Aventura Patagonia .- Febrer 2010
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Patagonia .- Gener 2010
Com que la Mar també vol participar d´aquesta aventura, li vaig demanar que publiques informació dels animals i coses típiques que ens trovarem allà.
Així donç, aquest primer el publico jo - per ensenyar-li com funciona- i a partir d´ara ho fará ella.
Així donç, aquest primer el publico jo - per ensenyar-li com funciona- i a partir d´ara ho fará ella.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 29, 2009 5:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="James Bond" post="88394"]A veure Mareta........ (EP !!! ja saps que el que diré es en pla de fer conya eh !!!! )
L' 1 d' abril deies :
[quote user="Mareta" post="73232"]Ja tenia la sortida apuntada al calendari i em faia molta il.lussió. Peró he consultat els kms que tinc desde Torroella, exactament 234 fins Agramunt , fer la volta i la tornada. Son mases kms[/quote]
[quote user="Mareta" post="73461"]Aquest vespre he parlat amb la Floreta ( Mar) i m´ha dit:
Mama per mí no pateixis, ens divertirem molt !!!!!
Crec que m´es val que em posi les piles i començi a practicar amb lo de fer tirades llargues,[/quote]
Si en cincs mesos has fet aquesta evolució.....
La pregunta es : Que faràs d'aquí a 5 mesos ? :D :D :D :D
Vssssssss
007[/quote]
Veus James , el que em pasa per anar amb " males companyies" ??????? :lol: :lol: :kiss
A veure ..... a veure........ que ens queda a l´altre costat de mon ???????
Ja ho sé !!!!!!!!!!!
Però anem per pams i acabem el millor posible l´anada a la Patagonia , per la propera anar un pelín més lluny ;)
L' 1 d' abril deies :
[quote user="Mareta" post="73232"]Ja tenia la sortida apuntada al calendari i em faia molta il.lussió. Peró he consultat els kms que tinc desde Torroella, exactament 234 fins Agramunt , fer la volta i la tornada. Son mases kms[/quote]
[quote user="Mareta" post="73461"]Aquest vespre he parlat amb la Floreta ( Mar) i m´ha dit:
Mama per mí no pateixis, ens divertirem molt !!!!!
Crec que m´es val que em posi les piles i començi a practicar amb lo de fer tirades llargues,[/quote]
Si en cincs mesos has fet aquesta evolució.....
La pregunta es : Que faràs d'aquí a 5 mesos ? :D :D :D :D
Vssssssss
007[/quote]
Veus James , el que em pasa per anar amb " males companyies" ??????? :lol: :lol: :kiss
A veure ..... a veure........ que ens queda a l´altre costat de mon ???????
Ja ho sé !!!!!!!!!!!
Però anem per pams i acabem el millor posible l´anada a la Patagonia , per la propera anar un pelín més lluny ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 28, 2009 12:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Mareta" post="88429"]
Però anem per pams i acabem el millor posible l´anada a la Patagonia , per la propera anar un pelín més lluny ;)[/quote]
Holaaaa,
Més lluny però només amb hores de vol!!!!
Que desprès, una vegada estiguis amb la moto tindràs menys territori per explorar, a menys que també vulguis anar a veure uns animalons que corren tot fent bots!!

Però anem per pams i acabem el millor posible l´anada a la Patagonia , per la propera anar un pelín més lluny ;)[/quote]
Holaaaa,
Que desprès, una vegada estiguis amb la moto tindràs menys territori per explorar, a menys que també vulguis anar a veure uns animalons que corren tot fent bots!!
Sort,
- Eva
- Presentats
[quote user="Bolero" post="88260"]Hola MARETA (Eva i ja està!!! ;) )
Crec que et podria anar be i aqui t'ho deixo per si ho vols valorar anar un dia amb en Gerard Farres (igual la gent d'osona el coneix). Jo vaig fer un dia amb ell (una mena de curs particular) per pistes d'Osona amb ell (a soles) que em va anar molt be!!
Quina aventura que ens heu montat (perque segur que la seguiré com si fos meva!!!)
La web d'en Gerard Farres[/quote]
Gracies Josep per el teu enllaç.
Despres de la KDD començaré amb la moto per el pla, els entrenos seran amb la 800 gs i amb la 1200.
Estic en contacte amb en Carlos, un noi de Tenerife que m´ha parlat d´un curset de conducció i de mecánique a Valencia.
En Carlos ha estat moltes vegades a la Patagonia i ell normalment va per lliure. Va ser el primer que em va desaconsellar anar a la aventura i ja veus ... jo sense fer-li cas. Avui m´ha trucat i al confirmar-li tal i com farem el viatge m´ha dit:
Ay mi niña......tomatelo con calma y entrena por pistas lo más que puedas.
Tot seguit m´ha vingut a veure en Miquel de L´Estartit, la persona que m´entrenarà prop de casa i també farem pistes per Camprodón i varis llocs que ell coneix i que gs12red també m´ha aconsellat.
Una foto d´en Miquel fent enduro :

Crec que et podria anar be i aqui t'ho deixo per si ho vols valorar anar un dia amb en Gerard Farres (igual la gent d'osona el coneix). Jo vaig fer un dia amb ell (una mena de curs particular) per pistes d'Osona amb ell (a soles) que em va anar molt be!!
Quina aventura que ens heu montat (perque segur que la seguiré com si fos meva!!!)
La web d'en Gerard Farres[/quote]
Gracies Josep per el teu enllaç.
Despres de la KDD començaré amb la moto per el pla, els entrenos seran amb la 800 gs i amb la 1200.
Estic en contacte amb en Carlos, un noi de Tenerife que m´ha parlat d´un curset de conducció i de mecánique a Valencia.
En Carlos ha estat moltes vegades a la Patagonia i ell normalment va per lliure. Va ser el primer que em va desaconsellar anar a la aventura i ja veus ... jo sense fer-li cas. Avui m´ha trucat i al confirmar-li tal i com farem el viatge m´ha dit:
Ay mi niña......tomatelo con calma y entrena por pistas lo más que puedas.
Tot seguit m´ha vingut a veure en Miquel de L´Estartit, la persona que m´entrenarà prop de casa i també farem pistes per Camprodón i varis llocs que ell coneix i que gs12red també m´ha aconsellat.
Una foto d´en Miquel fent enduro :

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 28, 2009 3:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Albert" post="88442"]Holaaaa,
Holaaaa,
[/quote]
Hem pensaba que anabes a cantar aquellar de més lluny, sempre molt més lluny...... jajajajajaja
Holaaaa,
Hem pensaba que anabes a cantar aquellar de més lluny, sempre molt més lluny...... jajajajajaja

- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
En Miquel si es de L’Estartit no es el que jo conec, una persona que es dedica a aquets tipus d’entrenaments i fa cursets es en Miquel Arpa de La Bisbal i ho fa mol be, i d’això si que tu puc assegurar, el anar per la muntanya, camins pedregosos, fer línees d’alta tensió, no te res a veure amb el que tu has fet fins ara, per tant pensa que sortiràs de zero, molta sort i al toro.Tot seguit m´ha vingut a veure en Miquel de L´Estartit, la persona que m´entrenarà prop de casa i també farem pistes per Camprodón i varis llocs que ell coneix i que gs12red també m´ha aconsellat.
Una foto d´en Miquel fent enduro
També comentar-te que jo amb el tipus de moto que tinc poc us puc ajudar, però si aquesta preparació un dia el dediqueu a pujar roques i fer línees empinades conteu amb mi.
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 28, 2009 8:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Mareta, per la mort de Déu!!!!! Ni se t'ocurreixi anar a entrenar amb el Miki Arpa, ehhh????????????? :eyes Que tú no has de fer enduro, has de fer trail!!!!! :sado

- Eva
- Presentats
Bul1256 i Randy, no es en Micky Arpa.En Miquel si es de L’Estartit no es el que jo conec, una persona que es dedica a aquets tipus d’entrenaments i fa cursets es en Miquel Arpa de La Bisbal i ho fa mol be, i d’això si que tu puc assegurar, el anar per la muntanya, camins pedregosos, fer línees d’alta tensió, no te res a veure amb el que tu has fet fins ara, per tant pensa que sortiràs de zero, molta sort i al toro.Tot seguit m´ha vingut a veure en Miquel de L´Estartit, la persona que m´entrenarà prop de casa i també farem pistes per Camprodón i varis llocs que ell coneix i que gs12red també m´ha aconsellat.
Una foto d´en Miquel fent enduro
També comentar-te que jo amb el tipus de moto que tinc poc us puc ajudar, però si aquesta preparació un dia el dediqueu a pujar roques i fer línees empinades conteu amb mi.
Es diu Miquel i viu a Estartit, es una persona que a L'estiu no va amb moto, només a L'hivern que es dedica a fer stage D'entrenaments i rutes d´enduro per Europa. Amb amics seus lloguen motos KTM i obren camins per països de L'Est. Es una persona aparentment molt tranquil.la, però qui el coneixem , és tot un neguit .
Ell m'ensenyarà les traces bàsiques per afrontar camins primer per el baix empordà i després prop de Camprodón.
El que es bàsic, bàsic, bàsic, es anar sempre de peu al cim de la moto. I anar equilibrant el pes del meu cos ( endavant-enrera ) segons el sol que trobi.... bueno... aixó encara no ho he entés massa. A veure si més endevant ho aclareixo.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 28, 2009 9:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Mareta" post="88497"]
El que es bàsic, bàsic, bàsic, es anar sempre de peu al cim de la moto. I anar equilibrant el pes del meu cos ( endavant-enrera ) segons el sol que trobi.... bueno... aixó encara no ho he entés massa. A veure si més endevant ho aclareixo.[/quote]
Repeteixo, Mareta, estàs parlant d'enduro. En trail MAI es va dret, sols en comptades ocasions.
Voi dreta no aguantes ni cinc minuts per pistes, i si vols prova-ho, ja m'ho diras. Que no ets una professional, dona! :lol:
El que es bàsic, bàsic, bàsic, es anar sempre de peu al cim de la moto. I anar equilibrant el pes del meu cos ( endavant-enrera ) segons el sol que trobi.... bueno... aixó encara no ho he entés massa. A veure si més endevant ho aclareixo.[/quote]
Repeteixo, Mareta, estàs parlant d'enduro. En trail MAI es va dret, sols en comptades ocasions.
Voi dreta no aguantes ni cinc minuts per pistes, i si vols prova-ho, ja m'ho diras. Que no ets una professional, dona! :lol:

- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="88499"][quote user="Mareta" post="88497"]
Voi dreta no aguantes ni cinc minuts per pistes, i si vols prova-ho, ja m'ho diras. Que no ets una professional, dona! :lol:[/quote]
Ni dreta ni caps per avall , si no m´espabilo i ahir ja em varen donar un toque perque em començi a espabilar ;) , sino vaig malament, molt malament
.
Ps amb la 800 i degut al seient, sempre acababa anant dreta a la moto :eyes
Voi dreta no aguantes ni cinc minuts per pistes, i si vols prova-ho, ja m'ho diras. Que no ets una professional, dona! :lol:[/quote]
Ni dreta ni caps per avall , si no m´espabilo i ahir ja em varen donar un toque perque em començi a espabilar ;) , sino vaig malament, molt malament

Ps amb la 800 i degut al seient, sempre acababa anant dreta a la moto :eyes
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Mareta, cada vegada més lluny.
No has pensat en parlar amb els de "Cabo Canyaveral" per fer una ruta en moto per la lluna ?
Felicitats, noia !!! quan sigui gran, vull ser com tú

No has pensat en parlar amb els de "Cabo Canyaveral" per fer una ruta en moto per la lluna ?
Felicitats, noia !!! quan sigui gran, vull ser com tú
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Eva
- Presentats
Equip Básic-1
Un punt bàsic i que per mi no es gens frívol malgrat pogui semblar que m´ho agafo tot rient .... es L'equip i la roba que ens hem d´emportar.
Hem d´anar com els cargols i pràcticament portar-ho tot al cim. ( jo es que només de pensar-ho al.lucino en pentacolors)
Primer .... a la Patagonia, el mes de gener és estiu. Dit això , jo més feliç que un pèsol vaig pensar.... l´equip d´estiu i ja está.
Una parell de fotos de com van vestits els moteros el mes de gener a la Patagonia :

Totes dues fotos semblen més tretes d´un paisatge llunar que de la terra. O sigui que Frank, mentre a la terra tinguem aquest paisatges i molts animals - que la meva filla ja descriurá..... no cal anar més lluny per trovar-nos
,
i
;)
. Bueno.... ara en serio......
Poca broma..... la temperatura del nostre estiu no te res a veure amb les temperatures del día que van de 8º a 18º i a la nit de 6º a 10º d´allà.
Portar equip d´hivern ja representa molta més parafarnalia i pesa més.
En SisoRT, ja em va comentar una vegada que per anar d´excursió, de la roba mínima, en deixava la meitat a casa :eyes :eyes :eyes .
Tampoc m´en voll emportar un vestit de nit, però...... a aquest pas em veig agafant el raspall de dents, la cámara i el casc.
A la moto , per anar bé hi tenim que portar el pes bàsic i sobretot ben equilibrat.
Jo quand veia fotos de viatgers amb molta perafernalia pensava.... semblen "pateres" i a hores d´ara veig que l´únic que portaven eran coses bàsiques, molt bàsiques......
Segon en Carlos d'indumentària bàsique es:
1.- roba interior térmique base 1 :

2.- roba interior térmique base 2 :
3.- guants d´hivern:
4.- Protecció de coll ( no portem mocadors que allà no serveixen ????!!!!!
5.- Xubasquero de dues peçes
Evidenment ... jaqueta d´hivern, pantalons d´hivern i casc.
Tema casc :
Amb el tema del casc en Pasqual ho té molt clar, ell s´emporta el seu integral .
El meu és un Shoei modular i m´agrada molt perquè no pesa res.
Aquesta setmana he tingut una conversa telefònica molt i molt interessant sobre aquest tema i jo em mirava un integral de bmw i em va dir que no, millor ARAI integral.- ( jo que no entenc de noms, tot em sona a dibuixos animats de la tele), total que la propera setmana em miraré un Arai integral i decidiré entre emportar-m´en el meu o un integral.
Diuen que els integrals son molt més insonoritzats, però jo m´afogo i em dona la sensació de que no hi podré respirar ( ja em veig un diumenge a la tarde al sofà de casa amb un casco integral posat veient si m´adapto :lol: :lol: :lol: )
Tema botes
Les meves botes ja m´han dit que no serveixen, allà serien L'equivalent a anar en xancletes . Considerant que seran vilment "machacades", més val que busqui algo fort i bo. Si algú té alguna idea... de moment no he mirat res.
Hem d´anar com els cargols i pràcticament portar-ho tot al cim. ( jo es que només de pensar-ho al.lucino en pentacolors)
Primer .... a la Patagonia, el mes de gener és estiu. Dit això , jo més feliç que un pèsol vaig pensar.... l´equip d´estiu i ja está.
Una parell de fotos de com van vestits els moteros el mes de gener a la Patagonia :

Totes dues fotos semblen més tretes d´un paisatge llunar que de la terra. O sigui que Frank, mentre a la terra tinguem aquest paisatges i molts animals - que la meva filla ja descriurá..... no cal anar més lluny per trovar-nos

Poca broma..... la temperatura del nostre estiu no te res a veure amb les temperatures del día que van de 8º a 18º i a la nit de 6º a 10º d´allà.
Portar equip d´hivern ja representa molta més parafarnalia i pesa més.
En SisoRT, ja em va comentar una vegada que per anar d´excursió, de la roba mínima, en deixava la meitat a casa :eyes :eyes :eyes .
Tampoc m´en voll emportar un vestit de nit, però...... a aquest pas em veig agafant el raspall de dents, la cámara i el casc.
A la moto , per anar bé hi tenim que portar el pes bàsic i sobretot ben equilibrat.
Jo quand veia fotos de viatgers amb molta perafernalia pensava.... semblen "pateres" i a hores d´ara veig que l´únic que portaven eran coses bàsiques, molt bàsiques......
Segon en Carlos d'indumentària bàsique es:
1.- roba interior térmique base 1 :

2.- roba interior térmique base 2 :

3.- guants d´hivern:

4.- Protecció de coll ( no portem mocadors que allà no serveixen ????!!!!!

5.- Xubasquero de dues peçes

Evidenment ... jaqueta d´hivern, pantalons d´hivern i casc.
Tema casc :
Amb el tema del casc en Pasqual ho té molt clar, ell s´emporta el seu integral .
El meu és un Shoei modular i m´agrada molt perquè no pesa res.
Aquesta setmana he tingut una conversa telefònica molt i molt interessant sobre aquest tema i jo em mirava un integral de bmw i em va dir que no, millor ARAI integral.- ( jo que no entenc de noms, tot em sona a dibuixos animats de la tele), total que la propera setmana em miraré un Arai integral i decidiré entre emportar-m´en el meu o un integral.
Diuen que els integrals son molt més insonoritzats, però jo m´afogo i em dona la sensació de que no hi podré respirar ( ja em veig un diumenge a la tarde al sofà de casa amb un casco integral posat veient si m´adapto :lol: :lol: :lol: )
Tema botes
Les meves botes ja m´han dit que no serveixen, allà serien L'equivalent a anar en xancletes . Considerant que seran vilment "machacades", més val que busqui algo fort i bo. Si algú té alguna idea... de moment no he mirat res.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 29, 2009 4:43 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
- Mar
- Presentats
- Entrades: 347
- Membre des de: dj. juny 04, 2009 10:24 pm
Animals A La Patagonia
El Guanaco :

Es un animal salvatge que sol pesar uns 100 kg i medir 1,60 m.
Es una especie en perill d´estinció perquè es caça per aprofitar-ne la carn, la pell i la llana
Solen viure entre 20 i 25 anys.
Pot córrer fins a 50 km per hora i el seu pitjor enemic és el puma
El Huemul

Es un animal salvatge
Cada any li surten les banyes , li cauen a principis d´hivern i li tornen a sortir per primavera
Es un dels pocs animals que pot morir d´estress. Devant el perill , s´estressa i pot arrivar a morir de un atac de cor.
També el seu pitjor enemic és el puma.
Pudú

Es el cervol més petit que existeix en el mon, medeix entre 30 - 40 cm d´alt i pesa entre 8 i 10 kgs
només es troven a l´Argentina i Chile i altures inferiors a 1800 m.
S´esembla a n´en Bambi.
Es molt espantadis
El Zorro

Es mamifer i carnivor
Te fama d´astut e intel.ligent
Pot arrivar a viure 12 anys.
Armadillo

La meva mare ha dit .... eggssssquin fástic
es un mamifer,amb cua llarga i potes curtes
porta una especie de corasa a la seva espatlla molt dura,
menjen especialment insectes, però son omnivors i normalment es veuen de nit

Es un animal salvatge que sol pesar uns 100 kg i medir 1,60 m.
Es una especie en perill d´estinció perquè es caça per aprofitar-ne la carn, la pell i la llana
Solen viure entre 20 i 25 anys.
Pot córrer fins a 50 km per hora i el seu pitjor enemic és el puma
El Huemul

Es un animal salvatge
Cada any li surten les banyes , li cauen a principis d´hivern i li tornen a sortir per primavera
Es un dels pocs animals que pot morir d´estress. Devant el perill , s´estressa i pot arrivar a morir de un atac de cor.
També el seu pitjor enemic és el puma.
Pudú

Es el cervol més petit que existeix en el mon, medeix entre 30 - 40 cm d´alt i pesa entre 8 i 10 kgs
només es troven a l´Argentina i Chile i altures inferiors a 1800 m.
S´esembla a n´en Bambi.
Es molt espantadis
El Zorro

Es mamifer i carnivor
Te fama d´astut e intel.ligent
Pot arrivar a viure 12 anys.
Armadillo

La meva mare ha dit .... eggssssquin fástic
es un mamifer,amb cua llarga i potes curtes
porta una especie de corasa a la seva espatlla molt dura,
menjen especialment insectes, però son omnivors i normalment es veuen de nit
Mar l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 29, 2009 11:26 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
Re: Aventura Patagonia .- Gener 2010
[youtube]kyjmv1sLaD8&feature[/youtube]
No tot son "flors i violes" [youtube]CTzi-KkLTOY[/youtube] I a més aquets van amb cotxe de suport !!!!!
No tot son "flors i violes" [youtube]CTzi-KkLTOY[/youtube] I a més aquets van amb cotxe de suport !!!!!
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 30, 2009 4:20 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
- Hijpanitat
- Presentats
- Entrades: 348
- Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm
Hijpanitat sempre al seu servei ;) ;) ;)
[youtube]6Mw2nBoVRfc&eurl[/youtube]
I recorda: nosaltres només venem aire :D :D
[youtube]6Mw2nBoVRfc&eurl[/youtube]
I recorda: nosaltres només venem aire :D :D
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire
Nosaltres només venem aire
- Eva
- Presentats
[quote user="Hijpanitat" post="88621"]Hijpanitat sempre al seu servei ;) ;) ;)
Moltes gracies

Moltes gracies

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 30, 2009 4:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
A On Anem ???????

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 31, 2009 9:16 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Eva
- Presentats
Les Fonts D´informació.
.... continuant amb temes importants:
INFORMACIÓ per l´Aventura.
Si anesim amb viatge organitzat.... aquest punt ja l´hauria obviat, però no es el nostre cas. Nosaltres no anem amb viatge organitzat però intentem anar el més organitzats posible.
Proper pas: hem de recollir informació del lloc on anem.
En Pasqual , que per cert, ho coneix tot , em va recomanar la llibreria Altair de Barcelona, santa santorum dels viatgers consagrats i meca providencial i divina per a mí.
Aquest matí i aprofitant que he deixat la 1200 a la revissió dels 20.000 kms, amb la meva mare i de manera totalment improvissada i rápida , ens hem embarcat rumb a Barcelona. Com sempre, al fer les coses a batsegades i d´una manera totalment espontánea, no portaba l´adreça del lloc en questió.
L´Albert GTR , que es un megacrack informàtic sempre que no estigui fent bronzo a LLançà, m´ ha donat rápidament l´adreça i també he aprofitat per fer-li menjar unes paraules seves del fil de la Transpirinaica on em va escriure i diré +/- menys textual..... Eva deixat estar de "collonades" i fes com el Panotxa i en George que van a Nordkap.
AlbertGTR, ho sento , però ... aquesta vegada marxo jo une mica més lluny :kiss
Malgrat soc de pagés i anar a la City m´impossa, Altair ha sigut de molt bon trovar :

Allá he trovat un munt d´informació sobre la Patagonia :

I al final :

Tant mateix la meva mare s´ha fixat en una bola del mon molt xula :

I jo he anat a assenyalar el meu destí ..... la Patagonia :

Ara.... posats a sommiar i amb una cara molt sospitosa.... el que realment em faría il.lussió sería :

Sommiar és gratis
Evidenment , unaltre font que utilitzem per a treure informació és internet. És el medi més assequible i ràpid.
Apa, a totes i tots i en especials a TOTS ELS RAMONS :kiss :kiss
INFORMACIÓ per l´Aventura.
Si anesim amb viatge organitzat.... aquest punt ja l´hauria obviat, però no es el nostre cas. Nosaltres no anem amb viatge organitzat però intentem anar el més organitzats posible.
Proper pas: hem de recollir informació del lloc on anem.
En Pasqual , que per cert, ho coneix tot , em va recomanar la llibreria Altair de Barcelona, santa santorum dels viatgers consagrats i meca providencial i divina per a mí.
Aquest matí i aprofitant que he deixat la 1200 a la revissió dels 20.000 kms, amb la meva mare i de manera totalment improvissada i rápida , ens hem embarcat rumb a Barcelona. Com sempre, al fer les coses a batsegades i d´una manera totalment espontánea, no portaba l´adreça del lloc en questió.
L´Albert GTR , que es un megacrack informàtic sempre que no estigui fent bronzo a LLançà, m´ ha donat rápidament l´adreça i també he aprofitat per fer-li menjar unes paraules seves del fil de la Transpirinaica on em va escriure i diré +/- menys textual..... Eva deixat estar de "collonades" i fes com el Panotxa i en George que van a Nordkap.
AlbertGTR, ho sento , però ... aquesta vegada marxo jo une mica més lluny :kiss
Malgrat soc de pagés i anar a la City m´impossa, Altair ha sigut de molt bon trovar :
Allá he trovat un munt d´informació sobre la Patagonia :
I al final :

Tant mateix la meva mare s´ha fixat en una bola del mon molt xula :
I jo he anat a assenyalar el meu destí ..... la Patagonia :
Ara.... posats a sommiar i amb una cara molt sospitosa.... el que realment em faría il.lussió sería :
Sommiar és gratis
Evidenment , unaltre font que utilitzem per a treure informació és internet. És el medi més assequible i ràpid.
Apa, a totes i tots i en especials a TOTS ELS RAMONS :kiss :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 06, 2009 10:42 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Renooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!! :shock: :shock: :shock:
La Patagonia si que ne's de llaminera, fins hi tot he estat investigant una mica per internet hi he trobat aquesta página que veig força interessant, no sé si la conexeu.
http://rutanacional40.com/
M'esteu fent entrar el cuc d'anar a veure La Patagonia aquesta.
Que vagi molt be tot i Mareta no et preocupis massa que l'Espia és una bona roda per seguir i et cuidarà com a una nena petita.
L'únic que has de fer és practicar un temps sobre terra per coneixer les reaccións de la moto derrapant i el toc de'ls frens.
Feu molta enveja "bandidus".
Salut.
La Patagonia si que ne's de llaminera, fins hi tot he estat investigant una mica per internet hi he trobat aquesta página que veig força interessant, no sé si la conexeu.
http://rutanacional40.com/
M'esteu fent entrar el cuc d'anar a veure La Patagonia aquesta.
Que vagi molt be tot i Mareta no et preocupis massa que l'Espia és una bona roda per seguir i et cuidarà com a una nena petita.
L'únic que has de fer és practicar un temps sobre terra per coneixer les reaccións de la moto derrapant i el toc de'ls frens.
Feu molta enveja "bandidus".
Salut.
Salut i kilómetres
- Biel i Avril
- Presentats
- Entrades: 8
- Membre des de: dg. set. 16, 2007 2:43 pm
- Ubicació: Osona
En aquest enllaç que ha posat el Sr. Siono1000, hi ha informació de la província de Chubut. Si tinguéssiu de passar per allà els nostres titets patagònis estan al Govern. Si us cal alguna cosa ho dieu.
Petons a tothom !!!!!
Petons a tothom !!!!!