Aventura Patagonia .- Febrer 2010
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010
Ostres, ostres, que content de poder veure't enfilada sobre la KTM!
Pel què fa a la teva demanda, em sap molt greu no poder-te ajudar. Les meves excuses són diverses i bastant creïbles:
* no tinc massa experiència en pista. :oops:
* em caus una mica lluny. :(
* i en quant a la meva persistència, pel poc que et conec, diria que em guanyes tu. ;)
Així que, malauradament, poc et puc ajudar. Això si, des de Manresa tots el meu suport i un sac d'ànims.
Ah, una suggerència, ves alerta amb l'aneget a les pistes que estem en plena temporada de caça i podries tenir algún disgust :b9 :b9 :b9
Vinga que ara que ja has començat, en 4 dies ho tens dominat.
:kiss
Pel què fa a la teva demanda, em sap molt greu no poder-te ajudar. Les meves excuses són diverses i bastant creïbles:
* no tinc massa experiència en pista. :oops:
* em caus una mica lluny. :(
* i en quant a la meva persistència, pel poc que et conec, diria que em guanyes tu. ;)
Així que, malauradament, poc et puc ajudar. Això si, des de Manresa tots el meu suport i un sac d'ànims.
Ah, una suggerència, ves alerta amb l'aneget a les pistes que estem en plena temporada de caça i podries tenir algún disgust :b9 :b9 :b9
Vinga que ara que ja has començat, en 4 dies ho tens dominat.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
jo ara per ara no tinc moto per fer pistes pero m´agradaria que tambe en vull i ´n´he d'apendre..
Si no t´acompanyaria segur
Si no t´acompanyaria segur
Ex ...moltes coses
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Com sempre, quand em toca fer algo diferent i que em requereix un extra esforç, no puc dormir. O sigui que al fet d´anar a entrenar :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant , cosa que em dona molt de yuyu, hi hauré d´afegir el hándicap de que no he dormit- així sempre tindré una excusa si la cosa no surt bé-
Ahir vaig trucar a n´en Ferran - Motos Ferran- el que m´ha posat la KTM a punt i com sempre .... vaig tinguer que anar correns a fer una placa de matrícula per el remolc.
Avui, ja tinc una muda de roba dins la maleta del cotxe i tot preparat.
Per cert el remolc que em deixan té els suports de color rosa.
Bueno, deixo l´enllaç de l´escola d´enduro on vaig e intentaré fer fotos.
http://www.soloenduro.com/services.htm
el meu profe es diu Xevi Puigdemont i avui entrenaré amb un nen.......... poca broma aquest nen és el campió d´espanya d´enduro de la seva categoria. No sé el que els donen avui en día als nens per esmorzar, potser Cola Cao com en Siono ;)
Així que pogui penjo fotos i resum :tremolant :tremolant :tremolant
Ahir vaig trucar a n´en Ferran - Motos Ferran- el que m´ha posat la KTM a punt i com sempre .... vaig tinguer que anar correns a fer una placa de matrícula per el remolc.
Avui, ja tinc una muda de roba dins la maleta del cotxe i tot preparat.
Per cert el remolc que em deixan té els suports de color rosa.
Bueno, deixo l´enllaç de l´escola d´enduro on vaig e intentaré fer fotos.
http://www.soloenduro.com/services.htm
el meu profe es diu Xevi Puigdemont i avui entrenaré amb un nen.......... poca broma aquest nen és el campió d´espanya d´enduro de la seva categoria. No sé el que els donen avui en día als nens per esmorzar, potser Cola Cao com en Siono ;)
Així que pogui penjo fotos i resum :tremolant :tremolant :tremolant
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Caram, amb en Xevi Puigdemont????? :eyes
Que no et passi res en el seu circuit d'entrenament!!!!!! :mrgreen:
http://www.youtube.com/user/gpuigdemont1
Ja ens explicaras com ha anat, campiona! :kiss
Que no et passi res en el seu circuit d'entrenament!!!!!! :mrgreen:
http://www.youtube.com/user/gpuigdemont1
Ja ens explicaras com ha anat, campiona! :kiss

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="96488"]avui entrenaré amb un nen.......... poca broma aquest nen és el campió d´espanya d´enduro de la seva categoria.[/quote]
No es deu pas dir Solà ?
No es deu pas dir Solà ?
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="James Bond" post="96518"][quote user="Mareta" post="96488"]avui entrenaré amb un nen.......... poca broma aquest nen és el campió d´espanya d´enduro de la seva categoria.[/quote]
No es deu pas dir Solà ?[/quote]
Si es diu Solà, dona-li records d'en Ramon i meus. jajajajajaja. Perquè segur que és ell.
Si es diu Solà, dona-li records d'en Ramon i meus. jajajajajaja. Perquè segur que és ell.

- Eva
- Presentats
Avui ha sigut un dia francament dur i ja sabeu que a mi no m´agrada pas queixar-me. M'ha cansat més l'entrenament d'avui que la tornada de Huelva amb vent i pluja.
Al matí m'he llevat bastant bé i he deixat tota la roba dins el cotxe. En un principi l'he col•locat a la maleta i desprès recordant que enganxaria el remolc, l´he passat al seient del darrera :

He arribat a can Ferran i he vist el remolc a punt ( de color rosa):

Quan ha arribat en Ferran i hem anat per enganxar el remolc ens hem trobat amb un problema de incompatibilitat del meu connector amb el remolc. Com que feia molta boira , no me l´he volgut jugar i l´hi he comentat a n´en Ferran que anularía l'entreno i ja esta. Ell molt i molt amablement m´ha deixat la seva furgoneta. Hem carregat la moto

i cap a Bescanó.
La furgoneta és de marxes i jo fa temps que vaig amb cotxe automàtic, es a dir , abans de girar la cantonada , ja l´había calat més de 3 vegades.
El dia prometia :enfadat :enfadat .
Atabalada , nerviosa i ........ he pensat que ja no podia anar res pitjor.
He arribat al lloc d´entreno una hora més tart, cap problema. Ha sigut fàcil de trobar. En Xevi m´ha baixat la moto , m´he cambiat i directe a la pista d'entrenament.
UFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF quin yuyu ¡!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja només el soroll de les motos m´ha imposat i abans que res l´hi he dit a n´en Xevi : " Estic tant espantada que estic a punt de marxar".
Les altres motos només aixecaban polç, giraban de manera espectacular.....
Tenia clar que aquell no era pas el meu lloc.
En Xevi, una vegada m´ha vist equipada m´ha dit : segueix-me. Crec que ell també ha al.lucinat de lo poc a poc que he anat....
Quan he entrat a pista m'he trobat amb sorra, giravolts, roderes, moltes corbes .... TOT EL QUE JO LI TINC PÀNIC.
Ell m´ha donat les primeres indicacions i poc a poc , molt a poc a poc, he començat a veure que ..... potser m´en ensortiría.
Evidentment anava molt mal equipada, he suat un munt, m'he deshidratat, ..... m'he de tot...... però francament HA VALGUT LA PENA.
No m´en vull oblidar de dir que tots els que s´entrenaban eran campions en diferents modalitats.
El meu nivell : maruja motera ,pagesa en funcions de Torroella de Montgrí ( apalí)
Os deixo un parell d'imatges meves i del grup.

La resta d'imatges :
http://picasaweb.google.es/mareta05/Ent ... Puigdemont#
PROVA SUPERADA
Al matí m'he llevat bastant bé i he deixat tota la roba dins el cotxe. En un principi l'he col•locat a la maleta i desprès recordant que enganxaria el remolc, l´he passat al seient del darrera :
He arribat a can Ferran i he vist el remolc a punt ( de color rosa):
Quan ha arribat en Ferran i hem anat per enganxar el remolc ens hem trobat amb un problema de incompatibilitat del meu connector amb el remolc. Com que feia molta boira , no me l´he volgut jugar i l´hi he comentat a n´en Ferran que anularía l'entreno i ja esta. Ell molt i molt amablement m´ha deixat la seva furgoneta. Hem carregat la moto
i cap a Bescanó.
La furgoneta és de marxes i jo fa temps que vaig amb cotxe automàtic, es a dir , abans de girar la cantonada , ja l´había calat més de 3 vegades.
El dia prometia :enfadat :enfadat .
Atabalada , nerviosa i ........ he pensat que ja no podia anar res pitjor.
He arribat al lloc d´entreno una hora més tart, cap problema. Ha sigut fàcil de trobar. En Xevi m´ha baixat la moto , m´he cambiat i directe a la pista d'entrenament.
UFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF quin yuyu ¡!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja només el soroll de les motos m´ha imposat i abans que res l´hi he dit a n´en Xevi : " Estic tant espantada que estic a punt de marxar".
Les altres motos només aixecaban polç, giraban de manera espectacular.....
Tenia clar que aquell no era pas el meu lloc.
En Xevi, una vegada m´ha vist equipada m´ha dit : segueix-me. Crec que ell també ha al.lucinat de lo poc a poc que he anat....
Quan he entrat a pista m'he trobat amb sorra, giravolts, roderes, moltes corbes .... TOT EL QUE JO LI TINC PÀNIC.
Ell m´ha donat les primeres indicacions i poc a poc , molt a poc a poc, he començat a veure que ..... potser m´en ensortiría.
Evidentment anava molt mal equipada, he suat un munt, m'he deshidratat, ..... m'he de tot...... però francament HA VALGUT LA PENA.
No m´en vull oblidar de dir que tots els que s´entrenaban eran campions en diferents modalitats.
El meu nivell : maruja motera ,pagesa en funcions de Torroella de Montgrí ( apalí)
Os deixo un parell d'imatges meves i del grup.
La resta d'imatges :
http://picasaweb.google.es/mareta05/Ent ... Puigdemont#
PROVA SUPERADA
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 25, 2012 10:34 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Eva
- Presentats
[quote user="Sagal" post="96528"][quote user="James Bond" post="96518"][quote user="Mareta" post="96488"]avui entrenaré amb un nen.......... poca broma aquest nen és el campió d´espanya d´enduro de la seva categoria.[/quote]
Si es diu Solà, dona-li records d'en Ramon i meus. jajajajajaja. Perquè segur que és ell.[/quote]
Es diu NIL i té 11 anys, no sé res més d´ell només que és UN CRACK

Si es diu Solà, dona-li records d'en Ramon i meus. jajajajajaja. Perquè segur que és ell.[/quote]
Es diu NIL i té 11 anys, no sé res més d´ell només que és UN CRACK
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 26, 2009 7:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Molt bé Eva, moltes felicitats!
Com en tot en aquesta vida, el més difícil és fer el primer pas, ara ja veuràs com mica en mica li vas prenent la mida. Tot és qüestió de pràctica i ganes i d'això a tu no te'n falta. A més a més, es tracta d'agafar nivell per anar per pistes a la Patagonia, no per fer el campionat mundial d'enduro, tot i que si t'ho proposes :martell
Estic content de veure't rodant sobre la KTM, si és que ets capaç de qualsevol cosa que et proposis.
Ara Patagonia ja és un pas més aprop ;)
Com en tot en aquesta vida, el més difícil és fer el primer pas, ara ja veuràs com mica en mica li vas prenent la mida. Tot és qüestió de pràctica i ganes i d'això a tu no te'n falta. A més a més, es tracta d'agafar nivell per anar per pistes a la Patagonia, no per fer el campionat mundial d'enduro, tot i que si t'ho proposes :martell
Estic content de veure't rodant sobre la KTM, si és que ets capaç de qualsevol cosa que et proposis.
Ara Patagonia ja és un pas més aprop ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Eva
- Presentats
Quan tinc una fita que em motiva, malgrat per arribar-hi he de lluitar amb totes les meves forces i superar entrebancs que simplement una vegada superats son simples anécdotes .. acabo estrenyent un vincle molt fort que fa que l'idea inicial em motivi cada dia més i més.
Avui i mentre tornava cap a casa, morta de cansanci, plena de polç, suada , i francament mentre tot el cos em feia mal menys les ungles de porcellana he anat entonant una cançó :
[youtube]GNhujnE4Y1c[/youtube]
Avui al vespre i abans d´anar a dormir alçaré una copa per cada una de les petites batalles que anem guanyant per tal d'assolir l´última fita : Arribar a Usshuaia
Així dons també brindaré per tots vosaltres , per l'extremada paciència d'anar seguint aquest fil i ajudar-nos també a arribar a la fi del mon.
A totes i tots :kiss
Avui i mentre tornava cap a casa, morta de cansanci, plena de polç, suada , i francament mentre tot el cos em feia mal menys les ungles de porcellana he anat entonant una cançó :
[youtube]GNhujnE4Y1c[/youtube]
Avui al vespre i abans d´anar a dormir alçaré una copa per cada una de les petites batalles que anem guanyant per tal d'assolir l´última fita : Arribar a Usshuaia
Així dons també brindaré per tots vosaltres , per l'extremada paciència d'anar seguint aquest fil i ajudar-nos també a arribar a la fi del mon.
A totes i tots :kiss
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
No se si es pot fer, però aquest fil de la Patagònia es per imprimir i (com diu en Vini) emmarcar :D :D
Mareta, cada dia ens sorprens mes.
Endavant !!
Vssssssss
007
Endavant !!
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="James Bond" post="96564"]No se si es pot fer, però aquest fil de la Patagònia es per imprimir i (com diu en Vini) emmarcar :D :D
Endavant !!
Vssssssss
007[/quote]
+1
emocionat per tot el que estas fent, i amb la valentia que t'ho agafes.
Endavantl, Eva, Saps que tothom que està en aquest foro, està amb tu i amb la teva fita.
:kiss :kiss :kiss :kiss
Endavant !!
Vssssssss
007[/quote]
+1
Endavantl, Eva, Saps que tothom que està en aquest foro, està amb tu i amb la teva fita.
:kiss :kiss :kiss :kiss
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Ostres...després d'un entrenament com aquest la ruta que et vaig comentar l'altre dia
et semblarà una autopista. :tremolant
Segueix així, que el més important és perdre-li una mica la por a tot el que no és asfalt :form :kiss
et semblarà una autopista. :tremolant
Segueix així, que el més important és perdre-li una mica la por a tot el que no és asfalt :form :kiss
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
Mareta...... jo de gran vull ser com tu!!!!!!
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
- Ubicació: Girona
Si no existís la Mareta, se tindria que inventar :ban :ban :ban :ban :ban
Bichusten l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 17, 2009 9:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
[quote user="Xavistrom" post="96578"]Mareta...... jo de gran vull ser com tu!!!!!!
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow[/quote]
:crys :crys :crys :crys Jo ja ho soc de gran i no ho podré ser mai com ella. :crys :crys :crys :crys
Eva,no camviis mai,eh? :kiss :kiss
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow[/quote]
:crys :crys :crys :crys Jo ja ho soc de gran i no ho podré ser mai com ella. :crys :crys :crys :crys
Eva,no camviis mai,eh? :kiss :kiss
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Mareta" post="96543"]...... però francament HA VALGUT LA PENA.
[/quote]
Aquesta es la frase que m’ha agradat llegir!!!
Enhorabona Eva per haver passat tan satisfactòriament aquest entreno per “lo marró”, ara una mica de continuïtat amb tranquil•litat i amb quatre dies segur que ho domines com pocs de nosaltres.
:bow :bow :kiss
[quote user="Mareta" post="96543"]...... però francament HA VALGUT LA PENA.
[/quote]
Aquesta es la frase que m’ha agradat llegir!!!
Enhorabona Eva per haver passat tan satisfactòriament aquest entreno per “lo marró”, ara una mica de continuïtat amb tranquil•litat i amb quatre dies segur que ho domines com pocs de nosaltres.
:bow :bow :kiss
Sort,
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Lo teu és per acollonir, impresionant tot el que estas fent, i per rematar el boig per tu, una canço que m'encanta.
Vinga que "estas com una KTM". Jo aquest ritme que portes no tindria pas co......ns de seguir ni un dia.
:kiss :kiss :bow
Vinga que "estas com una KTM". Jo aquest ritme que portes no tindria pas co......ns de seguir ni un dia.
:kiss :kiss :bow

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="bichusten" post="96580"]Si no existís la Mareta, se tindria que inventar :ban :ban :ban :ban :ban[/quote]
Això mateix pensava jo. :lol:
Això mateix pensava jo. :lol:

- Eva
- Presentats
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Ostres , ostres .... moltes gracies a tots per els vostres comentaris
Ostres , ostres .... moltes gracies a tots per els vostres comentaris
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 18, 2009 12:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.