 
 De seguida que les he tingut desembalades m'he posat mans a la feina a muntar els bombins. No té massa complicació en principi , anar provant les plaquetes fins ajustar del tot, posar la plaqueta que bloqueja el bombí i llestos. Un cop posat el bombí a la maleta, m'ha sigut impossible treure la clau del bombí
 . En cap posició, ni oberta ni tancada ni res de res. Sembla que no hi ha espai per a moure les plaquetes a l'interior i no alliberen la clau.
 . En cap posició, ni oberta ni tancada ni res de res. Sembla que no hi ha espai per a moure les plaquetes a l'interior i no alliberen la clau.No tinc ni idea del que estic fent malament, però aquesta tarda ja m'he desesperat.
 
 Si a algú se li acut una solució. Li agrairé eternament.
Merci.






 i vaig descobrir el que feia malament. Les instruccions diuen que només s'han de posar tres de les quatre plaquetes que hi caben al bombí
  i vaig descobrir el que feia malament. Les instruccions diuen que només s'han de posar tres de les quatre plaquetes que hi caben al bombí   i pregunto jo... Per què caram posen quatre forats si només hi has de posar tres plaquetes? Doncs bé, aquest matí després de desmuntar el bombí per enèssima vegada i tornar-lo a posar, només amb les tres plaquetes, VOILÀ!!! a la perfecció.
  i pregunto jo... Per què caram posen quatre forats si només hi has de posar tres plaquetes? Doncs bé, aquest matí després de desmuntar el bombí per enèssima vegada i tornar-lo a posar, només amb les tres plaquetes, VOILÀ!!! a la perfecció.  
  
 
 
 
  
  