Aquesta vegada marxava sense plans, així que no sabia massa bé què faria.
Finalment, la decissió va ser intentar fer el Col de Lers, que m'havia quedat pendent 2 cops amb anterioriat per culpa de la neu (sempre hi anava al març).
Aquest cop, tot i les nevades d'aquest any, vaig poder fer-lo, tot i que, l'enllaç fins a alus-les-bains, si que estava tallat per neu :callo
De tota manera la intenció era baixar cap a Massat i així va ser. Despré, tot improvisant, vaig descobrir un petit Col que desconeixia i em va agradar molt i finalment, a mitja tarda cap a St. Girons a buscar el camping per dormir, això si, aquest cop en habitació (cutre però habitació).
L'endemà una mica més de ruta per carreterones a l'estil Grum i finalment, a mitgdia vaig decidir tornar cap a casa per aprofitar per fer altres temes pendents.
Us deixo quatre fotografies, no gaires més ja que resultarien bastant monotones i només tenen un cert interès per qui les ha fet i així no us aborreixo.

Com podreu observar, la gran majoria son carreteres que reuneixen els requisits Grum: estretes, poc transit, molta vegetació...i això si, poca velocitat i a disfrutar-les plenament.
Algunes fins i tot em van emocionar, què hi farem, soc així :burrucat

Bé, ja n'hi ha prou, fins la propera :holacat