Rider 1000
Moderador: Airald
- Trifasic
- Presentats
- Entrades: 63
- Membre des de: dj. set. 22, 2011 11:11 am
- Ubicació: Bages
Re: Rider 1000
Rasndy ya pots apuntarme a la llista nº 274 .
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
No és pas per res, però l’endemà d'aquesta cita, tenim la mensual del mes de Maig a terres de ponent!!!!! :jajacat
Jo em pregunto si es podia canviar el dia de l'una o l'altre? per poder assistir a les dues! :okcat
Si no fos així, em penso que de moment, 20.... i tants no vindran a la mensual!!!! :foracat
Jo em pregunto si es podia canviar el dia de l'una o l'altre? per poder assistir a les dues! :okcat
Si no fos així, em penso que de moment, 20.... i tants no vindran a la mensual!!!! :foracat
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 29, 2013 10:30 am, en total s’ha editat 5 vegades.
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
Doncs jo no m'havia fixat que era el mateix cap de setmana que la mensual, si mes no, si no dona temps d'anar a la ruta es pot anar a l'hora de dinar
Jordi el que dius de la enganxina, podriem posar-nos la petita que ja hi ha de MTC,(la negre) posada al fontal del casc.
Jordi el que dius de la enganxina, podriem posar-nos la petita que ja hi ha de MTC,(la negre) posada al fontal del casc.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Dodo" post="227158"]No és pas per res, però l’endemà d'aquesta cita, tenim la mensual del mes de Maig a terres de ponent!!!!! :jajacat
Si no fos així, em penso que de moment, 20.... i tants no vindran a la mensual!!!! :foracat[/quote]
Mototurisme només organitza la sortida mensual, amb un calendari establert anualment, per tant sense possibilitat de canviar ho.
L´altre sortida es organitzada per un motoclub, però dubto que aceptin el canvi de data ;)
PD: veig molt complicat que els que facin la Rider 1000, al dia seguent facin la sortida mensual. 1000 qm i entre 300 o 400 qm al dia seguent :nonocat :nonocat , Randy, ja pots preparar enquesta :okcat :okcat
Si no fos així, em penso que de moment, 20.... i tants no vindran a la mensual!!!! :foracat[/quote]
Mototurisme només organitza la sortida mensual, amb un calendari establert anualment, per tant sense possibilitat de canviar ho.
L´altre sortida es organitzada per un motoclub, però dubto que aceptin el canvi de data ;)
PD: veig molt complicat que els que facin la Rider 1000, al dia seguent facin la sortida mensual. 1000 qm i entre 300 o 400 qm al dia seguent :nonocat :nonocat , Randy, ja pots preparar enquesta :okcat :okcat
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 06, 2013 3:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
[quote user="Dodo" post="227158"]No és pas per res, però l’endemà d'aquesta cita, tenim la mensual del mes de Maig a terres de ponent!!!!! :jajacat
Què vols dir amb això, que poc ens valores :callo
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Què vols dir amb això, que poc ens valores :callo
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Núria Vs l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 06, 2013 3:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Sempre amb un somriure
Núria
Núria
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="STELVIO 00" post="227164"]
PD: veig molt complicat que els que facin la Rider 1000, al dia seguent facin la sortida mensual. 1000 qm i entre 300 o 400 qm al dia seguent :nonocat :nonocat , Randy, ja pots preparar enquesta :okcat :okcat[/quote]
Ja vaig, ja vaig!!!! :computer
PD: veig molt complicat que els que facin la Rider 1000, al dia seguent facin la sortida mensual. 1000 qm i entre 300 o 400 qm al dia seguent :nonocat :nonocat , Randy, ja pots preparar enquesta :okcat :okcat[/quote]
Ja vaig, ja vaig!!!! :computer

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
[quote user="STELVIO 00" post="227164"]Mototurisme només organitza la sortida mensual, amb un calendari establert anualment, per tant sense possibilitat de canviar ho.
[/quote]
sense anim de contradir .....la sortida de maig del any pasat,es va canviar de data,potser nomes van ser unas horas o uns dies,pero quan es va posar al calendari 2012 , deia el 20 i es va acavar fent el 27,t'ho dic ja que ho se de bona tinta,marco en un calendari de sobretaula las sortidas i no m'en havia donat,aquell cap de setmana tenia una historia i nomes vaig poder venir al dinar i una mica mes i fico la pota del tot amb la historia de ''marras'',potser estic equivocat pero......no ho crec :birracat :birracat de totes maneres,ja se que es organitzar una sortida es una feinada i si no es pot canviar mirare de venir a las dos.
[/quote]
sense anim de contradir .....la sortida de maig del any pasat,es va canviar de data,potser nomes van ser unas horas o uns dies,pero quan es va posar al calendari 2012 , deia el 20 i es va acavar fent el 27,t'ho dic ja que ho se de bona tinta,marco en un calendari de sobretaula las sortidas i no m'en havia donat,aquell cap de setmana tenia una historia i nomes vaig poder venir al dinar i una mica mes i fico la pota del tot amb la historia de ''marras'',potser estic equivocat pero......no ho crec :birracat :birracat de totes maneres,ja se que es organitzar una sortida es una feinada i si no es pot canviar mirare de venir a las dos.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Kpeps" post="227169"][quote user="STELVIO 00" post="227164"]Mototurisme només organitza la sortida mensual, amb un calendari establert anualment, per tant sense possibilitat de canviar ho.
[/quote]
sense anim de contradir .....la sortida de maig del any pasat,es va canviar de data,potser nomes van ser unas horas o uns dies,pero quan es va posar al calendari 2012 , deia el 20 i es va acavar fent el 27,t'ho dic ja que ho se de bona tinta,marco en un calendari de sobretaula las sortidas i no m'en havia donat,aquell cap de setmana tenia una historia i nomes vaig poder venir al dinar i una mica mes i fico la pota del tot amb la historia de ''marras'',potser estic equivocat pero......no ho crec :birracat :birracat de totes maneres,ja se que es organitzar una sortida es una feinada i si no es pot canviar mirare de venir a las dos.[/quote]
En Kpeps té raó , jo també anoto les dades al calendari i em va estranyar les dades de la KDD 2013, que afectivament estaven malament i ja es varen modificar.
Alguna sortida de Lleida s´han modificat la data de la sortida uns mesos abans.
I no és que sigui una "freaky" amb les dades, però la Mar és la primera en mirar si pot venir a les sortides, es a dir , si les sortides cauen en setmanes pars o impars.
[/quote]
sense anim de contradir .....la sortida de maig del any pasat,es va canviar de data,potser nomes van ser unas horas o uns dies,pero quan es va posar al calendari 2012 , deia el 20 i es va acavar fent el 27,t'ho dic ja que ho se de bona tinta,marco en un calendari de sobretaula las sortidas i no m'en havia donat,aquell cap de setmana tenia una historia i nomes vaig poder venir al dinar i una mica mes i fico la pota del tot amb la historia de ''marras'',potser estic equivocat pero......no ho crec :birracat :birracat de totes maneres,ja se que es organitzar una sortida es una feinada i si no es pot canviar mirare de venir a las dos.[/quote]
En Kpeps té raó , jo també anoto les dades al calendari i em va estranyar les dades de la KDD 2013, que afectivament estaven malament i ja es varen modificar.
I no és que sigui una "freaky" amb les dades, però la Mar és la primera en mirar si pot venir a les sortides, es a dir , si les sortides cauen en setmanes pars o impars.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 06, 2013 4:40 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Eva" post="227170"][quote user="Kpeps" post="227169"][quote user="STELVIO 00" post="227164"]Mototurisme només organitza la sortida mensual, amb un calendari establert anualment, per tant sense possibilitat de canviar ho.
[/quote]
I no és que sigui una "freaky" amb les dades, però la Mar és la primera en mirar si pot venir a les sortides, es a dir , si les sortides cauen en setmanes pars o impars.[/quote]
Doncs vinga, anims, ja podeu proposar el canvi de data per la sortida de Maig, segurament ho aconseguireu !!!
[/quote]
I no és que sigui una "freaky" amb les dades, però la Mar és la primera en mirar si pot venir a les sortides, es a dir , si les sortides cauen en setmanes pars o impars.[/quote]
Doncs vinga, anims, ja podeu proposar el canvi de data per la sortida de Maig, segurament ho aconseguireu !!!
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="STELVIO 00" post="227172"]
Doncs vinga, anims, ja podeu proposar el canvi de data per la sortida de Maig, segurament ho aconseguireu !!![/quote]
Ja he obert un fil per parlar única i exclusivament d'aquest tema.
Aquest fil deixem-ho per parlar sols de la Rider1000. :okcat
Doncs vinga, anims, ja podeu proposar el canvi de data per la sortida de Maig, segurament ho aconseguireu !!![/quote]
Ja he obert un fil per parlar única i exclusivament d'aquest tema.
Aquest fil deixem-ho per parlar sols de la Rider1000. :okcat

- Kpeps
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="227172"]Doncs vinga, anims, ja podeu proposar el canvi de data per la sortida de Maig, segurament ho aconseguireu !!![/quote]
no t'enfadis home,que nomes era un parlar com a comentari,ja han deixat clar a l'altre fil que no es modificara res :birracat :birracat
no t'enfadis home,que nomes era un parlar com a comentari,ja han deixat clar a l'altre fil que no es modificara res :birracat :birracat
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Ricard_biker" post="227109"][quote user="650X" post="227096"][quote user="Ricard_biker" post="227054"]I amb el 255.....
Un més per passar el dia amb tots vosaltres...!!!! :okcat :okcat :okcat
Salutacions. :birracat[/quote]
Ja has mirat l'agenda :picant ???[/quote]
Tinc 24 hores de marge... :sonat :sonat :cat_vergonya
Així al ferry dormiré com un nen... :okcat[/quote]
:sonat
i un 12% menys de kms per fer entre revisions... ja em veig canviant l'oli a...¿..? :b9
Ja m'agradaria a mi... si no treballés.
Salut
Un més per passar el dia amb tots vosaltres...!!!! :okcat :okcat :okcat
Salutacions. :birracat[/quote]
Ja has mirat l'agenda :picant ???[/quote]
Tinc 24 hores de marge... :sonat :sonat :cat_vergonya
Així al ferry dormiré com un nen... :okcat[/quote]
:sonat
i un 12% menys de kms per fer entre revisions... ja em veig canviant l'oli a...¿..? :b9
Ja m'agradaria a mi... si no treballés.
Salut
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 29, 2013 10:30 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Randy-650
- Presentats
Quines motos s'apunten.....
287,289,290 i 291
KTM RC8 i Aprilia RSV 4
Curiós..... :callo
287,289,290 i 291
KTM RC8 i Aprilia RSV 4
Curiós..... :callo

- Kpeps
- Presentats
i segueix sense haver cap S 1000 RR ni Crostourer que es molt extrany,aixo si,el primer xicot de Madrid que s'apuntat ara fa una estona i amb una K S casi m'agafen ganas de plorar i tot (com la trobo a faltar)
- Randy-650
- Presentats
Kpeps, hi ha una S1000RR, dorsal 262, dels cremats de Tgna.
De Crosstourer si no en veus ni a la carretera, la vols veure a la Rider1000? Aquesta moto ha estat l'enèsim fracàs d'Honda, què no sabràs tu.
De Crosstourer si no en veus ni a la carretera, la vols veure a la Rider1000? Aquesta moto ha estat l'enèsim fracàs d'Honda, què no sabràs tu.

- Kpeps
- Presentats
culleres es veritat ni a una,quina vista tinc :cat_vergonya :cat_vergonya ,dons els que la tenen estan contents i es una bona maquina,pot agradar mes o menys pero la mecanica es ''ole'' i de vendres es va venent,pero si que es veritat que costan de veure.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
No ens podem oblidar de fer una foto de grup el dissabte al matí :please
A veure si arribem als 30 Mototuristes....
A veure si arribem als 30 Mototuristes....
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 07, 2013 3:17 am, en total s’ha editat 2 vegades.