, que si vé l'Enric 650X, us farà fer trams fora de pistes per anar fent més via i estalviar camions... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pel que comentes dels km, jo tampoc he fet més de 700 km en un dia, però suposo que aquesta vegada anireu per feina i el repte es podrà fer!

Ànims!

Salut[/quote]....conec una pista que va per la zona de Bujaraloz per evitar la NII... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

es broma...

;)

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. maig 16, 2012 9:45 pm

[quote user="650X" post="200269"][quote user="CMB" post="200268"]

Ànims!

Salut[/quote]....conec una pista que va per la zona de Bujaraloz per evitar la NII... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

es broma...

;)[/quote]

Je, je, amb el tute que us munteu la secció «off» de mt.cat no m'estranyaria pas gens :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dc. maig 16, 2012 10:54 pm

[quote user="Ricard_biker" post="200250"]Bé doncs....

Ja us ho explicaré... ;)

Salutacions!!![/quote]

Tu que fas molta bici ja deus coneixer una de les sensacions més angoixants, que es no notar .... :???:

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dj. maig 17, 2012 6:46 pm

Que vagi molt i molt bé.....

I sobretot que os divertiu molt.... mira... saps que..... os vindre a fer les fotos de la sortida....

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dj. maig 17, 2012 8:33 pm

[quote user="Eva" post="200428"]Que vagi molt i molt bé.....

I sobretot que os divertiu molt.... mira... saps que..... os vindre a fer les fotos de la sortida....[/quote]

...jo, ja hi comptava ;)

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dj. maig 17, 2012 11:19 pm

[quote user="650X" post="200450"][quote user="Eva" post="200428"]Que vagi molt i molt bé.....

I sobretot que os divertiu molt.... mira... saps que..... os vindre a fer les fotos de la sortida....[/quote]

...jo, ja hi comptava ;)[/quote]

Aha, per poc que pugui, que ho tinc difícil, també miraré de venir a Cap de Creus!

La meva Nikon és millor que la Canon de l'Eva i fa millor les fotos! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [rainbow](és broma!)[/rainbow]
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 17, 2012 11:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dv. maig 18, 2012 1:08 am

[quote user="CMB" post="200486"][quote user="650X" post="200450"][quote user="Eva" post="200428"]Que vagi molt i molt bé.....

Aha, per poc que pugui, que ho tinc difícil, també miraré de venir a Cap de Creus!

La meva Nikon és millor que la Canon de l'Eva i fa millor les fotos! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [rainbow](és broma!)[/rainbow][/quote]

Així m'agrada ... :mrgreen: que aquests valents es mereixen que els despediem com cal a Cap de Creus !!! ... Jo també m'apunto ... podríem fer un bon esmorzar amb coca, cafè, ... i el que calgui :twisted: ... que us sembla quedar a les 05:45 zulú ... la sortida de sol és a les 06:30 ;)

Vinga que als de Girona ens queda a prop ... i ja arribarem a les 8 a la feina !!! ...no sigueu mandrosos :twisted:

Salut !!! :cool:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 18, 2012 1:34 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. maig 18, 2012 2:03 am

[quote user="Jesus GS" post="200491"][quote user="CMB" post="200486"][quote user="650X" post="200450"][quote user="Eva" post="200428"]Que vagi molt i molt bé.....

La meva Nikon és millor que la Canon de l'Eva i fa millor les fotos! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [rainbow](és broma!)[/rainbow][/quote]

Així m'agrada ... :mrgreen: que aquests valents es mereixen que els despediem com cal a Cap de Creus !!! ... Jo també m'apunto ... podríem fer un bon esmorzar amb coca, cafè, ... i el que calgui :twisted: ... que us sembla quedar a les 05:45 zulú ... la sortida de sol és a les 06:30 ;)

Vinga que als de Girona ens queda a prop ... i ja arribarem a les 8 a la feina !!! ...no sigueu mandrosos :twisted:

Salut !!! :cool:[/quote]

El ministeri de foment augura una sortida de sol a les 6:16 a Girona, 6:15 al cap de creus...

http://www.fomento.gob.es/salidapuestasol/2012/Girona-2012.txt
ens veiem allà ;)
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 18, 2012 2:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Ricard_biker
Presentats

Entrada Autor: Ricard_biker » dv. maig 18, 2012 2:41 pm

[quote user="650X" post="200492"][quote user="Jesus GS" post="200491"][quote user="CMB" post="200486"][quote user="650X" post="200450"][quote user="Eva" post="200428"]Que vagi molt i molt bé.....

Salut !!! :cool:[/quote]

El ministeri de foment augura una sortida de sol a les 6:16 a Girona, 6:15 al cap de creus...

http://www.fomento.gob.es/salidapuestasol/2012/Girona-2012.txt
ens veiem allà ;)[/quote]

Perfecte, Enric!

A les 6:15 anirem preparant les càmeres i escalfant motors...

Ah! Seguint indicacions dels més experimentats...., he fet aquestes modificacions:

1er. dia:
http://g.co/maps/3t5dk

3er. dia:
http://g.co/maps/ykek9

4art. dia:
http://g.co/maps/f6h9x

Salutacions a tothom, i gràcies per animar-nos en aquesta "aventurilla"... ;)

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dv. maig 18, 2012 4:19 pm

Ok
A més i ja que m´he de llevar d´hora aprofitaré per fer el inici de la route du cols.
Obriré fil per si algú més es vol apuntar ;)

Feisser
Presentats
Entrades: 898
Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: Feisser » dg. maig 20, 2012 11:04 am

Que vagi molt bé Ricard, segur que gaudiràs d'aquesta magnifica ruta... menys el primer dia... que no tindràs temps :lol:

quan passis per la carretera de Belagua fes una foto al nus de corbata peraltat i de pas la fas un parell de cops :D

en aquesta jornada podeu dinar a la Borda Chiquín en la carretera de Zuriza.

quina enveja :enfadat

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dl. maig 21, 2012 5:42 pm

Bon viatge, Bona Ruta i que disfruteu molt !!
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Ricard_biker
Presentats

Entrada Autor: Ricard_biker » ds. maig 26, 2012 8:14 pm

[quote user="Feisser" post="200654"]Que vagi molt bé Ricard, segur que gaudiràs d'aquesta magnifica ruta... menys el primer dia... que no tindràs temps :lol:

quan passis per la carretera de Belagua fes una foto al nus de corbata peraltat i de pas la fas un parell de cops :D

en aquesta jornada podeu dinar a la Borda Chiquín en la carretera de Zuriza.

quina enveja :enfadat[/quote]

Moltes gràcies...!!!

Ja ho explicarem que tal ha anat... ;)

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”