Uns Varis...

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Uns Varis...

Entrada Autor: GRUM » dj. jul. 11, 2013 6:22 pm

Aquesta setmana tenia uns dies de festa, però per motius que no venen al cas, no podia marxar més d'un dia de casa.
Tot i així, he pogut fer alguna escapadeta i la veritat, és que el resultat ha sigut d'allò més satisfactori.
Puc dir que ja tinc un parell (o més) de tresors més a la retina i alguna fins i tot m'ha arribat a l'ànima.
Us deixo algunes fotos i mapes:
Ruta llarga de dimecres
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Va ser una jornada mooolt llarga per mi (400kms), si, ja podeu riure, però és tot un record per en Grum.
Vaig descobrir nous paissatges i retrovar-ne de ja coneguts però tots en un estat immillorable, aquest estiu tot està molt verd i això a mi i a la Greta ens agrada molt.
Malauradament, després de dinar a Can Guix, va començar a ploure i la segona part de la ruta la vaig haver d'abortar i fer un retorn ràpid i avorrit per vies rectes i eternes de fer amb la Greta. :burrucat
Imatge
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

GRUM
Presentats

Re: Uns Varis...

Entrada Autor: GRUM » dj. jul. 11, 2013 6:53 pm

La segona part, bé, de fet hauria de ser la primera, ja que aquesta va ser la ruta de dimarts al matí.
Al mapa només hi ha l'anada ja que la tornada va ser exactament la mateixa ruta però al revés
Ruta dimarts matí
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Bé, no son grans rutes per fer molts kms, o per poder rodar massa depressa, però si que em serveixen per coneixer una mica més el territori que tenim aprop i, sovint, desconeixem.
La majoria son carreterones o pistes asfaltades o la velocitat ha de ser molt reduida tant per precaució, com per respecte en el medi en el que ens trobem.
En fi, son rutes Grum-style :sonat

Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Entrada Autor: Hook » dj. jul. 11, 2013 7:10 pm

Molt bones rutes!
Felicitats per les imatges, i merci per la paciència de voler-ho compartir.

Salut!
:birracat

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dj. jul. 11, 2013 7:34 pm

gràcies als que teniu la paciència de mirar i comentar :okcat

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. jul. 11, 2013 7:54 pm

jo ( i molts altres ) sempre em miro les teves rutes amb molt d´interès i més d´una vegada les hi anat a fer, no et sàpiga greu ensenyan´ns-ho .

Per cert , podries penjar els tracks d´aquestes resultones rutes franceses ( o de on siguin ) de més amunt i fer una mica d´explicació ????

gracies.

:okcat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 11, 2013 7:58 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dv. jul. 12, 2013 8:27 am

Em sembla que aquest cop, els tracks ja els vaig posar al post original, on posa "ruta de...."
Pel que fa als comentaris:
La primera ruta que us he posat, la tenia pendent des de feia mooolt de temps, bé, en realitat, el què tenia interès en fer, era la part francesa, és a dir, la pujada al Coll d'Ares i, sobretot la posterior baixada per la carretera D-115 tot passant per Prats de Motllo per anar a buscar un trencall a ma dreta per anar a buscar la D-44, fer un curt tram i desviart-me posteriorment per la D-64 direcció la Forge del Mitg i i allà enllaçar amb la D-3 que passa per St. Llorenç de Cerdans i fins a Costoja. Seguir per aquesta via fins que, al passar la frontera, canvia l'asfalt i es converteix en la GI-503, gairebé un pecat de carretera, amb revolts llargs i amples que permet un ritme alegret (eh, tenint en compte que soc en Grum).
Aquest era el tram principal de la ruta, però la veritat, és que l'accés fins a ell va ser gairebé millor, ja que em va permetre fer algun descobriment com ara la pista que puja d'Ogassa fins a la Colonia Estevanell i sobretot, el tram que vaig disfrutar més, la pujada per la N-260a des de Ripoll fins al Coll de Santigosa on s'agafa la Gi-521 per baixar cap a St. Joan de les Abadesses, tram que va resultar ser simplement GENIAL!!
Després tenia pensat anar a dinar a Olot per Interior, pero se'm va fer tard. Havia de ser cap a les 14:00h a Can Guix (recomanació d'en Vendetta).
Després de dinar, la intenció era fer el Coll de Bracons fins a Torelló i pujar cap a St. Quirze de Besora, per agafar la BP-4654 i tornar per Perafita, Prats de Lluçanès, St. Feliu Saserra, Avinyó i cap a Manresa, però aquest últim tram el vaig haver d'anul.lar per l'aparició de la pluja que, juntament amb el cansament, em van fer desistir.
Encara em va quedar pendent la GIV-5223 que després de Camprodon surt per anar cap a Oix i Castellfollit de la Roca.
Per sort, sempre ens quedaran carreteres per descobrir! :viscat
Espero que aquest rotllo us pugui servir d'alguna cosa. Per més informació no dubteu en preguntar :okcat

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dv. jul. 12, 2013 8:39 am

La segona ruta que vaig penjar, en realitat va ser la primera que vaig fer.
És una petita pista asfaltada-carretera que també tenia pendent.
No te massa secret, una part interessant és la pujada a St. Llorenç de Morunys per la carretera de la Llosa del Cavall, sempre divertida la facis al ritme que la facis.
Després, just abans d'arribar a St. Llorenç, trobarem un trencall on podem agafar la LV-4241 a dreta o esquerra, jo en aquest cas vaig anar a St. Llorenç a fer un cafè, però no cal, podeu agafar la carretera en direcció a la dreta, cap a la fabrica de guix Knauff, i un tros més endavant (no et sabria dir exactament quan...), a ma dreta surt un trencall que indica La Corriu, aquest és el que vaig agafar, de primer transcorre paralel a la riera Aigua de Valls, després trobareu un trencall, La Corriu o Ermita PuigAguilar, jo vaig fer primer un i després l'altre.
Aquesta és una ruta propiament Grum, és a dir, carreterones a trams pista-asfaltada, estreta, envoltada de vegetació a trossos molt exuberant. Per disfrutar, no tant de la velocitat, sinó de l'entorn i la natura. Jo les acostumo a fer amb la visera aixecada i gaudint al màxim que puc del que la natura ens ofereix. Ara paro aquí, ara paro allà, faig una foto, en faig una altra... en fi, Grumejant :burrucat
Fins la propera.
Per cert, en aquesta mateixa zona, si torneu a la LV-4241 i seguiu un trosset més avall, molt poc, també trobareu un altre trencall que us portarà fins a Sisquer i Montcalb, també molt recomanable...

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dv. jul. 12, 2013 8:46 am

Aleix, moltísimes gràcies per compartir la ruta amb tots nosaltres.

Les fotos genials :okcat

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. jul. 12, 2013 10:17 am

Com sempre Aleix, un plaer el llegirte, una bona sortideta :okcat
ImatgeImatgeImatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dv. jul. 12, 2013 11:45 am

i lo millor de tot es estar treballant a mitja tarda.....tarda de juliol.......i veure arrivar una Kawa ........baixar d'ella a un paio amb la cara enmosquitada ........que amb cara de felicitat et diu........he sortit a les 8 del mati......i he anat a ..........CA.....O,aixo no es fa :b9 :b9 :b9
Imatge

Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Entrada Autor: Hook » dv. jul. 12, 2013 6:19 pm

Aquest tram que comentes de Camprodon fins a Castellfollit et fa passar per Beget... imperdible!
I si t'hi vols quedar a dinar, et recomano el "platillo" de poltre de Can Jeroni... nyam, nyam.
:jajacat

Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Entrada Autor: Jordivili » dv. jul. 12, 2013 10:40 pm

Merçi per compartir un altre de les teves cròniques per aquestes meravelloses carreteres que tenim a vegades oblidades o infravalorades pel seu paisatge. Respecte a la zona de Camprodon- Oix no se si la coneixes però també val molt la pena la carretera que surt desde les afores de Sant pau de Seguries ,que passa per la vall del Bac i enllaça amb la carretera de Oix a Castellfollit de la roca et podria sortir un bucle molt maco.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”