1ª Ruta De Muntanya Motards Bmw St Sadurni

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

1ª Ruta De Muntanya Motards Bmw St Sadurni

Entrada Autor: Jordipm » dg. jul. 26, 2009 12:30 pm

A partir d’una proposta per fer una sortida improvisada i no oficial del club Motards BMW Sant Sadurní, per rutes de muntanya del Pirineu català, prevista per el dijous 23, es va aplaçar per dissabte 25.
Així doncs, es va convertir en una “gesada”, on 4 membres de club varem iniciar a les 6 del matí, cap a la vall d’Àneu i d’Aran.
Després del lleuger esmorzar a Sort, enfilem cap a les abandonades pistes d’esquí de Llesuí, agafem una pista preciosa, amb unes vistes immillorables de la vall de sort i Rialp. Circulant al peu del Monsent de Pallars i passant per la collada de Portella arribem a Espot.
Ens treiem la pols de sobre, al menys o provem, anem fins a Esterri d’Àneu i Boren, a buscar la pista que comença passat Alós d’Isil direcció a Montgarri. Una ruta preciosa que comença vorejant el riu noguera pallaresa, passant per el meravellós bosc de Bonabe i s’enfila fins al pla de Beret.
Fem una parada a santa maria de montgarri i decidim anar a buscar algun lloc on dinar que la gana apreta.
Dinem a Escunhau, prou bé en un hotel restaurant familiar, menjador agradable i acollidor.
Després de dinar anem a fins a Pont d’Arròs i per una carretera estreta però asfaltada arribem al nomenat salt deth Pish, un salt d’aigua preciós i de considerable alçada, lloc on també hi ha un llac on els més agosarats s’hi banyen.
Pugem cap a la pista de la collada de Varradós amb unes vistes impressionants, plè baques i cavalls, en ocasions una mica esverats i a punt d’ocasionar-nos un incident, va quedar en anècdota.
Acabem les pistes de muntanya i com que els temps apreta, anem direcció el túnel de Vielha i cap casa que hi falta gent.

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

http://motardsbmw.blogspot.com/
Jordipm l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 26, 2009 8:08 pm, en total s’ha editat 5 vegades.

Jordipm
Presentats

Re: 1ª Ruta De Muntanya Motards Bmw St Sadurni

Entrada Autor: Jordipm » dl. jul. 27, 2009 11:52 pm

alguna foto mès ...

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. jul. 28, 2009 12:04 am

bona sortideta ;)
quina enveja
Ex ...moltes coses

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. jul. 29, 2009 8:40 pm

Gràcies Jordi per explicar-nos aquesta sortida i les fotos. :smile: malauradament amb la meva moto jo no ho puc fer això :crys :crys :crys

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dg. ago. 02, 2009 10:47 pm

Holaaaaa,

[quote user="James Bond" post="85839"]Gràcies Jordi per explicar-nos aquesta sortida i les fotos. :smile: malauradament amb la meva moto jo no ho puc fer això :crys :crys :crys

Vssssss
007[/quote]

Ramon que ja saps que tot es posar-s’hi, no?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. ago. 03, 2009 11:55 am

A partir d´ara em començaré a apuntar a les sortides off road ( així em començaré a entrenar)
De moment intentaré llegir alguns consells i buscaré fils.

Una pregunta les rodes que porteu per fer off road son les normals ???????? o son especials per fer camins ?????
Jo mentre siguin rodones, totes les veig iguals :martell :martell
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 03, 2009 12:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. ago. 03, 2009 12:26 pm

[quote user="James Bond" post="85839"]Gràcies Jordi per explicar-nos aquesta sortida i les fotos. :smile: malauradament amb la meva moto jo no ho puc fer això :crys :crys :crys

Vssssss
007[/quote]

No busquis més excuses, agafa la meva i ja está ;)

Jordipm
Presentats

Entrada Autor: Jordipm » dt. ago. 11, 2009 10:02 pm

[quote user="Mareta" post="86250"]A partir d´ara em començaré a apuntar a les sortides off road ( així em començaré a entrenar)
De moment intentaré llegir alguns consells i buscaré fils.

Una pregunta les rodes que porteu per fer off road son les normals ???????? o son especials per fer camins ?????
Jo mentre siguin rodones, totes les veig iguals :martell :martell[/quote]

tots portavem rodes sense tacs, de fet el nivell off road de quasi tots els que la varem fer és baix i les pistes també eren fàcils, així doncs crec que per la mojaria és assolible.

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dc. ago. 12, 2009 9:25 am

Quina sortida més guapa, i els paisatges d'escàndol... :jump :jump :jump

Menys mal que en Depardie ja se li ha passat això de posar a la Negreta per camins de cabra plens de pols :mrgreen: :mrgreen: ... Jo patia moltíssim que li pugues passar alguna cosa a la meva nena... :tremolant :tremolant :tremolant

Una sortida Fantàstica :kiss :kiss :kiss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Jordipm
Presentats

Entrada Autor: Jordipm » dc. ago. 12, 2009 1:25 pm

[quote user="Triniti.V" post="86924"]Quina sortida més guapa, i els paisatges d'escàndol... :jump :jump :jump

Menys mal que en Depardie ja se li ha passat això de posar a la Negreta per camins de cabra plens de pols :mrgreen: :mrgreen: ... Jo patia moltíssim que li pugues passar alguna cosa a la meva nena... :tremolant :tremolant :tremolant

Una sortida Fantàstica :kiss :kiss :kiss[/quote]

doncs si primer pateixes i te la fots per barret com hem va passat a mi per fer-me el xulo en una pujada impresionant (llastima de no tenir fotos), peo despres li agafes el "tranquillo" i esde lo millor :mrgreen:

ah, davant nostre per la ruta del monsent de pallars hi anava una varadero. ;)
Jordipm l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 12, 2009 1:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dc. ago. 12, 2009 1:43 pm

[quote user="Jordipm" post="86934"][quote user="Triniti.V" post="86924"]Quina sortida més guapa, i els paisatges d'escàndol... :jump :jump :jump

Una sortida Fantàstica :kiss :kiss :kiss[/quote]

doncs si primer pateixes i te la fots per barret com hem va passat a mi per fer-me el xulo en una pujada impresionant (llastima de no tenir fotos), peo despres li agafes el "tranquillo" i esde lo millor :mrgreen:

ah, davant nostre per la ruta del monsent de pallars hi anava una varadero. ;)[/quote]

No ser com podeu posar aquestes motos per la muntanya :eyes :eyes :eyes

La Negreta millor a casona ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Per anar a pasturar ja li vaig comprar en Depardie una Senda 125 :b9 :b9 :b9 :b9 No és una meravella com la Negreta :kiss però fa el fet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:kiss :kiss i Vvvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Xavibat
Presentats
Entrades: 58
Membre des de: ds. set. 06, 2008 8:47 pm
Ubicació: Navàs (Bages) i Sort

Entrada Autor: Xavibat » dc. ago. 12, 2009 7:36 pm

El dia que vareu passar per Llessui, crec us vaig veure, jo anava caminant amb la mestressa, del poble a l'estació antiga.

Es que els de mototurisme som a tot arreu

Bones rutes i fotos, les faig cada any a l'estiu,

Demà aniré al salt deth pish, no ho conec

Jordipm
Presentats

Entrada Autor: Jordipm » dc. ago. 12, 2009 9:03 pm

[quote user="Xavibat" post="86948"]El dia que vareu passar per Llessui, crec us vaig veure, jo anava caminant amb la mestressa, del poble a l'estació antiga.

Es que els de mototurisme som a tot arreu

Bones rutes i fotos, les faig cada any a l'estiu,

Demà aniré al salt deth pish, no ho conec[/quote]

doncs si no ho coneixes, desde allà mateix comença la pista, desde d'alt hi ha unes vistes ben maques. :razz:

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”