CAP DE SETMANA A ANZÀNIGO I RODALIES (26 i 27 DE MAIG)
Moderador: Airald
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!Angel ha escrit:Sobre el que vam parlar ahir, Xavi. Estem quasi convençuts de venir. Que ens podries apuntar a la Montse i a mi a provisionals?. Anirem veient com evoluciona la cosa per al nostre cas.
Salutacions.
Ja esteu apuntats a provisionals i esperem que aviat passeu a inscrits...
Fins aviat!

- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Moltes gracies Carles, aixi ho espero.carles ha escrit:Bones!!!Angel ha escrit:Sobre el que vam parlar ahir, Xavi. Estem quasi convençuts de venir. Que ens podries apuntar a la Montse i a mi a provisionals?. Anirem veient com evoluciona la cosa per al nostre cas.
Salutacions.
Ja esteu apuntats a provisionals i esperem que aviat passeu a inscrits...![]()
![]()
![]()
![]()
Fins aviat!
Salutacions.
Salutacions moteres.
- Carles
- Presentats
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
Carles, Xavi, una ruta perfecte, i un cap de setmana, inmillorable.
Jordi, Rosa, que feu que no esteu apuntats????????
Pere l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 23, 2007 12:05 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
APUNTAM, PERO....
Apuntam,Pero...Hauriem de parar al poble de las Paules , que esta entre el Pont de Suert i Castejon de Sos .
Nomes una paradeta de 10minuts.Esque vaig esta visquen en aquest poble i , a mes ,el meu pare va fer el camping que hi ha en aquest poble ,quan jo era petit. :oops:
Si no es pare no passa res ,ja pararie jo i després ens trobariem mes endavant.
Ah, aquesta carretera que va del Pont a Castejon es una pasada.
No recordo si pasaba la volta a Espanya o la de Aragón,pero es molt txula.
Nomes una paradeta de 10minuts.Esque vaig esta visquen en aquest poble i , a mes ,el meu pare va fer el camping que hi ha en aquest poble ,quan jo era petit. :oops:
Si no es pare no passa res ,ja pararie jo i després ens trobariem mes endavant.
Ah, aquesta carretera que va del Pont a Castejon es una pasada.
No recordo si pasaba la volta a Espanya o la de Aragón,pero es molt txula.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Ostres Xavi... al mirar detingudament la ruta, ja m’han entrat papallones al estómac...
Bona Senyal !!!!! Ja tinc ganes que arribi el cap de setmana aquest per poder marxar... :D :D :D
Mare meva quin fart de patir fins que arribi el dia.... :twisted: :twisted:
:!: :!: i Vvvvssss
Bona Senyal !!!!! Ja tinc ganes que arribi el cap de setmana aquest per poder marxar... :D :D :D
Mare meva quin fart de patir fins que arribi el dia.... :twisted: :twisted:
:!: :!: i Vvvvssss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Carles
- Presentats
Re: APUNTAM, PERO....
Bones!!!J@N LINCE ha escrit:Apuntam,Pero...Hauriem de parar al poble de las Paules , que esta entre el Pont de Suert i Castejon de Sos .
El dissabte de Tamarit, al fer la ruta per allà dalt hi vam passar per aquest poble, és el camping Paüls a l'entrada del poble!!
Per mi cap problema, també portarem ja uns quants kms... :roll: :roll: :roll: :lol: :lol: :lol: :lol:
Fins aviat!

- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
Re: APUNTAM, PERO....
Ja estàs apuntat company.J@N LINCE ha escrit:Apuntam,Pero...Hauriem de parar al poble de las Paules , que esta entre el Pont de Suert i Castejon de Sos .
I pel que fa a la paradeta a Las Paúles, doncs cap problema. Ens ve totalment de pas...
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
Ondia!!! quina vadada!!PereBMW ha escrit:Carles, Xavi, una ruta perfecte, i un cap de setmana, inmillorable.
La Rosa i jo tambe ens apuntem.
Molt bona ruta Xavitiger. Em sembla que mes d'un ja esta desitjant que arribi aquest cap de semana :D
Salutacions
- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
Anem a pams....
Se que fa dies no dic res.....
Estic molt content de poder venir a aquesta sortida i n’estic desitjós com el que més....
Les rutes prometen ser de lo més impressionant, ja les conec en la seva major part, i segur no ens deixen indiferents.....
Ara bé (que vol dir moro)......
QUI CO***NS S’ENTESTA A POSAR-NOS EN EL NUMERO 13 DE LES LLISTES

que passa??? Us caiem malament? Em teniu mania??? Juraria que fins fa poc tenia altra numero.....

I consti que no soc supersticiós..... eh???? Pero ja m'esteu treien aquest numero 13.... :? :? :?
Se que fa dies no dic res.....
Estic molt content de poder venir a aquesta sortida i n’estic desitjós com el que més....
Les rutes prometen ser de lo més impressionant, ja les conec en la seva major part, i segur no ens deixen indiferents.....
Ara bé (que vol dir moro)......
QUI CO***NS S’ENTESTA A POSAR-NOS EN EL NUMERO 13 DE LES LLISTES

que passa??? Us caiem malament? Em teniu mania??? Juraria que fins fa poc tenia altra numero.....
I consti que no soc supersticiós..... eh???? Pero ja m'esteu treien aquest numero 13.... :? :? :?
- Xavitiger
- Presentats
Ei Jordi!!!
Tu i la Rosa ja esteu apuntats. Suposo que aquest cop vindreu tots dos amb la moto oi???
I sino sempre quedarà la furgo de la Isabel!!!
El problema de tot plegat però, és que us estimem moltíiiiiiiiissim!!!
El 13 queda substituït per un 12+1, i ara no em diguis que no tragues a l'Angel Nieto...!!! :evil: :evil: :evil:
Tu i la Rosa ja esteu apuntats. Suposo que aquest cop vindreu tots dos amb la moto oi???
I sino sempre quedarà la furgo de la Isabel!!!
Ostres Miquel, saps de sobres que ens caieu fatal, fatal, fatal...però malament de veritat...i us tenim una mania que no vull ni pensar-hi!!!burruktala ha escrit:que passa??? Us caiem malament? Em teniu mania??? Juraria que fins fa poc tenia altra numero.....![]()
![]()
![]()
El problema de tot plegat però, és que us estimem moltíiiiiiiiissim!!!
El 13 queda substituït per un 12+1, i ara no em diguis que no tragues a l'Angel Nieto...!!! :evil: :evil: :evil:
- NUCK CHORRIS
- Presentats
- Entrades: 63
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:51 pm
- Ubicació: Reus (Baix Camp)
- Xavitiger
- Presentats
Apuntats esteu!!!NUCK CHORRIS ha escrit:...a nosaltres tambe ens agradaria que ens hi apuntessiu, aixo si, a dormir en un llitet si pot ser...
Pel que fa a dormir en un llitet, doncs en principi tothom hi dormirà.
Quan vaig proposar la sortida, ja vaig dir que es tractaria bàsicament d'anar omplint les places de l'alberg, i a l'alberg el que hi han són lliteres.
O sigui que si això us està bé, no hi ha d'haver cap problema.
Aprofito per recordar la necessitat de portar sac de dormir i tovalloles de dutxa...si és que us voleu dutxar és clar!!!
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- Xavitiger
- Presentats
Ei Lince...Anem a pams...J@N LINCE ha escrit:Als que porteu a la canalla, que faran tot el cap`de setmana al camping?
Es que em plantejo que vingui la dona, amb la nena i no se si s`aburriran?
Vindra mes canalla? hi ha algo que pugin fer per alla ?
En principi l'únic xavalet que vindrà serà l'Alex, el fill d'en Pere BMW, i després d'haver parlat amb ell, et puc dir que tant la Isabel, la seva dona, com l'Alex, no ens acompanyaran a la ruta. El que faran serà anar directament al càmping. D'aquesta manera el ritme de la ruta no dependrà de cap cotxe...lògic oi???
A la pregunta de que poden fer per allà, doncs això dependrà de la imaginació de la teva companya i de la teva filla, doncs el càmping es trova bastant perdut.
Ja vaig dir al començament del post, que el càmping és una mica cutrillo, i la veritat és que no disposa ni de parc infantil, ni de sala de jocs...
A part del bar, poca cosa hi podràs trobar!!!
El poble d'Anzànigo, es troba a 4 o 5 minuts caminant, però tampoc hi trobaràs res d'especial. Es tracta d'un poblet molt petit i amb un petit bar com a única distracció.
Una altre cosa, és que la teva dona agafi la nena, i amb el cotxe es dediqui a fer una mica de turisme per la zona fins que nosaltres arribem...
En tot cas, posa't en contacte amb el Pere BMW i comenta-li això que preguntes.
Potser us podeu posar d'acord amb el tema de la canalla i les dones...
Em sap greu, però no t'en puc dir res més.
- Xavitiger
- Presentats
Re: CAP DE SETMANA A ANZÀNIGO I RODALIES (26 i 27 DE MAIG)
Ei Carme!!!
Seguint els teus desitjos, ja us he apuntat a la llista definitiva!!!
Algú més si vol apuntar???
Seguint els teus desitjos, ja us he apuntat a la llista definitiva!!!
Algú més si vol apuntar???
- Mckinley
- Presentats
- Entrades: 347
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
- Ubicació: Calella
CAP DE SETMANA A ANZÀNIGO I RODALIES (26 i 27 DE MAIG)
Hola gent! Ens sap molt de greu però ens haurem d'esborrar de la llista! Arriba el mes de Maig amb l'alegria de les comunions, i ves per a on dues comunions que tenim aquest any i han anat a coincidir una amb el 20 de maig ( que coincideix amb la sortida del Penedès) i l'altra amb el 27 ( que ès aquesta) ALEGRIA I QUE NO DECAIGA!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: I no ens podem des-enlliurar!. Ara que podriem fer força Km a la DENALI...
En fin ens sap molt de greu, ja que ens feia molta il.lussió. Sobretot penjeu fotos, eh??????????
Vsssssssssssss
En fin ens sap molt de greu, ja que ens feia molta il.lussió. Sobretot penjeu fotos, eh??????????
Vsssssssssssss
- Xavitiger
- Presentats
- Xavitiger
- Presentats