RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012 ACTUALITZAT

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: RE-VOLTA CATALANA 29/09/2012 ACTUALITZAT

Entrada Autor: MikelRT » dj. set. 27, 2012 12:36 pm

[quote user="Xavier" post="213532"]Hola companys, una questió de caire familiar fa que la Mercè (Lini) no pugui participar de la festa.

Si la seva absència representa un problema pel tema del restaurant, no ho serà doncs pagarem la seva part.

Gràcies i fins dissabte.[/quote]

Cap problema Xavier.

[quote user="Mckuin" post="213559"]Bon dia organitzadors, hi ha un error a la meva inscripció.

Ha sopar no hem quedo. ho podeu canviar?
Gràcies[/quote]

I tant que si. Ho modifiquem

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dj. set. 27, 2012 4:05 pm

Ja falta poc! Quins nervis :tremolant

Ja tinc preparada la bossa sobre-esquena, nomes em falta preparar la truita :lol:

Imatge

Fins dissabte! :kiss :kiss

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dj. set. 27, 2012 6:03 pm

I que son tots aquests ninotets que hi han al full de paper ??? :mrgreen: :mrgreen:
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » dj. set. 27, 2012 7:26 pm

[quote user="Gearbox" post="213579"]I que son tots aquests ninotets que hi han al full de paper ??? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

:eyes Això mateix em pregunto jo,,, :martell :martell però segur que seran adreces d'esglésies convents ermites i coses de culte,
:666 :wall perquè amb un pla és més peligosa que jo quan veig una església :martell :b9 (surto corrent per la part contrària) :Saltant :Saltant
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 27, 2012 7:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » dj. set. 27, 2012 8:28 pm

Hay, Hay, Hay, que em sembla que tindrém que portar el paraigües... i jo amb neumatics amb 11.000 Km!! :tremolant

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dj. set. 27, 2012 11:28 pm

Hola a tots,

Ja som a tocar divendres i això vol dir que queden poc mes de vint-i-quatre hores per engegar les motos i omplir els dipòsits. Des del moment de la presentació d'aquesta Revolta es va fer esmena de que es tractava d'una manera diferent de fer ruta, que no es tractava de cap competició i que no es feien falta habilitats extraordinàries. Fins aquí tot be però......
He anat observant que calen estris.
He vist que hi han apuntats el mininos (I això vol dir que calen habilitats extraordinàries i que serà una revolta molt competitiva)
He llegit no-se-qué d'unes ulleres, d'uns "GC's" (No tinc la mes remota idea del que son) i un codi "GC3GQ1P".
També hi ha quelcom de dimensions A-4 i en Kpeps posa una "H" ben grossa i en vermell....
I tot això ho amanirem amb aigua a bots i barrals.

Que passa?? Doncs que, a poques hores de fer via cap Lloret em començo a amoïnar. Fa anys que vaig en moto però mai he estat en una gimcana, em parleu de coses que no entenc, a hores d'ara desconec quins accessoris haig de posar a la moto, si un "roadbook", si una carpeta impermeable......
Crec recordar que encara ningú m'ha contestat si puc dur el GPS.
Una cosa es participar en una revolta sense dificultats i l'altra es fer el "primo" i passar una mala jornada per falta de previssió.
Per tant, us demano que em tingueu com un "novato" -que ho soc- i m'informeu, al menys en privat de:

Que haig de dur, apart d'unes ulleres per veure-hi de prop, o millor un comptafils com mostra en Kpeps.
Que haig de posar a la moto per aguantar el no-se-qué.
Quins complements mes haurem de menester la Marta i jo.

L'únic que a hores d'ara tinc clar es que hem de portar-nos el dinar i que hem d'anar ben preparats per enfrontar-nos a la pluja.

I quan us dic que estic amoïnat, no parlo en broma. El temps se'm cau al damunt, demà tinc un dia "de perros" i encara no he preparat res perquè no sé que coi haig de preparar.

Si algú ens dona un cop de ma a la Marta i a mi, us ho agrairé.

Gràcies,

Jordi "Prony"

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. set. 28, 2012 8:11 am

Jordi "Prony", no et preocupis que no cal cap preparació específica i/o rara per aquesta sortida.

De fet tots seren «novatos» o sigui que a «a mal de muchos ...»

El «road-book» serà un din A4 convertible en A5 i el que si que caldria (en vistes del temps que es preveu) és portar alguna mena de funda protectora transparent (de plàstic, vaja) per poder-hi posar els papers que us donarem sense que s'escorri la tinta al cap de poca estona :mrgreen:

En quant al GPS, si que el pots dur però no crec que el facis servir a no ser que sigui per tornar cap a casa quan estiguis completament perdut ves-a-saber-on :lol:

Apa, salut !

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dv. set. 28, 2012 9:19 am

[quote user="Ramon" post="213625"]Jordi "Prony", no et preocupis que no cal cap preparació específica i/o rara per aquesta sortida.

De fet tots seren «novatos» o sigui que a «a mal de muchos ...»

El «road-book» serà un din A4 convertible en A5 i el que si que caldria (en vistes del temps que es preveu) és portar alguna mena de funda protectora transparent (de plàstic, vaja) per poder-hi posar els papers que us donarem sense que s'escorri la tinta al cap de poca estona :mrgreen:

En quant al GPS, si que el pots dur però no crec que el facis servir a no ser que sigui per tornar cap a casa quan estiguis completament perdut ves-a-saber-on :lol:

Apa, salut ![/quote]

Jordi: No et preocupis que tot plegat hi ha molta salsa i molta broma.

Els únics que tenim que patir es en RAMON i un servidor...mes que tot per que surti tot be i al final no ens escalfeu :mrgreen: (un cop molls, sempre va be poder-nos escalfar una micona) :crys

Com veus, no me’n puc estar de continuar fent broma. :twisted:

Tornem a la part seriosa:

Que ca portar:
Dons la moto, benzina, un bossa sobre- dipòsit, el dinar, i ganes de fer molts re-volts (RE-VOLTA)
El GPS et pot servir per arribar a LLORET i per tornar a casa. Tenim un PLA-B per si no et veus capaç de finalitzar i a part, dons segur que disposes de mòbil, i en Ramon i jo també.

En resum: la Re-volta es una sortida secreta per tal de que puguis gaudir fent km. i sense patir de anar agrupat amb altres motos. Tu et marcaràs el teu ritme (tant el de la moto, com el del pilot, com el de la carretera, com el de la PLUJA (em pagat un "cànon" per que ens plogui i no sigui tan fàcil fer el road-book) ;)

Espero i n'estic convençut, de que gaudiràs de valent, això si, aquestes coses (com totes) es te que fer amb ganes i il•lusió. Si qualsevol se sent incòmode o no li agrada la RE-VOLTA, dons ho deixa està i no passarà res.

Fins demà Jordi.
Miquel

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dv. set. 28, 2012 9:35 am

RE

RE-VOL

RE-VOL-TAAAAAAAAAAAAAA !!!! :b9 :b9
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2014
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Entrada Autor: Kinder » dv. set. 28, 2012 9:53 am

[quote user="MikelRT" post="213630"][quote user="Ramon" post="213625"]Jordi "Prony", no et preocupis que no cal cap preparació específica i/o rara per aquesta sortida.

Que ca portar:
Dons la moto, benzina, un bossa sobre- dipòsit, el dinar, i ganes de fer molts re-volts (RE-VOLTA)
El GPS et pot servir per arribar a LLORET i per tornar a casa. Tenim un PLA-B per si no et veus capaç de finalitzar i a part, dons segur que disposes de mòbil, i en Ramon i jo també.

Mmmmmmmmm....... haig de portar moto????????????? Haig de portar benzina??????????? Haig de portar una bossa sobre - dipòsit???? per posar la benzina ?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿
Tinc controlada la jaqueta, els pantalons, els guants, el casc, les botes, el dinar, la vista d'aprop, la vista de lluny, ... ........i intentaré controlar la pluja o almenys que no m'afecti gaire........ però TAMBÉ HAIG DE PORTAR LA MOTO I LA BENZINA???????????? Això si que NO ho tenia controlat !!!!!!!!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ens veiem demà !!!!

Marta

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. set. 28, 2012 10:05 am

bones a tots.
preguntes.......

perque sera... que tinc mes nervis en preparar la carmanyola i el que haig de portar per menjar que no de la revolta en si..........
perque sera... que tinc mes nervis en decidir quin equip de moto em poso que no de la revolta en si........
perque sera... que tinc mes nervis de com arrivar a Lloret de Mar que no de la revolta en si........

resposta.......

perque en tot el que he fet en moto organitzat per algun company de Mototurisme,ha estat per el meu gust.....I.M.P.E.CA.B.L.E
perque en tot el que he fet en moto organitzat per algun company de Mototurisme,ha estat per el meu gust.....FET AMB ILUSIO

com anecdota ahir vaig sentir dir a casa......

papa,quants preparatius........si que fas proves amb els termos i amb las fiambreras ........fas mes proves que quan preparem la motxila per anar d'excursio amb el cole..........

AMB IL.LUSIO !!!! FINS DEMA !!!! PLOGUI NEVI O FACI SOL !!!!
Imatge

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dv. set. 28, 2012 10:15 am

[quote user="Kpeps" post="213637"]bones a tots.
preguntes.......

perque sera... que tinc mes nervis en preparar la carmanyola i el que haig de portar per menjar que no de la revolta en si..........
perque sera... que tinc mes nervis en decidir quin equip de moto em poso que no de la revolta en si........
perque sera... que tinc mes nervis de com arrivar a Lloret de Mar que no de la revolta en si........

resposta.......

perque en tot el que he fet en moto organitzat per algun company de Mototurisme,ha estat per el meu gust.....I.M.P.E.CA.B.L.E
perque en tot el que he fet en moto organitzat per algun company de Mototurisme,ha estat per el meu gust.....FET AMB ILUSIO

com anecdota ahir vaig sentir dir a casa......

papa,quants preparatius........si que fas proves amb els termos i amb las fiambreras ........fas mes proves que quan preparem la motxila per anar d'excursio amb el cole..........

AMB IL.LUSIO !!!! FINS DEMA !!!! PLOGUI NEVI O FACI SOL !!!![/quote]

AMÉN!!! :lol:

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dv. set. 28, 2012 10:17 am

Tinc la taula plena de papers......OSTI QUIN MERDER :crys

Jordi r80r
Presentats
Entrades: 128
Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
Ubicació: Selva

Entrada Autor: Jordi r80r » dv. set. 28, 2012 11:49 am

Hola, pels que no hem coneixeu, soc de la penya mototuristica d'Hostalric, que som 2 , en Miquel i jo, donç res dir que tranquils, que us ho passereu molt be, porteu pneumàtics en condicions i gas...
Comentar també que en Miquel te la mania de organitzar aquest muntatges quan jo tinc feina i no puc participar, (aquest estiu ens ha fet fer a mi i un parell de companys mes els trams) i estan comprovats i recomprovats, el asfalt es bó i no cal correr, s'arriva perfectament amb l'horari establert, aixó si cal perdre un minuts abans de sortir per saber interpretar el roadbook. Res mes, be si, que es surt de la costa brava i que us deixat un parell de pistes per que tingueu una idea de la temàtica de la sortida.

salut i km

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dv. set. 28, 2012 12:15 pm

Ara ja estic mes tranquil. No tinc bossa sobredipòsit,suposo que una que tinc de la bici anira be. Sento tanta pregunta però es la meva primera vegada i no vull quedar com un badoc.
Sort de la Kinder que em calmarà quan sigui un sac de nervis.Adéu

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dv. set. 28, 2012 12:43 pm

Ja ho tinc quasi tot a punt. Em falten les ulleres, però no hi caben a la bossa sobre dipòsit....les hauré de dur posades... :lol:

Imatge

Imatge

Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. set. 28, 2012 4:23 pm

Pasqual vols que et deixi la bossa groga?
Ex ...moltes coses

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » dv. set. 28, 2012 6:16 pm

Be, ja he arribat de la feina i ara mateix baixo al garatge a preparar els trastos!! Fins demà.

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dv. set. 28, 2012 6:22 pm

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. set. 28, 2012 7:18 pm

[quote user="CMB" post="213676"]Previsió[/quote]

Je, je, sembla que disfrutarem ;)

Almenys podrem sortir de casa sense necessitar el trajo d'aigua, treure'l per esmorzar i tornar-lo a posar ... no saps pas la mandra que em fa tant posar i treure :roll:

Període de 02 a 08 hores (00 a 06 T.U.)
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”