Diari Personal

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Diari Personal

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. oct. 18, 2012 9:59 am

1 - DIARI D'ELLA

Dissabte a la nit el vaig trobar estrany. Havíem quedat en trobar-nos en un bar per prendre una copa. Vaig estar tota la tarda de compres amb unes amigues i vaig pensar que era culpa meva perquè vaig arribar amb una mica de retard a la cita, però ell no va fer cap comentari ...

La conversa no era molt animada, així que li vaig proposar anar a un lloc més íntim per poder xerrar més tranquil · lament. Vam anar a un restaurant i ell seguia portantse de manera estranya.

Estava com absent. Vaig intentar que s'animés, i vaig començar a pensar si seria per culpa meva o per qualsevol altra cosa. Li vaig preguntar i em va dir que no tenia a veure amb mi. Però no em vaig quedar molt convençuda.

En el camí cap a casa, al cotxe, li vaig dir que l'estimava molt i ell es va limitar a passar-me el braç per les espatlles, sense contestar. No sé com explicar la seva actitud, perquè no em va dir que ell també em volia, no va dir res i jo estava cada vegada més preocupada.

Arribem per fi a casa i en aquell moment vaig pensar que volia deixar-me. Per això vaig intentar fer-li parlar, però va encendre la tele i es va posar a mirar-la amb aire distant, com fent-me veure que tot havia acabat entre nosaltres. Per fi vaig desistir i li vaig dir que me n'anava al llit.

Més o menys deu minuts més tard, ell va venir també i, per la meva sorpresa, va correspondre a les meves carícies i vam fer l'amor, però seguia tenint un aire distret. Després, vaig voler afrontar la situació, parlar amb ell com més aviat, però es va quedar adormit. Vaig començar a plorar i vaig plorar fins quedar adormida. Ja no sé què fer.

Estic gairebé segura que els seus pensaments estan amb una altra. La meva vida és un autèntic desastre.

2 - DIARI DE ELL

La moto ....... falla, i arrenca fatal ................. al menys vem fotre un clau ;) ...
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “Cerveseta”