Gràcies a en Jordi i la Marta per preparar la sortida, el sopar, el roadbook, ... tot perfecte.
Com estava previst ens hem trobat a la benzinera de l'entrada de Solsona per la carretera de Manresa.
Al final erem 5 Ducatis (una ST4, una Hypermotard i tres Monsters, crec :oops: ), 1 Pan, 1 Vstrom, 1 BMW R800 R i la meva K75.
Hem sopar al Ral on ens han tractat molt bé: han anat portant plats amb amanida, pa amb tomàquet i embotits, diferents raccions de pizzes, begudes, gelat i cafè. Tot plegat per 10 €
La ruta ha estat:
Vic, Solsona, Ponts, Tremp, Puente de Montañana, Vielha, Sort, la Seu d'Urgell, la Collada de Toses, Vic.
Hem fet 380 quilòmetres (jo 580) per bones carreteres a bon ritme, acompanyats per la lluna plena i per la boira a tota la vall d'Aran.
A Adrall, després de fer el port del cantó, hem fet replegament i els de Barcelona i voltats han decidit que ja en tenien prou i han tornat per la via ràpida, els de la zona (nargoní i boix) també han anat a casa seva i jo he continuat tot sol en direcció Vic i fent la Collada quan ja començava a clarejar.
La temperatura ha estat força fresca durant tota la nit: 13º a Viella, 7º al port de la Bonaigua, a la matinada a la Collada encara feia més fred (no sé a quan estàvem però m'he hagut de posar els guants d'hivern).
He arribat a casa a 2/4 de 9 del matí després d'haver fet revolts tota la nit.

Fent benzina a les benzineres automàtiques
A Viella, buscant (sense èxit) algun lloc per fer un cafè a 1/4 de la nit :???:
Sortida del sol a la Collada de Toses