Cecitiger ha escrit:Ei company, jo no em vull perdre aquesta sortida!
Em pots apuntar-me al teu costat?
Moltes gràcies. :love :love :love
Ostresssssssss!!!
Perdona Ceci...no sé en que estava pensant :oops: :oops: :oops:
Ja estàs apuntada al meu costat...
Ah...
jo també t'estimo molt!!!
Terraxaman ha escrit:
... no m'importaria compartir l'habitació amb algú més... encara que sigui amb pets i roncs! -ja se sap que els motarres-
Es curiós que per a vosaltres sigui un càmping cutre i per a mi es un càmping que està normal-bé...
Per cert... en un moment determinat, els qui tenim trails... hi ha un refugi a una horeta del camping al que s'arriba per una pista facileta que te unes vistes... a veure si ho podem compaginar...
Tu també estàs apuntat Terraxaman. I no pateixis per l'habitació. En principi la idea és anar omplint la zona d'alberg, o sigui que no dormiràs pas solet...

I pel que fa als pets i als roncs...doncs segur que a mi se me n'escaparà més d'un ...i més de dos!!! :oops: :oops: :oops:
La definició de cutre la faig més aviat perque ningú es pensi que es tracta d'un càmping de 1ª categoria...ni de 2ª!!! Jo personalment hi he dormit força vegades i sempre m'he despertat a l'endemà!!!
A més els esmorzars que prepara la Mª Jesús són de conya!!! :D :D :D
Pel que fa a l'excursió trail, doncs ho tindré en compte, sempre i quan no quedin penjats els que vinguin en moto de carretera.
Seguiré informant!!!