Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Asfalt O Pistes

Entrada Autor: Eva » dg. oct. 04, 2009 9:07 pm

Per cert ... i aquesta sí que es una bona noticia:

Avui a la sortida del matí degut a la tipología i a la tremenda quantitat de motos hem anat a una velocitat molt prudent. A la zona de l´Alt Empordà hi han un munt de pistes i avui les he vist totes i francament, si hagués anat sense la Floreta i amb la 800 de ben segur que hauría deixat el grup per anar fer pistes i més pistes.

Aixó fa que m´animi i començi a perdre respecte a tot el que no estigui asfaltat.

Bueno, de mica en mica....

Eva
Presentats

Re: Asfalt O Pistes

Entrada Autor: Eva » dl. oct. 05, 2009 12:17 am

[quote user="Mareta" post="92112"]Per cert ... i aquesta sí que es una bona noticia:

Avui a la sortida del matí degut a la tipología i a la tremenda quantitat de motos hem anat a una velocitat molt prudent. A la zona de l´Alt Empordà hi han un munt de pistes i avui les he vist totes i francament, si hagués anat sense la Floreta i amb la 800 de ben segur que hauría deixat el grup per anar fer pistes i més pistes.

Aixó fa que m´animi i començi a perdre respecte a tot el que no estigui asfaltat.

Bueno, de mica en mica....[/quote]

Només faltaria que ara m agradés més anar per pistes que per asfalt :b9 :b9 :b9 :b9 :wall :wall :wall :wall :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
I perqué no hi ha un ninot fent-se el harakiri, sino també el posaría :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Eva
Presentats

Entrenament Divendres Al Matí A Vic

Entrada Autor: Eva » dl. oct. 05, 2009 3:57 pm

Bolero, aquest divendres he quedat amb en Gerard Farrés per anar a fer una sessió d´entrenament a Vic.
M´ha comentat que ell esta entrenant per el Dakar ( ex Dakar) i que va a entrenar a los Montnegros, però divendres esmorzarem plegats i m´ensenyará cuatre básics.
Crec que pot anar bé. ( ara espero que divendres no plogui perque amb tacos per L´Eix i mollat..... :tremolant :tremolant )
Moltes gracies :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 05, 2009 4:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Re: Aventura Patagonia .- Gener 2010

Entrada Autor: Eva » dc. oct. 07, 2009 5:24 pm

Aquesta setmana .... molt i molt malament.
M´ habia compromés a agafar la 800 a diari, però amb la calor que fa i abans de quedar més bollida que un bróquil i pitjor que una croqueta arrebossada amb tota la polç...... he desistit i estic fent vida de relax.
Malauradament ..... divendres se m´acaba el relax a les 7 del matí que he d´enfilar cap a Vic on m´espera en Gerard i un munt de pistes.
D´altre banda i com que durant TOTA la setmana he fet repós supí, marxaré el dissabte amb un grup de GS´s i una Adventure cap a Jaen ( que hi falta gent i que no els s´hi va la marxa :twisted: :twisted: !!!!!)
Evidenment i per no variar, a la tornada penjaré TOTES les fotos posibles.
Ah !!! només m´han comentat de la ruta que no toquem l´Autopiste per res..... aixó ja diu molt de la gent amb la que surto ( es que no sé com em deixo enredar :enfaduu :enfaduu :enfaduu ).

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. oct. 07, 2009 7:27 pm

[quote user="Mareta" post="92414"]Aquesta setmana .... molt i molt malament.
M´ habia compromés a agafar la 800 a diari, però amb la calor que fa i abans de quedar més bollida que un bróquil i pitjor que una croqueta arrebossada amb tota la polç...... he desistit i estic fent vida de relax.
Malauradament ..... divendres se m´acaba el relax a les 7 del matí que he d´enfilar cap a Vic on m´espera en Gerard i un munt de pistes.
D´altre banda i com que durant TOTA la setmana he fet repós supí, marxaré el dissabte amb un grup de GS´s i una Adventure cap a Jaen ( que hi falta gent i que no els s´hi va la marxa :twisted: :twisted: !!!!!)
Evidenment i per no variar, a la tornada penjaré TOTES les fotos posibles.
Ah !!! només m´han comentat de la ruta que no toquem l´Autopiste per res..... aixó ja diu molt de la gent amb la que surto ( es que no sé com em deixo enredar :enfaduu :enfaduu :enfaduu ).[/quote]

Aquesta es la meva Mareta !!!!! :twisted:
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. oct. 07, 2009 7:31 pm

Holaaaa,

No ho se Eva, començo a dubtar de qui enrada a qui!!

:twisted: :twisted: :ksss
Sort,

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. oct. 08, 2009 5:25 pm

Avui i només pensant amb el que m´espera demà, m´agradaría gaudir de la "frivolitat" de :

[youtube]_VybaAuQey4[/youtube]

Ja he quedat amb en Gerard que si plou , ho deixem per la setmana vinent i si pot ésser a la tarde perque algú més s´hi pogui apuntar, oi ???? ;) .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 09, 2009 2:15 am, en total s’ha editat 3 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. oct. 09, 2009 4:41 pm

:eyes :eyes :eyes a poques hores de marxar , encara no he anat ni a posar gasolina :eyes :eyes :eyes
Com sempre... tot a última hora :roll: :roll: :roll:
Fins dimarts. :ksss :kiss
ESTEM A JAEN :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. oct. 14, 2009 4:21 pm

Ja hem tornat de Jaén i dos dies després puc dir que estic en forma :lol: :lol: :lol:
Deixo L'enllaç de les fotos i si tinc temps penjaré la crónique en un lloc més adeien ;) .
http://picasaweb.google.es/mareta05/JaenSierraDeCazorla#

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

L'anada i tornada de Jaén TOTALMENT RECOMANABLE.

Hi han moltes fotos. De fet en un principi , en Xavi i en Carles es varen estranyar, abans D'acabar la sortida ja em preguntaven sinó feia més fotos :b9 :b9
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 14, 2009 4:39 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. oct. 14, 2009 4:25 pm

I..... no es pas que ho volgui obviar però........ em fa una mandra agafar la 800 per anar fer pistes :roll: :roll:
Em penso que algú m´haurà de posar un candau a la 1200 ;) , sino em veig fent la Patagonia amb patinet o amb una moto acuátique :twisted: :twisted:
Deixo una imatge de la 800 a veure si m´animo :cool: :cool: :cool:
Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 17, 2009 4:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Re: Patagonia .- Gener 2010

Entrada Autor: Eva » dc. oct. 14, 2009 7:55 pm

Imatge
La moto d´el meu fill.
No sé, no se..... crec que li faré una posta a punt i aniré a fer-hi pistes.
Pesa molt menys que la 800 .
La 800 l´enviaré de colonies a la Garrotxa ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 17, 2009 9:11 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. oct. 14, 2009 8:07 pm

Falten 114 díes per la marxa :eyes :eyes :eyes
ai, ai..... necesito fer pistes.....

Amb une mica de sort quand hi arrivem ja estaran totes asfaltades :wall :wall :wall

.... fem imposibles....... però els miracles tarden més :cool: :cool: :cool:

Eva
Presentats

Tema Remolc Per Portar La 800 A Fer Pistes

Entrada Autor: Eva » ds. oct. 17, 2009 10:16 am

De mica en mica , entre la vostre terapia ( de vegades de més d´una hora de teléfon ;) ) i petites coses que vaig preparant..... cada vegada veig més clar que a la Patagonia si domino ( mínimament) el off road , lo demés será més fácil.

O sigui que ahir vaig anar al taller del meu cotxe i em vaig fer col.locar l´enganxe per agafar el remolc i portar la moto on faci falta ( Tarragona, Aras Rural.....).

Finalment llogaré el remolc a Torroella. Tinc un amic que en lloga i em va comentar que normalment no té problemes de disponibilitat. Així si hem de portar dos motos, agafaré el remolc més gran i ja está. M´han dit que amb el meu troncomóbil no hi haurà cap problema.

Eva
Presentats

Tema Olleres

Entrada Autor: Eva » ds. oct. 17, 2009 10:27 am

En un principi tenia els meus dubtes entre el casc modular o el integral.
Finalment i després d´una consulta tecnica i posteriorment unaltre de popular vaig resoldre que millor l´integral.
Fins aquí tot correcte.
El problema va sorgir amb les olleres. Les meves normals son silhouette de titan i no pesen res, tant mateix amb el casc modular al vespre son genials i vaig perfectament. El problema va sorgis amb el casc integral que no puc posar-lo amb aquestes olleres ( les varilles son tant primes que s´em doblegan).
Després de parlar varies vegades amb els de l´óptica hem trovat una sol.lució genial :

Les olleres Adidas .

Exteriorment son molt amples i fins i tot ajusten molt els lateral i la part inferior. A mí el vent m´irrita molt els ulls i acabo despres de les sortides amb coliri als ulls.
Porten els vidres amb un suport per la part interior i son bastant fácils de netejar.
A més pots cambiar les pantalles i jo n´he agafat dues una de clara i unaltre atronjada que és genial per la seva lluminositat .

Així donç i gracies a les patilles rígides de les olleres puc posar-me les olleres amb cualsevol tipus de casc.

Unaltre tema resolt :D :D

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » ds. oct. 17, 2009 11:01 am

Les olleres Adidas .
Ja m’han faràs cinc cèntims i a quina òptica vas m’interesa i mol.
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 17, 2009 11:02 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. oct. 17, 2009 11:12 am

Les olleres Adidas .
Josep, l´óptica de l´Estartit ( al costat del meu despatx). És d´una amiga meva que es diu Carolina Alaball.

Son le T-Sight:
son molt lleugeres e "irrompibles " de policarbonato clase 1 amb protecció 100 % contra les raigs uV
el material es molt flexible y amb diferents posicions de per adaptarse millor a totes les tipologies de persona.
A més té un sistema de ventilació en el inetrior de la lent genial

Val la pena. :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 17, 2009 11:19 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » ds. oct. 17, 2009 11:20 am

Les olleres Adidas .
Josep, l´óptica de l´Estartit ( al costat del meu despatx). És d´una amiga meva que es diu Carolina Alaball.
Tenen cafetera ?? en aquesta óptica, ja ja ja

Dons baixant de Palamós m’hi arribaré.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. oct. 17, 2009 1:41 pm

Les olleres Adidas .

Son le T-Sight:
son molt lleugeres e "irrompibles " de policarbonato clase 1 amb protecció 100 % contra les raigs uV
el material es molt flexible y amb diferents posicions de per adaptarse millor a totes les tipologies de persona.
A més té un sistema de ventilació en el inetrior de la lent genial

Això també m'interessa a mi. A quin preu t'han sortit si no és molt preguntar? :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. oct. 17, 2009 3:50 pm

Les olleres en questió :
Imatge
Imatge
El preu amb els vidres graduats ( tinc miopia)i 2 pantalles 240 €.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. oct. 17, 2009 3:54 pm

Gràcies, Mareta! Jo també tinc miopia. :mrgreen:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”