Saps? Quan vaig veure el nick Lobo Estepario el primer que vaig pensar va ser en la novela de Hermann Hesse, i veig que efectivament no vaig errat.:lol: A mi també em va marcar, no pateixis per això.
En Bravo és el culpable de que estiguis per aquí? :shock: No et preocupis, jo sóc el culpable de que en Bravo estigui aqui. :lol:
Una cosa, escrius molt bé el català, la veritat. A aquest pas tindràs el nivell C, com el teu company, admirable en una persona nascuda a Córdoba. :bow
Parlem de motos, que d'això es tracta; penso que si compres una ZZR (la primera que va arribar a Catalunya va ser la meva, 2 anys i 30.000 km vaig fer), per lo tant sé de quin moto parles. Aquest model i la GSX-600 estàn reventades. Això vol dir que si en compres una per 1.500€ màxim, hauràs de sumar-hi 1.500€ més en fer-li una posta a punt com-pler-ta. Vols dir que valdrà la pena gastar-te tants calers en un moto així? Jo et recomanaria la Bandit 600, la carburada. En motos.net en pots trovar amb pocs km's i bé de preu.
Ah!! Aviat el teu company t'explicarà no-sé-què d'una mariscada amb mi i les dones, jejejeje......
P.D: Recomano a TOTHOM la novela eL LOBO ESTEPARIO, de Hermann Hesse. És una novela curteta però intensa. Feu-me cas.