Randy, Posa-hi Ordre

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Randy, Posa-hi Ordre

Entrada Autor: Storm » dv. des. 06, 2013 4:22 pm

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Randy, Posa-hi Ordre

Entrada Autor: Prony » dv. des. 06, 2013 5:01 pm

Just anava a obrir un fil per parlar del mateix tema.
Li haurem de preguntar al Minino si a la web dels cascs han fet l'assaig d'impacte del Schuberth Sikhs-1 i si a França hauran de dur enganxines reflectants.
Parlant seriosament, em sembla una XIMPLERIA, que s'acceptin aquestes barbaritats de propostes.

Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 07, 2013 10:30 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Jaumeusart
Presentats
Entrades: 396
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
Ubicació: les Masies de Voltregà

Entrada Autor: Jaumeusart » dv. des. 06, 2013 5:47 pm

Sí tots hem de ser iguals davant dr la llei ja tenen la resposta
De totes maneres s'ha de ser inconscient demanar aquestes coses, i més inconscient aceptar-ho

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. des. 06, 2013 5:59 pm

Per demanar, que demanin, no? Tothom és lliure de demanar. :okcat

La meva opinió ja l'he donat on la tenia que donar, en un forum polític, no aquí, que és un forum de motos. :computer
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 06, 2013 6:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jsk
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Jsk » dv. des. 06, 2013 11:28 pm

Jo crec que la solució es molt fàcil, que s'emboliquin el turban en el casc i encara tindrán una protecció extra... :b9
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. des. 07, 2013 11:54 am

No vull entrar en política, i això ho ratlla, però es un tema de motos i equipament per tant diré la meva.
El tema del casc, avui en dia és un tema de seguretat innegociable, com a mínim per als motoristes. Tot i així per el que uns es sagrat per uns altres no ho és i a la inversa, trobem legislacions diferents a arreu del mon respecta a aquest tema. A l'estat de Michigan (USA) va pasar no fa pas gaire temps això:
notícia El Estado de Michigan (EEUU) da marcha atrás y permite a los motoristas no llevar casco cuando vayan en moto. Sin duda, una decisión sorprendente y discutible desde la perspectiva europea, pero que muchos ciudadanos estadounidenses ven como una defensa de la libertad individual.
Amb això vull dir que cada pais regula les lleis com li sembla, aquí des de fa temps tenim una normativa al respecte que obliga l'ús d'aquest element protector, igual que el cinturó de seguretat,...etc la nostra seguretat es importat i com també ho és el cost dels accidents per a les arques públiques.

Aquesta comunitat reclama el que per ells els hi sembla coherent, que la religió passi davant un tema que afecta no solsament a la comunitat sikh, a mi no em sembla coherent, però si volen anar sense casc no seré jo qui els hi impedeixi, aquí rau una de les lleis més antigues del mon, la sel·lecció natural. Per això no muntaré un pollo, simplement les actituts aquestes acaben caient per el seu propi pès.
Hi ha mecanismes legals per derogar lleis, canviar lleis, crear excepcions. Que es posin a la cua dels que volem canviar coses.

Salut

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. des. 07, 2013 1:52 pm

aixo es molt mes delicat que no sembla,no es un tema politic sino religios,molt pitjor es miri per on es miri,ara imagineu que aquest senyors s'els permet anar amb el turbant i sense casc,d'aqui tres dies sortira un d'un altre confesio dient que no porta turbant i no vol portar casc,pero a fi de contes com el protegeix el seu Deu no te cap perill,dintre del respecte a las creences s'ha de ser serios i aixo que em disculpin ,ratlla el surrealisme,aquests ....sense casc i d'aqui un temps ves a saber que....la llei mundana per d'avant de la celestial,em pregunto que sera el proper...demanar una lapidacio per adulteri a la plaça Catalunya ???? :callo :callo :callo
Imatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » ds. des. 07, 2013 2:06 pm

[quote user="Kpeps" post="248568"]..................,em pregunto que serà el proper...demanar una lapidació per adulteri a la plaça Catalunya ???? :callo :callo :callo[/quote]
Correcte!!!!!!!!
Excepte si l'adulteri s'ha consumat amb mi. :mrgreen: :mrgreen:

Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Entrada Autor: Rad » dg. des. 08, 2013 4:04 pm

En que mes cedirem?

Nacho
Presentats
Entrades: 373
Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:10 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

Entrada Autor: Nacho » dg. des. 08, 2013 4:17 pm

Be jo soc ateo i per aixo tambe demanaré anar sense casc a veure si cola ... :b9

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. des. 09, 2013 9:54 am

es el mateix que una dona islàmica amb el burka, la deixariau conduir un cotxe amb la cara tapada ???
Imatge

Jordi MR
Presentats
Entrades: 49
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 6:23 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Jordi MR » dl. des. 09, 2013 6:55 pm

No crec que en cap cas es pot fer una excepció a la llei. Si per portar moto estem obligats a portar casc, això vol dir que "tothom" que va en moto ha de portar casc. Si no vols portar casc (almenys aquí) no pots anar en moto!!! Es a dir, si vols respectar la teva religió (que jo respecto molt totes les creences) No pots anar en moto!!!

Respon

Torna a “Cerveseta”