RE-VOLTA CATALANA 2º Part
Moderador: Airald
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Re: RE-VOLTA CATALANA 2º Part
Au, vinga, vinga....
RE - REVOL - REVOLTAAAAAAAAA !!!!! :razz:
RE - REVOL - REVOLTAAAAAAAAA !!!!! :razz:
- Jaumot
- Presentats
- Entrades: 73
- Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
- Ubicació: Sant Julià de Vilatorta
Gent d'Osona, què us sembla quedar a la rotonda de Calldetenes (a la C-25) per anar tots junts cap a Cassà de la Selva? A les 7'30 h?
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
no penseu que no tinc al cap aquest asunto,espero poder venir pero haig de lligar el proper cap de setmana,espero la continuacio ja que segur que es igual que el començament :birracat
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Jaumot" post="217609"]Gent d'Osona, què us sembla quedar a la rotonda de Calldetenes (a la C-25) per anar tots junts cap a Cassà de la Selva? A les 7'30 h?[/quote]
Per mi perfecte però millor a la benzinera que hi ha al costat ja que és més espaiós i en serem una bona colla d'Osona :burrucat
Per mi perfecte però millor a la benzinera que hi ha al costat ja que és més espaiós i en serem una bona colla d'Osona :burrucat
- Kinder
- Moderador de MTC
- Entrades: 2014
- Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
- Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda
:holacat
Jo en principi ho tinc bastant complicat, però com que em va agradar molt el poc tros que vaig fer ... intentaré fer tots els possibles per no deixar penjat al Prony com a parella de ruta i venir amb tots vosaltres a la re-re-volta
Segurament us podré confirmar entre dimecres i dijous vinent, el més aviat que pugui us informarè
Salut,
Jo en principi ho tinc bastant complicat, però com que em va agradar molt el poc tros que vaig fer ... intentaré fer tots els possibles per no deixar penjat al Prony com a parella de ruta i venir amb tots vosaltres a la re-re-volta
Segurament us podré confirmar entre dimecres i dijous vinent, el més aviat que pugui us informarè
Salut,
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
[quote user="Kinder" post="217666"]:holacat
Salut,[/quote]
Cap problema!!! com que no tenim que fer reserva de restaurant, dons fins dijous tenim temps per tancar la llista. :okcat
Salut,[/quote]
Cap problema!!! com que no tenim que fer reserva de restaurant, dons fins dijous tenim temps per tancar la llista. :okcat
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Aquest cop, en Ramon i jo em demanat un temps sense aigua :jajacat :jajacat :jajacat

- Ra-mon
- Presentats
[quote user="MikelRT" post="217698"]Aquest cop, en Ramon i jo em demanat un temps sense aigua :jajacat :jajacat :jajacat [/quote]
Esperem que ens facin cas ;)
Esperem que ens facin cas ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="217738"][quote user="MikelRT" post="217698"]Aquest cop, en Ramon i jo em demanat un temps sense aigua :jajacat :jajacat :jajacat [/quote]
Esperem que ens facin cas ;)[/quote]
Esperem , per que el principi de setmana te molt mal aspecte :foracat
Esperem que ens facin cas ;)[/quote]
Esperem , per que el principi de setmana te molt mal aspecte :foracat
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="MikelRT" post="217698"]Aquest cop, en Ramon i jo em demanat un temps sense aigua :jajacat :jajacat :jajacat
[/quote]
Actualitzat...

Actualitzat...

- CMB
- Presentats
Per cert, les instruccions de paper seran en el mateix format o amb gràfics i text més grans?
Gràcies
Gràcies
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="CMB" post="217877"]Per cert, les instruccions de paper seran en el mateix format o amb gràfics i text més grans?
Gràcies[/quote]
Ha, ha, CMB, ja veig que has posat la lletra del post a 14 ... però dissabte millor que portis les ulleres, o que un company tingui bona vista :D
Ara en serio, tranquil que no us perdreu pas, la ruta és fàcil (o no).
Gràcies[/quote]
Ha, ha, CMB, ja veig que has posat la lletra del post a 14 ... però dissabte millor que portis les ulleres, o que un company tingui bona vista :D
Ara en serio, tranquil que no us perdreu pas, la ruta és fàcil (o no).
- CMB
- Presentats
[quote user="Ramon" post="217885"][quote user="CMB" post="217877"]Per cert, les instruccions de paper seran en el mateix format o amb gràfics i text més grans?
Gràcies[/quote]
Ara en serio, tranquil que no us perdreu pas, la ruta és fàcil (o no).[/quote]
Val, portaré les ulleres

Gràcies[/quote]
Ara en serio, tranquil que no us perdreu pas, la ruta és fàcil (o no).[/quote]
Val, portaré les ulleres

- Ra-mon
- Presentats
Val, a la següent ja farem un Podcast :D
- CMB
- Presentats
[quote user="Ramon" post="217889"]Val, a la següent ja farem un Podcast :D[/quote]
Ostres, m'hauré de comprar un ...

- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
[quote user="MikelRT" post="213952"]INCRIPCIONS
01-GEARBOX-MININOS-COES
02-XAVIER-CABIROL
03-JOAVEL
04-DODO
05-JAUMOT-ERNEST_TDM
06-JORDI VILI-TIRAMILLES
07-PERE29-PESCALLUNES 4X4
08-CMB-LLUIS MIQUEL-JOAN GURRINGO
09-PANOTXA-SISORT
10-
11-
RAMON-MIKELRT
Provisionals:
STELVIO00[/quote]
MIKELRT, RAMON, deixo al vostre criteri la questiò "d'emparellament", si s'escau. Cap problema de rodar amb qui m'asigneu, o si convé, fer-ho sol. :okcat :holacat
Els d'Osona i "rodalíes", finalment feu group, per anar fins a Cassà ??? sï és que sí, si us plau, hora i lloc per afegir-me amb vosaltres. :birracat
01-GEARBOX-MININOS-COES
02-XAVIER-CABIROL
03-JOAVEL
04-DODO
05-JAUMOT-ERNEST_TDM
06-JORDI VILI-TIRAMILLES
09-PANOTXA-SISORT
10-
11-
RAMON-MIKELRT
Provisionals:
STELVIO00[/quote]
MIKELRT, RAMON, deixo al vostre criteri la questiò "d'emparellament", si s'escau. Cap problema de rodar amb qui m'asigneu, o si convé, fer-ho sol. :okcat :holacat
Els d'Osona i "rodalíes", finalment feu group, per anar fins a Cassà ??? sï és que sí, si us plau, hora i lloc per afegir-me amb vosaltres. :birracat
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="CMB" post="217892"][quote user="Ramon" post="217889"]Val, a la següent ja farem un Podcast :D[/quote]
[/quote]
NOOOOOOO, MAI DE LA VIDA !
En tot cas un ...

NOOOOOOO, MAI DE LA VIDA !
En tot cas un ...

- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Joavel" post="217896"][quote user="MikelRT" post="213952"]INCRIPCIONS
01-GEARBOX-MININOS-COES
02-XAVIER-CABIROL
03-JOAVEL
04-DODO
05-JAUMOT-ERNEST_TDM
06-JORDI VILI-TIRAMILLES
09-PANOTXA-SISORT
10-
11-
RAMON-MIKELRT
Provisionals:
STELVIO00[/quote]
Els d'Osona i "rodalíes", finalment feu group, per anar fins a Cassà ??? sï és que sí, si us plau, hora i lloc per afegir-me amb vosaltres. :birracat[/quote]
D'acord, en MiquelRT ja et buscarà parella ;)
Joavel, la qüestió d'anar emparellat és per evitar que hi hagi una gran quantitat d'equips que endarreririen tot l'asuntu ... i també per fer-vos companyia els membres de l'equip per si us perdeu :b9 :b9 :b9
01-GEARBOX-MININOS-COES
02-XAVIER-CABIROL
03-JOAVEL
04-DODO
05-JAUMOT-ERNEST_TDM
06-JORDI VILI-TIRAMILLES
09-PANOTXA-SISORT
10-
11-
RAMON-MIKELRT
Provisionals:
STELVIO00[/quote]
Els d'Osona i "rodalíes", finalment feu group, per anar fins a Cassà ??? sï és que sí, si us plau, hora i lloc per afegir-me amb vosaltres. :birracat[/quote]
D'acord, en MiquelRT ja et buscarà parella ;)
Joavel, la qüestió d'anar emparellat és per evitar que hi hagi una gran quantitat d'equips que endarreririen tot l'asuntu ... i també per fer-vos companyia els membres de l'equip per si us perdeu :b9 :b9 :b9
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Segueixo negocian...en sembla que ho tinc ja al 75%. :sonat
Salut i kilómetres
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
[quote user="Siono1000" post="217907"]Segueixo negocian...en sembla que ho tinc ja al 75%. :sonat[/quote]
Ui, ui, uiiiii!
Negocia, negocia i poder t'independitzes. :b9
Tu el que vols es sortir l´últim per anar controlant-nos i avançar-nos...per cert, que vindran en Sacot i en Jacks?
Be, doncs ens veiem el dissabte, gràcies Siso per fer la inscripció i gracies al organitzadors pel vostre temps.
Salut! :holacat
Ui, ui, uiiiii!
Negocia, negocia i poder t'independitzes. :b9
Tu el que vols es sortir l´últim per anar controlant-nos i avançar-nos...per cert, que vindran en Sacot i en Jacks?
Be, doncs ens veiem el dissabte, gràcies Siso per fer la inscripció i gracies al organitzadors pel vostre temps.
Salut! :holacat