11 Setembre 2012 - Ruta al mati i mani a la tarda?
Moderador: Airald
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
Re: 11 Setembre 2012 - Ruta Al Mati I Mani A La Tarda?
Bon dia,
A mi, apunteu-me també amb provisional. A la ruta, segur que no vindré, però al dinar i a la festa es possible que si. Espero que demà o divendres em diguin alguna cosa doncs també treballo de nits el dilluns i el dimarts. (2 pax per dinar).
Salut i collons!!!
A mi, apunteu-me també amb provisional. A la ruta, segur que no vindré, però al dinar i a la festa es possible que si. Espero que demà o divendres em diguin alguna cosa doncs també treballo de nits el dilluns i el dimarts. (2 pax per dinar).
Salut i collons!!!
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: 11 Setembre 2012 - Ruta al mati i mani a la tarda?
LLISTA ACTUALITZADA
Pasqual,MikelRT,CMB,ErnestTDM,...i crec que algú més que heu dit que baixarieu desprès amb la familia...
SI voleu per anar junts
A) Podeu venir a dinar amb nosaltres
B) podeu venir al lloc on dinem,despres de dinar, i anar junts...
C) Ni A ni B ;)
VISCA LA TERRA ;)
Pasqual,MikelRT,CMB,ErnestTDM,...i crec que algú més que heu dit que baixarieu desprès amb la familia...
SI voleu per anar junts
A) Podeu venir a dinar amb nosaltres
B) podeu venir al lloc on dinem,despres de dinar, i anar junts...
C) Ni A ni B ;)
VISCA LA TERRA ;)
Ex ...moltes coses
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="650X" post="210646"]A mi, apunteu-me amb provisional. A la ruta, segur que no vindré, però al dinar i a la festa es possible que si. La nit anterior treballo i la següent també i a sobre la Marta ha d'agafar un avio a les 15h al Prat, quin caos! :twisted:
Salut.[/quote]
Bé ja tinc el tema una mica lligat, per tant ja hem podeu apuntar a definitiu (1pax), només dinar i festa, al final he pogut agafar-me 2 hores de festa a la nit i no començaré a treballar fins les 00h.
Salut!
Salut.[/quote]
Bé ja tinc el tema una mica lligat, per tant ja hem podeu apuntar a definitiu (1pax), només dinar i festa, al final he pogut agafar-me 2 hores de festa a la nit i no començaré a treballar fins les 00h.
Salut!
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 06, 2012 7:51 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Bon dia
He anat al pàrquing, diu que no agafen motos, però que al ser veí, les agafaria però a preu de cotxe....
No sé si donar-li les gràcies o xafar-li el cap....però tenim pàrquing devant de la botiga per qui vulgui.
He anat al pàrquing, diu que no agafen motos, però que al ser veí, les agafaria però a preu de cotxe....
No sé si donar-li les gràcies o xafar-li el cap....però tenim pàrquing devant de la botiga per qui vulgui.
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Bones!! La qüestió es anar-hi, tant sigui en moto, en bus, en tren en cotxe.... o corrent, com aquests ebrencs:
http://www.diaridetarragona.com/ebre/07 ... dependncia
Bones!! La qüestió es anar-hi, tant sigui en moto, en bus, en tren en cotxe.... o corrent, com aquests ebrencs:
http://www.diaridetarragona.com/ebre/07 ... dependncia
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
[quote user="Itaca" post="211253"]Jo també m'hi apunt'ho, però només a dinar (si no és molt d'hora) i a la mani. Al matí fem un petit concert i cantem Els Segadors amb el Cor Anselm Viola a la plaça de Torroella i crec que no podrem sortir cap a Barna fins a la 1.
Aniré seguint el fil.
:cerv[/quote]
Potser no em vaig explicar prou bé, apunteu-me si-us-plau al dinar, serem 2!!! Fins diumenge!!! :cerv
Aniré seguint el fil.
:cerv[/quote]
Potser no em vaig explicar prou bé, apunteu-me si-us-plau al dinar, serem 2!!! Fins diumenge!!! :cerv
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Tenia son quant vaig actualitzar la llista ;)
Ja t´he sumat i al 650x també ;)
Ja t´he sumat i al 650x també ;)
Ex ...moltes coses
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Alucinamaripili" post="211507"]Bon dia
No sé si donar-li les gràcies o xafar-li el cap....però tenim pàrquing devant de la botiga per qui vulgui.[/quote]
Gracies per les gestions...
De totes maneres..si algu vol aparcar-hi, suposo que si hi caben en una plaça de cotxe una, dos o tres motos...aquestes pagaran la plaça entre les motos que les hagin ocupat no?
Jo la deixare a fora, vas dir que era tranquil no? doncs alli lligada amb alguna altre moto amb cadena i ja ta ;)
No sé si donar-li les gràcies o xafar-li el cap....però tenim pàrquing devant de la botiga per qui vulgui.[/quote]
Gracies per les gestions...
De totes maneres..si algu vol aparcar-hi, suposo que si hi caben en una plaça de cotxe una, dos o tres motos...aquestes pagaran la plaça entre les motos que les hagin ocupat no?
Jo la deixare a fora, vas dir que era tranquil no? doncs alli lligada amb alguna altre moto amb cadena i ja ta ;)
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
El lloc es prou tranquil, jo no la deixaria al parking , per mí no cal, però que cadascú faci el que vulgui ;)
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[youtube]9guzU9dWsiU[/youtube]
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="STELVIO 00" post="211558"]El lloc es prou tranquil, jo no la deixaria al parking , per mí no cal, però que cadascú faci el que vulgui ;)[/quote]
Home, si ha fora és tranquil i hi ha prou lloc a fora, dons per mí també a fora.
Home, si ha fora és tranquil i hi ha prou lloc a fora, dons per mí també a fora.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="211573"][quote user="STELVIO 00" post="211558"]El lloc es prou tranquil, jo no la deixaria al parking , per mí no cal, però que cadascú faci el que vulgui ;)[/quote]
Home, si ha fora és tranquil i hi ha prou lloc a fora, dons per mí també a fora.[/quote]
La vorera fa més de 3 mts. , hi ha aparcament per motos , i no es un barri perillós
Home, si ha fora és tranquil i hi ha prou lloc a fora, dons per mí també a fora.[/quote]
La vorera fa més de 3 mts. , hi ha aparcament per motos , i no es un barri perillós
- Alucinamaripili
- Presentats
He parlat amb una marisquería que hi ha aquí al costat, al número 171, m'ha dit que ens farà un menú de peix (fresc) per 15 euros, demà abans de tancar la botiga (a les 7) hauria de saber exàctament quants som, perquè dilluns no hi ha peix.
Dissabte al matí tindré el menú i el posaré perquè anem babejant. :mrgreen:
Dissabte al matí tindré el menú i el posaré perquè anem babejant. :mrgreen:
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
OK, De moment som 31.....
Falten els provisionals....i si si´hi vol afegir ningu més...
A veure que diuen!! Gracies !!!
Falten els provisionals....i si si´hi vol afegir ningu més...
A veure que diuen!! Gracies !!!
Ex ...moltes coses
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
[quote user="Alucinamaripili" post="211576"]He parlat amb una marisquería que hi ha aquí al costat, al número 171, m'ha dit que ens farà un menú de peix (fresc) per 15 euros, demà abans de tancar la botiga (a les 7) hauria de saber exàctament quants som, perquè dilluns no hi ha peix.
Dissabte al matí tindré el menú i el posaré perquè anem babejant. :mrgreen:[/quote]
Jo deixaré la moto al carrer
Mininos i PEIX Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu,,,,,,, compta amb nosaltres 2
Dissabte al matí tindré el menú i el posaré perquè anem babejant. :mrgreen:[/quote]
Jo deixaré la moto al carrer
Mininos i PEIX Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu,,,,,,, compta amb nosaltres 2

___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Alucinamaripili
- Presentats
Jo li he dit 32 ó 34....però tenim tot el restaurant per nosaltres.....és petitet però hi cabrem de sobres 40 ó 50.
Només és perquè ho ha de saber per comprar prou menjar.
Només és perquè ho ha de saber per comprar prou menjar.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
AL principi del post he posat la ruta definitiva del GOOGLE MAPS
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
A punteu-me si su plau a tot.
Podeu apuntar també a en Kel i la Sandra però només a dinar.
Gràcies
Podeu apuntar també a en Kel i la Sandra però només a dinar.
Gràcies
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Aviam, jo ja ho vaig dir que anàvem amb família, nens/es de 7-8 anys, amb cotxe. Baixarem cap a la 1h del migdia, aparcarem el cotxe a les afores i arribarem al centre en metro.
Ni idea d'on dinarem... Però suposo que serà a un lloc normal pel tema nens.
Podries indicar on està el restaurant i quina és el lloc on quedareu desprès, per anar planificant... Intueixo que tota la zona estarà força atapaida de gent.
Jo també penso que hi haurà molta gent. Potser un dia gloriós que esperem que desperti a la resta de gent indecisa i ho poguem tirar endavant, que ja n'hi ha prou que ens prenguin el pel!
Gràcies
Ni idea d'on dinarem... Però suposo que serà a un lloc normal pel tema nens.
Podries indicar on està el restaurant i quina és el lloc on quedareu desprès, per anar planificant... Intueixo que tota la zona estarà força atapaida de gent.
Jo també penso que hi haurà molta gent. Potser un dia gloriós que esperem que desperti a la resta de gent indecisa i ho poguem tirar endavant, que ja n'hi ha prou que ens prenguin el pel!
Gràcies