Un plaer

Per poder escriure en els altres apartats, PRIMER US HEU DE PRESENTAR AQUÍ.

Moderador: Airald

Respon
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Benvinguda Mareta

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. abr. 01, 2009 10:34 pm

Mareta ha escrit:He vist que t´has apuntat a l´excursió de LLeida. Jo ho volía fer, però esta molt lluny i no m´atreveixo.
Mareta, no em vull ficar on no em demanen, però et puc garantir que si fos el cas de que vinguéssiu a la cargolada, anant tal com anem els de mototurisme, tant anant com en tornant i durant la ruta, arribaríeu perfectament a casa tot i la tirada de quilòmetres.

Ja sé que en principi, i mirat a hores d'ara fa molta mandra i es fa feixuc, però com t'he dit abans, segur que us ho passaríeu molt bé, i veuries com les distàncies a Catalunya avui en dia i amb mototurisme no son tant pesades.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dc. abr. 01, 2009 11:08 pm

James Bond digué
Ja us ho he llegit al fòrum BMW. deu ni do el que expliqueu de la tramuntanada
Hola nen ja veus fa quatre any fotíem el camp de bmw-motos, època que tu i Terrachaman ho veu viure i ara després de molts privats i insistències, i amb la llei a la ma, s’ha pogut escriure en català dins un àmbit de sector Gironí, una mica a la clandestinitat, (quins assoliments mes penosos)

Demano disculpes per haver trencat el fil d’aquest post.

De totes maneres no es pot queixar la mareta ja l’han saludat mes de 80 ...........i l'aigua que baixa

....................................
http://bul1256.blogspot.com/
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 01, 2009 11:56 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dc. abr. 01, 2009 11:51 pm

Mareta ha escrit:
Angel ha escrit:Benvinguda, Mareta, des de Vilafranca del Penedes.

Imatge
Una gs blava, Angel ????
Que maca.
Ems veiem aviat. El día que sápiga penjar el avatar també hi posaré la meva moto.
Gracies per la benvinguda :!:
Es clar que es maca!!, per això la vaig comprar. :wink:
Pel tema avatar, el nostre web màster ens ho explica en aquest enllaç.
foros/viewtopic.php?t=137
Una abraçada.
Salutacions moteres.

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dj. abr. 02, 2009 6:36 am

James Bond ha escrit:
Mareta ha escrit:He vist que t´has apuntat a l´excursió de LLeida. Jo ho volía fer, però esta molt lluny i no m´atreveixo.
Mareta, no em vull ficar on no em demanen, però et puc garantir que si fos el cas de que vinguéssiu a la cargolada, anant tal com anem els de mototurisme, tant anant com en tornant i durant la ruta, arribaríeu perfectament a casa tot i la tirada de quilòmetres.

Ja sé que en principi, i mirat a hores d'ara fa molta mandra i es fa feixuc, però com t'he dit abans, segur que us ho passaríeu molt bé, i veuries com les distàncies a Catalunya avui en dia i amb mototurisme no son tant pesades.

Vsssssss
007
Ho dius en serio ?????
Es que he vist que s´ha d´estar a LLeida a les 9:30 i amb els meus càlculs hem de marxar a les 6 de Torroella. No em preocupa llevarme d´hora, no em preocupa que la tirada sigui llarga, només em preocupa la meva filla, la Mar (Floreta). El que sí em llama l´atenció es quand dius :

amb mototurisme no son tant pesades.

Mira, la veritat es que ella s´ho va pasar tant bé quand varem venir..... que aixó em dona que pensar.

Gracies per la reflexió i on abans ho tenia assolit com un rotund NO, ho deixaré madurar une mica més.
Novament, moltes gracies. :!:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 02, 2009 6:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. abr. 02, 2009 6:43 am

Bul1256 ha escrit:James Bond digué
Ja us ho he llegit al fòrum BMW. deu ni do el que expliqueu de la tramuntanada
Hola nen ja veus fa quatre any fotíem el camp de bmw-motos, època que tu i Terrachaman ho veu viure i ara després de molts privats i insistències, i amb la llei a la ma, s’ha pogut escriure en català dins un àmbit de sector Gironí, una mica a la clandestinitat, (quins assoliments mes penosos)

Demano disculpes per haver trencat el fil d’aquest post.

De totes maneres no es pot queixar la mareta ja l’han saludat mes de 80 ...........i l'aigua que baixa

....................................
http://bul1256.blogspot.com/
No pateixis, sempre agreiexo tots els escrits i els comentaris :!:

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. abr. 02, 2009 6:55 am

Angel ha escrit:
Mareta ha escrit:
Angel ha escrit:Benvinguda, Mareta, des de Vilafranca del Penedes.

Imatge
Una gs blava, Angel ????
Que maca.
Ems veiem aviat. El día que sápiga penjar el avatar també hi posaré la meva moto.
Gracies per la benvinguda :!:
Es clar que es maca!!, per això la vaig comprar. :wink:
Pel tema avatar, el nostre web màster ens ho explica en aquest enllaç.
foros/viewtopic.php?t=137
Una abraçada.
Moltes gracies , Angel.
Així que pogui em llegeixo les instruccions i penjo foto ( que també em fa il.lussió.
:!:

Eva
Presentats

He presentat la meva moto i adjunto l´escrit aqui.

Entrada Autor: Eva » dj. abr. 02, 2009 7:40 pm

Jo no entenc masa de motos (per no dir res). Mai he comprat una revista de motos i com a molt estic llegint als vespres el manual de la meva moto. Fins fa 2 díes no sabía ni on era la bocina.

Aqui os la presento la 1200 gs. La vaig comprar perque els meus companys me la varen recomanar i ara, malgrat vaig pasar per moltes pors, no m´en arrepenteixo.
La compra va ser dit i fet, resulta que anaba a Girona a comprar roba interior, però em varen trucar, em varen liar i al cap de dos díes ja tenia la moto matriculada.
Porta molts butons, però el que m´agrada més es diu ESA aqui puc regular la suspensió que vull ( SOFT,HARD, un casc, dos casc, amb maletes o sense )
Més no sé , com que no entenia res de motos la vaig demanar FULL EQUIP per ello de no deixar-me res.
Al no veure la cadena em vaig pensar que era unaltre extra fins que em varen explicar que portaba cardàn. Ja veieu que no sé res de motos.
Aixó sí hi disfruto tant i tant posant-m´he el casc i anant a fer curves ,... que la resta em dona igual.
Si em pasa algo que no sé, ho pregunto i sino truco al RACC.

Imatge

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » dj. abr. 02, 2009 10:18 pm

Mareta ha escrit:
James Bond ha escrit:
Es que he vist que s´ha d´estar a LLeida a les 9:30 i amb els meus càlculs hem de marxar a les 6 de Torroella. No em preocupa llevarme d´hora, no em preocupa que la tirada sigui llarga, només em preocupa la meva filla, la Mar (Floreta).
A la meva flor (l'Angela que ja es mes gran que la teva Mar) quasi em deixa de dirigir la paraula per això de sortir a les 6, però be ja se li ha passat. Nosaltres no anem passa depressa, doncs un pel primerenc soc amb aixo de lamoto. Ho dic per i t'ajuda animr-te

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. abr. 02, 2009 10:55 pm

Penseu que de moment de Girona ja hi han apuntats en Kel i la Sandra (Ardnas).

Quan s'apuntin tota la colla de La Bisbal i rodalies i altres membres del sector gironí que falten i se suposa que vindran i us ajunteu amb nosaltres els osonencs, fem una bona colla per anar cap allà.

Acostumem a trobar-nos a la gasolinera de Gurb de la C-25 on hi fem un cafetonet i cap a Lleida tota la colla és un passeig. I per la tornada igual.

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. abr. 03, 2009 10:29 am

Aquest vespre he parlat amb la Floreta ( Mar) i m´ha dit:
Mama per mí no pateixis, ens divertirem molt !!!!!
Crec que m´es val que em posi les piles i començi a practicar amb lo de fer tirades llargues, així dons,....malgrat a cap de les dues ens agradin els cargols,.... ens apuntem.
Amb els meus companys de moto tenim un lema que el posaré en práctica:
Si hay que ir, se va!!!!
Hem d´esser valentes !!!!
Apa agafem el toro per les banyes i cap a LLeida !!!!!!!!!

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dv. abr. 03, 2009 2:11 pm

Molte be sí senyor.Si tampoc hi ha tant..Jo tinc una filla de nou anys i també hem fet alguna que altra tiradeta.Tu tranquila i al teu ritme i
si s´ha de parar doncs això,agafar-ho amb calma.Ens veiem per Lleida
segur. Ja et queden menys dies per agafar ritme,venga
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. abr. 03, 2009 3:22 pm

Oscar ha escrit:Molte be sí senyor.Si tampoc hi ha tant..Jo tinc una filla de nou anys i també hem fet alguna que altra tiradeta.Tu tranquila i al teu ritme i
si s´ha de parar doncs això,agafar-ho amb calma.Ens veiem per Lleida
segur. Ja et queden menys dies per agafar ritme,venga
Més val , Oscar que em posi en forma, sino al arrivar a LLeida i després de dinar trucaré al RACC perque em tornin la moto a casa.
Mira si fes aixó, cauría tant baix, que més val que ni m´ho planteji.
Així dons ,.... cap a LLeida que hi falta gent :D :D :D

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » ds. abr. 04, 2009 9:52 am

Eva, Mar... benvingudes!!!!!
Espero que rodem junts moltes vegades per L'Empordà!!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. abr. 04, 2009 9:58 am

JEPPY ha escrit:Eva, Mar... benvingudes!!!!!
Espero que rodem junts moltes vegades per L'Empordà!!!!
Moltes gracies per la benvinguda. De ben segur que rodarem junts moltes vegades.
Bon cap de setmana.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. abr. 05, 2009 8:39 pm

Ja ho deia el meu pare que soc molt tosuda.
Tenia deures a fer i divendres no els vaig poguer fer degut a la pluja, així que després de dinar ai aprofitant que Floreta estaba amb unes amigues, he anat a Tapis.
No he trovat massa tránsit, algún francés i la carretera molt neta així que he aprofitat per fer els deures, es a dir, apendre a entrar a curva bé i sortir-ne millor. Sembla mentida, quand més n´hi fixo , pitxor em surt. No ho entenc.
He intentat anar només per el meu costat de la carretera, no trepitxar ratlle i NO TOCAR EL FRENO aguantant sempre entre 70 i 80 kms per hora.
Hauré de repetir-ho. També aquesta setmana vull aprofitar per fer les curves de Santa Pellaia.
Amb la 1200 em falta coordinació. Aixó es deu apendre a base de molts de kilómetres.
Es questió de continuar practicant.
Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. abr. 05, 2009 8:46 pm

Aquest matí, hem sortit amb Floreta i la meva mare , ella amb cotxe, fins a Colera a buscar pedres a la platja per pintar.

A LLançà he vist 3 BMW crec que eran adventure precioses.

Despres de fer el café a Colera, hem anat a Port de la Selva, Cadaqués , Roses i la tornada per Sant Pere Pescador on hem trovat una Cavallada.
Val a dir que hem vist un munt de motos custom.
Hem tornat a casa abans de les 12:30 perque teniem dinar familiar.

Un diumenge rodó.
He volgut fer forçes kilómetres amb Floreta ( Mar) perque m´aguanti fins a LLeida i tornar. Avui em deia, mama, no em queixaré gens, no pateixis.

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dl. abr. 06, 2009 9:05 am

Mareta ha escrit:Ja ho deia el meu pare que soc molt tosuda.
Tenia deures a fer i divendres no els vaig poguer fer degut a la pluja, així que després de dinar ai aprofitant que Floreta estaba amb unes amigues, he anat a Tapis.
No he trovat massa tránsit, algún francés i la carretera molt neta així que he aprofitat per fer els deures, es a dir, apendre a entrar a curva bé i sortir-ne millor. Sembla mentida, quand més n´hi fixo , pitxor em surt. No ho entenc.
He intentat anar només per el meu costat de la carretera, no trepitxar ratlle i NO TOCAR EL FRENO aguantant sempre entre 70 i 80 kms per hora.
Hauré de repetir-ho. També aquesta setmana vull aprofitar per fer les curves de Santa Pellaia.
Amb la 1200 em falta coordinació. Aixó es deu apendre a base de molts de kilómetres.
Es questió de continuar practicant.
Diga'm quin dia hi vas i potser t'hi puc acompanyar. Son revolts molt macos i on pots practicar el no tocar el fré i entrar amb una mica de gas.
Per el que veig, no pares de fer excursions, hehehehe.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dl. abr. 06, 2009 4:40 pm

Jo si es una tarda que no tingui feines rurals, i m’exceptueu con a principiant amb això de les corbes també vindre.

Heavy1987
Presentats
Entrades: 370
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Entrada Autor: Heavy1987 » dl. abr. 06, 2009 5:22 pm

Jo tambe m apuntu, ara que estic per aqui jajajajaja. Tambe soc novato i tinc d apendra a trasar be les curves ( bueno ja les trasso be pero a una certa velocitat, no me demanis anar a 1000 perk m menjo el altre caril jajajajajaja)

Cuidat!!!!!

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. abr. 06, 2009 5:43 pm

Imatge

Avui ha vingut la meva neboda Ivet de LLoret, la filla del meu germà. En acabat de dinar li he dit:
- vols venir a fer un tomb la meva moto nova ????? L´hi han faltat cames per baixar i mirar-la.
Tot seguit li he dit :
- anem als Angels, però al arrivar a Verges li he demanat com anaba:
- molt cómode, Tía.
Vols anar une mica més lluny ?????
-A Cap de Creus
- Ja hi podem anar

M´encanta, la meva família s´apunta a un bombardeig !!!!!
Val a dir que feia molt i molt de vent a Cap de Creus i ja hi han masses guiris, autobusos i trànsit.
Paciéncia
:wink:Imatge

Respon

Torna a “Presentacions”