Uppssss, no ho había vist, perdó.Randy-650 ha escrit:MARETAAAAAAA!!!!
Que no ens has explicat com us va anar la teva experiència kilomètrica-matutina-travessa catalana! :lol:
Mitjançant conversa telefònica ahir vespre amb un integrant de la sortida em va dir -paraules textuals- que se us veia amb ganes d'anar en moto, i que Déu n'hi dó el ritme que portàveu.
La sortida d´ahir creu-me que la recordaré per varis motius:
1.- mai en ma vida había fet tants de kms en un sol día.
2.- varem estar 15 hores fora de casa ( de les 6 del matí a les 8:30 del vespre)
3.- la meva filla , malgrat la pallisa , mai es va queixar de res
4.- em va fer molta il.lussió a Agramunt poguer posar cara a molts de nicks .
5.- la Mar em va comentar, t´has fixat mare, hi han dos nens més ( i aixó a ella la va motivar molt)
6.- la anada cap a Agramunt amb en Jacks al cap devant fins a Gurb, ja va ser un pressagi del que ens esperaba : Kms i gassssssssssssssssss
7.- abans d´arrivar a Agramunt i dins de L´Eix, ja vaig veure que tothom treia la carbonilla a la moto. Ángela María, sort que no hi había cap radar.
8.- La ruta va ser preciosa, amb la sort de que el temps ens va acompanyar. La Mar no había estat mai a LLeida i de ben segur que avui serà el tema de conversa a la seva clase.
9.- també vaig considerar que el fet de que ens poguem comunicar a través del midland, és una gran avantatge. Tot el camí varem anar parlant , així s´ens va fer més amé a les dues.
10.- La tornada va tornar a ésser a ritme ( prudent, però a ritme). En Jacks es va comportar :lol: .
Ja resumint , una sortida fantàstica , però el millor, TOTS VOSALTRES :!: