Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Entrada Autor: Eva » dc. nov. 11, 2009 4:53 pm

Aquesta tarda m´ha trocat en Ferran i m´ha comentat que la moto ja estaba preparada.
Com si tingués moto nova, no m´he pogut esperar i desseguida he anat al taller per veure com ha quedat :
Imatge
Imatge
i la meva cara d´alegria :
Imatge
i la consecuencia........ ARA TOCA COMENÇAR A ENTRENAR

Apa som-hi ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 16, 2009 11:26 am, en total s’ha editat 3 vegades.

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dc. nov. 11, 2009 4:57 pm

Felicitats Eva, ara a fer-la anar amb seny, que aquestes bèsties son dures de pelar.
Com sempre em deia el meu avi: poc a poc i bona lletra ;)
Espero que disfruteu coneixent-vos. Seguirem des de la distància les vostres evolucions.
:kiss
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. nov. 11, 2009 5:15 pm

[quote user="Cabreta" post="95949"]Felicitats Eva, ara a fer-la anar amb seny, que aquestes bèsties son dures de pelar.
Com sempre em deia el meu avi: poc a poc i bona lletra ;)
Espero que disfruteu coneixent-vos. Seguirem des de la distància les vostres evolucions.
:kiss[/quote]

Crec que lo nostre serà un idil.li molt efímer ( així que agafi més confiança amb les reaccions sobre terra , retornaré a la f800gs), quasi quasi li puc llegir la data de caducitat ( com els iogurds Danone) ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 12, 2009 8:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Tema Fotografia

Entrada Autor: Eva » dc. nov. 11, 2009 6:11 pm

Sempre va bé parlar amb experts sobre el tema.
La meva intenció era agafar una cámara digital normal i una memòria amb prou capacitat per assimilar unes mil fotos i ja està.

Ens varen comentar que les compactes van molt bé ( cosa que nosaltres ja tenim experimentat) per la seva portabilitat, comoditat i fins i tot qualitat de les imatges, de totes maneres, els grans viatgers comencen amb compactes i acaba'n amb cámares com la meva Canon 500. La raó és molt senzilla, un viatge amb unes vistes tant espectacular com veure´m ( selva-desert-mar) son molt més fàcils de captar amb una bona cámara. Jo no me la volia emportar perquè és més gran que una compacta i no deixarà d'ésser un "trasto" en segons quins moments.

Bueno, en consecuéncia, no només ens emportarem varies cámeras incloent-hi la meva sinó que també agafaré el teleobjectiu que tinc per fer fotos als animals, icebergs, muntanyes, ....

També i molt important res d´una tarja d´alta capacitat, val més varies targes de 1G per si perdem les targes, les roben.....cualsevol imprevist.

Apali, ja sabem una cosa més. ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 11, 2009 6:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dc. nov. 11, 2009 6:38 pm

Pensa que aquest idíli tant efímer et pot portar a un gran amor, fins ara desconegut per tu, per la terra.
Que sempre t'obre tot un nou ventall de possibilitats a l'hora de fer sortides, diguem-ne, més "naturals" i amb altres encants... :eyes
Pel què fa referència a les targetes, això és aplicable a qualsevol sortida o vacances per tots els que tenim el problema del "dit fàcil" a l'hora de fotografiar. Sempre varies targes de mitjana capacitat per si de cas alguna es perdés.
Buf, no vull ni imaginar la de fotogràfies que faràs en aquells meravellosos paisatges, i la quantitat d'hores que ens tindràs enganxats a la pantalla babejant ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » dc. nov. 11, 2009 7:15 pm

[quote user="Cabreta" post="95964"]

Buf, no vull ni imaginar la de fotogràfies que faràs en aquells meravellosos paisatges, i la quantitat d'hores que ens tindràs enganxats a la pantalla babejant ;)[/quote]

Coneixent a la Mareta i la seva dedicació a fotografiar-ho tot, però tot i mes......
........crec que tot plegat ( a la tornada) es tindrà que acabar amb un bon muntatge fotogràfic i de vídeo i dedicar mitja jornada o sencera per que ens ho expliquis................
Si cal, ja pots contar amb mi....

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. nov. 11, 2009 8:10 pm

[quote user="Mikelgs" post="95968"][quote user="Cabreta" post="95964"]

Buf, no vull ni imaginar la de fotogràfies que faràs en aquells meravellosos paisatges, i la quantitat d'hores que ens tindràs enganxats a la pantalla babejant ;)[/quote]

Coneixent a la Mareta i la seva dedicació a fotografiar-ho tot, però tot i mes......
........crec que tot plegat ( a la tornada) es tindrà que acabar amb un bon muntatge fotogràfic i de vídeo i dedicar mitja jornada o sencera per que ens ho expliquis................
Si cal, ja pots contar amb mi....[/quote]

Mikel, t´agafo la paraula ;)
A més a n´el cole de la meva filla m´han demanat que els s´hi faci una conferéncia per explicar l´aventura i ho penso complementar amb fotos i més fotos.

En Pasqual agafará el video que s´ha comprat a través del foro.
Diu que em vol gravar pujant a l´avió equipada de moto ( casc inclós).
Jo ja li he dit que sino li arriben les maletes , el veig mitja Patagonia amb sabates de carrer :eyes :eyes :eyes

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. nov. 11, 2009 9:21 pm

Habia oblidat de presentar el terçer membre de l´Aventura: en Moncho.

Aquest noi em va acompanyar l´últim tram de la sortida Cap de creus a Finisterre. No ens coneixem pas massa, però crec que és un tros de pa.
Es viduu i té un fill , la seva sra. era catalana i parla une mica de catalá. Treballa en una empresa de seguretat i ha sigut la seva companya la Susana que l´ha animat a venir.

Deixo una imatge d´en Moncho aquest estiu en una visita que em va fer a Estartit.

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 16, 2009 11:27 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. nov. 15, 2009 8:02 pm

Avui tenia previst una sortida amb moto durant tot el dia.
Per diversos motius, he tornat a les 12 a casa i després del dinar he decidit agafar la KTM i per primera vegada prendre contacte amb les pistes del Baix Empordà.

Les sensacions han estat molt diverses:

La moto .-

1.- acostumada a la 800 gs i a la 1200 gs, agafar una 250 és com passar a conduir una histèrica a punt d'un atac de nervis, és a dir, el soroll, l'infernal soroll que fa ja desperta al més mort.
2.- les dimensions de la moto són molt menors i el pes també. En desocupat és molt fàcil de maniobrar.
3.- l'altura continua sent un hándicap. Jo amido 1,73 i la veritat és que només arribo al sòl de puntetes.
4.- l'embrague m'ha deixat la mà esquerra a punt de claudicar. Hauré d'ajustar-lo perquè al final de tant canviar em feia molt de mal.

Les pistes:

1.- quan només es conduïx per asfalt, el fet de tocar pistes imposa i IMPOSA MOLT.
2.- la sensació de conduir sobre pistes és relativament senzill. El meu únic problema ha estat que a l'agafar-li confiança cada vegada conduïa més i més depressa. He arribat a tenir por de mi mateixa.
3.- en rectes cap problema, però a l'arribar la corba??. No he frenat com he volgut i gairebé m´em vaig a menjar herba. Després vaig recordar un consell, si les rodes patinen, has de donar-li a l'accelerador i així ho vaig fer. Davant qualsevol improvist res de frenar, millor donar gas.

Total, després de dues hores d'entreno per primera vegada sobre pista, he arribat a casa totalment esgotada i ara toca descansar.

Dimarts tinc entreno-classe de enduro a Girona.

Si sobrevisc penjaré fotos.

Evidentment els meus comentaris són totalment personals i reals com la vida mateixa. Sé que arribar a Ushuaia em costarà moltíssim, però a falta d´ uns 80 dies i la meva tenacitat i constancia, espero aconseguir-lo.

Fins aviat.

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 16, 2009 11:28 am, en total s’ha editat 3 vegades.

Birel
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 10:56 pm
Ubicació: Entre Cerdanyola y Barberá CAT. Enrique

Entrada Autor: Birel » dg. nov. 15, 2009 8:27 pm

Me he jurado que algún dia haré éste viaje-aventura.

Eres muy valiente y toda mi admiración hacia ti, entrena porque será muy duro, los famosos ripios no perdonan.

Conozco un "chico" que lo hizo hace dos años, cada vez que me ve me huye, porque siempre le pregunto cosas del viaje, y ya está un poco harto de mi...espero con impaciencia que hagas el viaje y como te irá.

Saludos :cerv

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. nov. 15, 2009 9:15 pm

[quote user="Mareta" post="96298"]
Evidentment els meus comentaris són totalment personals i reals com la vida mateixa. Sé que arribar a Ushuaia em costarà moltíssim, però a falta d´ uns 80 dies i la meva tenacitat i constancia, espero aconseguir-lo.

Fins aviat.

[/quote]

No ho dubto ni un moment, encara no entenc com tu pots dubtar-ho.
ImatgeImatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. nov. 15, 2009 10:43 pm

[quote user="Mareta" post="96298"]Avui tenia previst una sortida amb moto durant tot el dia.
Per diversos motius, he tornat a les 12 a casa i després del dinar he decidit agafar la KTM i per primera vegada prendre contacte amb les pistes del Baix Empordà.

Les sensacions han estat molt diverses:

La moto .-

1.- acostumada a la 800 gs i a la 1200 gs, agafar una 250 és com passar a conduir una histèrica a punt d'un atac de nervis, és a dir, el soroll, l'infernal soroll que fa ja desperta al més mort.
2.- les dimensions de la moto són molt menors i el pes també. En desocupat és molt fàcil de maniobrar.
3.- l'altura continua sent un hándicap. Jo amido 1,73 i la veritat és que només arribo al sòl de puntetes.
4.- l'embrague m'ha deixat la mà esquerra a punt de claudicar. Hauré d'ajustar-lo perquè al final de tant canviar em feia molt de mal.

Les pistes:

1.- quan només es conduïx per asfalt, el fet de tocar pistes imposa i IMPOSA MOLT.
2.- la sensació de conduir sobre pistes és relativament senzill. El meu únic problema ha estat que a l'agafar-li confiança cada vegada conduïa més i més depressa. He arribat a tenir por de mi mateixa.
3.- en rectes cap problema, però a l'arribar la corba??. No he frenat com he volgut i gairebé m´em vaig a menjar herba. Després vaig recordar un consell, si les rodes patinen, has de donar-li a l'accelerador i així ho vaig fer. Davant qualsevol improvist res de frenar, millor donar gas.

Total, després de dues hores d'entreno per primera vegada sobre pista, he arribat a casa totalment esgotada i ara toca descansar.

Dimarts tinc entreno-classe de enduro a Girona.

Si sobrevisc penjaré fotos.

Fins aviat.

[/quote]

Pel matí carretera amb la GS, per la tarda pistes amb la KTM...... :eyes

No dubtem que ho aconseguiràs el repte. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. nov. 16, 2009 8:56 am

Holaaaa,

Vinga Eva, que ja estàs tardant massa en explicar-nos com ha anat la classe!!!

:cry: :cry: :cry:
Sort,

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. nov. 16, 2009 9:34 am

[quote user="Albert" post="96345"]Holaaaa,

Vinga Eva, que ja estàs tardant massa en explicar-nos com ha anat la classe!!!

:cry: :cry: :cry:[/quote]

Diu que la té dimarts, i avui som dilluns encara. :mrgreen:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dl. nov. 16, 2009 9:36 am

Holaaaa,

[quote user="Randy-650" post="96350"]
Diu que la té dimarts, i avui som dilluns encara. :mrgreen:[/quote]

Es igual Randy, ja està tardant massa igualment, que d’aquí a quatre dies mal comptats ha d’agafar l’avió i porta l’entrenament una mica endarrerit!!!

:cool: :cool: :cool:
Sort,

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. nov. 16, 2009 12:58 pm

[quote user="Albert" post="96351"]Holaaaa,

[quote user="Randy-650" post="96350"]
Diu que la té dimarts, i avui som dilluns encara. :mrgreen:[/quote]

Es igual Randy, ja està tardant massa igualment, que d’aquí a quatre dies mal comptats ha d’agafar l’avió i porta l’entrenament una mica endarrerit!!!

:cool: :cool: :cool:[/quote]

Vale...... necesito babysitter per anar a entrenar per pistes.
Ja está dit.
Algú que sigui més que insistent, persistent i que no admeti un NO meu a l´hora de fer pistes

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. nov. 16, 2009 1:02 pm

Aquestes ktm ´s no tenen apenes seient i avui tinc el cul ben adolorit.
Demà agafaré un coixí per posar-lo sota el cul, potser millor un neumátic "patito" que será més confortable . :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dl. nov. 16, 2009 1:12 pm

Holaaaa,

[quote user="Mareta" post="96377"]Aquestes ktm ´s no tenen apenes seient i avui tinc el cul ben adolorit.
Demà agafaré un coixí per posar-lo sota el cul, potser millor un neumátic "patito" que será més confortable . :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Pensa a posar el cap del patito pel darrera, que no et faci nosa!!!

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Sort,

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. nov. 16, 2009 1:38 pm

[quote user="Albert" post="96379"]Holaaaa,

[quote user="Mareta" post="96377"]Aquestes ktm ´s no tenen apenes seient i avui tinc el cul ben adolorit.
Demà agafaré un coixí per posar-lo sota el cul, potser millor un neumátic "patito" que será més confortable . :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Pensa a posar el cap del patito pel darrera, que no et faci nosa!!!

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Imatge

vols dir aixís ??????

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. nov. 16, 2009 1:45 pm

[quote user="Birel" post="96304"]Me he jurado que algún dia haré éste viaje-aventura.

Eres muy valiente y toda mi admiración hacia ti, entrena porque será muy duro, los famosos ripios no perdonan.

Conozco un "chico" que lo hizo hace dos años, cada vez que me ve me huye, porque siempre le pregunto cosas del viaje, y ya está un poco harto de mi...espero con impaciencia que hagas el viaje y como te irá.

Saludos :cerv[/quote]

No te quepa la menor duda que a nuestro regreso y tras la crónica que ara Pasqual , te parecerà que ya has estado en la Patagonia. :kiss

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”