[quote user="Albert GTR" post="84354"][quote user="Albert" post="84351"]Holaaaaa,
Eva segur que pots fer-ho, però no penso que sigui una ruta per fer-la sola. Es una ruta per gaudir molt tant de la carretera com dels paisatges que t’aniràs trobant, i si es compartit amb altres companys resulta molt mes gratificant. A més, anant sola tants de quilometres i amb tants de revolts per carreteres de muntanya, qualsevol petit incident es pot transformar en problema.
Si ara només disposes de dos dies millor fer una ruta mes curta, que t’exigeix tant, i per fer aquesta busques els tres dies segurs per poder-hi anar i desprès els companys de ruta. Si resulta que no quadreu les dates no et quedarà mes remei que fer-ho sola, però amb tres dies, que segur que en gaudeixes molt mes.
No et vull convèncer de res Eva, però es el que faria jo. Hi moltes rutes a fer i molts dies per fer-les, es tracta d’intentar adequar les rutes al dies disponibles, sense forçar la màquina per poder tenir temps per tot, conduir, veure els paisatges, i fins i tot passejar-hi si el lloc ho val
:???: :???: ;)[/quote]
Totalment d’acord amb l’Albert, ;) aquesta es una ruta per gaudir-la, no es pot fer en dos dies, a mes si la fas ara, no ens acompanyaràs quant la fem nosaltres,

crec que si vols fer-ne alguna, la facis mes curteta, per poder-la fer en dos dies i gaudir del viatge, que al meu parer, crec que es l’important d’anar en moto.
:kiss[/quote]
Albert GTR , tambe gracies per el teu comentari.
Tú em coneixes bastant més que l´Albert i saps el que acabaré fent, oi ?????????
Com que m´agraden molt les previes....... quand hi anem plegats ja coneixaré les corbes :kiss
Ara en serio, ja m´ ho pensaré.
Per cert que et vagi molt bé el teu cap de setmana motero. Cuida´t i no corris.
Dilluns parlem :kiss