Rider 1000

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Mixsanjuan
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dg. feb. 05, 2012 9:19 am
Ubicació: Reus

Re: Rider 1000

Entrada Autor: Mixsanjuan » dv. març 15, 2013 8:59 am

Ok, a les 8 a Valls

PD : Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Cristina, ja he pres nota, jejejeje.

Salut.

Jordi (mixsanjuan)

VMan
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: VMan » dv. març 15, 2013 9:54 pm

Recordeu que hi ha una zona habilitada per aparca les motos al costat mateix del Montepio.
Els que hi aneu ja ens fareu cinc centims els que no hi podem anar :birracat :birracat

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dg. març 17, 2013 10:25 pm

.

Bones!!!

Jornada Rider 1000.

Com va anar?... O potser es que vareu fer campana tots? :callo :callo

O potser encara esteu esmorçant? :mrgreen: :mrgreen:

Napoleon
Presentats
Entrades: 1843
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Entrada Autor: Napoleon » dl. març 18, 2013 3:57 pm

Hola motards :holacat :holacat
Tinc la informació que ens han passat als que varem anar a la xerrada, però no sé com penjar-la :SOS
Si algú m'explica com fer-ho (amb paciència que soc una mica negat amb la informàtica) ho puc penjar, o enviar-l'hi a algú que en sàpiga.

Salut i benzina :Catala

Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. març 18, 2013 8:11 pm

Hola companys,
Compartim els pdf que ens han enviat resumint la part tècnica de la xerrada de dissabte a Manresa.

https://www.dropbox.com/s/op81imp4lzxmq ... 201000.pdf
https://www.dropbox.com/s/vkha1pluo7ybp ... 201000.pdf
https://www.dropbox.com/s/ib5m4fcg0lfjl ... 201000.pdf

El millor de tot ha estat la ruta i la companyia

Salut

:okcat
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dl. març 18, 2013 11:13 pm

Gràcies per compartir. Valoro la informació i el tema postural i d'estiraments pot ser molt útil però a mi que no he tocat mai una màquina de gimnàs, el fulldel mig em fa una mica de riure...crec que per entrenar aniré a donar volts en moto :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat

però gràcies de nou pel detall

salut i kms (1000 en aquest cas)
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dt. març 19, 2013 9:17 am

[quote user="JordiTrident" post="231915"]Gràcies per compartir. Valoro la informació i el tema postural i d'estiraments pot ser molt útil però a mi que no he tocat mai una màquina de gimnàs, el fulldel mig em fa una mica de riure...crec que per entrenar aniré a donar volts en moto :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat

però gràcies de nou pel detall

salut i kms (1000 en aquest cas)[/quote]

Sí, aquesta preparació d'anar a voltar en moto em sembla que tindrà més èxit.

Amb l'excusa m'he comprat una enduro (velleta), perquè em sap greu treure la roba de la meva màquina de fer peses que em fa de penja. :b9
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Cesc
Presentats
Entrades: 272
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Cesc » dt. març 19, 2013 11:20 am

gracies per compartir :birracat

MEF
Presentats
Entrades: 204
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 12:44 am
Ubicació: Folgueroles

Entrada Autor: MEF » dt. març 19, 2013 2:43 pm

Afegeixo a la informació...

Un detall mooooooolt important que van marcar i remarcar !!! :

LA PULSERA QUE ENS DONARAN NO ES POT PERDRE NI ES POT TRENCAR, ÉS A DIR, HA D'AGUANTAR AL CANELL TOTA LA RUTA FINS AL FINAL.

Si algú la perd, o se li trenca, estarà directament NO QUALIFICAT :nonocat :nonocat :nonocat

Super important evitar accidents amb els guants, enganxades, etc... doncs, i esperem que el material de la pulsera respongui... és clar.

Per acabar i de sentit comú, tampoc podem perdre el carnet on ens fixaran els trams.... alerta a despistats/des.
Un bon equip, simbiosi perfecte!

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dt. març 19, 2013 3:18 pm

[quote user="MEF" post="231956"]Afegeixo a la informació...

LA PULSERA QUE ENS DONARAN NO ES POT PERDRE NI ES POT TRENCAR, ÉS A DIR, HA D'AGUANTAR AL CANELL TOTA LA RUTA FINS AL FINAL.

Si algú la perd, o se li trenca, estarà directament NO QUALIFICAT :nonocat :nonocat :nonocat

Super important evitar accidents amb els guants, enganxades, etc... doncs, i esperem que el material de la pulsera respongui... és clar.

Per acabar i de sentit comú, tampoc podem perdre el carnet on ens fixaran els trams.... alerta a despistats/des.[/quote]

van recomanar literalment donar-hi un tomb de precinto...

http://img.desmotivaciones.es/201103/celo.jpg

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dt. març 19, 2013 5:08 pm

[quote user="MEF" post="231956"]Afegeixo a la informació...

Per acabar i de sentit comú, tampoc podem perdre el carnet on ens fixaran els trams.... alerta a despistats/des.[/quote]

molt be aquest esquemas que poseu son practics per els que no fem mai res d'sport.....aixo de la pulsera sembla una mica de catxondeo,amb el llibre de ruta ni ha d'haver prou,per Deu !!!! que es pensen que algu pagara a algu altre per que li faci la ruta i poder sortir a la foto ell ???? com si fos la selectivitat o el carnet de conduir !!!! ara tindrem estres per no perdre la pulsera !!!
Imatge

Billy_Joe
Presentats

Entrada Autor: Billy_Joe » dt. març 19, 2013 5:20 pm

Si el braçalet és de la mateixa qualitat del que et donaven a Pingüinos, ja podem estar tranquils que no es trenca de cap manera.

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dt. març 19, 2013 5:30 pm

[quote user="Billy_Joe" post="231977"]Si el braçalet és de la mateixa qualitat del que et donaven a Pingüinos, ja podem estar tranquils que no es trenca de cap manera.[/quote]

Acostumen a ser molt resistents.... molts cops he provat d'arrencar-los simplement fotent una estirada per estripar-lo i no hi ha hagut manera. Podem estar tranquils :burrucat

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. març 19, 2013 7:08 pm

[quote user="Boolean" post="231979"][quote user="Billy_Joe" post="231977"]Si el braçalet és de la mateixa qualitat del que et donaven a Pingüinos, ja podem estar tranquils que no es trenca de cap manera.[/quote]

Acostumen a ser molt resistents.... molts cops he provat d'arrencar-los simplement fotent una estirada per estripar-lo i no hi ha hagut manera. Podem estar tranquils :burrucat[/quote]

ja em veia somiant que perdia el braçalet i despertant-me a la nit amb ofegs i suors :b9 :b9 :b9 espero que sigui aixi :okcat
Imatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dt. març 19, 2013 7:49 pm

.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 31, 2013 11:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. març 19, 2013 8:38 pm

[quote user="Prony" post="231989"][quote user="Kpeps" post="231986"][quote user="Boolean" post="231979"][quote user="Billy_Joe" post="231977"]Si el braçalet és de la mateixa qualitat del que et donaven a Pingüinos, ja podem estar tranquils que no es trenca de cap manera.[/quote]

Acostumen a ser molt resistents.... molts cops he provat d'arrencar-los simplement fotent una estirada per estripar-lo i no hi ha hagut manera. Podem estar tranquils :burrucat[/quote]

ja em veia somiant que perdia el braçalet i despertant-me a la nit amb ofegs i suors :b9 :b9 :b9 espero que sigui aixi :okcat[/quote]Aquests del Bages son molt garrepes. Per cinquanta euros, ben bé els arribaria per un "tatóo" a la natja. Així no hi hauria risc de frau. Cada any d'un color diferent, com la "vignette" de les autopistes suïsses.[/quote]

Potser seria més adequat, fàcil i practic possar-lo al front el "Tatóo". Ja que ensenyar la natja a cada moment... :roll: ara... :roll: ben pensat... :roll: potser per veure la natja d'alguna ja valdria la pena tanta incomoditat. :mrgreen:
Salut i kilómetres

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 08, 2013 9:28 pm

aquest event sera un bon banc de proves,ja hi han quatre KTM 1190 apuntades :birracat :birracat es veure un parc tancat del mes variat :okcat :okcat
Imatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dj. abr. 11, 2013 12:22 pm

Una proposta per qui vulgui inscriure's i encara no ho hagi fet;

Jo finalment no podré anar-hi i tinc el número 206 (el primer terç). Ateses causes de força major, la Organització m'ofereix el reemborsament de l'import de la inscripció. Tot i això opino que es una llàstima que ningú pugui aprofitar un número baix i acompanyat de una bona colla de membres de Mototurisme. La Organització també m'autoritza la possibilitat de canviar el participant, mantenint el número de dorsal.

Si algú te intenció d'apuntar-se i ho considera interessant, que es posi en contacte amb mi (per privat) i que aprofiti el dorsal 206. Sortirà dues hores abans (que no s'haurà d'esperar a Manresa sense fer res), arribarà dues hores abans, anirà amb companys de Mototurisme i sortirà quatre-cents participants per endavant (menys risc de trobar-se amb algun incident a la ruta).

Jordi "Prony"

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dj. abr. 11, 2013 2:31 pm

Uisssssssss el Eliseu (truc) tampoc pot venir. Si algu vol aprofitar el seu numero.......

Cesc
Presentats
Entrades: 272
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Cesc » dj. abr. 11, 2013 6:13 pm

[quote user="Prony" post="233313"]Una proposta per qui vulgui inscriure's i encara no ho hagi fet;

Jo finalment no podré anar-hi i tinc el número 206 (el primer terç). Ateses causes de força major, la Organització m'ofereix el reemborsament de l'import de la inscripció. Tot i això opino que es una llàstima que ningú pugui aprofitar un número baix i acompanyat de una bona colla de membres de Mototurisme. La Organització també m'autoritza la possibilitat de canviar el participant, mantenint el número de dorsal.

Si algú te intenció d'apuntar-se i ho considera interessant, que es posi en contacte amb mi (per privat) i que aprofiti el dorsal 206. Sortirà dues hores abans (que no s'haurà d'esperar a Manresa sense fer res), arribarà dues hores abans, anirà amb companys de Mototurisme i sortirà quatre-cents participants per endavant (menys risc de trobar-se amb algun incident a la ruta).

Jordi "Prony"[/quote]
jo que tenia ganes de fotre una mica de canya :666
avui m'han dit que has cambiat de moto per anar a pitjor :callo

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”