De fet, era la proposta de GT de fa unes setmanes, però aleshores no la vaig poder fer...

Surto de Granollers a les 09:30h i enfilo C17 cap a Ripoll.
El tram osonenc ha estat el més fred de tota la ruta (contra pronòstic, tenint en compte que el Coll d'Ares son 1500m), amb la boira que hi havia fins ben bé no he arribat al Ripollès m'estava glaçant i no veia gens clar que pogués fer tota la volta.
Però a Ripoll he parat a fer benzina i ja es veia que el dia era esplèndid a alta muntanya. Doncs no perdem temps.
Arribo a Camprodón i segueixo fins a Molló

Ens acostem a la neu

I "fem cim" arribant a Coll d'Ares a les 11:30h, just a les dues hores d'haver sortit . Impressionant el dia que ha fet.

I un cop pasada la frontera, comencem a baixar cap a Prats de Molló.

I continuem cap a Le Tech per un tram magnific

Fins a trobar el desviament que, entre d'altres destinacions, ens indica Figueres i pujem cap a La Forge del Mitg

El Canigó ara es veia mes destapat que quan baixava el Coll

I un cop passat Coustouges, tornem a passar frontera i cap a Tapis - Massanet de Cabrenys - Biure i per tornar em decideixo per l'autopista que per avui ja hem fet prou corbes (el tram de Tapis és increible).

No m'extranya gens que força mototuristes teniu el Coll d'Ares d'entre les 10 millors. No trigaré a tornar-hi. I avui em sembla que he estat de sort, a part del dia, que l'asfalt pràcticament no era gens humit i he pogut "apretar" una mica el ritme quan les corbes ho demanaven... :form
Salut