Re-presentacions
Moderador: Airald
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re-presentacions
Hola a tothom!
Com deveu haver vist, em compro la Deauville d'en Steelman. Així doncs, en breu tindré la seva NT700 VA negra amb els accessoris que hi va afegir. Bé, no us parlaré d'aquesta moto, doncs teniu la descripció exhaustiva al fòrum.
Jo em dic Miquel Pericas (com deveu haver-vos imaginat amb el meu nick) i sóc de Barcelona ciutat (un 'pixapí' vulgaris, jejeje). Tinc 26 anys, però per poc temps, doncs el 10 de febrer faig els 27 i espero fer-me un bon regal d'aniversari, jejeje (tot depèn d'en Steelman). Sóc enginyer informàtic i treballo en el món de la consultoria SAP-ERP (pels no entesos, programes de gestió d'empreses) a Atos Origin.
La meva història amb les motos va començar desde la necessitat. Volia circular per Barcelona amb quelcom que no fos un cotxe (no hi ha qui l'aparqui!!!). Així que el 2002 em vaig treure el A i em vaig comprar una CB 250 de segona (o tercera) mà del '94. Aquesta em va fer molt servei fins que, al cap de 3 anys, vaig veure una foto d'una Deauville platejada... amor a primera vista! Vaig estar cercant una de segona mà i el febrer del 2006 vaig adquirir una NT650 del '03. Per aquelles dates, vaig estar demanant consell i opinió en els diferents fòrums 'Deauvilleros' que hi ha per la xarxa (per això el títol del missatge és 'Re-presentacions', jejeje). Malhauradament el 23 de novembre vaig tenir un accident de moto i aquestat ha quedat sinistre total. Deveu haver vist algun missatge meu demanant testimonis de l'accident a Barcelona en aquest forum o en algun dels atres forums 'Deauvilleros'. Doncs bé, un cop el meu canell (me'l van operar arrel de l'accident) va començar a recuperar-se em vaig plantejar la possibilitat d'adquirir una altra moto. Vaig estar preguntant a veure què em comprava. Després de moltes opinions, algú ;)(Steelman) em va comentar per què no em comprava una NT700VA de segona mà. Arrel d'això, el cap de setmana passat vam quedar i van aparaular la compra de la seva moto. Així que, si deu vol, tornaré a muntar una Deauville en poquet temps.
Doncs bé, aquesta és la meva història motera... espero no haver-vos avorrit, jejeje. Tant bon punt tingui moto, confio poder fer sortidetes. Espero que el canell no em doni massa guerra.
Una abraçada a tots i a totes!
Com deveu haver vist, em compro la Deauville d'en Steelman. Així doncs, en breu tindré la seva NT700 VA negra amb els accessoris que hi va afegir. Bé, no us parlaré d'aquesta moto, doncs teniu la descripció exhaustiva al fòrum.
Jo em dic Miquel Pericas (com deveu haver-vos imaginat amb el meu nick) i sóc de Barcelona ciutat (un 'pixapí' vulgaris, jejeje). Tinc 26 anys, però per poc temps, doncs el 10 de febrer faig els 27 i espero fer-me un bon regal d'aniversari, jejeje (tot depèn d'en Steelman). Sóc enginyer informàtic i treballo en el món de la consultoria SAP-ERP (pels no entesos, programes de gestió d'empreses) a Atos Origin.
La meva història amb les motos va començar desde la necessitat. Volia circular per Barcelona amb quelcom que no fos un cotxe (no hi ha qui l'aparqui!!!). Així que el 2002 em vaig treure el A i em vaig comprar una CB 250 de segona (o tercera) mà del '94. Aquesta em va fer molt servei fins que, al cap de 3 anys, vaig veure una foto d'una Deauville platejada... amor a primera vista! Vaig estar cercant una de segona mà i el febrer del 2006 vaig adquirir una NT650 del '03. Per aquelles dates, vaig estar demanant consell i opinió en els diferents fòrums 'Deauvilleros' que hi ha per la xarxa (per això el títol del missatge és 'Re-presentacions', jejeje). Malhauradament el 23 de novembre vaig tenir un accident de moto i aquestat ha quedat sinistre total. Deveu haver vist algun missatge meu demanant testimonis de l'accident a Barcelona en aquest forum o en algun dels atres forums 'Deauvilleros'. Doncs bé, un cop el meu canell (me'l van operar arrel de l'accident) va començar a recuperar-se em vaig plantejar la possibilitat d'adquirir una altra moto. Vaig estar preguntant a veure què em comprava. Després de moltes opinions, algú ;)(Steelman) em va comentar per què no em comprava una NT700VA de segona mà. Arrel d'això, el cap de setmana passat vam quedar i van aparaular la compra de la seva moto. Així que, si deu vol, tornaré a muntar una Deauville en poquet temps.
Doncs bé, aquesta és la meva història motera... espero no haver-vos avorrit, jejeje. Tant bon punt tingui moto, confio poder fer sortidetes. Espero que el canell no em doni massa guerra.
Una abraçada a tots i a totes!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Carme
- Presentats
- Entrades: 70
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:44 pm
- Ubicació: Tarragona
Buenas,
Sigues benvingut des de Tarragona. Sóc una de les poques persones que no ha anat a Tamarite de Llitera perquè d'aquí una estoneta me'n vaig al camp a veure al Nastic i el primer és el primer.
Conec bé la moto de l'Steelman hi puc assegurar-te que està de conya i últimament l'ha deixa "com una patena", te un "brillu" que enlluerna.
Espero que la disfrutis molt.

Sigues benvingut des de Tarragona. Sóc una de les poques persones que no ha anat a Tamarite de Llitera perquè d'aquí una estoneta me'n vaig al camp a veure al Nastic i el primer és el primer.
Conec bé la moto de l'Steelman hi puc assegurar-te que està de conya i últimament l'ha deixa "com una patena", te un "brillu" que enlluerna.
Espero que la disfrutis molt.
Som esclaus de les nostres paraules i amos dels nostres silencis
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Ostres nano, (miquelpericas), ens has explicat la teva vida en .., be, gaire be en vers.
Sigues molt benvingut, i rebenvingut, al foro.
I felicitats per la teva bona adquisició, sens dubte, un encert. Al Jordi ja el felicitaré quan tingui la seva nova Varadero, a veure quan l’hi dura, aquesta pròxima, en propietat. :mrgreen:
Salutacions.
Sigues molt benvingut, i rebenvingut, al foro.
I felicitats per la teva bona adquisició, sens dubte, un encert. Al Jordi ja el felicitaré quan tingui la seva nova Varadero, a veure quan l’hi dura, aquesta pròxima, en propietat. :mrgreen:
Salutacions.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Hola company!
Sigues molt benvingut a la colla!!
I després de compartir amb naltros les teves vivències moteres, sols queda felicitar-te per la bona compra i desitjarte molts km de bones rutes!
PS: :idea: amb la teva feina, t'hauriem de fitxar per l'estaff tècnic del fòrum :D Així el jefe aniria més descansat :D. Bé, és una idea
Sigues molt benvingut a la colla!!
I després de compartir amb naltros les teves vivències moteres, sols queda felicitar-te per la bona compra i desitjarte molts km de bones rutes!
PS: :idea: amb la teva feina, t'hauriem de fitxar per l'estaff tècnic del fòrum :D Així el jefe aniria més descansat :D. Bé, és una idea
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Encantat de donar un cop de mà en allò que es pugui! :)Josey Wales ha escrit: PS: :idea: amb la teva feina, t'hauriem de fitxar per l'estaff tècnic del fòrum :D Així el jefe aniria més descansat :D. Bé, és una idea
Album de fotos
Album de fotos
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Fins fa cosa d'un parell d'anys, jo em dedicava al mateniment informàtic en empreses, tant a nivell d'usuari com de servidors. Però em van oferir una feina com a programador ABAP (llenguatge de programació de SAP) i m'hi vaig ficar. Després d'un any programant i fent de consultor tècnic, ara m'estic passant a la branca de la consultoria funcional dins de SAP. Ja veurem a on anem a parar, jejeje.Steelman ha escrit:Tu saps de SAP??Conec molt poca gent a fora de la meva feina que sapiguen de SAP, crec que tu ets la segona o...la primera ;)
Si et puc ajudar amb quelcom de la web o del fòrum, ho faré encantat. :)
Miquelpericas l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 28, 2007 9:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Estaré encantadíssim de venir amb vosaltres a fer una sortida tant bon punt tingui la moto i jo vegi que el canell es porta com deu mana. És possible que mon pare també s'apunti amb la seva GS1150 'amarillo pollo'.Randy-650 ha escrit:Benvingut a tota la colla.
I aviam si és veritat que un dia fas una sortideta amb tots nosaltres.
Album de fotos
Album de fotos
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Holaaaaaaaaa.... !!!! benvingut al fòrum i que el canell no sigui motiu per no disfrutar de la Deau
V'ssssssss
MES CLAR...... L'AIGUAAAAAAA...!!!!!!!!!!!!!!!miquelpericas ha escrit:Fins fa cosa d'un parell d'anys, jo em dedicava al mateniment informàtic en empreses, tant a nivell d'usuari com de servidors. Però em van oferir una feina com a programador ABAP (llenguatge de programació de SAP) i m'hi vaig ficar. Després d'un any programant i fent de consultor tècnic, ara m'estic passant a la branca de la consultoria funcional dins de SAP. Ja veurem a on anem a parar, jejeje.
V'ssssssss
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
De ben segur que si! :Dsharky ha escrit:Benvingut siguis desde la comarca de l'Anoia, ens veiem aviat Ok?
Salut.
Album de fotos
Album de fotos
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
:shock: :shock: :shock: Deu els Cria i ells s'ajunten !!!! :shock: :shock: :shock: :b9miquelpericas ha escrit:Fins fa cosa d'un parell d'anys, jo em dedicava al mateniment informàtic en empreses, tant a nivell d'usuari com de servidors. Però em van oferir una feina com a programador ABAP (llenguatge de programació de SAP) i m'hi vaig ficar. Després d'un any programant i fent de consultor tècnic, ara m'estic passant a la branca de la consultoria funcional dins de SAP. Ja veurem a on anem a parar, jejeje.Steelman ha escrit:Tu saps de SAP??Conec molt poca gent a fora de la meva feina que sapiguen de SAP, crec que tu ets la segona o...la primera ;)
Si et puc ajudar amb quelcom de la web o del fòrum, ho faré encantat. :)
I entre ells s'antenen, de veritat? :shock:
Benvingut al foro de Mototurisme, una de La Garriga et saluda
:!: i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ell en SAP, tu no. :lol:QSC ha escrit:Holaaaaaaaaa.... !!!! benvingut al fòrum i que el canell no sigui motiu per no disfrutar de la Deau
MES CLAR...... L'AIGUAAAAAAA...!!!!!!!!!!!!!!!miquelpericas ha escrit:Fins fa cosa d'un parell d'anys, jo em dedicava al mateniment informàtic en empreses, tant a nivell d'usuari com de servidors. Però em van oferir una feina com a programador ABAP (llenguatge de programació de SAP) i m'hi vaig ficar. Després d'un any programant i fent de consultor tècnic, ara m'estic passant a la branca de la consultoria funcional dins de SAP. Ja veurem a on anem a parar, jejeje.
V'ssssssss
El Tonet II !!!!miquelpericas ha escrit:Estaré encantadíssim de venir amb vosaltres a fer una sortida tant bon punt tingui la moto i jo vegi que el canell es porta com deu mana. És possible que mon pare també s'apunti amb la seva GS1150 'amarillo pollo'.Randy-650 ha escrit:Benvingut a tota la colla.
I aviam si és veritat que un dia fas una sortideta amb tots nosaltres.
Entre negretes i groguetes això semblarà un foro bicolor. Fora conyes...aviam si és veritat!!!!!! :D

- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Quanta raó que tens, jajajajajaja! :pcenfadoAnna ha escrit: :shock: :shock: :shock: Deu els Cria i ells s'ajunten !!!! :shock: :shock: :shock: :b9
Benvingut al foro de Mototurisme, una de La Garriga et saluda![]()
Album de fotos
Album de fotos
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
La veritable dita és. Deu els cria i el vent els amuntega!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:miquelpericas ha escrit:Quanta raó que tens, jajajajajaja! :pcenfadoAnna ha escrit: :shock: :shock: :shock: Deu els Cria i ells s'ajunten !!!! :shock: :shock: :shock: :b9
Benvingut al foro de Mototurisme, una de La Garriga et saluda![]()