Aventura Patagonia .- Febrer 2010
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Aventura Patagonia .- Gener 2010
Aquest matí he baixat per feina a Girona i he anat al concesionari.
En Roger m´ha comentat que per fer pistes amb la 800 millor de tacos, però de tacos de veritat perque sino amb uns mica de fang i amb tacos tipus 2 no faría res, la moto patinaria igual.
En Carles , el cap de taller també hi ha dit la seva i els he ensenyat el llistat que en Randy ha penjat i m´ha dit que per la 800 segons quins neumátics no hi van bé.
Aixi donç aquesta tarda el trucaré i anirem els tipus -3 ó 4-
El tema está que despres no podré fer masses kms per carretera, però bueno, si finalment anem a Valéncia a fer un stage - week end per apendre mecánique i pistes, agafaré un remolc per la moto i baixaré amb cotxe.
Moltes gracies a tots per els vostres comentaris.
En Roger m´ha comentat que per fer pistes amb la 800 millor de tacos, però de tacos de veritat perque sino amb uns mica de fang i amb tacos tipus 2 no faría res, la moto patinaria igual.
En Carles , el cap de taller també hi ha dit la seva i els he ensenyat el llistat que en Randy ha penjat i m´ha dit que per la 800 segons quins neumátics no hi van bé.
Aixi donç aquesta tarda el trucaré i anirem els tipus -3 ó 4-
El tema está que despres no podré fer masses kms per carretera, però bueno, si finalment anem a Valéncia a fer un stage - week end per apendre mecánique i pistes, agafaré un remolc per la moto i baixaré amb cotxe.
Moltes gracies a tots per els vostres comentaris.
- Eva
- Presentats
També he aprofitat a Girona per veuren´s amb en Pasqual.
Ell sí que ha fet "els deures" .
Falten molts pocs detalls per acabar la ruta i m´ha encantat.
Val la pena viatjar amb algú que esta acostumat a fer excursions d´aquets tipus. Per ell, ABSOLUTAMENT TOT és sençill i no te cap dificultat.
Aixó és una tranquil.litat abrumadora. Jo estaria divagant i acabant per anar en excursió organitzada.
Val a dir que mentre parlem, ell sempre ho te tot previst, rutes alternatives, llocs "must see", sempre va un pensament o dos més per endevant del que parlem i no l´agafes mai a contrapeu.
Té sortides práctiques per a tot, fins i tot per calcular els kms que farem de ruta, en poc més d´un minut i amb l´envoltori d´una xocolatina m´ha dit:
"Eva farem uns 4.750 Kms" he quedat tant al.lucinada que per no esser menys jo he dit.... la ruta no pasará de 3.500 kms.
Cada vegada afronto aquest repte amb més confiança .
També hem parlat sobre les botes, ja he encarregat les Santiago de BMW, la jaqueta, la roba que hem d´agafar......
Els "must" que hem d´agafar
Hem parlat també del tema de les comunicacions.
Les cámeres de fotos que volem.
La assegurança d´esport d´alt risc ( sona malament, però..... no podem obviar aquest punt)
Ja començem a tenir dates bastant concretes i així que confirmem un parell de detalls ja anem per reservar les motos i els vols.
Estic tant nerviosa que més val que vagi a treballar ( Albert ;) :kiss ).
Fins aviat :kiss

Ell sí que ha fet "els deures" .
Falten molts pocs detalls per acabar la ruta i m´ha encantat.
Val la pena viatjar amb algú que esta acostumat a fer excursions d´aquets tipus. Per ell, ABSOLUTAMENT TOT és sençill i no te cap dificultat.
Aixó és una tranquil.litat abrumadora. Jo estaria divagant i acabant per anar en excursió organitzada.
Val a dir que mentre parlem, ell sempre ho te tot previst, rutes alternatives, llocs "must see", sempre va un pensament o dos més per endevant del que parlem i no l´agafes mai a contrapeu.
Té sortides práctiques per a tot, fins i tot per calcular els kms que farem de ruta, en poc més d´un minut i amb l´envoltori d´una xocolatina m´ha dit:
"Eva farem uns 4.750 Kms" he quedat tant al.lucinada que per no esser menys jo he dit.... la ruta no pasará de 3.500 kms.
Cada vegada afronto aquest repte amb més confiança .
També hem parlat sobre les botes, ja he encarregat les Santiago de BMW, la jaqueta, la roba que hem d´agafar......
Els "must" que hem d´agafar
Hem parlat també del tema de les comunicacions.
Les cámeres de fotos que volem.
La assegurança d´esport d´alt risc ( sona malament, però..... no podem obviar aquest punt)
Ja començem a tenir dates bastant concretes i així que confirmem un parell de detalls ja anem per reservar les motos i els vols.
Estic tant nerviosa que més val que vagi a treballar ( Albert ;) :kiss ).
Fins aviat :kiss

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 04, 2009 9:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Jo de botes t’aconsellaria unes Gaerne les que porten membrana per que no entri l’agua o les Alpinestars model actual, i les dos per la practica de trial, per la resta de roba, pantalons (elàstics) n’hi ha de la casa Dainese o XC-Ting perquè elàstics ??, per el cansament afegit que et dona els que son normals (si la teva o meva figura no s’adapta al pantalon) et fan aclaparament en canvi els elàstics sembla que no portis res, si no ho fas quant estiguis en ple fregat pansaràs amb el que t’he dit .També hem parlat sobre les botes, ja he encarregat les Santiago de BMW, la jaqueta, la roba que hem d´agafar......
Els "must" que hem d´agafar.
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 04, 2009 8:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
Hola Josep:Jo de botes t’aconsellaria unes Gaerne les que porten membrana per que no entri l’agua o les Alpinestars model actual, i les dos per la practica de trial, per la resta de roba, pantalons (elàstics) n’hi ha de la casa Dainese o XC-Ting perquè elàstics ??, per el cansament afegit que et dona els que son normals (si la teva o meva figura no s’adapta al pantalon) et fan aclaparament en canvi els elàstics sembla que no portis res, si no ho fas quant estiguis en ple fregat pansaràs amb el que t’he dit .També hem parlat sobre les botes, ja he encarregat les Santiago de BMW, la jaqueta, la roba que hem d´agafar......
Els "must" que hem d´agafar.
Ja em semblava raro que no em diguessis res. De pantalons estic servida, porto uns bmw que m´han anat sempre molt i molt bé.
El dilema esta en les botes però avui i per varis motius ja he encarregat les Santiago. Resulta que passarem moltes i moltes hores al dia amb les botes posades, fins i tot caminarem bastant i no em puc permetre res rígid.
Tothom amb qui he parlat esta encantat amb aquestes botes .
Un altre tema és la jaqueta. La meva és Levior i m´encanta , però a nivell d´aigua he de mirar si esta ben preparada. En Pasqual m´ha explicat avui els detalls bàsics que hi tinc que repassar com els punys (dobles), el coll, les butxaques (dobles i ben impermeabilitzades.
Si no ho veig clar, el desembre en demanaré una als reis.
Es curiós el tema dels tirants. Més d´una persona que fa enduro m´els ha recomanat. M´han comentat que després d´una bona estona de peu al cim de la moto amb un simple moviment d´hombros et tornes a posar els pantalons al seu lloc :eyes :eyes
Per cert, tú que saps de mecánique, perque no em fas un curset accelerat ????
Aprenc depressa !!!!
Només les coses més básiques, es a dir : MECANICA PARA TORPES.
Vinga ara ja sé on és la bocina de la 1200 ´!!!! Pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 04, 2009 9:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
jo també miraria que la jaqueta s´unís al pantaló amb cremallera, així queda més aïllat.

- Eva
- Presentats
[quote user="Gs12 red" post="89342"]jo també miraria que la jaqueta s´unís al pantaló amb cremallera, així queda més aïllat.[/quote]
Upssss, un detall important, gracies :kiss
Upssss, un detall important, gracies :kiss
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
I tu perquè vols un curset de mecànica ????? ángela maria quin perillPer cert, tú que saps de mecánique, perque no em fas un curset accelerat ????
Aprenc depressa !!!!
Si jo mirant la meva Montesa m’hi perdo, no parlem de BMWs perdries al temps i per el que veig no et sobre, je je,
Si el que necessites es carburació, canviar una roda, arreglar una punxada (manual de arreglar pinchazos) rafe una palanca de fre o embragatge, una altre cosa IMPOSIBLE al temps m’ha superat.
Torno a tenir ple rural i això ja em comença a preocupar
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 05, 2009 8:27 am, en total s’ha editat 3 vegades.
- Eva
- Presentats
Nen, et preocupa tenir feina :eyes ?????? El que t´hauría de preocupar és no tenir feina :D :DI tu perquè vols un curset de mecànica ????? ángela maria quin perillPer cert, tú que saps de mecánique, perque no em fas un curset accelerat ????
Aprenc depressa !!!!
Si jo mirant la meva Montesa m’hi perdo, no parlem de BMWs perdries al temps i per el que veig no et sobre, je je,
Si el que necessites es carburació, canviar una roda, arreglar una punxada (manual de arreglar pinchazos) rafe una palanca de fre o embragatge, una altre cosa IMPOSIBLE al temps m’ha superat.
Torno a tenir ple rural i això ja em comença a preocupar
Jo també tinc un munt de feina. Entre la feina i la Patagonia em faltan hores :twisted: :twisted:
Cuida´t :kiss
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="Mareta" post="89307"]
El dilema esta en les botes però avui i per varis motius ja he encarregat les Santiago. Resulta que passarem moltes i moltes hores al dia amb les botes posades, fins i tot caminarem bastant i no em puc permetre res rígid.
Un altre tema és la jaqueta. La meva és Levior i m´encanta , però a nivell d´aigua he de mirar si esta ben preparada. En Pasqual m´ha explicat avui els detalls bàsics que hi tinc que repassar com els punys (dobles), el coll, les butxaques (dobles i ben impermeabilitzades.
Es curiós el tema dels tirants. Més d´una persona que fa enduro m´els ha recomanat. M´han comentat que després d´una bona estona de peu al cim de la moto amb un simple moviment d´hombros et tornes a posar els pantalons al seu lloc :eyes :eyes
[/quote]
Perfecte si ja has encarregat les botes, però el mateix que has fet amb les botes ho hauries de fer amb la jaqueta. No et pots arriscar a marxar amb material que no hagis provat i que et pugui molestar en un viatge tant llarg.
Ah, i el que dius dels tirants, des que els vaig provar que no he tret dels pantalons!!!
:D :D :kiss
[quote user="Mareta" post="89307"]
[/quote]
Perfecte si ja has encarregat les botes, però el mateix que has fet amb les botes ho hauries de fer amb la jaqueta. No et pots arriscar a marxar amb material que no hagis provat i que et pugui molestar en un viatge tant llarg.
Ah, i el que dius dels tirants, des que els vaig provar que no he tret dels pantalons!!!
:D :D :kiss
Sort,
- Eva
- Presentats
[quote user="Albert" post="89384"]Holaaa,
:D :D :kiss[/quote]

Albert, no puc comprar res de roba fins a desembre.
Desembre tenim el caga tió, el pare Noel i per si tot això em falla..... sempre em quedarà l'esperança dels reis mags o la VISA de Caja Madrid
.
A més en Pasqual , catalec de BMW en mà em va recomanar una jaqueta ( la que ell porta d´hivern) i diu que és perfecte. Com que sembla molt bona , encara no m´he atrevit a demanar el preu.
A més i ara , en serio, despres de la KDD , tinc 3 mesos d´entrenament (

) i régim supí ( fins i tot hauré de treure les plantes del meu despatx per no tenir mals pensaments).
Així donç, fins desembre tinc temps i després no pateixis, encara que hagi d´anar al despatx amb les botes i la jaqueta posades. A l´Estartit desembre i gener está desert, de manera que ningú sospitarà res.
Albert, saps que agraiexo el comentari i no m´ho agafo pas tant a la lleugera com sembla :kiss .
:D :D :kiss[/quote]

Albert, no puc comprar res de roba fins a desembre.
Desembre tenim el caga tió, el pare Noel i per si tot això em falla..... sempre em quedarà l'esperança dels reis mags o la VISA de Caja Madrid

A més en Pasqual , catalec de BMW en mà em va recomanar una jaqueta ( la que ell porta d´hivern) i diu que és perfecte. Com que sembla molt bona , encara no m´he atrevit a demanar el preu.
A més i ara , en serio, despres de la KDD , tinc 3 mesos d´entrenament (

Així donç, fins desembre tinc temps i després no pateixis, encara que hagi d´anar al despatx amb les botes i la jaqueta posades. A l´Estartit desembre i gener está desert, de manera que ningú sospitarà res.
Albert, saps que agraiexo el comentari i no m´ho agafo pas tant a la lleugera com sembla :kiss .
- Eva
- Presentats

Potser dos o.....

O potser .... "un petit comité" de Mototurisme

- Albert
- Presentats
Holaaa,
A veure si tindrem alguna agradable sorpresa ara. A mi m'agradaria molt venir-hi, però ja et vaig dir que no podia ser :halfcry
:roll: :roll: :roll:
A veure si tindrem alguna agradable sorpresa ara. A mi m'agradaria molt venir-hi, però ja et vaig dir que no podia ser :halfcry
:roll: :roll: :roll:
Sort,
- Eva
- Presentats
[quote user="Albert" post="89876"]Holaaa,
:roll: :roll: :roll:[/quote]
Si, ja m´en enrecordo que t´espanten els guanacos :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 .
Bueno, si cal posarem com en James una especie de espanta guanacos devant la moto i que emet un xiulet que fa que tots marxin esperitats.
Millor i per no tenir problemes.... ja t´ensenyarem les fotos:
Fotos meves corrent perque he vist una rata, fotos del paisatge, dels reventons, de les aterrissades, de les bal.lenes, dels sopars que farem a la Pampa, fotos de Perito Moreno, de les Torres Paine, de la cara cansats i plens de polç a l´arrivada al destí i finalment..........
LA FOTO : USSHUAIA amb la bandera catalana que avui hem comprat amb la Mar i que portarem a la KDD i si algú la vol signar.... també ho podrá fer :lol: :lol:
Albert, ;) :kiss
Si, ja m´en enrecordo que t´espanten els guanacos :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 .
Bueno, si cal posarem com en James una especie de espanta guanacos devant la moto i que emet un xiulet que fa que tots marxin esperitats.
Fotos meves corrent perque he vist una rata, fotos del paisatge, dels reventons, de les aterrissades, de les bal.lenes, dels sopars que farem a la Pampa, fotos de Perito Moreno, de les Torres Paine, de la cara cansats i plens de polç a l´arrivada al destí i finalment..........
LA FOTO : USSHUAIA amb la bandera catalana que avui hem comprat amb la Mar i que portarem a la KDD i si algú la vol signar.... també ho podrá fer :lol: :lol:
Albert, ;) :kiss
- Eva
- Presentats
[quote user="Mareta" post="89910"][quote user="Albert" post="89876"]Holaaa,
Fotos meves corrent perque he vist una rata, fotos del paisatge, dels reventons, de les aterrissades, de l´inmensitat del desert , de la interminable ruta 40, de les bal.lenes, dels sopars que farem a la Pampa, fotos de Perito Moreno, de les Torres Paine, de la cara cansats i plens de polç a l´arrivada al destí i finalment..........
LA FOTO : USSHUAIA amb la bandera catalana que avui hem comprat amb la Mar i que portarem a la KDD i si algú la vol signar.... :lol: :lol:
Albert, ;) :kiss[/quote]
Fotos meves corrent perque he vist una rata, fotos del paisatge, dels reventons, de les aterrissades, de l´inmensitat del desert , de la interminable ruta 40, de les bal.lenes, dels sopars que farem a la Pampa, fotos de Perito Moreno, de les Torres Paine, de la cara cansats i plens de polç a l´arrivada al destí i finalment..........
LA FOTO : USSHUAIA amb la bandera catalana que avui hem comprat amb la Mar i que portarem a la KDD i si algú la vol signar.... :lol: :lol:
Albert, ;) :kiss[/quote]
- Eva
- Presentats
Ara ja tenim el primer bàsic que posarem dins la maleta:

Moltes gracies per les vostres firmes i dedicatòries.

Per cert, aquesta senyera no la deixarem pas a USSHUAIA, la tornarem cap a casa no fos cas que el 2010 s´ens ocurris fer alguna sortideta més...........
Moltes gracies per les vostres firmes i dedicatòries.

Per cert, aquesta senyera no la deixarem pas a USSHUAIA, la tornarem cap a casa no fos cas que el 2010 s´ens ocurris fer alguna sortideta més...........

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 15, 2009 5:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
Estic contenta
perquè hi han un parell de vosaltres que continuen pensant si ens acompanya'n o no .
El diumenge 27 tenim la primera sortida off road per Camprodon -Ribes de Fresser. No me les tinc totes, però com que sempre dic que lo dolent s'ha de passar rapit, quan abans ens s'hi posem millor.
En Miquel m'ha assegurat que serà fàcil i serem un mínim de 3 motos:
1.- Miquel
2.- LLuís
3.- Mareta.
De fet ells dos han sigut els culpables que m'aficionés al fòrum de BMW i Mototurisme i aprengués a sortir en grup.
Així dons la propera setmana la f800gs estarà a punt per el primer round seriós sobre pistes :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Catxis, m´en oblido de dir que en Pasqual , si pot també vindrà i potser també vindran en ........ i en ............ :eyes :eyes
Si venen, ja els veureu a les fotos ;)

El diumenge 27 tenim la primera sortida off road per Camprodon -Ribes de Fresser. No me les tinc totes, però com que sempre dic que lo dolent s'ha de passar rapit, quan abans ens s'hi posem millor.
En Miquel m'ha assegurat que serà fàcil i serem un mínim de 3 motos:
1.- Miquel
2.- LLuís
3.- Mareta.
De fet ells dos han sigut els culpables que m'aficionés al fòrum de BMW i Mototurisme i aprengués a sortir en grup.
Així dons la propera setmana la f800gs estarà a punt per el primer round seriós sobre pistes :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Catxis, m´en oblido de dir que en Pasqual , si pot també vindrà i potser també vindran en ........ i en ............ :eyes :eyes
Si venen, ja els veureu a les fotos ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 15, 2009 5:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
[quote user="Mareta" post="90303"]
[/quote]
Recorda, la que ha d’estar preparada ets TU!!! Sense por i poc a poc i bona lletra que ja ho veuràs que no es tant difícil.
:kiss :ksss :ksss
[/quote]
Recorda, la que ha d’estar preparada ets TU!!! Sense por i poc a poc i bona lletra que ja ho veuràs que no es tant difícil.
:kiss :ksss :ksss
Sort,
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Albert" post="90339"]Holaaaa,
[/quote]
:kiss :ksss :ksss[/quote]
Com diu l'Albert poc a poc i bona lletra, però sobretot recorda que per anar per pistes el sistema de conducció és totalment diferent a anar per carretera: si en un revolt gires el manillar, te la fotaràs per barretina (con la del OO7 ;) ), doncs la roda del davant perdrà adherència. El millor és sempre que puguis fer contramanillar. Recorda-ho i fica't-ho al cap. :kiss
[/quote]
:kiss :ksss :ksss[/quote]
Com diu l'Albert poc a poc i bona lletra, però sobretot recorda que per anar per pistes el sistema de conducció és totalment diferent a anar per carretera: si en un revolt gires el manillar, te la fotaràs per barretina (con la del OO7 ;) ), doncs la roda del davant perdrà adherència. El millor és sempre que puguis fer contramanillar. Recorda-ho i fica't-ho al cap. :kiss

- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Quina Senyera més bonica !!!!!! :D :D :D
:kiss i Vvvvvsss
:kiss i Vvvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino