Día :Diumenge 27
hora : 8:30
lloc : Bar passeig Torroella de Montgrí
ruta : anem a fer pistes i més pistes entre La Bisbal, Els Angels i Celrà .
conducció : off road
Amb aquestes rodes ja es poden fer moltes i bones pistes, que be que t’ho passaràs!!. ;)
Estic segur que quan hagis tornat ja no quedarà cap “pelillo” en aquests tacs tan nous que porta la teva F 800, que guapa que queda amb aquestes rodes!!. :-o
[quote user="Angel" post="91296"]Amb aquestes rodes ja es poden fer moltes i bones pistes, que be que t’ho passaràs!!. ;)
Estic segur que quan hagis tornat ja no quedarà cap “pelillo” en aquests tacs tan nous que porta la teva F 800, que guapa que queda amb aquestes rodes!!. :-o
Fes moltes fotos per a nosaltres!!. :D[/quote]
Uffff, crec que l´única aventatge que tinc ara es que acostumada a la 1200 , la 800 que és més curta i "une mica" més petita, em será més sençill d´agafar per pistes. A veure que pasará diumenge , el que sé segur és que agafaré la cámara i fare fotos.
Angel, fins aviat. :kiss
Eva
[quote user="Randy-650" post="91298"]No t'empassis massa pols! :mrgreen:
Disfruta força, però sobretot, xino-xano i bona lletra. :D[/quote]
Si, sí, Randy. Xino xano.
Jo com que soc de pagés , anar per el plá , m´encantará i si m´aguanto al cim de la moto..... ja será massa :D :D :D
Fins aviat, Randy i diumenge penjo fotos !!! :kiss
Pasare per Torroella mes o menys aquesta hora baixo a “entrenar” a Sant Antoni & Palamós tinc ganes de veure les millores des de l’ultima vegada, de la moto. :twisted: :eyes :kiss
Així m'agrada!!!
Veig que encara t'ha quedat corda.
La veritat és que feia una colla d'anys que no em vestia amb l'equip de trialero.
Hem fet un bon recorregut, potser per ser el primer dia de la Mareta hi havia algun tram una mica massa compromés,
però se n'ha sortit prou bé.
Aqui deixo els el mapa amb els tracks del recorregut que hem fet. En total uns 110 km. amb algun tros d'asfalt.
No sé si es veurà gaire bé.
[quote user="Mareta" post="91434"][quote user="Atramuntanat" post="91413"]jo tinc la moto pendent de revisio, pero oi que aquesta sortida la podriem fer una mica mes endevant?
podriem fer el cami sencer desde Mont-Ras- Fitor - La Ganga - Puig d'Arques - Els Megtes (i dinar a dalt de tot!!)[/quote]
Si, ja la repetirem ( com a mínim 50 vegades???!!!!!!) ;)[/quote]
jeje 50 vegades :tremolant ? tu que vols deixar unes regaretes de pam?? jejeje, weno, ho dic en serio que un dia proposare una travessa per les gavarres :D :roll:
[quote user="Digamjordi" post="91586"]Quina enveja.....i mes quant estreno aviat una gs....[/quote]
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes Ostres Jordi, que bé :Saltant :Saltant :ban :ban :ban :ban :Saltant :Saltant :sheep :sheep :sheep :flor :flor :flor :flor . Ja ens diras quina es i en James haurà de programar una ruta per fer l´inauguració oficial. Enhorabona. :kiss
Es una gs 1200 com la teva de color blau!! esta desitjant poder fer una sortideta amb vosaltres, pero jo els dissabtes trevallo (BBVA) un si i un no, el proper tinc festa ho dic per si organizant bateix motero....."jo pago el cava"...Digali a 007 que faci el favor de marca una ruteta....estare atent als vostres missatges. :eyes
[quote user="Digamjordi" post="91706"]Es una gs 1200 com la teva de color blau!! esta desitjant poder fer una sortideta amb vosaltres, pero jo els dissabtes trevallo (BBVA) un si i un no, el proper tinc festa ho dic per si organizant bateix motero....."jo pago el cava"...Digali a 007 que faci el favor de marca una ruteta....estare atent als vostres missatges. :eyes[/quote]
[quote user="James Bond" post="91727"][quote user="Digamjordi" post="91706"]Es una gs 1200 com la teva de color blau!! esta desitjant poder fer una sortideta amb vosaltres, pero jo els dissabtes trevallo (BBVA) un si i un no, el proper tinc festa ho dic per si organizant bateix motero....."jo pago el cava"...Digali a 007 que faci el favor de marca una ruteta....estare atent als vostres missatges. :eyes[/quote]