Entrada
Autor: Oscson » ds. oct. 17, 2009 10:15 am
Gràcies nois, tot va començar amb el toyota, amb qui comparteixo afició amb l'ARBE, en anar modificant i millorant els nostres cotxes, la gent anava fent reportatges de las modificacions o revisions que feien i anava creixent la secció Bricos, per això, ja que he hagut de fer un parell de coses a la moto, m'he distret en penjar-ho. El que si es cert, es que s algun dia vols canviar unes pastilles, i tens un full on anar seguint les passes amb fotos inclòs, doncs es mes fàcil d’animar-te, a demes, sempre es pot preguntar i entre tots anar coneixent una mica mes les nostres motos.
Angel:
Els cargols si son d'alumini, ( no s'oxiden i de cost es barat, per contra, si estan molt forts, es trenca la figura del cap) per això els he posta d'acer INOX, sempre estarà el cap en condicions.
Pel par d'apretar, suposo que he remogut tants cargols entre el TOY i la GS que m'he guiat per mi, de totes maneres,al afluixar, notes la força que s'ha aplicat al apretar.
I de la pasta jajajajajajaja, creus que cada cop que he canviat neumàtics m'han posat pasta??? suposo que es posa al principi, quan es nova i tots els element de ferro poden portar algun tipus d'oli del torn o dels motlles i com a mida de prevenció ho col•loquen.