L'ESCAMOT SERRALLONGA AL CANIGÓ - DEFINITIU!!!
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: L'ESCAMOT SERRALLONGA AL CANIGÓ - DEFINITIU!!!
[quote user="Xesc" post="81549"]Ei Escamot!! ja heu tornat?? :jump com ha anat la sortida???[/quote]
Voleu dir que no s'han quedat a fer nit a Aux les thermes?
Voleu dir que no s'han quedat a fer nit a Aux les thermes?

- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!!!!!!!!
els del escamot, que pasa, :evil: :wall :wall :wall
vinga que marxo de vacances i encara no he vist cap foto
vinga que ja este-ho trigant
salut
els del escamot, que pasa, :evil: :wall :wall :wall
vinga que marxo de vacances i encara no he vist cap foto
vinga que ja este-ho trigant
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Va que no hi ha cap afoto? cap petit comentari ?
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Siset
- Presentats
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
- Ubicació: La Roca del Vallès
Ostres!, jo també vull saber com ha anat tot. Quina ànsia, no?
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Crònica resumida sense fotos, les fotos ja les posaran els fotògrafs.
Hem sortit una mica tard de Tona esperant al JoanXT que es veu que els mossos l'han parat per fer-lo bufar :razz:
S'han anat pujant i baixant tots els Ports (o Cols que és com en diuen a la Catalunya nord) segons el pla previst.
El temps ha estat magnífic amb un sol esplèndid, malgrat les previsions no ens ha plogut.
Hem dinat de pike-nike al Col de Garavel.
Hagués estat un dia rodó si no fos per la petita topada entre la Xurrumeka i en Bichusten.
Una topada de mala sort: la Maria s'ha parat i en Carles l'ha embestit pel darrera.
La Maria no s'ha fet res, petites contusions i la sensació estranya de no saber què ha passat.
En Carles es queixava de mal a la clavícula, costelles i un peu.
Les motos amb desperfectes lleus (la de la Maria) i una mica més greus (la d'en Carles).
Segons el «parte mèdic» de les 9 del vespre en Carles té la clavícula trencada i contusions a les costelles i al peu, res greu, o sigui que d'aquí pocs dies ja el tornarem a tenir enfilant-se a la moto fent un saltiró ;)
Hem esperat les grues perque recollissin les motos, em girat cua i em seguit avançant. ;)
Hem sortit una mica tard de Tona esperant al JoanXT que es veu que els mossos l'han parat per fer-lo bufar :razz:
S'han anat pujant i baixant tots els Ports (o Cols que és com en diuen a la Catalunya nord) segons el pla previst.
El temps ha estat magnífic amb un sol esplèndid, malgrat les previsions no ens ha plogut.
Hem dinat de pike-nike al Col de Garavel.
Hagués estat un dia rodó si no fos per la petita topada entre la Xurrumeka i en Bichusten.
Una topada de mala sort: la Maria s'ha parat i en Carles l'ha embestit pel darrera.
La Maria no s'ha fet res, petites contusions i la sensació estranya de no saber què ha passat.
En Carles es queixava de mal a la clavícula, costelles i un peu.
Les motos amb desperfectes lleus (la de la Maria) i una mica més greus (la d'en Carles).
Segons el «parte mèdic» de les 9 del vespre en Carles té la clavícula trencada i contusions a les costelles i al peu, res greu, o sigui que d'aquí pocs dies ja el tornarem a tenir enfilant-se a la moto fent un saltiró ;)
Hem esperat les grues perque recollissin les motos, em girat cua i em seguit avançant. ;)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Ramon, escrit el 100 % del que volia dir jo.
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 27, 2009 11:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
Quina llastima del patit incident que heu patit , sort que no ha estat res, per ho demes espero que hagi estat una bona sortida.
vssssssssssssssssssssssss.
vssssssssssssssssssssssss.
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Ra-mon,
Gracies per aquest resum, breu, i precís. Jo no ho hauria fet tan be. De fet no sabia ni com explicar-ho.
He trucat a la Xurrumeka, es troba be, nomes uns quants cops. En Bichusten s’ha emportat la pitjor part, clavícula trencada, però esta be segons les informacions que tinc.
La sortida!!??..., Tot anava be fins que..... :???:
Bischuten,
Cuidat i desix-te cuidar. :ksss
Xarrumeca,
Ja se que tens una pomada miraculosa que ho cura tot, dema m’expliques el resultat. ;)
Gracies per aquest resum, breu, i precís. Jo no ho hauria fet tan be. De fet no sabia ni com explicar-ho.
He trucat a la Xurrumeka, es troba be, nomes uns quants cops. En Bichusten s’ha emportat la pitjor part, clavícula trencada, però esta be segons les informacions que tinc.
La sortida!!??..., Tot anava be fins que..... :???:
Bischuten,
Cuidat i desix-te cuidar. :ksss
Xarrumeca,
Ja se que tens una pomada miraculosa que ho cura tot, dema m’expliques el resultat. ;)
Salutacions moteres.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Osti noi, un crònica molt ben explicada Ra-mon, peró no m'agrada gens sentir aquestes coses.
Bé dintre de tot veig que no hi ha lesions series, Carles a recuperar-te ràpid, Maria :kiss espero que estiguis bé demà mateix.
Ja ens explicareu com esteu tots dos.
Que ha set a la tornada? i a on?
Arreveure
Bé dintre de tot veig que no hi ha lesions series, Carles a recuperar-te ràpid, Maria :kiss espero que estiguis bé demà mateix.
Ja ens explicareu com esteu tots dos.
Que ha set a la tornada? i a on?
Arreveure

- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
LLàstima que hagiu tingut aquest petit incident. Anims a Xurrumeca i Carles. A recuperar-se ben aviat per seguir fent Kms!!!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Gracies Ra-mon, ho has resumit perfecte.
Tot i l´incident, ens ho em passat molt bé, la primera ruta de la Pan amb acompanyant ha estat molt satisfactoria, potser no hem acabat la ruta com habiem pensat, però al final han sigut 480 km i l´Esther ja m´ha preguntat per quan la propera, l´únic però que l´hi he trobat a la moto ha sigut el seient que rellisca una mica.
Us penjo quatre fotos que he fet, les fotos oficials espero que les pengin els senyors fotografs :D :D
Punt de trobada a Tona, esperant a en Joan XT

Primer coll, collada de Tosses :jump :jump

Segón col, Puymorens

Tercer col de Pailheres

"El hombre que susurraba a los caballos" :b9 :b9

La meva copilot :ksss :ksss

I fins aquí les fotos, m´ho he passat de conya fins a la propera....
PD: Quan arribava a casa ja he fet caure els primers 1000 km amb la Pan :jump :jump
RPD: Carles anims aviat et volem tornar a veure sobre la moto :kiss :kiss
RRPD: Maria no deixies que el Josep et canvii el manillar :b9 :b9 :b9
Tot i l´incident, ens ho em passat molt bé, la primera ruta de la Pan amb acompanyant ha estat molt satisfactoria, potser no hem acabat la ruta com habiem pensat, però al final han sigut 480 km i l´Esther ja m´ha preguntat per quan la propera, l´únic però que l´hi he trobat a la moto ha sigut el seient que rellisca una mica.
Us penjo quatre fotos que he fet, les fotos oficials espero que les pengin els senyors fotografs :D :D
Punt de trobada a Tona, esperant a en Joan XT
Primer coll, collada de Tosses :jump :jump
Segón col, Puymorens
Tercer col de Pailheres
"El hombre que susurraba a los caballos" :b9 :b9
La meva copilot :ksss :ksss
I fins aquí les fotos, m´ho he passat de conya fins a la propera....
PD: Quan arribava a casa ja he fet caure els primers 1000 km amb la Pan :jump :jump
RPD: Carles anims aviat et volem tornar a veure sobre la moto :kiss :kiss
RRPD: Maria no deixies que el Josep et canvii el manillar :b9 :b9 :b9

- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Ostres quina llàstima que un dia tan fantàstic acabi amb un ensurt així :???: , espero que tots dos us recupereu molt aviat
tant físicament com emocionalment, que aquestes coses de vegades ens deixen una mica tocats... :( :(
La ruta es fantàstica, no sabeu pas les ganes que tinc de repetir-la, es la última que varem poder fer en Depardie i una servidora
avanç de quedar-nos ara fa un any sense poder anar en moto... :halfcry
Molts :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss Per tots
tant físicament com emocionalment, que aquestes coses de vegades ens deixen una mica tocats... :( :(
La ruta es fantàstica, no sabeu pas les ganes que tinc de repetir-la, es la última que varem poder fer en Depardie i una servidora
avanç de quedar-nos ara fa un any sense poder anar en moto... :halfcry
Molts :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss Per tots
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Estic intentant posar les fotografies una a una com ha fet en Pep i no me'n surto, quan me'n surti ja ho faré, de moment podeu veure-les aqui : AQUI
Vsssssss
007
Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 28, 2009 8:55 am, en total s’ha editat 3 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Contacta:
He llegit el petit incident entre en Carles i la Maria espero que en Carles es millori ràpidament i que la Maria ja estigui pràcticament recuperada :kiss per tots dos.
Quan passen coses com aquestes resto sense paraules, cal estar estar sempre molt atents i tenir sort sort.
Una forta abraça des de Girona
Quan passen coses com aquestes resto sense paraules, cal estar estar sempre molt atents i tenir sort sort.
Una forta abraça des de Girona
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Algunes fotos :

Vsssssssss
007
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
bon dia companys!!!!!!!
Merci pel vostre interès i els vostres ànims, estic bé, masegada però bé. El qui s'ha endut la pitjor part és en Carlos, ell s'ho va veure a venir, jo em vaig trobar estirada al terra sense saber què havia passat. Només sentia veus però no entenia res del que deien (oigo voces...... :???: ). Ara a veure si em baixen la moto al taller i me la posen apunt per la sortida d'Osona!!!!
En fi, una més per explicar.......tot sigui això!!!
Un petó per tots!!!!!!!! :ksss :ksss :ksss
Merci pel vostre interès i els vostres ànims, estic bé, masegada però bé. El qui s'ha endut la pitjor part és en Carlos, ell s'ho va veure a venir, jo em vaig trobar estirada al terra sense saber què havia passat. Només sentia veus però no entenia res del que deien (oigo voces...... :???: ). Ara a veure si em baixen la moto al taller i me la posen apunt per la sortida d'Osona!!!!
En fi, una més per explicar.......tot sigui això!!!
Un petó per tots!!!!!!!! :ksss :ksss :ksss
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Sembla que ha estat un bon dia, llàstima del incident que heu tingut.
Maria i Carles molts ànims a tots dos, espero veure-us circulant amb la moto en quatre dies!!! I no ho torneu a fer, eh!!!
:D :( ;)
Sembla que ha estat un bon dia, llàstima del incident que heu tingut.
Maria i Carles molts ànims a tots dos, espero veure-us circulant amb la moto en quatre dies!!! I no ho torneu a fer, eh!!!
:D :( ;)
Sort,
- Edu74
- Presentats
- Entrades: 261
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
- Ubicació: Vilanna (Gironès)
- Contacta:
Déu n'hi do quin ensurt... :| Us desitgo una ràpida recuperació a tots dos. ;)
100% NOVELL :eyes
BMW G 650 GS :lol:
BMW G 650 GS :lol:
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Be, un que ja arribat a casa.....ja fa una estona. Primerament vull donar les gracies a tots per haver-me esperat, tambe vull donar les gracies als mossos per haver-me .... :evil: :evil: :evil:. El dia es presentava molt guapo, bona temperatura, molts km.... pero be, son coses que poden passar si fas molts km, anims Maria (fes-ho com vulguis pero vull acabar l'escamot serrallonga) i Carles recuperat lo mes aviat possible.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
Quina sorpresa la meva quan em disposo a veure com va anar la sortida... bé, pel que veig Maria ja estas força recuperada perquè ja deixes clar que vols tornar a pujar a la moto!! Ara faltarà en Carles, a veure com evoluciona. Tot plegat és una situació, que per mala sort passa a vegades, però en aquest cas amb paciència i calers tot s'acaba arreglant. Ànims i endavant!!!